Jaquote:Op maandag 2 juli 2012 02:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zijn ze knap, die Gillette meisjes?
Wegwerpmesjesquote:Op maandag 2 juli 2012 02:13 schreef svennie100 het volgende:
je kan ook bij kruidvat voor iets van 6 euro 5 of 6 wegwerpmesjes kopen deze kan je ook goed gebruiken, ook heb ik een gilette fusion klopt deze mesjes zijn iets van 20 euro voor 3 en snel op dus ik raad je aan om gewoon goedkope wegwerpers te kopen
Msn emoticons?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:05 schreef Nass het volgende:
Goed, ik begin het steeds minder te snappen... Ik betaal zo een 20+ euro voor een paar mesjes, die ik na 2(!!!)x gebruiken weg kan gooien. Is het dan niet in principe handiger om gewoon wegwerp mesjes te kopen? Waarom in godsnaam zijn die krengen zo duur???
Klacht: Ontiegelijk dure Gillette meisjes na 2 keer al niet te gebruiken [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar de charme van zo'n mes waarmee je je strot afsnijdt bij een verkeerde beweging begrijp ik ook wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:38 schreef krokdown het volgende:
Tevens, ga een echt scheermes kopen! dan heb je geen last van irritatie meer!
[ afbeelding ]
Je bedoelt die plastic rietjes met hooguit twee mesjes erin? Die trekken m'n haren er altijd uit i.p.v. dat ze afgesneden wordenquote:Op maandag 2 juli 2012 02:13 schreef svennie100 het volgende:
je kan ook bij kruidvat voor iets van 6 euro 5 of 6 wegwerpmesjes kopen deze kan je ook goed gebruiken, ook heb ik een gilette fusion klopt deze mesjes zijn iets van 20 euro voor 3 en snel op dus ik raad je aan om gewoon goedkope wegwerpers te kopen
Je bent gewoon een mongool die, als die strip een beetje faal word, je ze gelijk weggooid terwijl je dan nog wel 20x ermee kan scherenquote:Op maandag 2 juli 2012 00:10 schreef Nass het volgende:
Mensen die zo een meisje meer als 5 keer kunnen gebruiken hebben baby haartjes en hoeven zich echt niet te scherenIk heb wat dikker haar en na 2 keer is het gewoon een pijnelijk mesje die alles open haalt.
Klopt, filmpje is al een paar keer gepost. Ik doe dat ook en doe een paar maanden met één mesjequote:Op maandag 2 juli 2012 10:35 schreef Pulzzar het volgende:
By the way, ik heb ergens gelezen dat je de mesjes van Gilette kan slijpen met een stuk spijkerstof en dat ze dan echt ontzettend veel langer meegaan.
gewoon ouderwets met een krabbertje, of nog meer retro met zo'n mesje.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gilette fusion, de beste scheermesjes die er op dit moment zijn imo. Je haalt je zelden tot nooit open en het scheert gladder dan glad.
Ja maar de kwaliteit van Gilette vind ik juist dat de kans om jezelf open te halen echt minimaal is, in tegenstelling tot jouw voorbeelden. Ik doe het altijd 's ochtends en dan ben je nog niet helemaal wakker en dan kijk je dus minder goed uit.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gewoon ouderwets met een krabbertje, of nog meer retro met zo'n mesje.
dan krijg je het ook goed glad
ja die Gilette meisjes hebben na 2x geen zin meerquote:Op maandag 2 juli 2012 00:05 schreef Nass het volgende:
Goed, ik begin het steeds minder te snappen... Ik betaal zo een 20+ euro voor een paar mesjes, die ik na 2(!!!)x gebruiken weg kan gooien. Is het dan niet in principe handiger om gewoon wegwerp mesjes te kopen? Waarom in godsnaam zijn die krengen zo duur???
Klacht: Ontiegelijk dure Gillette meisjes na 2 keer al niet te gebruiken [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb wat dikker haar en na 2 keer is het gewoon een pijnlijk mesje die alles open haalt.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent gewoon een mongool die, als die strip een beetje faal word, je ze gelijk weggooid terwijl je dan nog wel 20x ermee kan scherendomme klapkop.
Ik neig ook naar een apparaat nu inderdaad. En een klein stoppeltje laten staan vind ik juist niet erg.. dus waarom niet. 1 pak Gillette-mesjes 8 stuks kost ook rond de 48 euroquote:Op zondag 6 april 2014 17:06 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Ik gebruik deze gewoon in combinatie met scheerschuim en steeds afspoelen onder de kraan tegenwoordig. Voorheen ook altijd met losse mesjes maar dit gaat ook goed en glad genoeg voor mij. Scheelt hoop geld.
[ afbeelding ]
^^ Aangevuld metquote:Op zondag 6 april 2014 17:23 schreef Hoplahopla het volgende:
Oplossing voor al je problemen:
[ afbeelding ]
Gaan zo'n 10 á 12 scheerbeurten mee en kosten zo'n 10 á 15 cent per stuk via eBay.
Taylor?quote:
Maakt geen donder uit. Hangt echt af van je eigen baartgroei.quote:Op zondag 6 april 2014 17:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Blijft het ook langer glad als je met zo'n ouderwetse krabber scheert?
Twijfel om zondagavond dat te gaan doen (fuck die maandagochtend-haast) en dan doordeweeks met een scheerapparaat, maar ik heb geen irritatie ofzo met de normale Gillette-mesjes dus weet niet of het de moeite waard is.
In mijn ervaring is het iets gladder, maar dat kan ook placebo zijn. Wel goed voorbereiden, neem van tevoren een warme douche. Het kost wel even tijd, en je moet enigszins voorzichtig zijn. Zo'n gilette kon ik vreemde dingen mee doen, nooit mezelf gesneden. Heb datzelfde ook wel eens met een krabbertje geprobeerd en toen lag mijn gezicht toch wel open.quote:Op zondag 6 april 2014 17:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Twijfel om zondagavond dat te gaan doen (fuck die maandagochtend-haast) en dan doordeweeks met een scheerapparaat, maar ik heb geen irritatie ofzo met de normale Gillette-mesjes dus weet niet of het de moeite waard is.
Als je het eenmaal gewend bent voel je jezelf enorm verheven boven het plastic Gilette plebsquote:Op zondag 6 april 2014 18:01 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
In mijn ervaring is het iets gladder, maar dat kan ook placebo zijn. Wel goed voorbereiden, neem van tevoren een warme douche. Het kost wel even tijd, en je moet enigszins voorzichtig zijn. Zo'n gilette kon ik vreemde dingen mee doen, nooit mezelf gesneden. Heb datzelfde ook wel eens met een krabbertje geprobeerd en toen lag mijn gezicht toch wel open.
Enige voorzichtigheid is dus aan te raden.
Ja, maar je beseft je ook dat je pas op de eerste trede van een hoge trap staat. Je kijkt uit naar de volgende trede; straight razor. Maar zodra je de straight razor onder de spreekwoordelijke knie hebt kijk je uit naar de hogere trede; het keukenmes (voor de noodgevallen).quote:Op zondag 6 april 2014 18:10 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als je het eenmaal gewend bent voel je jezelf enorm verheven boven het plastic Gilette plebs.
Kan, was een voorbeeld. Zelfs vergulde hand is beter dan die kleffe meuk uit een spuitbus.quote:
Je kán dichter bij de huid scheren met een krabber. Hoeft niet.quote:Op zondag 6 april 2014 17:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Aansteker erlangsquote:Op zondag 6 april 2014 18:14 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ja, maar je beseft je ook dat je pas op de eerste trede van een hoge trap staat. Je kijkt uit naar de volgende trede; straight razor. Maar zodra je de straight razor onder de spreekwoordelijke knie hebt kijk je uit naar de hogere trede; het keukenmes (voor de noodgevallen).
En weer hierboven is de uiteindelijke stap. De stap van acceptatie; je laat je baard groeien.
Ik ben er wel content meequote:Op zondag 6 april 2014 18:15 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Doe dan een lucifer. Of een brandend blok hout. Aanstekers
Heb ook zo'n krabbertje. Daar ben ik ook wel content mee. Ook voor noodgevallen nog wel een wilkinson (met meerdere mesjes) en zelfs nog een elektische die ik daarvoor gebruiktequote:Op zondag 6 april 2014 18:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik ben er wel content mee:
[ afbeelding ]
En anders gewoon zo:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Hoe glad scheert die?quote:
wat is dit nou weer voor bullshitquote:Op maandag 2 juli 2012 00:06 schreef Rezania het volgende:
Omdat ze maar een paar plancklengtes dik zijn bij het scherpste punt.
Ik heb gisteren een klacht ingediend. Vandaag een e-mail met de vraag telefonisch contact hierover op te nemen:quote:Op zondag 6 april 2014 23:24 schreef Nass het volgende:
What the fucking fuck, heb ik dit 2 jaar geleden aangemaakt?? Godver tijd vliegt zeg o_O
Inmiddels vrij weinig veraneringen trouwen, ik word nog steeds anaal verkracht door gilette
Oplichtersquote:Wij hebben uw e-mail goed ontvangen, waarin u ons laat weten dat de aangekochte Fusion scheermesjes na enkele scheerbeurten reeds bot waren. Onze excuses voor deze vervelende ervaring. Graag geven wij u volgende informatie.
Wij willen u graag verzekeren dat wij zeer strikte kwaliteitscontroles uitvoeren gedurende het gehele productieproces. Op deze manier zorgen wij ervoor dat al onze producten aan de door ons vooropgestelde kwaliteitseisen voldoen. Wij verwachten daarom geen problemen tijdens gebruik van onze producten.
Om beter te kunnen begrijpen waarom u wel problemen heeft aangetroffen, willen wij uw ervaring graag telefonisch met u bespreken. Wij kunnen u op deze manier wellicht ook beter van dienst zijn. Wij verzoeken u vriendelijk hiervoor contact met ons op te nemen via het gratis nummer 0800 – 44 55 388. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 18.00 uur.
Ja kut, dat zag ik te laat.quote:
Gillette vertelde me wat anders toentertijd.quote:Op maandag 7 april 2014 17:57 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ja kut, dat zag ik te laat.
Echter, jouw opmerking was met de kennis van toen even stompzinnig als met de kennis van nu.
Een plancklengte is ongeveer een triljoenste deel van de doorsnede van een proton. Ik ga ervan uit van scheermesjes uit moleculen bestaan en daarmee heb je al een tegenspraak.quote:Op maandag 7 april 2014 17:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gillette vertelde me wat anders toentertijd.
Dan was het vast enkele atomen dik of zo. Ik geef geen neuk meer.quote:Op maandag 7 april 2014 18:03 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Een plancklengte is ongeveer een triljoenste deel van de doorsnede van een proton. Ik ga ervan uit van scheermesjes uit moleculen bestaan en daarmee heb je al een tegenspraak.
En dan mag jij de testkosten betalen omdat je een zeikerd bent. Die mesjes zijn helemaal niet gemaakt om meer dan een keer of 5 mee te gaan. Vandaar dat je jezelf ook gewoon laat oplichten door die gasten van Gilette. Waarom koop je niet gewoon een DE mes? Echt veel chiller en goedkoper, echt waar.quote:Op maandag 7 april 2014 12:43 schreef _DeMoN_ het volgende:
UPS komt binnenkort langs met een doosje waar ik mn botte mesje en verpakking in kan doen. Ze gaan het daarna onderzoeken in het lab in Engeland. Daarna krijg ik de uitslag..
Betaal verdomme 47 euro of zo voor 8 mesjes, dan mag je kwaliteit verwachten, krijg je dat niet, dan ben ik niet de zeikerd, maar zijn zij de leverancier van slechte kwaliteit mesjes. Ook als mijn nieuwe TV binnen 3 maanden stuk is, ga ik toch ook niet bij de Aldi een goeiekopere haluh omdat die het ook gewoon doet?quote:Op maandag 7 april 2014 18:11 schreef IPA35 het volgende:
[..]
En dan mag jij de testkosten betalen omdat je een zeikerd bent. Die mesjes zijn helemaal niet gemaakt om meer dan een keer of 5 mee te gaan. Vandaar dat je jezelf ook gewoon laat oplichten door die gasten van Gilette. Waarom koop je niet gewoon een DE mes? Echt veel chiller en goedkoper, echt waar.
Trimmen is idd veel eenvoudiger en goedkoper. Kost je 1x 5 tientjes en je kunt 5 jaar vooruit. Bovendien gaat het scheren dan veel sneller.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:23 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon trimmen, helemaal glad scheren is gay.
Is een serieuze overweging geweest, maar maken die dingen je huid niet kapot?quote:Op maandag 7 april 2014 12:39 schreef Zwolsboy het volgende:
De vrouwekes onder ons harsen hun poezesnoes dussssss....
quote:Op maandag 7 april 2014 11:48 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een klacht ingediend. Vandaag een e-mail met de vraag telefonisch contact hierover op te nemen:
[..]
OplichtersHeb ook maar 1 mesje bewaard natuurlijk.. Ben benieuwd waar ze mee aankomen als ik ze bel.
Even weer een kick. Heb zojuist telefonisch een reactie terug gehad.quote:Op maandag 7 april 2014 11:48 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een klacht ingediend. Vandaag een e-mail met de vraag telefonisch contact hierover op te nemen:
[..]
OplichtersHeb ook maar 1 mesje bewaard natuurlijk.. Ben benieuwd waar ze mee aankomen als ik ze bel.
Echte mannen laten een volle baard staan en scheren enkel hun kopquote:Op maandag 2 juli 2012 00:10 schreef Nass het volgende:
Mensen die zo een meisje meer als 5 keer kunnen gebruiken hebben baby haartjes en hoeven zich echt niet te scherenIk heb wat dikker haar en na 2 keer is het gewoon een pijnelijk mesje die alles open haalt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |