ALs je hem bij je oor houd welquote:Op maandag 2 juli 2012 20:10 schreef vannelle het volgende:
Ik heb skype op m'n laptop, telt dat ook als telefoon?
Bij DJMO staat echt álles 24/7 aan. En als er 5 min. geen verbinding is, dan breekt er paniek uitquote:Op maandag 2 juli 2012 20:10 schreef Ganzz het volgende:
GPS staat toch niet nonstop aan?
Als ik GPSlog tijdens het skaten en muziek spelen dan ben ik ook wel leeg na 6 uur ofzo
Dat kan ik ook.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ow, da's dan jammer. Ik skype altijd handsfree.
* vannelle vraagt zich af hoe?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:13 schreef Pulver het volgende:
* Pulver heeft het frituupan probleem opgelost.
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:13 schreef Pulver het volgende:
Voor een laptop heb je van die postbode elastieken nodig jonguh!!! Niet van die dunne jarretelletjesquote:
Heel goed, Pulver! Heel goed!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:13 schreef Pulver het volgende:
Waar blijft de schaal met bitterballen dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:13 schreef Pulver het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Voor een laptop heb je van die postbode elastieken nodig jonguh!!! Niet van die dunne jarretelletjes
Was een frituurpan in de aanbieding bij de Action.quote:
als je hem in de doos laat blijft hij als nieuw!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Was een frituurpan in de aanbieding bij de Action.
http://www.action.nl/products/view/id/3572/-p/favoritelistid/50
En aangezien ik altijd een harde plasser van aanbiedingen krijg, heb ik hem maar meegenomen.
Goed idee!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:21 schreef Egberts het volgende:
[..]
als je hem in de doos laat blijft hij als nieuw!
Maar geld dat ook als je hem in de doos laat zitten en hem dan op het aanrecht zet met de stekker in het stopkontakt?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:23 schreef Pulver het volgende:
[..]
Goed idee!
En zo gaat ie ook heel lang mee!
Ik kan het natuurlijk eens proberen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar geld dat ook als je hem in de doos laat zitten en hem dan op het aanrecht zet met de stekker in het stopkontakt?
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:42 schreef vannelle het volgende:
Kijk, lekker buiten eten met vriendlief.Goede berichten!
Met mij gaat het vrijwel hetzelfde, flink klote dus.
Ach, ik dacht ook dat ik nooit aan de touchscreen zou gaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:54 schreef vannelle het volgende:
Met de foon op wifi is nu trouwens gelukt!
Heb nu whatsapp in de hoop ooit eens écht modern te worden.
Tot over 20 min.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
Kom maar op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |