Fijn om te horen maffemuts.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:02 schreef maffemuts het volgende:
ff korte update, ben inmiddels thuis na 3l vocht, nog lang niet de oude en nog wat zwakjes en komende dagen nog dieetje... en dan gaan we op voor minimaal 37w liefst langer zonder rarigheden! (vandaag 35w)
bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Het is geen bier.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:05 schreef DJMO het volgende:
maar drie liter ? ze hadden er nog wel twee liter bij mogen doen .. als voorraadje nu je weer thuis bent
welkom thuis mutsje
D'r moet nog wel wat bloed achterblijven hoor... niet 100% natriumchlorideopvullingquote:Op maandag 2 juli 2012 14:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Fijn om te horen maffemuts.
[..]
Het is geen bier.
We duimen voor je in ieder geval!quote:Op maandag 2 juli 2012 14:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
D'r moet nog wel wat bloed achterblijven hoor... niet 100% natriumchlorideopvulling
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:19 schreef DJMO het volgende:
usb-lader aan het opladen is .. morgen voor twee keer opladen aan extra accu bij me
Ik zit ook alweer een half uur te peinzen wat er nou weer bedoeld wordt maar het ligt dus niet aan mij alleen gelukkig.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zit ook alweer een half uur te peizen wat er nou weer bedoeld wordt maar het ligt dus niet aan mij alleen gelukkig.
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:57 schreef Egberts het volgende:
Topics met deze TT kan ik op mijn werk niet openzetten!
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:57 schreef belle1608 het volgende:
Welkom thuis mm sterkte met alles!!
* belle1608 heeft haar hondje weer even thuis
Datum en tijd nader overeen te komen... Ergens in het midden would be.. bij mij thuis?quote:
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, niet in die jungle van mij hoor..
[..]
quote:
Rust jij maar even lekker uit.quote:
Ik zal ook weer even van iedereen de 2,5 uurs ban ongedaan maken.quote:
Hehe, zou tijd worden!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zal ook weer even van iedereen de 2,5 uurs ban ongedaan maken.
Dat is een USB accupak. Maar als je nou dezelfde telefoon als ik koop dan doe je 2 weken met één accu.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:03 schreef DJMO het volgende:
oh ja, de vraag wat een usb lader is .. als je je telefoon vergeten bent op te laden, kun je hem op een mobiele lader gooien (ding werkt via usb) en heb je dus instant power voor je foondie ik heb van philips is goed voor twee volle accu's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |