quote:
Op maandag 7 april 2014 11:48 schreef _DeMoN_ het volgende:[..]
Ik heb gisteren een klacht ingediend. Vandaag een e-mail met de vraag telefonisch contact hierover op te nemen:
[..]
Oplichters

Heb ook maar 1 mesje bewaard natuurlijk.. Ben benieuwd waar ze mee aankomen als ik ze bel.
quote:
Op maandag 7 april 2014 11:48 schreef _DeMoN_ het volgende:[..]
Ik heb gisteren een klacht ingediend. Vandaag een e-mail met de vraag telefonisch contact hierover op te nemen:
[..]
Oplichters

Heb ook maar 1 mesje bewaard natuurlijk.. Ben benieuwd waar ze mee aankomen als ik ze bel.
Even weer een kick. Heb zojuist telefonisch een reactie terug gehad.
Het probleem met het mesje is ontdekt. Ze hebben niet echt iets kunnen vinden, maar wel dat er nog 'restjes' tussenzaten. Ik vragen wat ze daarmee bedoelt. Restjes zijn in dit geval wat scheerschuim of nog een stukje haar. Dat zou de reden zijn van het minder goede scheren. Ik barstte letterlijk in lachen uit. Scheerschuim of een microscopisch (daar onderzoeken ze mee) stukje haar kan dus voor mijn klacht dat je je gelaat opentrekt zorgen.
Ik krijg 5 euro vergoed, omdat ik een enkel mesje heb opgestuurd. Ik heb haar gezegd dat ik 50 euro heb betaald voor het hele pakje en alle mesjes minstens zo waardeloos waren. Ook doorgeven dat het internet volstaat met klachten over deze mesjes over het afgelopen jaar gezien. Ik weet ook vrij zeker dat ik vroeger veel langer met deze mesjes deed, het is gewoon een smerige praktijk.
Heb ook gezegd dat als ze nou het hele pakje aan me zouden vergoeden ik nog wel klant zou willen blijven, maar dat kunnen ze helaas niet doen. Gezegd dus dat ik mijn hele leven al scheer met hun merk en ze als ze dit niet helemaal vergoeden nu een klant gaan verliezen. Maar nogmaals, ze kon niets voor me betekenen. Daarna ben ik nog een beetje uitgevallen (wel redelijk netjes houdend) tegen deze vriendelijk klinkende dame, maar besefte me ook dat zij er verder niets aan kan doen. Was best gefrustreerd, ik voelde me echt goed genaaid!
Ik ga me eens verdiepen in alle tips in dit topic en daarna fatsoenlijk scheren.
Gillette

Vies clubje.
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P