Ik neig ook naar een apparaat nu inderdaad. En een klein stoppeltje laten staan vind ik juist niet erg.. dus waarom niet. 1 pak Gillette-mesjes 8 stuks kost ook rond de 48 euroquote:Op zondag 6 april 2014 17:06 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Ik gebruik deze gewoon in combinatie met scheerschuim en steeds afspoelen onder de kraan tegenwoordig. Voorheen ook altijd met losse mesjes maar dit gaat ook goed en glad genoeg voor mij. Scheelt hoop geld.
[ afbeelding ]
^^ Aangevuld metquote:Op zondag 6 april 2014 17:23 schreef Hoplahopla het volgende:
Oplossing voor al je problemen:
[ afbeelding ]
Gaan zo'n 10 á 12 scheerbeurten mee en kosten zo'n 10 á 15 cent per stuk via eBay.
Taylor?quote:
Maakt geen donder uit. Hangt echt af van je eigen baartgroei.quote:Op zondag 6 april 2014 17:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Blijft het ook langer glad als je met zo'n ouderwetse krabber scheert?
Twijfel om zondagavond dat te gaan doen (fuck die maandagochtend-haast) en dan doordeweeks met een scheerapparaat, maar ik heb geen irritatie ofzo met de normale Gillette-mesjes dus weet niet of het de moeite waard is.
In mijn ervaring is het iets gladder, maar dat kan ook placebo zijn. Wel goed voorbereiden, neem van tevoren een warme douche. Het kost wel even tijd, en je moet enigszins voorzichtig zijn. Zo'n gilette kon ik vreemde dingen mee doen, nooit mezelf gesneden. Heb datzelfde ook wel eens met een krabbertje geprobeerd en toen lag mijn gezicht toch wel open.quote:Op zondag 6 april 2014 17:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Twijfel om zondagavond dat te gaan doen (fuck die maandagochtend-haast) en dan doordeweeks met een scheerapparaat, maar ik heb geen irritatie ofzo met de normale Gillette-mesjes dus weet niet of het de moeite waard is.
Als je het eenmaal gewend bent voel je jezelf enorm verheven boven het plastic Gilette plebsquote:Op zondag 6 april 2014 18:01 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
In mijn ervaring is het iets gladder, maar dat kan ook placebo zijn. Wel goed voorbereiden, neem van tevoren een warme douche. Het kost wel even tijd, en je moet enigszins voorzichtig zijn. Zo'n gilette kon ik vreemde dingen mee doen, nooit mezelf gesneden. Heb datzelfde ook wel eens met een krabbertje geprobeerd en toen lag mijn gezicht toch wel open.
Enige voorzichtigheid is dus aan te raden.
Ja, maar je beseft je ook dat je pas op de eerste trede van een hoge trap staat. Je kijkt uit naar de volgende trede; straight razor. Maar zodra je de straight razor onder de spreekwoordelijke knie hebt kijk je uit naar de hogere trede; het keukenmes (voor de noodgevallen).quote:Op zondag 6 april 2014 18:10 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als je het eenmaal gewend bent voel je jezelf enorm verheven boven het plastic Gilette plebs.
Kan, was een voorbeeld. Zelfs vergulde hand is beter dan die kleffe meuk uit een spuitbus.quote:
Je kán dichter bij de huid scheren met een krabber. Hoeft niet.quote:Op zondag 6 april 2014 17:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Aansteker erlangsquote:Op zondag 6 april 2014 18:14 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ja, maar je beseft je ook dat je pas op de eerste trede van een hoge trap staat. Je kijkt uit naar de volgende trede; straight razor. Maar zodra je de straight razor onder de spreekwoordelijke knie hebt kijk je uit naar de hogere trede; het keukenmes (voor de noodgevallen).
En weer hierboven is de uiteindelijke stap. De stap van acceptatie; je laat je baard groeien.
Ik ben er wel content meequote:Op zondag 6 april 2014 18:15 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Doe dan een lucifer. Of een brandend blok hout. Aanstekers
Heb ook zo'n krabbertje. Daar ben ik ook wel content mee. Ook voor noodgevallen nog wel een wilkinson (met meerdere mesjes) en zelfs nog een elektische die ik daarvoor gebruiktequote:Op zondag 6 april 2014 18:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik ben er wel content mee:
[ afbeelding ]
En anders gewoon zo:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Hoe glad scheert die?quote:
wat is dit nou weer voor bullshitquote:Op maandag 2 juli 2012 00:06 schreef Rezania het volgende:
Omdat ze maar een paar plancklengtes dik zijn bij het scherpste punt.
Ik heb gisteren een klacht ingediend. Vandaag een e-mail met de vraag telefonisch contact hierover op te nemen:quote:Op zondag 6 april 2014 23:24 schreef Nass het volgende:
What the fucking fuck, heb ik dit 2 jaar geleden aangemaakt?? Godver tijd vliegt zeg o_O
Inmiddels vrij weinig veraneringen trouwen, ik word nog steeds anaal verkracht door gilette
Oplichtersquote:Wij hebben uw e-mail goed ontvangen, waarin u ons laat weten dat de aangekochte Fusion scheermesjes na enkele scheerbeurten reeds bot waren. Onze excuses voor deze vervelende ervaring. Graag geven wij u volgende informatie.
Wij willen u graag verzekeren dat wij zeer strikte kwaliteitscontroles uitvoeren gedurende het gehele productieproces. Op deze manier zorgen wij ervoor dat al onze producten aan de door ons vooropgestelde kwaliteitseisen voldoen. Wij verwachten daarom geen problemen tijdens gebruik van onze producten.
Om beter te kunnen begrijpen waarom u wel problemen heeft aangetroffen, willen wij uw ervaring graag telefonisch met u bespreken. Wij kunnen u op deze manier wellicht ook beter van dienst zijn. Wij verzoeken u vriendelijk hiervoor contact met ons op te nemen via het gratis nummer 0800 – 44 55 388. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 18.00 uur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |