Ik doe het sowieso maar paar keer per week, ik hoef immers toch niet in pak naar het werk en als ik naar mijn vriendin ga, anders zeurt ze weer over dat ze last van dr gevoelige huidje krijgtquote:Op maandag 2 juli 2012 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe het ook pas 7 jaar.
Oké, eerste tijd 2 keer per week ofzo, nu soms 2 keer per dag
het is serieus even wennen, je moet er ook je tijd voor nemen, maar je bent gladder en blijft langer glad. geloof me, je hebt geen last van irritatie meer!quote:Op maandag 2 juli 2012 00:40 schreef Nass het volgende:
[..]
Is een optie inderdaad, dit kan namelijk echt niet meer
man met DONSHAARquote:Op maandag 2 juli 2012 00:37 schreef krokdown het volgende:
ik scheer mezelf dagelijks en ik doe best 1 á 2 maanden met een mesje
Duidelijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:43 schreef krokdown het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat ik me had ik mezelf dagelijks met het mesje scheer
Hier kan ik niets mee.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:43 schreef krokdown het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat ik me had ik mezelf dagelijks met het mesje scheer
als het even snel moet doe ik het met m'n gillette troep, maar als het anders kan met m'n straight.quote:
Straight helemaal glad rol jij naar de straat.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:46 schreef krokdown het volgende:
[..]
als het even snel moet doe ik het met m'n gillette troep, maar als het anders kan met m'n straight.
Zoiets dus: [ afbeelding ]
soberso gquote:Op maandag 2 juli 2012 00:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Straight helemaal glad rol jij naar de straat.
Spange knivi bradah. Jij smoked die nakker g's in de club?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:46 schreef krokdown het volgende:
[..]
als het even snel moet doe ik het met m'n gillette troep, maar als het anders kan met m'n straight.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Spange knivi bradah. Jij smoked die nakker g's in de club?
En terechtquote:Op maandag 2 juli 2012 00:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik doe het sowieso maar paar keer per week, ik hoef immers toch niet in pak naar het werk en als ik naar mijn vriendin ga, anders zeurt ze weer over dat ze last van dr gevoelige huidje krijgt
ik ken dit probleem... simpel op te lossen door je niet elke dag te scheren maar om de dag bij je keelquote:Op maandag 2 juli 2012 00:21 schreef Nass het volgende:
Ik zal proberen een foto te maken van mijn keel (Mijn keel is vrijwel altijd de lul, tenzij ik het mesje voor het eerst gebruik) Heb me gister middag geschoren. Reacties als 'hahaha ts kan niet scheren kk garppig' hoeven niet. Ik scheer me al 3 jaar en ken de technieken wel, alleen MOET ik me altijd scheren tegen de haar richting in(om glad te zijn, jeweet!), en dit is dan elke fucking keer het resultaat
[ afbeelding ]
Als dat een goed businessmodel was, dan zou Gilette dat nu ook wel hebben denk je niet? Maar nee, het gaat Gilette juist zo goed omdat die mesjes vrij snel slijten.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:16 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
ik ga mesjes maken van diamant en die verkopen die slijten nooit ga helemaal binnen lopen
Ik hoef zeker niet in pak naar het werk, maar als ik me 3 dagen niet scheer heb ik echt zo'n vies baardjequote:Op maandag 2 juli 2012 00:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik doe het sowieso maar paar keer per week, ik hoef immers toch niet in pak naar het werk en als ik naar mijn vriendin ga, anders zeurt ze weer over dat ze last van dr gevoelige huidje krijgt
Herkenbaar. Zo'n net niet baardje.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoef zeker niet in pak naar het werk, maar als ik me 3 dagen niet scheer heb ik echt zo'n vies baardje
zijn ze knap, die Gillette meisjes?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:05 schreef Nass het volgende:
Goed, ik begin het steeds minder te snappen... Ik betaal zo een 20+ euro voor een paar mesjes, die ik na 2(!!!)x gebruiken weg kan gooien. Is het dan niet in principe handiger om gewoon wegwerp mesjes te kopen? Waarom in godsnaam zijn die krengen zo duur???
Klacht: Ontiegelijk dure Gillette meisjes na 2 keer al niet te gebruiken [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op maandag 2 juli 2012 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoef zeker niet in pak naar het werk, maar als ik me 3 dagen niet scheer heb ik echt zo'n vies baardje
Jaquote:Op maandag 2 juli 2012 02:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zijn ze knap, die Gillette meisjes?
Wegwerpmesjesquote:Op maandag 2 juli 2012 02:13 schreef svennie100 het volgende:
je kan ook bij kruidvat voor iets van 6 euro 5 of 6 wegwerpmesjes kopen deze kan je ook goed gebruiken, ook heb ik een gilette fusion klopt deze mesjes zijn iets van 20 euro voor 3 en snel op dus ik raad je aan om gewoon goedkope wegwerpers te kopen
Msn emoticons?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:05 schreef Nass het volgende:
Goed, ik begin het steeds minder te snappen... Ik betaal zo een 20+ euro voor een paar mesjes, die ik na 2(!!!)x gebruiken weg kan gooien. Is het dan niet in principe handiger om gewoon wegwerp mesjes te kopen? Waarom in godsnaam zijn die krengen zo duur???
Klacht: Ontiegelijk dure Gillette meisjes na 2 keer al niet te gebruiken [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar de charme van zo'n mes waarmee je je strot afsnijdt bij een verkeerde beweging begrijp ik ook wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:38 schreef krokdown het volgende:
Tevens, ga een echt scheermes kopen! dan heb je geen last van irritatie meer!
[ afbeelding ]
Je bedoelt die plastic rietjes met hooguit twee mesjes erin? Die trekken m'n haren er altijd uit i.p.v. dat ze afgesneden wordenquote:Op maandag 2 juli 2012 02:13 schreef svennie100 het volgende:
je kan ook bij kruidvat voor iets van 6 euro 5 of 6 wegwerpmesjes kopen deze kan je ook goed gebruiken, ook heb ik een gilette fusion klopt deze mesjes zijn iets van 20 euro voor 3 en snel op dus ik raad je aan om gewoon goedkope wegwerpers te kopen
Je bent gewoon een mongool die, als die strip een beetje faal word, je ze gelijk weggooid terwijl je dan nog wel 20x ermee kan scherenquote:Op maandag 2 juli 2012 00:10 schreef Nass het volgende:
Mensen die zo een meisje meer als 5 keer kunnen gebruiken hebben baby haartjes en hoeven zich echt niet te scherenIk heb wat dikker haar en na 2 keer is het gewoon een pijnelijk mesje die alles open haalt.
Klopt, filmpje is al een paar keer gepost. Ik doe dat ook en doe een paar maanden met één mesjequote:Op maandag 2 juli 2012 10:35 schreef Pulzzar het volgende:
By the way, ik heb ergens gelezen dat je de mesjes van Gilette kan slijpen met een stuk spijkerstof en dat ze dan echt ontzettend veel langer meegaan.
gewoon ouderwets met een krabbertje, of nog meer retro met zo'n mesje.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gilette fusion, de beste scheermesjes die er op dit moment zijn imo. Je haalt je zelden tot nooit open en het scheert gladder dan glad.
Ja maar de kwaliteit van Gilette vind ik juist dat de kans om jezelf open te halen echt minimaal is, in tegenstelling tot jouw voorbeelden. Ik doe het altijd 's ochtends en dan ben je nog niet helemaal wakker en dan kijk je dus minder goed uit.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gewoon ouderwets met een krabbertje, of nog meer retro met zo'n mesje.
dan krijg je het ook goed glad
ja die Gilette meisjes hebben na 2x geen zin meerquote:Op maandag 2 juli 2012 00:05 schreef Nass het volgende:
Ik heb wat dikker haar en na 2 keer is het gewoon een pijnlijk mesje die alles open haalt.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent gewoon een mongool die, als die strip een beetje faal word, je ze gelijk weggooid terwijl je dan nog wel 20x ermee kan scherendomme klapkop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |