Ik heb gisteren een klacht ingediend. Vandaag een e-mail met de vraag telefonisch contact hierover op te nemen:quote:Op zondag 6 april 2014 23:24 schreef Nass het volgende:
What the fucking fuck, heb ik dit 2 jaar geleden aangemaakt?? Godver tijd vliegt zeg o_O
Inmiddels vrij weinig veraneringen trouwen, ik word nog steeds anaal verkracht door gilette
Oplichtersquote:Wij hebben uw e-mail goed ontvangen, waarin u ons laat weten dat de aangekochte Fusion scheermesjes na enkele scheerbeurten reeds bot waren. Onze excuses voor deze vervelende ervaring. Graag geven wij u volgende informatie.
Wij willen u graag verzekeren dat wij zeer strikte kwaliteitscontroles uitvoeren gedurende het gehele productieproces. Op deze manier zorgen wij ervoor dat al onze producten aan de door ons vooropgestelde kwaliteitseisen voldoen. Wij verwachten daarom geen problemen tijdens gebruik van onze producten.
Om beter te kunnen begrijpen waarom u wel problemen heeft aangetroffen, willen wij uw ervaring graag telefonisch met u bespreken. Wij kunnen u op deze manier wellicht ook beter van dienst zijn. Wij verzoeken u vriendelijk hiervoor contact met ons op te nemen via het gratis nummer 0800 – 44 55 388. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 18.00 uur.
Ja kut, dat zag ik te laat.quote:
Gillette vertelde me wat anders toentertijd.quote:Op maandag 7 april 2014 17:57 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ja kut, dat zag ik te laat.
Echter, jouw opmerking was met de kennis van toen even stompzinnig als met de kennis van nu.
Een plancklengte is ongeveer een triljoenste deel van de doorsnede van een proton. Ik ga ervan uit van scheermesjes uit moleculen bestaan en daarmee heb je al een tegenspraak.quote:Op maandag 7 april 2014 17:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gillette vertelde me wat anders toentertijd.
Dan was het vast enkele atomen dik of zo. Ik geef geen neuk meer.quote:Op maandag 7 april 2014 18:03 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Een plancklengte is ongeveer een triljoenste deel van de doorsnede van een proton. Ik ga ervan uit van scheermesjes uit moleculen bestaan en daarmee heb je al een tegenspraak.
En dan mag jij de testkosten betalen omdat je een zeikerd bent. Die mesjes zijn helemaal niet gemaakt om meer dan een keer of 5 mee te gaan. Vandaar dat je jezelf ook gewoon laat oplichten door die gasten van Gilette. Waarom koop je niet gewoon een DE mes? Echt veel chiller en goedkoper, echt waar.quote:Op maandag 7 april 2014 12:43 schreef _DeMoN_ het volgende:
UPS komt binnenkort langs met een doosje waar ik mn botte mesje en verpakking in kan doen. Ze gaan het daarna onderzoeken in het lab in Engeland. Daarna krijg ik de uitslag..
Betaal verdomme 47 euro of zo voor 8 mesjes, dan mag je kwaliteit verwachten, krijg je dat niet, dan ben ik niet de zeikerd, maar zijn zij de leverancier van slechte kwaliteit mesjes. Ook als mijn nieuwe TV binnen 3 maanden stuk is, ga ik toch ook niet bij de Aldi een goeiekopere haluh omdat die het ook gewoon doet?quote:Op maandag 7 april 2014 18:11 schreef IPA35 het volgende:
[..]
En dan mag jij de testkosten betalen omdat je een zeikerd bent. Die mesjes zijn helemaal niet gemaakt om meer dan een keer of 5 mee te gaan. Vandaar dat je jezelf ook gewoon laat oplichten door die gasten van Gilette. Waarom koop je niet gewoon een DE mes? Echt veel chiller en goedkoper, echt waar.
Trimmen is idd veel eenvoudiger en goedkoper. Kost je 1x 5 tientjes en je kunt 5 jaar vooruit. Bovendien gaat het scheren dan veel sneller.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:23 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon trimmen, helemaal glad scheren is gay.
Is een serieuze overweging geweest, maar maken die dingen je huid niet kapot?quote:Op maandag 7 april 2014 12:39 schreef Zwolsboy het volgende:
De vrouwekes onder ons harsen hun poezesnoes dussssss....
quote:Op maandag 7 april 2014 11:48 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een klacht ingediend. Vandaag een e-mail met de vraag telefonisch contact hierover op te nemen:
[..]
OplichtersHeb ook maar 1 mesje bewaard natuurlijk.. Ben benieuwd waar ze mee aankomen als ik ze bel.
Even weer een kick. Heb zojuist telefonisch een reactie terug gehad.quote:Op maandag 7 april 2014 11:48 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een klacht ingediend. Vandaag een e-mail met de vraag telefonisch contact hierover op te nemen:
[..]
OplichtersHeb ook maar 1 mesje bewaard natuurlijk.. Ben benieuwd waar ze mee aankomen als ik ze bel.
Echte mannen laten een volle baard staan en scheren enkel hun kopquote:Op maandag 2 juli 2012 00:10 schreef Nass het volgende:
Mensen die zo een meisje meer als 5 keer kunnen gebruiken hebben baby haartjes en hoeven zich echt niet te scherenIk heb wat dikker haar en na 2 keer is het gewoon een pijnelijk mesje die alles open haalt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |