quote:Op maandag 2 juli 2012 17:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wachten is idd rot, maar dit gaat supersnel in zkh huis land!
Vandaag uitgevallen tegen mn teamleider... iets met op het verkeerde moment op de verkeerd plek zijn... zegt ie : kom, ik geef je ff een koppie koffieTop van emSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Sarabi; pm maar hoor. Je valt me echt niet lastig.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Thanksquote:Op maandag 2 juli 2012 19:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Top van em
En Sarabi; pm maar hoor. Je valt me echt niet lastig.
En nog redelijk bijtijds ook thuis.quote:
Nog later dan ik had gehooptquote:Op maandag 2 juli 2012 19:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
En nog redelijk bijtijds ook thuis.
Vandaag dan.
Feli vast, ondanks de heikele tijden die vast nog komen gaan
Pasha op haar troon.quote:
Nachtdienst ritme is een bitch. Hallo slapeloosheid.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:00 schreef Isabeau het volgende:
Hoi! Ik wilde even een uurtje slapenGeloof dat dit allemaal niet zo heel handig is, maar ik ben niet moe meer. En borisz, je poes is
5 uur? Nee, toen was ik klaarwakkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 05:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Hopelijk slaap je nu wel Isa
Goeiemorgen!
twitter:HernandezPVV twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 11:07:00@geertwilderspvv: hierbij bericht ik je mede namens Wim Kortenoeven dat wij per onmiddellijk uit de PVV-fractie stappen. reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:16 schreef borisz het volgende:
twitter:HernandezPVV twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 11:07:00@geertwilderspvv: hierbij bericht ik je mede namens Wim Kortenoeven dat wij per onmiddellijk uit de PVV-fractie stappen. reageer retweet
Overigens dat programma leest wel makkelijk weg. http://pvv.nl/images/stor(...)V-2012-final-web.pdf
Je hebt toch geen negatieve signalen gehad tot nu toe? Dus geen reden tot zorg, denk ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen 7u heb ik evaluatiegesprek en ik ben zenuwachtig. Hou daar niet zo van.
Relaxed blijven, komt wel goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen 7u heb ik evaluatiegesprek en ik ben zenuwachtig. Hou daar niet zo van.
Twee PVV'ers zijn uit de PVV gestapt en maken Wilders uit voor dicator bij Frits Wester.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kan het hier niet kijken. Waar gaat het over?
dagje uit - cultuur - hapje eten - cultuur :quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef golfer het volgende:
We gaan zo met de bus (....) naar Amstelveen en daar gaan we eerst even naar het Cobramuseum.
Daarna met diezelfde buslijn door naar de Arenaboulevard en dan een hapje eten en daarna naar de Ziggo Dome om Sting te zien optreden.
Nee gelukkig niet en mijn 'begeleider' zei ook dat ik mij geen zorgen hoef te maken en hij heeft een goed woordje gedaan bij degene met wie ik morgen gesprek heb (zijn leidinggevende). Kreeg van mn 'begeleider' nog een flinke bos prachtige mini gerbera's. Omdat hij mij aardig vindt, zei hij haha. Wel lief, alleen ik heb ze nu aan mijn ouders gegevenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt toch geen negatieve signalen gehad tot nu toe? Dus geen reden tot zorg, denk ik.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Relaxed blijven, komt wel goed.
Ik zit te wachten bij de kapper en een van de andere klanten neemt zijn telefoon op. Op de luidspreker, omdat de kapster zijn haar aan het wassen is. Mist ik het nou of is dat just plain rude?
Lekkere ventquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en hij was uitgebeld, ze begint met knippen en daar gaat de telefoon WEER. En die zak neemt gewoon op! Bizar, toch?
Veel plezier in het mooie nieuwe stadion! Mijn zwager is daar beveiliger vanavond dus als jullie rare dingen uitvoeren krijg je misschien met hem te makenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef golfer het volgende:
We gaan zo met de bus (....) naar Amstelveen en daar gaan we eerst even naar het Cobramuseum.
Daarna met diezelfde buslijn door naar de Arenaboulevard en dan een hapje eten en daarna naar de Ziggo Dome om Sting te zien optreden.
Ja, jij edit ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:31 schreef borisz het volgende:
Op de VU. Nog 1x knallen dit studiejaar.
En nog even genieten van het eten. Nou ja garam-masala aardappels met lamscurry en een spinaziesalade met oa gedroogde tomaten.
En daarom...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:16 schreef borisz het volgende:
Overigens dat programma leest wel makkelijk weg. http://pvv.nl/images/stor(...)V-2012-final-web.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |