* Intrepidity pakt popcornquote:Op maandag 2 juli 2012 16:10 schreef 1-0-8 het volgende:
Waar ging het ook weer over?
Oh ja. Tamashii en penetratie enzo.
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:10 schreef 1-0-8 het volgende:
Waar ging het ook weer over?
Oh ja. Tamashii en penetratie enzo.
HAHAHAHAHHAHAquote:Op maandag 2 juli 2012 16:13 schreef Tamashii het volgende:
Al die seksgerichte mensen hierzo. Pas hier niet tussen hoor.
Kom maar....quote:Op maandag 2 juli 2012 16:13 schreef Tamashii het volgende:
Oke, toch moest ik hier heel erg om lachen.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:15 schreef Intrepidity het volgende:
Dus ik sta zojuist bij de drogisterij, laat m'n leuter opmeten om te kijken welke maat condooms ik moet hebben, schreeuwt die mevrouw naar achter "Patricia, doe maar een pakje klein. Nee wacht, middel... Uh, groot alsjeblieft. Laat maar, geef maar een pak tissues."
Seks? Dat is toch dat vieze gedoe met lichamen enzo?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:13 schreef Tamashii het volgende:
Waar de klodders je om de oren vliegen jaquote:Op maandag 2 juli 2012 16:21 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Seks? Dat is toch dat vieze gedoe met lichamen enzo?
Bah!
Ja, is niks he!quote:Op maandag 2 juli 2012 16:21 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Seks? Dat is toch dat vieze gedoe met lichamen enzo?
Bah!
Daar gaat mn plasseksquote:Op maandag 2 juli 2012 16:24 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Nee he. Verbieden enzo die onzedelijke dingen met lichamen en lichaamssappen. Bahbah!
Onzedelijk vind ik wel goed.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:24 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Nee he. Verbieden enzo die onzedelijke dingen met lichamen en lichaamssappen. Bahbah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |