ALs je hem bij je oor houd welquote:Op maandag 2 juli 2012 20:10 schreef vannelle het volgende:
Ik heb skype op m'n laptop, telt dat ook als telefoon?
Bij DJMO staat echt álles 24/7 aan. En als er 5 min. geen verbinding is, dan breekt er paniek uitquote:Op maandag 2 juli 2012 20:10 schreef Ganzz het volgende:
GPS staat toch niet nonstop aan?
Als ik GPSlog tijdens het skaten en muziek spelen dan ben ik ook wel leeg na 6 uur ofzo
Dat kan ik ook.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ow, da's dan jammer. Ik skype altijd handsfree.
* vannelle vraagt zich af hoe?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:13 schreef Pulver het volgende:
* Pulver heeft het frituupan probleem opgelost.
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:13 schreef Pulver het volgende:
Voor een laptop heb je van die postbode elastieken nodig jonguh!!! Niet van die dunne jarretelletjesquote:
Heel goed, Pulver! Heel goed!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:13 schreef Pulver het volgende:
Waar blijft de schaal met bitterballen dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:13 schreef Pulver het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Voor een laptop heb je van die postbode elastieken nodig jonguh!!! Niet van die dunne jarretelletjes
Was een frituurpan in de aanbieding bij de Action.quote:
als je hem in de doos laat blijft hij als nieuw!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Was een frituurpan in de aanbieding bij de Action.
http://www.action.nl/products/view/id/3572/-p/favoritelistid/50
En aangezien ik altijd een harde plasser van aanbiedingen krijg, heb ik hem maar meegenomen.
Goed idee!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:21 schreef Egberts het volgende:
[..]
als je hem in de doos laat blijft hij als nieuw!
Maar geld dat ook als je hem in de doos laat zitten en hem dan op het aanrecht zet met de stekker in het stopkontakt?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:23 schreef Pulver het volgende:
[..]
Goed idee!
En zo gaat ie ook heel lang mee!
Ik kan het natuurlijk eens proberen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar geld dat ook als je hem in de doos laat zitten en hem dan op het aanrecht zet met de stekker in het stopkontakt?
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:42 schreef vannelle het volgende:
Kijk, lekker buiten eten met vriendlief.Goede berichten!
Met mij gaat het vrijwel hetzelfde, flink klote dus.
Ach, ik dacht ook dat ik nooit aan de touchscreen zou gaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:54 schreef vannelle het volgende:
Met de foon op wifi is nu trouwens gelukt!
Heb nu whatsapp in de hoop ooit eens écht modern te worden.
Tot over 20 min.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
Kom maar op.quote:
Zit er nou niks anders in t pakket dan dreunen ?quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:47 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zit er nou niks anders in t pakket dan dreunen ?
Over de knie heb ik ook wel es voorbij zien komen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:47 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zit er nou niks anders in t pakket dan dreunen ?
Die's ook al afgezaagd... wordt tijd voor iets nieuws!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Over de knie heb ik ook wel es voorbij zien komen.
Dan gaan we maar schoppen, weer es wat andersquote:Op maandag 2 juli 2012 20:54 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Die's ook al afgezaagd... wordt tijd voor iets nieuws!
Goed idee!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan gaan we maar schoppen, weer es wat anders
Toch stiekem trappen hè, gluiperdquote:Op maandag 2 juli 2012 21:13 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Goed idee!
ik trap af...
[ afbeelding ]
Neuh batsen doe'k niks mee...quote:Op maandag 2 juli 2012 21:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Toch stiekem trappen hè, gluiperd
Ok, schoppen dan:
[ afbeelding ]
Of batsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:19 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Neuh batsen doe'k niks mee...Ja, weet ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Heel goed, Pulver! Heel goed!
De satekroketten van Van Dobben zijn echte aanraders. Wel wat prijzig, maar wel verdomd lekker.
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Ehhe het volgende:
Oeh ik ben helemaal blij-igOm iets heel doms
dit is een veer in je reet.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Ja tof hequote:Op maandag 2 juli 2012 21:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
dit is een veer in je reet.....
quote:
Whehe lijkt me niet lekker voelen ook, beide kanten nietquote:
Dat zékerquote:Op maandag 2 juli 2012 22:03 schreef dolfina-chica het volgende:
ehhe!!!
dat is een pauweveer!!
wees er trots op!!
trots als een pauwquote: