* Intrepidity pakt popcornquote:Op maandag 2 juli 2012 16:10 schreef 1-0-8 het volgende:
Waar ging het ook weer over?
Oh ja. Tamashii en penetratie enzo.
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:10 schreef 1-0-8 het volgende:
Waar ging het ook weer over?
Oh ja. Tamashii en penetratie enzo.
HAHAHAHAHHAHAquote:Op maandag 2 juli 2012 16:13 schreef Tamashii het volgende:
Al die seksgerichte mensen hierzo. Pas hier niet tussen hoor.
Kom maar....quote:Op maandag 2 juli 2012 16:13 schreef Tamashii het volgende:
Oke, toch moest ik hier heel erg om lachen.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:15 schreef Intrepidity het volgende:
Dus ik sta zojuist bij de drogisterij, laat m'n leuter opmeten om te kijken welke maat condooms ik moet hebben, schreeuwt die mevrouw naar achter "Patricia, doe maar een pakje klein. Nee wacht, middel... Uh, groot alsjeblieft. Laat maar, geef maar een pak tissues."
Seks? Dat is toch dat vieze gedoe met lichamen enzo?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:13 schreef Tamashii het volgende:
Waar de klodders je om de oren vliegen jaquote:Op maandag 2 juli 2012 16:21 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Seks? Dat is toch dat vieze gedoe met lichamen enzo?
Bah!
Ja, is niks he!quote:Op maandag 2 juli 2012 16:21 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Seks? Dat is toch dat vieze gedoe met lichamen enzo?
Bah!
Daar gaat mn plasseksquote:Op maandag 2 juli 2012 16:24 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Nee he. Verbieden enzo die onzedelijke dingen met lichamen en lichaamssappen. Bahbah!
Onzedelijk vind ik wel goed.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:24 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Nee he. Verbieden enzo die onzedelijke dingen met lichamen en lichaamssappen. Bahbah!
Gadverredamme wat lekkerquote:Op maandag 2 juli 2012 16:24 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar ik was eerstquote:Op maandag 2 juli 2012 16:28 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel. Kunnen we samen onzedelijk doen
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar ik was eerst
Daar heb ik geen ervaring mee hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 16:32 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Zo is het ook!
Impossibruuu je had zo goed geleerd!quote:Op maandag 2 juli 2012 16:35 schreef Tamashii het volgende:
Dit topic helpt me echt om mijn afschuwelijke toets van vanochtend te vergeten. Eerst reed de trein pas 20 minuten later. Toen ging ik met de auto. Toen ging de toets heel ergens anders over. Toen had ik misschien een onvoldoende.
Ik heb nog nooit van mijn leven goed geleerd. Ik ben echt een lui meisje.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van mijn leven goed geleerd. Ik ben echt een lui meisje.
FU! Ik ga de bloemetjes wel water geven.quote:
Heb je geleerd hoe dat moet dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
FU! Ik ga de bloemetjes wel water geven.
Ja, ik heb een gietertje, daar stop ik water in. Dan ga ik naar de bloemetjes en doe ik de gieter naar beneden. TADAAAA.quote:
Dat dat maar goed gaatquote:Op maandag 2 juli 2012 16:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik heb een gietertje, daar stop ik water in. Dan ga ik naar de bloemetjes en doe ik de gieter naar beneden. TADAAAA.
Dan wordt het toch een keertje tijdquote:
BUT ITS WRONNGGGGGGGGquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik heb een gietertje, daar stop ik water in. Dan ga ik naar de bloemetjes en doe ik de gieter naar beneden. TADAAAA.
Hier moet ik om huilen en lachen tegelijkertijd.quote:
Hij lijkt wel op een echte fotoquote:Op maandag 2 juli 2012 16:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hier moet ik om huilen en lachen tegelijkertijd.
Jij lijkt op een kanarie. Werken nou!quote:
kanariequote:Op maandag 2 juli 2012 16:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij lijkt op een kanarie. Werken nou!
Kan ik nietquote:Op maandag 2 juli 2012 18:02 schreef GSbrder het volgende:
Kwaliteitspaints verplicht van elke user.
Mooie rooie deuren.quote:
Ik scheer mijn studentenmat pas af als ik afgestudeerd ben, gok ik. Scheelt bijhouden bij de kapperquote:Op maandag 2 juli 2012 18:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had eerder heel braaf een scheiding op rechts, en daar wilde ik vanaf.
Goedzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik laat mijn haar groeien, 2 jaar geleden was het pittig kort.. nou nooooiiit meer
echt, ff stukkie afknippen dan groeit het wel weerquote:Op maandag 2 juli 2012 18:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goedzo.Lang haar.
Mijn haar wil niet langer worden. Het is nu net boven mijn borsten en ik wil dat het eroverheen valt. Gebeurt niet. Gewoon écht niet.
Ja, het is pas geleden nog geknipt, nuja pas.... 2 maanden geleden.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt, ff stukkie afknippen dan groeit het wel weer
Dat wil ik ook, en dan mooie foto's makenquote:Op maandag 2 juli 2012 18:42 schreef GSbrder het volgende:
Haar tot over de borsten.
Ik kan iets gemeens zeggen, maar dat doe ik niet.
Je hoeft je niet in te houden hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:42 schreef GSbrder het volgende:
Haar tot over de borsten.
Ik kan iets gemeens zeggen, maar dat doe ik niet.
Vooruit dan: het kan ook zijn dat je haar weliswaar groeit, maar je tieten sneller gaan hangen.quote:
ze is nog haske jongquote:Op maandag 2 juli 2012 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vooruit dan: het kan ook zijn dat je haar weliswaar groeit, maar je tieten sneller gaan hangen.
Wat zegt u nou. Op mijn twintigste?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vooruit dan: het kan ook zijn dat je haar weliswaar groeit, maar je tieten sneller gaan hangen.
Ze hangen bij mijn navel heur!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze is nog haske jong
En geen kinderen .
Wat voor desastreus effect klemmen kunnen hebben als ze aan een trekpaard bevestigd worden terwijl de arme Tammie machteloos aan een paal staat vastgebondenquote:Op maandag 2 juli 2012 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze is nog haske jong
En geen kinderen .
Dat is mij nog nooit overkomen.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat voor desastreus effect klemmen kunnen hebben als ze aan een trekpaard bevestigd worden terwijl de arme Tammie machteloos aan een paal staat vastgebonden.
Ik zou je laten staan.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik laat mijn haar groeien, 2 jaar geleden was het pittig kort.. nou nooooiiit meer
Nee hoor, taxi's wachten altijd.quote:
Nou en, trek wat anders aan, verontschuldig je voor de troep en ga samen ergens wat etenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef Tamashii het volgende:
Shit shit shit shit. Ik krijg zo een vriend op bezoek, ik heb nog niet gegeten, nog niet opgeruimd en ik zit hier met mijn zonnekleding.
Ik vind kort bijna nooit wat.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt, je hebt mij heul niet gezien met kort haar
Dat kan niet, hij heeft al wat gegeten.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou en, trek wat anders aan, verontschuldig je voor de troep en ga samen ergens wat eten
Ik denk dat ie dat laatste niet erg vind.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef Tamashii het volgende:
Shit shit shit shit. Ik krijg zo een vriend op bezoek, ik heb nog niet gegeten, nog niet opgeruimd en ik zit hier met mijn zonnekleding.
Nee, je zegt het verkeerd: Om aan te trekken.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind kort bijna nooit wat.
Bij de kapper liep ook een meisje rond met kort haar. Zag er verder prima uit, maar dat haar.
Is niet mooi, en ik wil wat om mee te spelen, of vast te pakken.
Ikke wel, ziet er niet uuuuuuiiit.quote:
Misschien ook wel, als de tegenpartij dat fijn vind.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, je zegt het verkeerd: Om aan te trekken.
Nee klopt, maar het is oud en de kat heeft bij me gelegen. Dus haren overal. Nee dat valt wel mee, maar toch ga ik me even omkleden en make up op doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
zonnekleding heeft toch niet veel om het lijf?
Katten.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het is oud en de kat heeft bij me gelegen. Dus haren overal. Nee dat valt wel mee, maar toch ga ik me even omkleden en make up op doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |