abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 april 2014 @ 12:28:28 #126
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_138606078
Niet scheren of mesjes van de Lidl.
Probleem opgelost.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_138606423
Gewoon harsstrips van de Action kopen ^O^
Eventjes veel pijn, daarna weken lang babyface :*

De vrouwekes onder ons harsen hun poezesnoes dussssss....
Interessant he ?
pi_138606532
UPS komt binnenkort langs met een doosje waar ik mn botte mesje en verpakking in kan doen. Ze gaan het daarna onderzoeken in het lab in Engeland. Daarna krijg ik de uitslag..
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
pi_138607473
Scheren is voor homo's:

pi_138618741
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:32 schreef Rezania het volgende:

[..]

2 juli 2012. :')
Ja kut, dat zag ik te laat.

Echter, jouw opmerking was met de kennis van toen even stompzinnig als met de kennis van nu.
pi_138618815
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 17:57 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ja kut, dat zag ik te laat.

Echter, jouw opmerking was met de kennis van toen even stompzinnig als met de kennis van nu.
Gillette vertelde me wat anders toentertijd.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_138618948
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:59 schreef Rezania het volgende:

[..]

Gillette vertelde me wat anders toentertijd.
Een plancklengte is ongeveer een triljoenste deel van de doorsnede van een proton. Ik ga ervan uit van scheermesjes uit moleculen bestaan en daarmee heb je al een tegenspraak.
pi_138619007
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 18:03 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Een plancklengte is ongeveer een triljoenste deel van de doorsnede van een proton. Ik ga ervan uit van scheermesjes uit moleculen bestaan en daarmee heb je al een tegenspraak.
Dan was het vast enkele atomen dik of zo. Ik geef geen neuk meer.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 7 april 2014 @ 18:11:07 #134
365082 IPA35
Patriarch
pi_138619199
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:43 schreef _DeMoN_ het volgende:
UPS komt binnenkort langs met een doosje waar ik mn botte mesje en verpakking in kan doen. Ze gaan het daarna onderzoeken in het lab in Engeland. Daarna krijg ik de uitslag..
En dan mag jij de testkosten betalen omdat je een zeikerd bent. Die mesjes zijn helemaal niet gemaakt om meer dan een keer of 5 mee te gaan. Vandaar dat je jezelf ook gewoon laat oplichten door die gasten van Gilette. Waarom koop je niet gewoon een DE mes? Echt veel chiller en goedkoper, echt waar.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_138640851
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:11 schreef IPA35 het volgende:

[..]

En dan mag jij de testkosten betalen omdat je een zeikerd bent. Die mesjes zijn helemaal niet gemaakt om meer dan een keer of 5 mee te gaan. Vandaar dat je jezelf ook gewoon laat oplichten door die gasten van Gilette. Waarom koop je niet gewoon een DE mes? Echt veel chiller en goedkoper, echt waar.
Betaal verdomme 47 euro of zo voor 8 mesjes, dan mag je kwaliteit verwachten, krijg je dat niet, dan ben ik niet de zeikerd, maar zijn zij de leverancier van slechte kwaliteit mesjes. Ook als mijn nieuwe TV binnen 3 maanden stuk is, ga ik toch ook niet bij de Aldi een goeiekopere haluh omdat die het ook gewoon doet?

En ja, ik stap hierna over, maar dan op een trimmertje, of zo.
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
  Official ESF Kreviewer dinsdag 8 april 2014 @ 09:41:35 #136
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_138640960
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 00:23 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon trimmen, helemaal glad scheren is gay.
Trimmen is idd veel eenvoudiger en goedkoper. Kost je 1x 5 tientjes en je kunt 5 jaar vooruit. Bovendien gaat het scheren dan veel sneller.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 8 april 2014 @ 09:41:45 #137
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_138641055
Als je je scheermesjes na 2 keer al niet meer kunt gebruiken, doe je absoluut iets fout. Scheerschuim doet trouwens ook wonderen.
pi_138651008
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:39 schreef Zwolsboy het volgende:
De vrouwekes onder ons harsen hun poezesnoes dussssss....
Is een serieuze overweging geweest, maar maken die dingen je huid niet kapot?

*En ja hoor, waarom quote hij niet de gehele tekst, godver :')
lol?
  dinsdag 8 april 2014 @ 23:02:12 #140
365082 IPA35
Patriarch
pi_138674059
Mijzelf zojuist heerlijk glad geschoren met mijn mesje van 17,5 cent en een likje Mr. Taylor.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_139862574
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:48 schreef _DeMoN_ het volgende:

[..]

Ik heb gisteren een klacht ingediend. Vandaag een e-mail met de vraag telefonisch contact hierover op te nemen:

[..]

Oplichters :') Heb ook maar 1 mesje bewaard natuurlijk.. Ben benieuwd waar ze mee aankomen als ik ze bel.
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:48 schreef _DeMoN_ het volgende:

[..]

Ik heb gisteren een klacht ingediend. Vandaag een e-mail met de vraag telefonisch contact hierover op te nemen:

[..]

Oplichters :') Heb ook maar 1 mesje bewaard natuurlijk.. Ben benieuwd waar ze mee aankomen als ik ze bel.
Even weer een kick. Heb zojuist telefonisch een reactie terug gehad.

Het probleem met het mesje is ontdekt. Ze hebben niet echt iets kunnen vinden, maar wel dat er nog 'restjes' tussenzaten. Ik vragen wat ze daarmee bedoelt. Restjes zijn in dit geval wat scheerschuim of nog een stukje haar. Dat zou de reden zijn van het minder goede scheren. Ik barstte letterlijk in lachen uit. Scheerschuim of een microscopisch (daar onderzoeken ze mee) stukje haar kan dus voor mijn klacht dat je je gelaat opentrekt zorgen. 8)7

Ik krijg 5 euro vergoed, omdat ik een enkel mesje heb opgestuurd. Ik heb haar gezegd dat ik 50 euro heb betaald voor het hele pakje en alle mesjes minstens zo waardeloos waren. Ook doorgeven dat het internet volstaat met klachten over deze mesjes over het afgelopen jaar gezien. Ik weet ook vrij zeker dat ik vroeger veel langer met deze mesjes deed, het is gewoon een smerige praktijk.

Heb ook gezegd dat als ze nou het hele pakje aan me zouden vergoeden ik nog wel klant zou willen blijven, maar dat kunnen ze helaas niet doen. Gezegd dus dat ik mijn hele leven al scheer met hun merk en ze als ze dit niet helemaal vergoeden nu een klant gaan verliezen. Maar nogmaals, ze kon niets voor me betekenen. Daarna ben ik nog een beetje uitgevallen (wel redelijk netjes houdend) tegen deze vriendelijk klinkende dame, maar besefte me ook dat zij er verder niets aan kan doen. Was best gefrustreerd, ik voelde me echt goed genaaid!

Ik ga me eens verdiepen in alle tips in dit topic en daarna fatsoenlijk scheren. :Y) ^O^

Gillette :r Vies clubje.
pi_144140750
Ik heb laatst via marktplaats hele mooie merkloze scheermesjes gekocht. Ze hadden allerlei verschillende soorten van gillette. Ze kosten maar 5,50 per cartridge. Succes
pi_144141082
Ik scheer ook met gilette mesjes en die gaan zeker 15 keer mee.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_144141204
1 a 2 x met een mesje doen? Man, ik deed ruim 2 maanden met een mesje.
Maar scheren doe ik niet meer, want baard = baas
People assume too much.
pi_144141422
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 00:10 schreef Nass het volgende:
Mensen die zo een meisje meer als 5 keer kunnen gebruiken hebben baby haartjes en hoeven zich echt niet te scheren :') Ik heb wat dikker haar en na 2 keer is het gewoon een pijnelijk mesje die alles open haalt.
Echte mannen laten een volle baard staan en scheren enkel hun kop :')
  woensdag 3 september 2014 @ 17:30:59 #146
427108 flufffy
totò schillaci
pi_144141518
mohammed atta had er anders geen moeite mee :')
pi_144141769
Bij mij gaan ze wel vaker dan twee keer mee. Vaak begin ik met een nieuwe set, gezicht 5-10 keer met een mesje. Daarna promoveer ik dat mesje naar m'n ballen en gebruik ik een nieuwe voor mijn gezicht. Na 10 keer gooi ik m'n ballenmesje weg en promoveer ik dat andere mes naar m'n ballen. Zo gaat het prima.

Type scheerschuim is wel belangrijk trouwens. Ik gebruik Gilette maar sommige busjes helpen echt niet. Van een bepaald type krijg ik gewoon rode uitslag en een branderig gevoel na het scheren. Echt kut. Met m'n standaard blauwe bus scheerschuim is het echt perfect, glad zonder pijn. Zelfs tegen haargroei in voor superglad gaat daarmee prima. Experimenteer daar dus ook mee. En natuurlijk altijd heet water gebruiken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_144146906

Nog geen euro per mesje en kun je week mee doen 8-) :7
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_144147688
Ik gooi die dingen pas weg als ik m'n haren er uitgetrokken worden i.p.v. afgesneden. Ik doe minimaal een maand met zo'n mesje
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')