* Intrepidity pakt popcornquote:Op maandag 2 juli 2012 16:10 schreef 1-0-8 het volgende:
Waar ging het ook weer over?
Oh ja. Tamashii en penetratie enzo.
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:10 schreef 1-0-8 het volgende:
Waar ging het ook weer over?
Oh ja. Tamashii en penetratie enzo.
HAHAHAHAHHAHAquote:Op maandag 2 juli 2012 16:13 schreef Tamashii het volgende:
Al die seksgerichte mensen hierzo. Pas hier niet tussen hoor.
Kom maar....quote:Op maandag 2 juli 2012 16:13 schreef Tamashii het volgende:
Oke, toch moest ik hier heel erg om lachen.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:15 schreef Intrepidity het volgende:
Dus ik sta zojuist bij de drogisterij, laat m'n leuter opmeten om te kijken welke maat condooms ik moet hebben, schreeuwt die mevrouw naar achter "Patricia, doe maar een pakje klein. Nee wacht, middel... Uh, groot alsjeblieft. Laat maar, geef maar een pak tissues."
Seks? Dat is toch dat vieze gedoe met lichamen enzo?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:13 schreef Tamashii het volgende:
Waar de klodders je om de oren vliegen jaquote:Op maandag 2 juli 2012 16:21 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Seks? Dat is toch dat vieze gedoe met lichamen enzo?
Bah!
Ja, is niks he!quote:Op maandag 2 juli 2012 16:21 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Seks? Dat is toch dat vieze gedoe met lichamen enzo?
Bah!
Daar gaat mn plasseksquote:Op maandag 2 juli 2012 16:24 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Nee he. Verbieden enzo die onzedelijke dingen met lichamen en lichaamssappen. Bahbah!
Onzedelijk vind ik wel goed.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:24 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Nee he. Verbieden enzo die onzedelijke dingen met lichamen en lichaamssappen. Bahbah!
Gadverredamme wat lekkerquote:Op maandag 2 juli 2012 16:24 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar ik was eerstquote:Op maandag 2 juli 2012 16:28 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel. Kunnen we samen onzedelijk doen
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar ik was eerst
Daar heb ik geen ervaring mee hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 16:32 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Zo is het ook!
Impossibruuu je had zo goed geleerd!quote:Op maandag 2 juli 2012 16:35 schreef Tamashii het volgende:
Dit topic helpt me echt om mijn afschuwelijke toets van vanochtend te vergeten. Eerst reed de trein pas 20 minuten later. Toen ging ik met de auto. Toen ging de toets heel ergens anders over. Toen had ik misschien een onvoldoende.
Ik heb nog nooit van mijn leven goed geleerd. Ik ben echt een lui meisje.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van mijn leven goed geleerd. Ik ben echt een lui meisje.
FU! Ik ga de bloemetjes wel water geven.quote:
Heb je geleerd hoe dat moet dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
FU! Ik ga de bloemetjes wel water geven.
Ja, ik heb een gietertje, daar stop ik water in. Dan ga ik naar de bloemetjes en doe ik de gieter naar beneden. TADAAAA.quote:
Dat dat maar goed gaatquote:Op maandag 2 juli 2012 16:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik heb een gietertje, daar stop ik water in. Dan ga ik naar de bloemetjes en doe ik de gieter naar beneden. TADAAAA.
Dan wordt het toch een keertje tijdquote:
BUT ITS WRONNGGGGGGGGquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik heb een gietertje, daar stop ik water in. Dan ga ik naar de bloemetjes en doe ik de gieter naar beneden. TADAAAA.
Hier moet ik om huilen en lachen tegelijkertijd.quote:
Hij lijkt wel op een echte fotoquote:Op maandag 2 juli 2012 16:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hier moet ik om huilen en lachen tegelijkertijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |