Moet je tegenwoordig op de bank slapen?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:31 schreef DJMO het volgende:
ja. ik ga ook naar de bank .. morgen weer vroeg dag, Jan naar de psz brengen.
kies ik vrijwillig voorquote:Op maandag 2 juli 2012 00:32 schreef Pulver het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig op de bank slapen?
Slaap lekker! En de rest ook, die gaat slapen..quote:Op maandag 2 juli 2012 00:51 schreef Ehhe het volgende:
Hm nouja, ik ga slapen. Wel in bed. Hoewel mijn bank ook best lekker ligt trouwens
omdat mijn echtgenoot snurktquote:Op maandag 2 juli 2012 00:35 schreef Ehhe het volgende:
Maar waarom dan? Heb je geen bed of ligt de bank lekkerder ofzo?
Ik ben al lang aan het werk.quote:Op maandag 2 juli 2012 07:58 schreef dolfina-chica het volgende:
mogguhh
shit, ik moet opschieten....
![]()
thee pak ik op het werk wel...
slingert wel het koffiezetapparaat aan en waterkoker....
jongens rest staat klaar... wie zet het op tafel!?
Wil je een dagboek?quote:Op maandag 2 juli 2012 09:22 schreef Merlijn het volgende:
Goedemorgen.... Wat een verschrikkelijke nacht/ochtend....
Wil jij een dreun?quote:
.quote:
* Rucky dagboek terug in de kast legt.quote:
quote:
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn helaas...quote:Op maandag 2 juli 2012 09:22 schreef Merlijn het volgende:
Goedemorgen.... Wat een verschrikkelijke nacht/ochtend....
Wil je een dagboek?quote:Op maandag 2 juli 2012 09:40 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn helaas...
Wats beurt?quote:Op maandag 2 juli 2012 09:40 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn helaas...
* Ireth mept Rucky met een opgeblazen honkbalknuppel op het hoofd.quote:
Alstu.quote:
Nr 4 wordt nu voor Rucky gehaald.quote:
Oo lekker!!quote:Op maandag 2 juli 2012 09:55 schreef Ireth het volgende:
Hier aan de derde bak koffie
(en een worstebroodje)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:34 schreef Pulver het volgende:
* Pulver gaat even met zijn pik spelenTMISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Moet ik blij zijn dat die site geblokt is op mijn werk.quote:
Is volledig SFW hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 12:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet ik blij zijn dat die site geblokt is op mijn werk.
En eet smaakelijk.
Zwaai je straks ff naar mequote:Op maandag 2 juli 2012 12:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet ik blij zijn dat die site geblokt is op mijn werk.
En eet smaakelijk.
Momentje even de beveiliging omzeilen.quote:
.quote:
Afgelopen week is er niet gezwaaid in ieder geval.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
En, nog vrouwelijke bewonderaars gekregen in la voiture?
Haha, dat is wel heel tricky! Maar ik ga dadelijk over de A13 richting Den Haagquote:Op maandag 2 juli 2012 12:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Momentje even de beveiliging omzeilen.
[..]
.
Tuurlijk Moet ik langs de weg gaan staan?
Nou zit ik er aan te denken om het nog te gaan doen ook.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Haha, dat is wel heel tricky! Maar ik ga dadelijk over de A13 richting Den Haag
Overigens: je mag er nu 100 (thnx) en de trajectcontrole staat uit hoorde ik net....quote:Op maandag 2 juli 2012 12:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Haha, dat is wel heel tricky! Maar ik ga dadelijk over de A13 richting Den Haag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |