abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113641459

De Samsung Galaxy S2 is officieel aangekondigd op 13 februari 2011 op het Mobile World Congress 2011 en is momenteel verkrijgbaar.

Scherp: 4,3" Super AMOLED Plus

____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een helder en haarscherp scherm.

- 4.3” Super AMOLED Plus scherm.
- Verbruikt tot 18% minder batterij dan een Super AMOLED scherm.
- Uitstekende zichtbaarheid in direct zonlicht.

Snel: 1.2Ghz Dual core processor
____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een 1.2Ghz Dual core processor die zorgt voor ongekende snelheden.

- High-speed multitasken en navigeren door je telefoon.
- Speel je favoriete games in topkwaliteit.
- Maak en bekijk je foto’s en filmpjes in HD.

Dun: 8,49 mm design

De Samsung Galaxy S II is dankzij het indrukwekkende display en ultradunne design een stijlvolle verschijning.

- Met een 8,49 mm design, is het de dunste smartphone ter wereld.
- Ultralicht; slechts 116 gram.
- Geen vette vingers meer en een perfecte grip dankzij de batterij cover met anti-slip profiel.

Swype; 1,5x snellere tekstinvoer

Swype razendsnel tekstberichten op de Samsung Galaxy S ll.

- Creëer woorden met één vingerbeweging zonder je vinger van het scherm te halen.
- Typ 1,5 keer sneller berichten dan op een regulier Qwerty toetsenbord.
- Swype denkt met je mee en vormt na het typen van een paar letters al woorden.

Best of Google: Android 2.3

Met de Samsung Galaxy S ll heb je automatisch beschikking over the Best of Google.

- Zoek snel en eenvoudig naar informatie via Google Search met Voice Search. Of zoek op basis van foto’s met Google Goggles.
- Nooit meer de weg kwijt met Google MapsTM navigatie 5,0 (Beta).
- Je sociale leven onder controle met Gmail, Google Talk en Google Calendar.
- Ontdek de wereld met Google Earth.
- Weet waar je vrienden zijn met Google Latitude.

Samsung Live Panel

De Samsung Galaxy S II is dankzij het Live Panel geheel aan te passen naar je eigen stijl.

- De slimme interface selecteert voor jou de content die je het meest gebruikt en geeft dit weer op het homescreen in een magazine stijl lay-out.
- De lay-out van je homescreen kun je aanpassen naar je eigen stijl. Bepaal je eigen look & feel.

8MP full HD (video) camera

Leg je mooiste momenten vast met je Samsung Galaxy S II via de 8MP full HD (video) camera met LED-flitser .

- De 8MP full HD camera met LED-flitser heeft oog voor detail en legt zelfs de minuscule elementen van je foto’s haarscherp weer.
- De 2 megapixel front camera geeft extra resolutie bij zelf portretten en video chat.
- Met de videorecorder maak je video’s in Full HD kwaliteit (1 920 x 1 080 pixels @30 fps).
- Via de AllShare functie kun je al je foto’s en video’s draadloos delen op je Samsung TV met AllShare.

Blijf verbonden

De Samsung Galaxy S ll sta je altijd in contact.

- Profiteer van de snelste internet netwerken via HSPA of Wi-Fi.
- Met Wi-Fi Direct kun je connecten met andere Wi-Fi Direct apparaten in de omgeving zonder daarvoor internet nodig te hebben. Bijv. om snel iets te printen of te delen.
- Via Microsoft Exchange blijf je altijd op de hoogte van de laatste e-mails die op je zakelijke adres zijn binnengekomen. Of download bestanden van de server van de zaak via een VPN verbinding.

Samsung Hubs

De Samsung Galaxy S II heeft vier nieuwe unieke Hubs waarmee je het maximale uit je telefoon kunt halen.

- Social Hub; al je sociale netwerk-, Instant Messaging en e-mailcontacten naadloos geïntegreerd in één overzichtelijke contactenlijst.
- Readers Hub; al je favoriete magazines, kranten en boeken bij elkaar. Kies uit duizenden items in 47 verschillende talen.
- Music Hub; organiseer je muziek, stel je eigen playlists samen of download snel en eenvoudig nieuwe tracks.
- Game Hub; een premium game service waarbij je games kunt spelen en delen.

Voorgeinstalleerde MMM-Widget

Op de Samsung Galaxy S ll is de MMM-Widget pre-installed. Met deze widget ervaar je je favoriete muziek, films en media waar en wanneer je maar wilt.

- Bekijk youtube filmpjes in hoge resolutie.
- Mis nooit meer een uitzending dankzij uitzendinggemist.
- Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via Nu.nl.
- Bekijk de laatste tweets van bekende Nederlanders op het laatste nieuws!
- Door de geïntegreerde Buienradar haal je nooit meer een nat pak en vermijd je files met FileIndex.

Kortom, verrijk je multimedia ervaring met de Samsung Music, Movies and Media widget!

Full HD video gemaakt met de Samsung Galaxy S2

De details en beelden van de omgeving zijn haarschep terug te bekijken.
Deze video bewijst wel dat deze smartphone een volwaardige vervanger kan zijn voor een echte camera.
Om deze beelden in HD te bekijken, moet je tijdens het afspelen de kwaliteit schakelen naar 1080p (rechtsonder).

Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Reviews

Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review

Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728

Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review

Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html

Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
  maandag 2 juli 2012 @ 17:39:31 #2
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_113679812
UIteindelijk heb ik 2 dagen en 3 uur met m'n telefoon gedaan voor ik de melding kreeg dat ik nog 15% over had en de telefoon aan de oplader moet.
In die tijd heb ik de telefoon redelijk wat gebruikt, voor wifi en telefoongesprekken (3 kwartier totaal denk ik) dus dat Green Power Premium doet z'n werk goed.

Ik zit nu weer 10 uur op de batterij en er is nog steeds 90% over (en nog 48 minuten te gaan volgens de batterij info :D , die snapt er ook niks meer van)
pi_113681815
M'n S2 ruilen voor een Note?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  maandag 2 juli 2012 @ 21:23:35 #4
45 SiGNe
pi_113690342
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:34 schreef Thaboel het volgende:
M'n S2 ruilen voor een Note?
Ik heb zo het idee dat de meeste mensen in het GS2 topic al een S2 zullen hebben ;)
Waarom wil je een Note trouwens?
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:32:35 #5
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_113753968
als ik mijn telefoon te lang aan heb staan, reageert hij heel slecht. als ik hem dan opnieuw aanzet is het verholpen. Hebben meer mensen hier last van?

ik had wel een knop gevonden dat je het ram-geheugen kon wissen maar die ben ik weer kwijt.

Weer iemand hier raad?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 4 juli 2012 @ 12:44:51 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_113756289
Home knop ingedrukt houden, taakbeheer, en dan heb je een tabblad ram, waar je het geheugen kan wissen. Heb er de laatste tijd vooral op websites met flash last van, dat ik om de zoveel tijd de ram moet ledigen om het weer werkend te krijgen. RAM legen is meestal ook beter dan al je apps afsluiten mbt batterij sparen, want hij sluit daardoor veel meer apps af.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_113756326
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 17:39 schreef SiGNe het volgende:
UIteindelijk heb ik 2 dagen en 3 uur met m'n telefoon gedaan voor ik de melding kreeg dat ik nog 15% over had en de telefoon aan de oplader moet.
In die tijd heb ik de telefoon redelijk wat gebruikt, voor wifi en telefoongesprekken (3 kwartier totaal denk ik) dus dat Green Power Premium doet z'n werk goed.

Ik zit nu weer 10 uur op de batterij en er is nog steeds 90% over (en nog 48 minuten te gaan volgens de batterij info :D , die snapt er ook niks meer van)
Heb je de gekochte of gratis versie? Heb nu de gratis maar veel is er nog niet anders volgens mij. Heb ook nog geen wijzigingen in de instellingen aangebracht trouwens.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_113757036
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik heb zo het idee dat de meeste mensen in het GS2 topic al een S2 zullen hebben ;)
Waarom wil je een Note trouwens?
Veel mailcontact onderweg en dan vind ik het toetsenbord net te klein icm het scherm
  woensdag 4 juli 2012 @ 13:24:21 #9
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_113757660
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:44 schreef speknek het volgende:
Home knop ingedrukt houden, taakbeheer, en dan heb je een tabblad ram, waar je het geheugen kan wissen. Heb er de laatste tijd vooral op websites met flash last van, dat ik om de zoveel tijd de ram moet ledigen om het weer werkend te krijgen. RAM legen is meestal ook beter dan al je apps afsluiten mbt batterij sparen, want hij sluit daardoor veel meer apps af.
top! dank je wel :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:08:17 #10
45 SiGNe
pi_113761957
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Heb je de gekochte of gratis versie? Heb nu de gratis maar veel is er nog niet anders volgens mij. Heb ook nog geen wijzigingen in de instellingen aangebracht trouwens.
Ik heb de gekochte versie gratis O-)
Gewoon op de naam+versienummer Googlen, evt met apk er nog achter voor minder resultaten en meer goede links..

Wat mij opvalt is dat Wifi veel vaker uitstaat en ook sneller aan gaat als ik m'n scherm weer open.
OoK als ik van huis vertrek merkt ie sneller dat er geen wifi meer is en gaat dus uit.
Als ik dan bij een andere bekende router in de buurt ben heeft m'n telefoon ook sneller contact met die router opgenomen.

Voor 's nachts heb ik data ook uitgezet, 3G zijn toch alleen datapakketjes dus mocht er iets ergs gebeuren kan je nog gewoon bellen en gebeld worden en facebook, google en al die andere programma's hoeven niet te weten dat jij niks op je telefoon doet omdat je slaapt.
pi_113762089
Wat heb je exact ingesteld dan? Ga ik ook eens proberen.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:17:51 #12
45 SiGNe
pi_113762402
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat heb je exact ingesteld dan? Ga ik ook eens proberen.
Alleen bluetooth manage ik niet maar dat staat standaard toch uit.
Wat ik als eerste heb gedaan is een beetje kijken naar de instellingen, daarna meteen ook de taal veranderd naar Engels omdat de Nederlandse vertaling grotendeels vaag is en niet klopt.
Er staat overal een duidelijke beschrijving onder (in het Engels wel gelukkig)
Als je op de linkerknop onder je scherm drukt zie je ook een menu, daar kan je ook een user guide vinden en ze hebben ook een forum..
pi_113795431
Er is een originele open europe versie 4.0.4 uit van samsung :D
  donderdag 5 juli 2012 @ 10:21:56 #14
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_113796719
Is er al een stabiele 4.1 rom voor s2?
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:16:17 #15
45 SiGNe
pi_113805459
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:36 schreef Co_OL het volgende:
Er is een originele open europe versie 4.0.4 uit van samsung :D
Is dat niet gewoon een Cyanogen Rom? Die zijn in elk geval 4.0.4 (aangepaste 4.0.3)

En 4.1 is er alleen nog voor de Nexus geloof ik, Google wil z'n eigen telefoon het eerste update, daarna mag de rest.
pi_113810829
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:16 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon een Cyanogen Rom? Die zijn in elk geval 4.0.4 (aangepaste 4.0.3)

En 4.1 is er alleen nog voor de Nexus geloof ik, Google wil z'n eigen telefoon het eerste update, daarna mag de rest.
Nee is een echte samsung :)

quote:
Remember we tweeted about Android 4.0.4 for the Galaxy SII and Galaxy Note…
Today the first firmware with Android 4.0.4 for the Galaxy SII has been leaked.
You are able to download the first rom thought our firmware page as usual www.SamFirmware.com
Some details about this rom…
Android: 4.0.4
Build date: June 28
PDA: I9100XXLQ5
MODEM: I9100XXLQ5
CSC: I9100OXALQ5

Please make sure you save everything before you flash.
This if a full rom so your phone will wipe!
Every Galaxy SII owner will get Android 4.0.4 by the next couple of months.
You will be able to update your device by Samsung KIES or over the air.
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:12:01 #17
45 SiGNe
pi_113813142
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:19 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Nee is een echte samsung :)

[..]

Ah ok, ben benieuwd naar de update-lijst.
Hebben ze bijvoorbeeld iets aan de belabberde batterij gedaan zodat je geen programma's als Green Power meer nodig hebt..
Toenik m'n telefoon vandaag aanzette na er ongeveer een dag heel weinig mee gedaan te hebben liet Green Power zien dat m'n batterij (88% vol nog) nog 8 dagen en 4 uur op die manier door kan gaan.. kijk, zo hoort het..
pi_113850569
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:12 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ah ok, ben benieuwd naar de update-lijst.
Hebben ze bijvoorbeeld iets aan de belabberde batterij gedaan zodat je geen programma's als Green Power meer nodig hebt..
Toenik m'n telefoon vandaag aanzette na er ongeveer een dag heel weinig mee gedaan te hebben liet Green Power zien dat m'n batterij (88% vol nog) nog 8 dagen en 4 uur op die manier door kan gaan.. kijk, zo hoort het..
Ik heb nu ook Green Power erop maar het lijkt alleen maar sneller te gaan. Na een uur al 10% leeg :')
  vrijdag 6 juli 2012 @ 16:44:52 #19
45 SiGNe
pi_113856906
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 14:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik heb nu ook Green Power erop maar het lijkt alleen maar sneller te gaan. Na een uur al 10% leeg :')
Ik zit nu op 45% en ben een dag verder..
Misschien dat ik net wat andere instellingen heb?
Ik weet ook niet hoeveel jij je telefoon gebruikt en ik denk ook dat je wat langer dan een uur moet testen ;)
Gewoon met de settings spelen en kijken of het bevalt, heb ik ook gedaan.
pi_113864400
Ik heb nu de nieuwe 4.0.4 van samsung draaien maar die zuipt batterij :-(

52% in 6 uur en bijna niet gebruikt....
  vrijdag 6 juli 2012 @ 20:59:28 #21
45 SiGNe
pi_113867175
En ik zit nu op 40%, inmiddels al 2 dagen, 7 uur en 35 minuten op batterij, hoogstens 2-3 minuten weer via USB stroom gekregen om files te kopieren van/naar PC.

Voor ik over ga op 4.04 wil ik wel eerst weten wat er nou eigenlijk verbeterd zou zijn.
Als er alleen dingen inzitten die ik toch niet gebruik (bijv. verbeterde bleutooth connectie) dan heeft updaten toch geen zin.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 00:56:34 #22
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_113878184
Een vraagje, ik wil graag mijn galaxy s2 updaten, maar alle apps enzo bewaren. Ik heb hem al geroot en titanium backup gedownload. Nu vraag ik me dus af hoe ik, nadat ik mijn telefoon heb geupdate naar een andere ROM, hoe ik dan alle apps er weer op krijg? Iemand die mij kan helpen?
  zaterdag 7 juli 2012 @ 18:34:15 #23
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_113898781
S2 is in de galaxy hemel :'(

Kapot gevallen, en naar de verzekering gestuurd.
Mis hem zo... ;(
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_113898838
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 00:56 schreef Coenehv het volgende:
Een vraagje, ik wil graag mijn galaxy s2 updaten, maar alle apps enzo bewaren. Ik heb hem al geroot en titanium backup gedownload. Nu vraag ik me dus af hoe ik, nadat ik mijn telefoon heb geupdate naar een andere ROM, hoe ik dan alle apps er weer op krijg? Iemand die mij kan helpen?
Alles wat je wilt bewaren backuppen met Titanium en nadat je geflasht hebt weer terugzetten met Titanium. Daar is dat programma voor namelijk.
pi_113901977
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 18:34 schreef Pumatje het volgende:
S2 is in de galaxy hemel :'(

Kapot gevallen, en naar de verzekering gestuurd.
Mis hem zo... ;(
tijd voor een S3 dan :D
  maandag 9 juli 2012 @ 23:28:44 #26
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_113993831
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 18:35 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Alles wat je wilt bewaren backuppen met Titanium en nadat je geflasht hebt weer terugzetten met Titanium. Daar is dat programma voor namelijk.
Maar als ik er een nieuwe ROM opzet, gaat die app dan niet weg?
pi_113993878
Deze week krijg ik mijn download mode jiggie binnen.

Welke roms zijn must try's ? :D
  maandag 9 juli 2012 @ 23:43:39 #28
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_113994577
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:28 schreef Coenehv het volgende:

[..]

Maar als ik er een nieuwe ROM opzet, gaat die app dan niet weg?
pi_113994669
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:43 schreef Coenehv het volgende:

[..]

die post staat hierboven ook al enzo.

gr gr de reddingsbrigade
pi_113994693
quote:
4s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:29 schreef gogosweden het volgende:
Deze week krijg ik mijn download mode jiggie binnen.

Welke roms zijn must try's ? :D
Rootbox. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1696419

Geen must try, maar een must have.
pi_113994838
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:45 schreef ohjajohh het volgende:

[..]

Rootbox. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1696419

Geen must try, maar een must have.
even lezen, thanks alvast :D
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:18:31 #32
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_113996098
quote:
4s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:45 schreef gogosweden het volgende:

[..]

die post staat hierboven ook al enzo.

gr gr de reddingsbrigade
Kun jij mijn vraag dan misschien antwoorden?
pi_113996404
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:18 schreef Coenehv het volgende:

[..]

Ja die app is dan weg. Maar omdat je 'm hebt gebackup'd met Titan hoef je alleen maar *cliiickk* te doen en poef... hij is weer terug, inclusief data.
pi_113996460
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:18 schreef Coenehv het volgende:

[..]

als ik niet antwoord betekend dat dat ik het antwoord niet weet enzo.

had je zelf ook wel kunnen bedenken omdat ik net vertel dat ik wil beginnen met rooten
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:31:17 #35
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_113996653
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:25 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ja die app is dan weg. Maar omdat je 'm hebt gebackup'd met Titan hoef je alleen maar *cliiickk* te doen en poef... hij is weer terug, inclusief data.
Oke hier heb ik dus wat aan, bedankt!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:31:35 #36
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_113996667
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:27 schreef gogosweden het volgende:

[..]

als ik niet antwoord betekend dat dat ik het antwoord niet weet enzo.

had je zelf ook wel kunnen bedenken omdat ik net vertel dat ik wil beginnen met rooten
Het was ook gewoon een vraag, je moet je niet gelijk aangevallen voelen.
pi_113996686
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:31 schreef Coenehv het volgende:

[..]

Oke hier heb ik dus wat aan, bedankt!
Wel backuppen MET data dus.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:37:22 #38
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_113996919
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:32 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Wel backuppen MET data dus.
Ja, dat wist ik al. Ik wilde alleen even weten of ik na de update dus die backup had of niet.

Maar bedankt!
pi_114015791
bah!
Dit weekend is mijn telefoon (2mnd oud) gejat!
DAN merk je toch wel de voordelen van "into the cloud" .. de boel whipen en op een nieuw toestelm weer verder gaan!
Hopenlijk krijg ik wel een nieuwe van de Verzekering, anders ben ik echt zuur :(
En hier staat ook al weinig nuttigs..
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:59:24 #40
45 SiGNe
pi_114022394
Dat zijn van die functies die je eigenlijk niet wil gebruiken..
Niet omdat het niet handig is maar omdat als je het nodig hebt er iets met je toestel aan de hand is.
pi_114022497
Mjah, naja.. het is vervelend, maar het is mijn eerste telefoon die gestolen is.. mijn oude MDA Vario van tig jaar geleden ligt nog in de kast met alleen wat krasjes, dus ik probeer maar niet te mopperen, en te bedenken dat je alles eens meegemaakt moet hebben
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:07:03 #42
45 SiGNe
pi_114022673
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:02 schreef Xiance het volgende:
Mjah, naja.. het is vervelend, maar het is mijn eerste telefoon die gestolen is.. mijn oude MDA Vario van tig jaar geleden ligt nog in de kast met alleen wat krasjes, dus ik probeer maar niet te mopperen, en te bedenken dat je alles eens meegemaakt moet hebben
M'n ex heeft toevallig van de week haar S1 laten vallen, scherm kapot, reparatie betaalt de verzekering maar ze heeft nu ook een S3 bij d'r (veel te dure!) abonnement genomen.

Trouwens, aangezien ik gevraagd werd om de telefoon te backuppen, sms'jes bewaren enzo kwam ik erachter dat de S1 eens tuk minder functies heeft in Kies dan de S2.
De S2 kan gewoon SMS exporteren naar PC, de S1 kan dat kennelijk niet..
pi_114027229
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:07 schreef SiGNe het volgende:

[..]

M'n ex heeft toevallig van de week haar S1 laten vallen, scherm kapot, reparatie betaalt de verzekering maar ze heeft nu ook een S3 bij d'r (veel te dure!) abonnement genomen.

Trouwens, aangezien ik gevraagd werd om de telefoon te backuppen, sms'jes bewaren enzo kwam ik erachter dat de S1 eens tuk minder functies heeft in Kies dan de S2.
De S2 kan gewoon SMS exporteren naar PC, de S1 kan dat kennelijk niet..
van Kies heb ik eigenlijk nog nooit gebruik van gemaakt.. maar nu heb ik *tijdelijk* een samsung galaxy mini, en dan moet ik kies opstarten voor ik m kan benaderen via explorer :') |:(
pi_114038761
Hopelijk deze week mijn telefoon weer terug.. 18 juni stuk(telefoon laadde niet meer op..) gegaan en op laten sturen. 26 juni gerepareerd en geupdate teruggekregen. 27 juni opnieuw opgestuurd omdat hij nog steeds niet op laadde.. 3 juli teruggekeken.. en hij laadde zowaar op.. En hij is 5 juli weer opgestuurd omdat ik geen netwerk meer had.. echt klote..
pi_114048174
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:00 schreef MMUFC het volgende:
Hopelijk deze week mijn telefoon weer terug.. 18 juni stuk(telefoon laadde niet meer op..) gegaan en op laten sturen. 26 juni gerepareerd en geupdate teruggekregen. 27 juni opnieuw opgestuurd omdat hij nog steeds niet op laadde.. 3 juli teruggekeken.. en hij laadde zowaar op.. En hij is 5 juli weer opgestuurd omdat ik geen netwerk meer had.. echt klote..
Als een telefoon na drie reparaties nog steeds mankementen vertoont, kun je een nieuwe eisen. Hou dat dus in gedachten als je telefoon straks weer wat heeft.
pi_114048201
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 07:42 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Als een telefoon na drie reparaties nog steeds mankementen vertoont, kun je een nieuwe eisen. Hou dat dus in gedachten als je telefoon straks weer wat heeft.
Ik geloof dat dat alleen geldt als het 3 (niet succesvolle) reparaties zijn aan hetzelfde onderdeel. Hou me ten goede, maar vraag het voor de zekerheid even na :s)
pi_114048242
quote:
99s.gif Op woensdag 11 juli 2012 07:44 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ik geloof dat dat alleen geldt als het 3 (niet succesvolle) reparaties zijn aan hetzelfde onderdeel. Hou me ten goede, maar vraag het voor de zekerheid even na :s)
Volgens mij niet. Een klant heeft recht op een deugdelijk product. Daarvoor maakt het niet uit of onderdeel x, y, of z kapot is.
pi_114048259
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 07:48 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Een klant heeft recht op een deugdelijk product. Daarvoor maakt het niet uit of onderdeel x, y, of z kapot is.
Oh zou kunnen, dan heb ik dat altijd verkeerd opgevat. Ik dacht na 3 mislukte reparaties aan hetzelfde onderdeel.

Maar gelukkig nog nooit meegemaakt, 1 keer reparatie gehad toen mijn vorige telefoon heel onfortuinlijk tegen een noodhamer liep. Nieuw schermpje erin, en gaan :D
pi_114048299
quote:
99s.gif Op woensdag 11 juli 2012 07:44 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Heb ik na de 2e keer opsturen gevraagd bij de klantenservice Vodafone en dat zou inderdaad het geval zijn bij 3 reparaties aan zelfde onderdeel. Desondanks is er in de VF winkel mij verteld dat als hij terug komt en het nog steeds niet doet dat er dan een verzoek tot swap ingediend gaat worden..
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:06:44 #50
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_114060224
Ik ga er dus nu een nieuwe ROM opdoen, gaat dan gewoon via gewone manier? Of is dat voor elke ROM anders?
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:11:18 #51
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114060463
"gewone" manier?

fullwipe is het beste als je een nieuwe rom pakt
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:45:28 #52
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_114065069
Kan het via deze manier? Werkt die met alle ROM's en kan ik dan, nadat die ROM eropstaat, gewoon backuppen met titanium backup?
pi_114065683
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef Coenehv het volgende:
Kan het via deze manier? Werkt die met alle ROM's en kan ik dan, nadat die ROM eropstaat, gewoon backuppen met titanium backup?
Kijk gewoon in de thread op xda van de ROM die je wilt installeren. Daar staan altijd wel instructies bij over wat je moet wipen etc.
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:00:37 #54
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_114065879
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:56 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Kijk gewoon in de thread op xda van de ROM die je wilt installeren. Daar staan altijd wel instructies bij over wat je moet wipen etc.
Dit staat er: Recommended Installation Steps

Wipe Data/Factory Reset (This does not affect your Internal/External storage)
Format /System (This does not affect your Internal/External storage)
Flash ROM
Follow Aroma Instructions
Wipe Cache
Wipe Dalvik Cache
Reboot

Alleen verder geen uitleg dus...?
pi_114066190
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:00 schreef Coenehv het volgende:

[..]

Dit staat er: Recommended Installation Steps

Flash ROM
Wipe Cache
Wipe Dalvik Cache
Reboot

Alleen verder geen uitleg dus...?
Verdiep je nou eerst een beetje... dat scheelt een hoop. iig moet je het als volgt lezen

-Zet de zip met de rom die je wilt installeren op je sd kaart
-(Re)boot in recovery-mode

Flash ROM
Wipe Cache
Wipe Dalvik Cache
Reboot

- Zet met titanium je gebackupte apps terug
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:19:11 #56
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_114066861
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:06 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Verdiep je nou eerst een beetje... dat scheelt een hoop. iig moet je het als volgt lezen

-Zet de zip met de rom die je wilt installeren op je sd kaart
-(Re)boot in recovery-mode

Flash ROM
Wipe Cache
Wipe Dalvik Cache
Reboot

- Zet met titanium je gebackupte apps terug

Oke, bedankt. Ik kon het nergens vinden.
pi_114067704
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:19 schreef Coenehv het volgende:

[..]

Oke, bedankt. Ik kon het nergens vinden.
Succes! Zolang je je aan de instructies houdt kan er eigenlijk niks mis gaan.
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:40:35 #58
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_114068061
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:34 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Succes! Zolang je je aan de instructies houdt kan er eigenlijk niks mis gaan.
Oke, daar ben ik eigenlijk een beetje bang voor, eerste keer dat ik er een custom ROM op ga zetten.
pi_114068484
Gewoon precies de instructies opvolgen.
Als je toestel nog niet geroot is, is de eerste keer wat omslachtiger, daarna stelt het echt helemaal niks meer voor en moet je juist oppassen dat je niet blijft flashen en proberen van verschillende roms ;)
Music was my first love, and it will be my last.
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:56:26 #60
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_114068852
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:49 schreef Bartje1981 het volgende:
Gewoon precies de instructies opvolgen.
Als je toestel nog niet geroot is, is de eerste keer wat omslachtiger, daarna stelt het echt helemaal niks meer voor en moet je juist oppassen dat je niet blijft flashen en proberen van verschillende roms ;)
Ja, rooten is me al gelukt. Ik ga het nu proberen :)
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:07:34 #61
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_114077568
Het is gelukt :) Ik heb nu Rootbox erop staan. Op het begin lukte het me niet, kwam erachter dat ik CWM er nog moest opzetten, uiteindelijk erop gezet en is het gelukt! Bedankt voor jullie hulp!
pi_114078150
Grrr... omdat er geen zichtbare braaksporen danwel lichamlijk letsel is, vergoed de verzekering mijn gestolen telefoon niet :(

Dan maar sparen voor een nieuwe, en de verzekerig ook meteen opgezegd
pi_114079872
HOAX of waar?

Samsung Galaxy S2 Will Not Receive Android 4.1, JellyBean Due to Hardware

quote:

Certain hardware limitations could hold Samsung Galaxy S2 owners back from receiving the Android 4.1, JellyBean update.

While its successor, the S3 is a shoe-in to upgrade, the S2 lacks some of the components it would need to allow the OS to run smooth and efficiently on the smartphone.

Some of these hardware limitations include low screen resolution, with most S2s having a 800 x 480 resolution, and the fact that it features a dual-core processor, while quad-core chips are preferred for JellyBean.

Another thing that could hold the S2 back from receiving the new Android build is that the handset will not run as smoothly with JellyBean and TouchWiz working simultaneously.

A similar situation occurred when Android 4.0, Ice Cream Sandwich launched at the end of last year with the Galaxy S I9000. Samsung announced that the smartphone was not going to be upgradable to ICS due to hardware limitations and incompatibility with other software already running on the handset.

Samsung is expected to announce the rest of the list for devices that will be JellyBean 4.1 updatable. The only two guaranteed devices as of today are the Samsung Galaxy S3 and the Galaxy Nexus.

It seems like Samsung, in conjunction with Google, is attempting to phase out older smartphones in order to usher in the new models by creating software that only functions on the latest hardware.

And with the level smartphones such as the S2 can perform at today, there are little to no reason why someone would need to upgrade a device other than a change in software or the desire for an HD display.

Google announced Android 4.1, JellyBean last week during its Google I/O keynote.
http://www.christianpost.(...)e-to-hardware-77519/
  woensdag 11 juli 2012 @ 22:03:14 #64
45 SiGNe
pi_114083729
Dat met de processor lijkt me niet kloppen, anders zou Jellybean op geen enkele andere telefoon kunnen draaien als die minder dan 4 cores heeft.
En wat de resolutie betreft lijkt dat me makkelijk aan te passen, ICS heeft er met oudere telefoons ook geen probleem mee.
En anders komt er wel een alternative Rom uit die door iemand zelf is gemaakt.
pi_114084491
Cynangogen is al bezig met jellybean dus er komt geheid een 4.1 rom uit.
pi_114084963
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:17 schreef MineraalWater het volgende:
Cynangogen is al bezig met jellybean dus er komt geheid een 4.1 rom uit.
_O_

met een beetje mazzel krijg ik deze week die jig binnen.

welke kernel / rom / iets anders? raden jullie me aan? :P

Ik wil gaan voor de stock android experience zegmaar. Met de goodies zoals usb OTG.

Hoe maak ik trouwens een backup van mijn hele feun voordat ik hem geroot heb?
  woensdag 11 juli 2012 @ 22:43:37 #67
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_114085909
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Coenehv op 12-07-2012 01:47:00 (Al gevonden) ]
pi_114097446
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:03 schreef SiGNe het volgende:
Dat met de processor lijkt me niet kloppen, anders zou Jellybean op geen enkele andere telefoon kunnen draaien als die minder dan 4 cores heeft.
En wat de resolutie betreft lijkt dat me makkelijk aan te passen, ICS heeft er met oudere telefoons ook geen probleem mee.
En anders komt er wel een alternative Rom uit die door iemand zelf is gemaakt.
De nexus is gelijk of minder dan de S2
pi_114097521
Zo gisteren maar eens een factory reset gedaan. Alleen had ik dan wel mn apps en zo moeten backuppen op de google servers, dat had ik dus niet gedaan (rest wel via Kies) dus ik was wel ff zoet alles weer terug te zetten :')

Benieuwd of de batterij ed nu beter is.
  donderdag 12 juli 2012 @ 09:47:34 #70
131603 Afwazig
Serious business
pi_114098087
Hoe back-up je op de Google servers?
  donderdag 12 juli 2012 @ 09:50:33 #71
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114098160
wat wil je backuppen?
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_114098421
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 09:47 schreef Afwazig het volgende:
Hoe back-up je op de Google servers?
Je apps ed: instellingen->back up maken en terugzetten-> back-up mijn gegevens en bv automatisch herstellen aanzetten.
pi_114130453
Telefoon weer terug.. en hij werkt nog ook :o :) _O_
pi_114151261
Zo jig is binnen.

Stap 1, hoe backup ik mijn smsjes / contacts / call log zodat ik die na het rooten weer terug kan zetten?

Stap 2, moet ik eerst de stock rom rooten voordat ik een custom rom er op kan doen? ( let's say cyonagen mod 9 )

stap 3, hoe zet ik mijn smsjes contacts etc weer terug als ik geroot heb?

Beetje newbie vragen enzo :@
pi_114153665
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 13:30 schreef gogosweden het volgende:
Zo jig is binnen.

Stap 1, hoe backup ik mijn smsjes / contacts / call log zodat ik die na het rooten weer terug kan zetten?

Stap 2, moet ik eerst de stock rom rooten voordat ik een custom rom er op kan doen? ( let's say cyonagen mod 9 )

stap 3, hoe zet ik mijn smsjes contacts etc weer terug als ik geroot heb?

Beetje newbie vragen enzo :@
1: http://www.tested.com/new(...)-your-android-phone/

2: Nee hoeft niet je kunt gewoon meteen een rom erop zetten, Natuurlijk wel eerst een nieuwe kernel flashen.

3: Zie stap 1 :)
pi_114154737
Ok thanks! duidelijk

Welke kernel kan ik er dan het beste op zetten? of verschilt dat per rom?

En waar kan ik mijn stock firmware vinden mocht ik weer terug willen?
pi_114171770
Ok succesvol resurrection geflashed

Wat zei ik je tom?! :6
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:25:39 #78
45 SiGNe
pi_114177950
werkt het een beetje goed zo'n Jig?
En als je nu terug zou willen, dan is je telefoon weer zoals vlak voor je flash?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:27:36 #79
45 SiGNe
pi_114178061
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 14:27 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

1: http://www.tested.com/new(...)-your-android-phone/

2: Nee hoeft niet je kunt gewoon meteen een rom erop zetten, Natuurlijk wel eerst een nieuwe kernel flashen.

3: Zie stap 1 :)
Bedankt voor stap 1 :)
een vriendin van me wil van een kapotte S1 overstappen op een S3 en dat moet ik dus doen..
Ben verdeury wel jaloers op die S3, die gebruikt ze totaal niet ten volle (maar ze heeft nu wel lekker een duur abonnement :6 )
pi_114178428
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:25 schreef SiGNe het volgende:
werkt het een beetje goed zo'n Jig?
En als je nu terug zou willen, dan is je telefoon weer zoals vlak voor je flash?
die jig kan je de counter niet meer mee terug zetten. dan moet je een oude bootloader flashen wat nogal risky is :N

Als ik weer terug wil flash ik mijn laatste stock firmware die ik met het progje CheckFusDownloader_v2.1 kan downloaden ( die haalt het van de zelfde plek als KIES )

maar dat heb ik dus nog nooit geprobeerd dus ik weet dat niet zeker :@
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:39:46 #81
45 SiGNe
pi_114178636
Counter terugzetten kan weer met triangle away, dat scheelt dan weer.

Maar als je teruggaat heb je dus weer een hele schone telefoon?
Zou toch fijn zijn als er iets zou zijn (evt die Jig, geen verstand van) waarmee je heel snel even een Rom kan testen en als ie bevalt dat je dan alles weer opnieuw installeerd maar dat als het niet bevalt dat je weer terug kan gaan naar het moment vlak voor de flash.
Dan hoef je niet alles weer opnieuw te downloaden en in te stellen.
pi_114179431
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:39 schreef SiGNe het volgende:
Counter terugzetten kan weer met triangle away, dat scheelt dan weer.

Maar als je teruggaat heb je dus weer een hele schone telefoon?
Zou toch fijn zijn als er iets zou zijn (evt die Jig, geen verstand van) waarmee je heel snel even een Rom kan testen en als ie bevalt dat je dan alles weer opnieuw installeerd maar dat als het niet bevalt dat je weer terug kan gaan naar het moment vlak voor de flash.
Dan hoef je niet alles weer opnieuw te downloaden en in te stellen.
ja als je met CWM een nandroid backup maakt. Dan ga je wel terug naar je rooted telefoon trouwens.

Ga ik nu doen, wil toch weer naar stock :@
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:58:33 #83
45 SiGNe
pi_114179528
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ja als je met CWM een nandroid backup maakt. Dan ga je wel terug naar je rooted telefoon trouwens.

Ga ik nu doen, wil toch weer naar stock :@
Kijk, da's handig en scheelt een hoop stappen. ^O^
pi_114180506
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:58 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Kijk, da's handig en scheelt een hoop stappen. ^O^
idd :Y
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:16:36 #85
45 SiGNe
pi_114182454
Wel even laten weten hoe die jig bevalt, koop ik er misschien ook een.

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 14-07-2012 01:36:18 (bEvalt!) ]
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:32:33 #86
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114182973
Je moet nooooit settings backuppen trouwens. Kan je veel gezeik om krijgen. Beste is gewoon een rom flashen en apps contacten lijsten smsjes ed terug te zetten. Die nandroid backups zijn vlgns mij niet optimaal
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_114187047
Ik heb al zeker een half jaar die jig en hij werkt ook gewoon goed op mijn geflashte Siyah kernel + Resurrection rom.
pi_114187054
De 4.0.4 update( russische ) van samsung is echt prut! van 1 uur snachts tot half tien smorgens -85% van de accu af terwijl hij nog in spaarstand stond ook!
pi_114238848
Echt sinds de harde reset was de batterij prima. Met green power erop gaat hij alleen maar veel sneller leeg! Die gaat weer er af dus.
pi_114238921
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:32 schreef Catch22- het volgende:
Je moet nooooit settings backuppen trouwens. Kan je veel gezeik om krijgen. Beste is gewoon een rom flashen en apps contacten lijsten smsjes ed terug te zetten. Die nandroid backups zijn vlgns mij niet optimaal
hmm ik heb gewoon een complete nandroid backup voor het geval dat. Neemt toch niet zo veel ruimte in :P
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 09:52 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb al zeker een half jaar die jig en hij werkt ook gewoon goed op mijn geflashte Siyah kernel + Resurrection rom.
jij hebt je telefoon zeker niet via KIES geupdate naar 4.0 ? want jij hebt de oude bootloader nog, ik heb de nieuwe al :N

Trouwens, Als mijn carrier settings verkeerd staan, kan dat zorgen voor hogere kosten :?
pi_114238935
iemand een idee hoe ik dat glaasje voor m`n lens schoonkrijg?.... er zitten wat lichte krasjes op, maar hier door reageert mijn camera heel raar op licht en hij is vrij vaak onscherp....
(Opsturen doe ik niet meer, en naar de telefoontturk ook niet)
  zondag 15 juli 2012 @ 20:51:51 #92
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114243409
Displex
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 15 juli 2012 @ 20:58:52 #93
45 SiGNe
pi_114243782
Handig om te weten, de LQ5 firmware kan tot een hardbrick leiden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1756242
  zondag 15 juli 2012 @ 23:04:27 #94
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114250730
Die bug zat ook in de vorige Note software
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_114268251
Bij Saturn in mijn woonplaats hebben ze S2 voor 479,- terwijl de webshop van Media markt die verkoopt voor 399,-. Dat is wel een groot prijsverschil. Saturn en Mediamarkt zijn toch van dezelfde eigenaar? Ben benieuwd of ik de verkoper van Saturn ga overtuigen om voor 399,- te verkopen, of ik ga zeker naar Mediamarkt.
  maandag 16 juli 2012 @ 14:41:02 #96
45 SiGNe
pi_114269968
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:05 schreef daniela_007 het volgende:
Bij Saturn in mijn woonplaats hebben ze S2 voor 479,- terwijl de webshop van Media markt die verkoopt voor 399,-. Dat is wel een groot prijsverschil. Saturn en Mediamarkt zijn toch van dezelfde eigenaar? Ben benieuwd of ik de verkoper van Saturn ga overtuigen om voor 399,- te verkopen, of ik ga zeker naar Mediamarkt.
Saturn heeft vast webshops uitgesloten van die actie, daar valt moeilijk tegen te concureren omdat die veel minder kosten (geen winkelpand met personeel, alleen een magazijn) hebben.
Daarbij kan je je afvragen waarom de webwinkel van MM goedkoop is.
Misschien unbranded telefoons in landen als Roemenië ingekocht en zo geen gebruik maken van de Nederlandse import.
pi_114271343
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:05 schreef daniela_007 het volgende:
Heb hem toen voor 350 kunnen bestellen. Nu is hij rond de 360

http://tweakers.net/price(...)-ii-i9100-zwart.html
pi_114273099
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:08 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Heb hem toen voor 350 kunnen bestellen. Nu is hij rond de 360

http://tweakers.net/price(...)-ii-i9100-zwart.html
Dat is best goedkoop, is er verschil tussen jouw S2 en de 'dure' S2 die Saturn momenteel verkoopt?
pi_114273565
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:49 schreef daniela_007 het volgende:

[..]

Dat is best goedkoop, is er verschil tussen jouw S2 en de 'dure' S2 die Saturn momenteel verkoopt?
Sommige verkopen de S2 i9100G ipv de S2 i9100. Zien er precies hetzelfde uit alleen heeft een iets mindere processor en gpu. Ik heb destijds bij telecomlink besteld en die verkocht gewoon de i9100 zonder 'G'. Nu zie ik dat ze wel de 'G' verkopen. Je zult dus per shop moeten kijken of er 'G' bijstaat.
  maandag 16 juli 2012 @ 18:11:44 #100
45 SiGNe
pi_114279177
De G krijgt in elk geval wel een officiele 4.1 versie, Samsung Duitsland is daar in elk geval mee bezig voor de Duitse markt.
Het schijnt makkelijker naar de 9100G te porten zijn dan naar een 9100 omdat de G een andere processor heeft.
  maandag 16 juli 2012 @ 18:24:39 #101
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114279667
forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1380262

de g heeft een andere cpu en heeft iets minder power dus
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:38:29 #103
189216 netolk
maar dan andersom
pi_114311497
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:11 schreef SiGNe het volgende:
De G krijgt in elk geval wel een officiele 4.1 versie, Samsung Duitsland is daar in elk geval mee bezig voor de Duitse markt.
Het schijnt makkelijker naar de 9100G te porten zijn dan naar een 9100 omdat de G een andere processor heeft.
:( Ze fixen het maar bij Samsung ik wil ook gewoon 4.1 draaien
Beware of the Raping Zebra's
pi_114351180
Met het risico dat ik iets vraag wat al eerder beantwoord is:

Sinds maandag krijgt mijn telefoon geen verbinding meer met het netwerk. Aan de simkaart ligt het niet (getest in een ander toestel). Er staat een soort verbodsbordje rechtsboven in het scherm. Ik heb aan de instellingen niks veranderd. Hij deed alles normaal, netwerk viel weg, om nooit meer terug te komen. Er zit Android 4.0.3 op. De verkoper raadde (telefonisch, want op vakantie) aan om te updaten naar Android 4.0.7. Hoe ga ik dit doen terwijl ik geen internet op de telefoon heb?

Ik kan nu dus niet bellen, smsen of internetten. Ingaande oproepen worden direct naar de voicemail gestuurd.

Wie o wie heeft een geniale tip?
Lotte!
Noah!
  woensdag 18 juli 2012 @ 11:55:33 #105
189216 netolk
maar dan andersom
pi_114355066
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:46 schreef Linda2205 het volgende:

Sinds maandag krijgt mijn telefoon geen verbinding meer met het netwerk. Aan de simkaart ligt het niet (getest in een ander toestel). Er staat een soort verbodsbordje rechtsboven in het scherm. Ik heb aan de instellingen niks veranderd. Hij deed alles normaal, netwerk viel weg, om nooit meer terug te komen. Er zit Android 4.0.3 op. De verkoper raadde (telefonisch, want op vakantie) aan om te updaten naar Android 4.0.7. Hoe ga ik dit doen terwijl ik geen internet op de telefoon heb?

Ik kan nu dus niet bellen, smsen of internetten. Ingaande oproepen worden direct naar de voicemail gestuurd.

Raar ik had met 4.0.3 geen last (liep alleen af en toe vast, ben hem nu dus aan het updaten)
In welk land zit je misschien dat de telefoon de frequenties van dat land niet ondersteund?? (wat ik wel raar zou vinden)
  woensdag 18 juli 2012 @ 13:09:00 #106
189216 netolk
maar dan andersom
pi_114358132
wtf, ik dus updaten ging er vanuit dat ie dan naar 4.0.7 zou gaan zit ik nog steeds op 4.0.3 dus dan weet ik niet zo goed wat ie geupdate heeft aangezien ik daarvoor ook al op 4.0.3 zat...
  woensdag 18 juli 2012 @ 13:10:43 #107
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114358199
quote:

factory reset
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 18 juli 2012 @ 13:18:06 #108
45 SiGNe
pi_114358445
quote:

Heb je roaming wel aan staan?
In het buitenland moet je namelijk gebruik maken van andere netwerkproviders, als je dat geblokkeerd hebt kom je het netwerk niet op (ivm. hogere belkosten en als iemand jou belt de kosten over de grens op jouw rekening verschijnen)
pi_114358884
4.0.7?
pi_114359469
Ik ben niet in het buitenland. En van zaterdag tot maandagochtend werkte het ook gewoon vanuit het vakantiehuisje. Dus bereik is er ook. Hoe doe ik een factoryreset?
Lotte!
Noah!
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:19:27 #111
45 SiGNe
pi_114361208
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:43 schreef Linda2205 het volgende:
Ik ben niet in het buitenland. En van zaterdag tot maandagochtend werkte het ook gewoon vanuit het vakantiehuisje. Dus bereik is er ook. Hoe doe ik een factoryreset?
Via instellingen>backup+restore

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:29 schreef Co_OL het volgende:
4.0.7?
Ja. dat vroeg ik me ook af, ik krijg er geen update van en kies zegt dat ik de laatste firmware heb.
Kies zelf heb ik vandaag wel een update van gekregen.
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:19:48 #112
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114361224
dat bestaat niet. de 7 zit boven de 4 op je numpad ;)
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_114362065
Ik weet verder niet of het bestaat...ik zeg alleen wat de man aan de telefoon zei *)

Dan ga ik maar eens de instellingen terugzetten.. Ben benieuwd
Lotte!
Noah!
pi_114362609
Dat deed niks. Nog steeds dat stomme verbodsbord in het scherm rechtsboven...
Lotte!
Noah!
pi_114362745
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:43 schreef Linda2205 het volgende:
Kijk nou maar eerst of je wel verbinding aan hebt staan en niet op vliegtuigstand of zo.
pi_114362860
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Kijk nou maar eerst of je wel verbinding aan hebt staan en niet op vliegtuigstand of zo.
Dat staat niet aan
Lotte!
Noah!
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:20:41 #117
45 SiGNe
pi_114364524
En als je op de site van je provider je gegevens (zoals SMS en MMS instellingen) weer laat opsturen?
Of met een sim van een andere provider?
pi_114365902
Het betekent iig geen service, maar heb je roaming al geprobeerd aan te zetten? Soms als je dicht bij de grens zit pakt ie het buitenlandse netwerk. Je zou dan ook kunnen proberen handmatig je eigen provider te selecteren.
pi_114380775
Waar vind ik dat roaming? Maar ik debk niet dat het daar aan ligt. Het lijkt wel of de telefoon de hele simkaart niet kan lezen. Hij vraagt bij het aan zetten van de telefoon bijv. ook niet naar de pin. En de kaart van mijn vriend pakt hij ook niet
Lotte!
Noah!
  woensdag 18 juli 2012 @ 20:18:02 #120
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_114380883
Weet iemand of de back case van de Galaxy i9000 hetzelfde is als de i9001 (S plus)?
  woensdag 18 juli 2012 @ 20:39:23 #121
45 SiGNe
pi_114381960
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef Linda2205 het volgende:
Waar vind ik dat roaming? Maar ik debk niet dat het daar aan ligt. Het lijkt wel of de telefoon de hele simkaart niet kan lezen. Hij vraagt bij het aan zetten van de telefoon bijv. ook niet naar de pin. En de kaart van mijn vriend pakt hij ook niet
Roaming vind je onder instellingen>meer...>mobiele netwerken.

maar eer lijkt inderdaad wel meer aan de had te zijn.
Roaming is alleen dat je je telefoon toestaat om zendmasten van andere providers te gebruiken.
maar als je provider geen zware problemen heeft en/of je niet in het buitenland zit zou dat niet nodig moeten zijn en kan het dus ook gewoon uit blijven staan.

Dat je telefoon niet om een pin vraagt is ergens ook vreemd, al zou dat misschien uit zijn gezet bij de factory reset.
Ik zou 'm zelf voor de zekerheid even opnieuw flashen, evt andere modem-rom er op voor ik 'm op zou sturen naar samsung.
Flashen zou ik met Odin via USB of Mobile Odin via de telefoon zelf doen.. als je 'm geroot hebt tenminste

kan je telefoon wel sms'jes zien die op de simkaart staan? of contacten die op de sim staan?
pi_114383007
Als ik daar op klik zegt hij: plaats een simkaart voor mobiel netwerken. En al voor het terugzetten van de instellingen vroeg hij niet naar de pin.

Contacten en smsjes zijn er niet meer..dus die zullen wel allemaal op de telefoon zelf gestaan hebben en nu gewist zijn...
Lotte!
Noah!
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:01:31 #123
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_114383396
Dan herkent hij je sim niet lijkt me. Doet je sim in een andere Phone wel?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_114383753
Jup
Lotte!
Noah!
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:20:53 #125
45 SiGNe
pi_114384612
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:55 schreef Linda2205 het volgende:
Als ik daar op klik zegt hij: plaats een simkaart voor mobiel netwerken. En al voor het terugzetten van de instellingen vroeg hij niet naar de pin.

Contacten en smsjes zijn er niet meer..dus die zullen wel allemaal op de telefoon zelf gestaan hebben en nu gewist zijn...
Die contacten zullen dan wel op de sim staan en als ie die niet kan lezen...
ik denk dat er wat pinnetjes zijn die geen contact met de sim maken, beetje bijbuigen met een tandenstoker ofzo..
Of sim eruit, de aluminium "brug" boven de pinnetjes iets aandrukken en de sim er weer in om te testen.
pi_114391258
Ik heb de laatste tijd steeds vaker problemen met mijn galaxy s2. De batterijduur is al een stuk slechter de laatste tijd, maar daar zit ik nog niet eens mee. Mijn simkaart wordt vaak niet herkend en dan moet ik hem meerdere malen eruit halen en er weer in doen voordat hij hem pakt. Is dat een teken dat er iets kapot is?
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 19 juli 2012 @ 09:57:15 #127
112251 314
gimme pie!
pi_114404040
bijna volledig opgeladen gisteravond, telefoon gewoon standby, word ik wakker is ie nog maar 35% -O-
--edit: draint dus 65% batterij tussen ongeveer 23:30 en 06:30, vind ik wel erg snel

denk dat bepaalde apps een soort van lek hebben, want het is sinds een poosje steeds erger, maar niet meteen na de ICS update, dus moet haast wel additionele software zijn

iemand een lijstje met 'verdachte apps' die hiervan de oorzaak zouden kunnen zijn?
pi_114405500
Heb greenpower verwijdert en mijn batterij gaat bij normaal gebruik bijna 2 volle dagen mee.
Kan ik mee leven :)
  donderdag 19 juli 2012 @ 11:34:40 #129
112251 314
gimme pie!
pi_114407061
quote:
3s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:47 schreef fotostarter het volgende:
Heb greenpower verwijdert en mijn batterij gaat bij normaal gebruik bijna 2 volle dagen mee.
ik heb geen greenpower..
pi_114407215
quote:
Greenpower maakte het bij mij alleen maar erger ja.

Sinds de harde reset heb ik een prima batterijleven (1,5 dag of zo).
pi_114415300
Overmorgen verloopt m'n abonnement bij Vodafone.

Wil dan gaan verlengen icm een Samsung Galaxy s3 maar ik twijfel over m'n belminuten.
Ik heb nu elke maand wel belminuten over dus ik wil denk ik minderbelminuten nemen.

Ik kan alleen nergens vinden hoeveel minuten ik nu precies heb. Het enige wat ik over m'n abonnement vind is dat ik een Bel + SMS + Web-2 200 abonnement heb.

Staat die 200 voor 200 belminuten ?
  donderdag 19 juli 2012 @ 19:34:25 #132
189216 netolk
maar dan andersom
pi_114427822
Ja, is 200min/200sms en met de verdubbellaar is het 200/400
  donderdag 19 juli 2012 @ 19:43:32 #133
45 SiGNe
pi_114428247
Als je voor de S3 gaat zou ik 'm halen met redelijk wat bijbetaling.
een vriendin van me heeft er een maar heeft nu wel een abonnement van ¤50 per maand.
Dan betaal je ten eerste al teveel voor het toestel in die 2 jaar plus je krijgt het beltegoed niet op waardoor je dus daar ook teveel geld aan kwijt bent.

En opzich is de S2 zo slecht nog niet, quad core is leuk maar is het al echt nodig voor apps?
En dat het scherm 1280x720 is, is dat nodig? kijk je films op je telefoon bijv?
Misschien kan je dan beter die S2 nog een jaar houden met een sim only abonnement en volgend jaar de S4 halen, zo snel gaat het tegenwoordig immers.
pi_114458911
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef SiGNe het volgende:
Als je voor de S3 gaat zou ik 'm halen met redelijk wat bijbetaling.
een vriendin van me heeft er een maar heeft nu wel een abonnement van ¤50 per maand.
Dan betaal je ten eerste al teveel voor het toestel in die 2 jaar plus je krijgt het beltegoed niet op waardoor je dus daar ook teveel geld aan kwijt bent.

En opzich is de S2 zo slecht nog niet, quad core is leuk maar is het al echt nodig voor apps?
En dat het scherm 1280x720 is, is dat nodig? kijk je films op je telefoon bijv?
Misschien kan je dan beter die S2 nog een jaar houden met een sim only abonnement en volgend jaar de S4 halen, zo snel gaat het tegenwoordig immers.
@ netolk: Thanks voor je antwoord ^O^

@ SiGNe: Ja ik vind dat abonnement van 50 euro per maand ook redelijk duur.
Ik ben benieuwd wat ik morgen voor aanbieding krijg van Vodafone..... maar ik denk dat ik niet hoef te hopen op een gratis galaxy s3 met een abonnement van 27,50 ;(

[ Bericht 4% gewijzigd door DutchMan0211 op 20-07-2012 13:35:37 ]
  vrijdag 20 juli 2012 @ 13:47:38 #135
45 SiGNe
pi_114459848
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:26 schreef DutchMan0211 het volgende:

[..]

@ netolk: Thanks voor je antwoord ^O^

@ SiGNe: Ja ik vind dat abonnement van 50 euro per maand ook redelijk duur.
Ik ben benieuwd wat ik morgen voor aanbieding krijg van Vodafone..... maar ik denk dat ik niet hoef te hopen op een gratis galaxy s3 met een abonnement van 27,50 ;(
Nope, met een beetje mazzel volgend jaar pas en dan moet je nog 50 0f 30 euro voor het toestel bijbetalen.
Komend jaar zal je minstens ¤200 moeten bijbetalen bij een goedkoop abonnement... maar uiteindelijk ben je dan wel in die 2 jaar goedkoper uit.

Wat ik heb gedaan voor ik voor m'n S2 koos 3 maanden geleden is via de tweakers pricewatch opschrijven hoeveel je in totaal voor die 2 jaar kwijt bent incl toestel.
Zonder bijbetaling betaal je meer voor je abonnement + toestel uiteindelijk.

Ik heb ook even getwijffeld om te wachten op de S3 maar uiteindelijk ben ik toch maar voor de S2 gegaan omdat ik dus geen zin in teveel bijbetalen had.

Een toestel helemaal los kopen en daar dan een abonnement naar keuze bij nemen is uiteindelijk het goedkoopste, maar dan moet je wel +/- ¤550 hebben om het toestel te kopen. (wat kost ie nieuw?)

[ Bericht 11% gewijzigd door SiGNe op 20-07-2012 13:54:33 ]
pi_114465737
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:47 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Nope, met een beetje mazzel volgend jaar pas en dan moet je nog 50 0f 30 euro voor het toestel bijbetalen.
Komend jaar zal je minstens ¤200 moeten bijbetalen bij een goedkoop abonnement... maar uiteindelijk ben je dan wel in die 2 jaar goedkoper uit.

Wat ik heb gedaan voor ik voor m'n S2 koos 3 maanden geleden is via de tweakers pricewatch opschrijven hoeveel je in totaal voor die 2 jaar kwijt bent incl toestel.
Zonder bijbetaling betaal je meer voor je abonnement + toestel uiteindelijk.

Ik heb ook even getwijffeld om te wachten op de S3 maar uiteindelijk ben ik toch maar voor de S2 gegaan omdat ik dus geen zin in teveel bijbetalen had.

Een toestel helemaal los kopen en daar dan een abonnement naar keuze bij nemen is uiteindelijk het goedkoopste, maar dan moet je wel +/- ¤550 hebben om het toestel te kopen. (wat kost ie nieuw?)
559,-
http://www.samsunggalaxys3.nl/samsung-galaxy-s3-kopen-nederland/

Zit inderdaad heel erg te twijfelen wat ik zal doen. Ik heb nu een HTC Desire HD maar verliefd op een merk raak ik niet snel.
Ik wil daarom beste een Samsung Galaxy s3 hebben maar de HTC One X trekt me ook wel heel erg. Die is gratis bij een abonnement van 47,50 per maand met het eerste jaar 50 procent korting.
Deze telefoons schelen nog niet eens heel erg veel van elkaar behalve dan dat de galaxy een iets betere camera heeft plus een amoled scherm. (HTC heeft LCD).

Opzich vind ik het niet eens erg om extra te betalen voor een telefoon maar het liefst niet te veel.

Wat is de keuze toch moeilijk ... ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door DutchMan0211 op 20-07-2012 16:16:29 ]
  vrijdag 20 juli 2012 @ 16:17:59 #137
45 SiGNe
pi_114466163
Ik zou vooral kijken of quad-core wel nodig is..
de telefoons van tegenwoordig zijn bijna net zo krachtig als PC's van 3-4 jaar geleden maar de software vereist niet zo heel veel kracht.

Opzich is zo'n "zware" mobiel ook nadelig, de batterij gaat veel minder lang mee dan op oude telefoons.
Vroeger had ikzelf een telefoon die makkelijk een week met de batterij kon doen, incl normaal gebruiken en wifi.
Nu mag je blij zijn als je 2 dagen redt.
pi_114466633
Volgens mij is de batterij van de S3 best goed. Ook in reviews op verschillende sites wordt er weinig geklaagd over de batterij.

En dat ie maar een dag of 2 meegaat dat ben ik wel gewend. Dat is ook zo bij m'n Desire HD. :P
Nu heeft de Galaxy S natuurlijk veel betere specs maar de batterij is ook wel stukje beter :)

Quad-core heb ik denk ik niet echt nodig als ik kijk wat ik er allemaal mee doe ....
  vrijdag 20 juli 2012 @ 16:36:00 #139
45 SiGNe
pi_114466922
Met een S2 of de vergelijkbare van HTC (One?) hoef je niet bij te betalen en heb je toch een zeer snelle telefoon.. tenminste, zo denk ik er over.

De technologie van de fabrikanten gaat op het moment sneller dan de softwaremakers bij kunnen benen, da's opzich mooi want dat houdt in dat je in principe jaaaren met een telefoon kan doen zonder dat die echt merkbaar traag is.
pi_114466976
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 16:36 schreef SiGNe het volgende:
Met een S2 of de vergelijkbare van HTC (One?) hoef je niet bij te betalen en heb je toch een zeer snelle telefoon.. tenminste, zo denk ik er over.

De technologie van de fabrikanten gaat op het moment sneller dan de softwaremakers bij kunnen benen, da's opzich mooi want dat houdt in dat je in principe jaaaren met een telefoon kan doen zonder dat die echt merkbaar traag is.
Ja idd. Daarom vind ik het dus ook niet heel erg om 2 jaar met een mobiel te doen. Dat doe ik al sinds mijn eerste telefoonabonnement. En dat is toch al een flink aantal jaren terug.
Dus kans dat ik dan een gratis telefoon krijg of een beetje moet bij betalen wordt dan gelukkig een stukje groter.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 16:41:28 #141
45 SiGNe
pi_114467146
Ik doe ook over het algemeen 2 jaar met m'n telefoon, sla dus ook elke keer een generatie over.
En toen ik de S2 koos was het model 1 jaar oud, over 2 jaar komt de S5 uit en zal ik denk ik voor de S4 kiezen..
(ik neem tenminste aan dat die modellen er wel aankomen)
Heb ik niet helemaal de nieuwste telefoon maar wel een die het prima met de software overweg kan én het kost me niet zoveel :)
pi_114467288
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 16:41 schreef SiGNe het volgende:
Ik doe ook over het algemeen 2 jaar met m'n telefoon, sla dus ook elke keer een generatie over.
En toen ik de S2 koos was het model 1 jaar oud, over 2 jaar komt de S5 uit en zal ik denk ik voor de S4 kiezen..
(ik neem tenminste aan dat die modellen er wel aankomen)
Heb ik niet helemaal de nieuwste telefoon maar wel een die het prima met de software overweg kan én het kost me niet zoveel :)
Ik hoe fook niet meteen de nieuwste telefoon te hebben. Heb net een revuew gelezen en de specs gelezen van HTC One S en schijnt opzicht ook een prima telefoontje te zijn :)

Maar eens even alles door m'n hoofd laten gaan ....
pi_114468730
heeft iemand hier 4.0.4 al binnen kunnen halen via de officiele kanalen?
pi_114497547
Hmm ... zit er toch aan te denken om een jaartje voor de Samsung Galaxy S2 te gaan.
Die S3 is me echt te duur of er zit een heel duur abonnement bij.

Nu heb ik bij de Galaxy S2 2 abonnementen gevonden.

Hi Large G (1000mb, 7200kbps, 150min/sms, 2 mnd 22,00, daarna 44,50, toestel gratis) Alleen staat er bij Hi: Toestel lease 22 euro. Betekent dat dat er dan nog eens 22 euro per maand bovenop de abonnementsprijs bij komt ? Staat er niet echt duidelijk bij. (of ik moet er overheen kijken)

Link

Of

Vodafone Bel+SMS+Web 1GB (1000mb, 140min/sms, 23,75 eerste 6mnd daarna 47,50, toestelprijs 85 euro) Bij Hi staat dat je 'm aan het einde van het contract werkend moet inleveren, maar volgens mij heeft dat met die lease te maken. Weet iemand of dat bij het Vodafone abonnement ook moet ?

Link

Ik zit nog te twijfelen waarvoor ik beter kan kiezen :)
Kan iemand meij met argumenten helpen om de juiste keuze te maken ?

Alvast bedankt
  zaterdag 21 juli 2012 @ 23:14:31 #145
45 SiGNe
pi_114513455
http://tweakers.net/meuktracker/28868/cyanogenmod-90-rc2.html

Zelf wel een alphaversie van CM9 geprobeerd maar dat werkte niet helemaal zoals ik wilde, logischerwijs is deze een stuk beter maar ik wacht zelf denk ik toch eerst op de final release.
Of misschien dat ik eerst JB4.1 ga proberen.. we zien wel.

Dutchman, bij Hi ben je in het jaar 489,50 kwijt en moet je je toestel inleveren
Bij Vodavone betaal je 427,50 voor het abonnement, met toestel erbij kom je op ¤512,50
In feite heb je bij Vodafone dus een toestel voor ¤23,-

Ik ga er vanuit dat de toestellease bij Hi slechts eenmalig is, die heb ik in de berekening hierboven nog niet meegerekend maar ter vergelijk zou dan je bij Vodafone voor slechts ¤1,- extra je toestel mogen houden.

Ik ga er tenminste ook vanuit dat je bij vodafone je toestel wel mag houden, ik heb nog niet eerder gehoord dat je na je abonnement je toestel moet inleveren.
pi_114542278
Heb 2 besteld bij MM! Eentje zwart voor mij en eentje wit voor mijn vrouw!
  maandag 23 juli 2012 @ 18:42:09 #147
45 SiGNe
pi_114572807
quote:
Ik heb sinds kort een nieuwe versie van Green Power (Als je het niet gekocht hebt via G-Play wordt het ook niet automatisch ge-update tenslotte) en sindsdien gaat het bij mij ook erg hard met de batterij, zit duidelijk iets niet goed in de huidige versie.
Best balen dat ik daar dan achter kwam toen ik een dagje van huis was en geen oplader mee had.
pi_114576713
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:42 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik heb sinds kort een nieuwe versie van Green Power (Als je het niet gekocht hebt via G-Play wordt het ook niet automatisch ge-update tenslotte) en sindsdien gaat het bij mij ook erg hard met de batterij, zit duidelijk iets niet goed in de huidige versie.
Best balen dat ik daar dan achter kwam toen ik een dagje van huis was en geen oplader mee had.
Inderdaad vervelend ja. Ik heb een extra lader, die ik op mijn werk gelegd heb. Scheelt ook :D
  maandag 23 juli 2012 @ 21:07:40 #149
45 SiGNe
pi_114578885
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:20 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Inderdaad vervelend ja. Ik heb een extra lader, die ik op mijn werk gelegd heb. Scheelt ook :D
Ik heb ook 2 laders, een in m'n woonkamer en een van een oude telefoon in m'n slaapkamer maar die had ik dus beiden niet bij me.. en een USB kabel had ik ook niet bij me..
Naja, volgende keer beter.
pi_114579099
Ja, das klote.
Ik heb het probleem, dat op mijn werk hij continu moet zoeken naar netwerk. En dat vreet mijn accu leeg.
  maandag 23 juli 2012 @ 22:05:19 #151
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_114581513
Wat ik bij mijn huidige Apollo mis is dat ik smsjes in concept kan opslaan..liefst meerdere. Ik kan nu een sms typen en dan afsluiten, dan onthoudt hij de text wel, maar bij mijn vorige Nokia kon ik meerdere smsjes per ontvanger opslaan.

Kan dit bij deze S plus telefoon wel?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:38:30 #152
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_114598859
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  woensdag 25 juli 2012 @ 00:18:19 #153
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_114627559
Vraagje. Waar kan je dat voice talk " what would you like to do?" uitzetten? Krijg daar echt een sik van.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_114634580
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 00:18 schreef automatic_ het volgende:
Vraagje. Waar kan je dat voice talk " what would you like to do?" uitzetten? Krijg daar echt een sik van.
Daar ben ik ook benieuwd naar..

Nav mijn vraag eerder in het topic, ze hebben in de winkel de telefoon terug genomen en een nieuwe meegekregen. Helaas wel een saair zwarte ipv de coral die ik had, maar deze doet het vooralsnog!

Dank voor jullie tips
Lotte!
Noah!
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:31:23 #155
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_114640794
Heb eindelijk mijn S plus binnen en werkt lekker :) Heb em al weer aardig ingesteld als mijn oude...nu alleen nog effe alle apps downloaden
pi_114668075
Waar hebben jullie (als jullie die hebben) de extended battery pack vandaan?

Enne wat is ongeveer een normale prijs voor een 32gb micro sd kaart?
  donderdag 26 juli 2012 @ 07:35:48 #157
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_114671231
Ik heb ook een S2 en mijn batterij is erg snel leeg. Gisteren avond rond half 11 mijn S2 op vliegtuig stand gezet bij 35% batterij, vanmorgen stond die op 1%.

Als ik bij instellingen -> Batterij kijk staat Scherm bovenaan op 57%.
Instellingen van het scherm staan al vrij laag, ook time-out scherm e.d.

Iemand een goede tip? Is die 2000 mAh batterij echt een goede oplossing?
  donderdag 26 juli 2012 @ 08:01:02 #158
8369 speknek
Another day another slay
pi_114671388
Twee tips:
's Nachts aan de oplader hangen :P
Als je weet dat je hem voor langere tijd niet gaat gebruiken, zou ik naar taakbeheer gaan en je ram leeggooien alvorens je het scherm uitzet, dan kill je zoveel mogelijk achtergrondapps. (misschien gaat je scherm 's nachts de hele tijd aan van push notificaties van facebook e.d.)

Zelf lijkt m'n batterij nu een stuk langer mee te gaan dan eerst, maar ik heb meerdere dingen veranderd in m'n telefoongebruik, dus ik kan niet de vinger erop leggen waar het precies aan ligt. Ik denk dat het aan Screebl ligt die ik geinstalleerd heb, maar je zou daarvan eerder het tegenovergestelde verwachten. Daarnaast heb ik mijn tel geroot en ICS erop gezet, houd ik hem tegenwoordig aan de oplader totdat ik van huis vertrek, en kijk ik films tijdens m'n lange treinreis in plaats van radio te luisteren en te internetten. Vooral dat laatste is in mijn geval ook belangrijk. Schijnbaar kost het minder batterij om een 1080p film te kijken met het geluid op vol dan de radio te luisteren, en zeker dan te internetten, want daar vliegt ie van leeg.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 26 juli 2012 @ 08:04:29 #159
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_114671419
Ik heb wel een task killer erop staan die elke minuut de achtergrond apps verwijderd. Of moet ik deze op 10 minuten zetten bijvoorbeeld?

Ik internet haast niet op de S2. Gebruik wel Twitter, WhatsApp, Wordfeud, Draw Something, Songpop en nog wat andere apps maar deze worden weer gekilled.
pi_114671420
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 01:31 schreef Thaboel het volgende:
Waar hebben jullie (als jullie die hebben) de extended battery pack vandaan?

Enne wat is ongeveer een normale prijs voor een 32gb micro sd kaart?
rond de 25 euro heb je een echte Samsung Micro SD kaart :D
pi_114671461
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 08:04 schreef super-mario het volgende:
Ik heb wel een task killer erop staan die elke minuut de achtergrond apps verwijderd. Of moet ik deze op 10 minuten zetten bijvoorbeeld?

Ik internet haast niet op de S2. Gebruik wel Twitter, WhatsApp, Wordfeud, Draw Something, Songpop en nog wat andere apps maar deze worden weer gekilled.
Taskkillers zijn niet nodig in Android en vreten soms zelfs batterijen.
Android regelt zelf het taak- en geheugenbeheer.
Daar is over nagedacht door Google.

Misschien staat het leuk, weinig gebruikt geheugen maar als er te weinig geheugen is sluit Android zelf wel wat taken af.

Overigens kan een ongewenste taak wel eens een keer blijven draaien maar dat kan je ook handmatig controleren en uitschakelen met taakbeheer.
Dat ligt meestal aan de app zelf.

Overigens was SongPop bij mij een batterijvreter en afsluiten leek geen verschil te maken, m'n accu was soms voor 20u al leeg (9u van de lader).
pi_114674476
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 08:04 schreef Co_OL het volgende:

[..]

rond de 25 euro heb je een echte Samsung Micro SD kaart :D
maar waar?
pi_114674531
Ik las een keer iets over een nep accu met bijzondere naam (tank of zo?) dat meer capaciteit zou hebben dan de standaardaccu van S2 en er waren goede ervaringen daarmee door meerdere mensen. Welke was dit? Mijn vriendin wil die namelijk gaan bestellen.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_114676692
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:54 schreef Thaboel het volgende:

[..]

maar waar?
Hier
pi_114694334
De batterij raakt inderdaad snel op.
Heeft het zin als ik nieuwe batterij Capaciteit van 2000 mAh ga bestellen / kopen?
Gaat de mobiel dan langer mee?
  donderdag 26 juli 2012 @ 21:13:22 #166
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_114694479
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 21:10 schreef daniela_007 het volgende:
Heeft het zin als ik nieuwe batterij Capaciteit van 2000 mAh ga bestellen / kopen?
Ja, want grotere capaciteit. :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_114710179
Luitjes, hoe heet de accu waar ik naar vraag? Die met grotere capaciteit?
pi_114711188
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 21:10 schreef daniela_007 het volgende:
2000 mAh is toch de capaciteit van de standaard batterij al? Wat versta je trouwens onder 'snel'?

Heb er van de week eentje besteld met 3500 mAh en een grotere back cover. Ik hoop dat ie een beetje goed is, want dat lijkt me wel handig voor op vakantie. Overigens besteld op focalprice.com, maar volgens mij kun je ze ook gewoon in de winkel kopen.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:41:36 #169
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_114712068
Met welke Galaxy S komt de achterkant cover overeen qua pasvorm van de Galaxy S Plus??
pi_114721111
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:04 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

2000 mAh is toch de capaciteit van de standaard batterij al? Wat versta je trouwens onder 'snel'?

Heb er van de week eentje besteld met 3500 mAh en een grotere back cover. Ik hoop dat ie een beetje goed is, want dat lijkt me wel handig voor op vakantie. Overigens besteld op focalprice.com, maar volgens mij kun je ze ook gewoon in de winkel kopen.
Bij de aanschaf van S2 is batterij van 1650 mAh meegeleverd.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:13:25 #171
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_114721525
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:01 schreef daniela_007 het volgende:

[..]

Bij de aanschaf van S2 is batterij van 1650 mAh meegeleverd.
Bij een S Plus ook.
pi_114734500
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:04 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Wat is focalprice toch spotgoedkoop! Vergelijk de prijs maar eens met die van smartphoneworld!
pi_114738798
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:04 schreef daniela_007 het volgende:

[..]

Wat is focalprice toch spotgoedkoop! Vergelijk de prijs maar eens met die van smartphoneworld!
Ja, het is geen origineel spul natuurlijk. En de kwaliteit zal ook niet even hoog zijn. Maar voor het prijsverschil wil ik daar best wat op inleveren... het is toch meer bedoeld als back-up.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2012 22:24:49 ]
pi_114758670
Ik vroeg 2 keren iets.
pi_114759347
quote:
18s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 11:46 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vroeg 2 keren iets.
Als je vraag niet beantwoord wordt dan weten ze het niet..

Er zijn zoveel "nep" batterijen voor de SGS2 maar ik denk dat jij de Anker bedoelt.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1273125
pi_114759531
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:09 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Er zijn zoveel "nep" batterijen voor de SGS2 maar ik denk dat jij de Anker bedoelt.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1273125
Dat was het idd. Intussen heb ik gegoogeld. Er blijkt ook nog een originele samsung accu 2000 mAh te zijn inclusief nieuwe originele backcover voor 25 euro (geen verzendkosten).

Kan iemand me vertellen of ik beter voor de Anker kan gaan of voor de originele Samsung accu?
  zaterdag 28 juli 2012 @ 12:37:44 #177
45 SiGNe
pi_114760161
Ik ben er wel achter waarom Green Power de accu zo snel leeg trok: bij de wifi settings kan je "Location based Wifi" instellen maar dat moet je dus uitzetten.
Anders wordt om de minuut ofzo gekeken of je toevallig in de buurt van een bekende wifi router zit.
Ik laat Green Power nu best weinig regelen maar de batterij staat nu na 2 dagen normaal gebruik nog steeds op 65% batterijpower.
het kan dus wel maar je moet de settings dus goed doornemen.
pi_114760209
quote:
18s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 11:46 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vroeg 2 keren iets.
En ik gaf je antwoord. Dat jij te bedonderd bent om even verder te googlen naar "extended battery" of iets dergelijks kan ik niet helpen.
pi_114760352
- niet nodig

[ Bericht 97% gewijzigd door Sjowhan op 28-07-2012 14:17:21 ]
pi_114761817
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:43 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Waar geef jij antwoord??? :{ Ben je om deze tijdstip al bezopen of wat? Ik geef toch zelf al aan in mijn vorige post dat ik erop heb gegoogeld?
Ik zei dat die dingen o.a. te krijgen zijn bij focalprice maar daar zal je wel overheen gelezen hebben. Dat je pas bent gaan googlen nadat je het vroeg zegt meer over jou. Wij willen dit forum graag gezellig houden en gaan elkaar dus niet lopen commanderen als we niet instant geholpen worden. Je grote mond mag je dus achterwegen laten of je kan wegwezen.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 13:49:42 #181
45 SiGNe
pi_114762443
- reactie op reactie weg

En het was inderdaad ook wel erg makkelijk te googlen, zelf zou ik trouwens gewoon bij Tweakers in de pricewatch kijken, weet je ook meteen een (web)winkel waar het te koop is en een prijs.

[ Bericht 28% gewijzigd door Sjowhan op 28-07-2012 14:17:43 ]
pi_114762626
Zoals iemand al schreef zijn er erg veel accus in de omloop. Ik wist dat er een vrij populaire accu was met een bepaalde opmerkelijke naam, ik kon het me niet herinneren en ben gaan zoeken in verschillende topicjes, de android topic heb ik vrij ver teruggezocht en toch maar gewoon hier gevraagd.

Niet zo een punt van mijn ene zinnetje maken, ik ga nog geloven dat FOK! ineens niks meer kan hebben.

-tutut, niet nodig.

[ Bericht 20% gewijzigd door Sjowhan op 28-07-2012 14:14:54 ]
  zaterdag 28 juli 2012 @ 14:18:43 #183
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_114763484
Hoho. Als je niet direct je antwoord krijgt, hoef je niet gelijk uit je slof te springen.
Wat opgeschoond dus, game on. :Y)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 14:50:26 #184
45 SiGNe
pi_114764608
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 13:55 schreef Kloonhommel het volgende:
Zoals iemand al schreef zijn er erg veel accus in de omloop. Ik wist dat er een vrij populaire accu was met een bepaalde opmerkelijke naam, ik kon het me niet herinneren en ben gaan zoeken in verschillende topicjes, de android topic heb ik vrij ver teruggezocht en toch maar gewoon hier gevraagd.
Ik weet niet of je de Green Power (premium) app al hebt geprobeerd?
Als je het goed hebt ingesteld scheelt dat ook behoorlijk wat energie, dan gaat je telefoon tenminste ook écht slapen als het scherm uit staat.
Waar heb je tenslotte wifi en data voor nodig als je toestel toch niks doet?
Zolang je maar gebeld kan worden, toch?
pi_114768249
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:50 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik weet niet of je de Green Power (premium) app al hebt geprobeerd?
Als je het goed hebt ingesteld scheelt dat ook behoorlijk wat energie, dan gaat je telefoon tenminste ook écht slapen als het scherm uit staat.
Waar heb je tenslotte wifi en data voor nodig als je toestel toch niks doet?
Zolang je maar gebeld kan worden, toch?
Maar dan doet je sync van whatsapp ed het toch ook niet meer?
pi_114768375
JellyBean ROM uit van Resurrection zie ik nu *O*
pi_114772630
hulp graag

mn s2 heeft via t samsung service centre een update gehad naar 4.03.. thuisgekomen wil ik via kies mn back-up erop zetten: kies kan mn s2 niet vinden en kan nu niet verbinden met mn telefoon..

wat doe ik fout? :?

edit: lama.. heb em nog een keer van de usb gehaald en kies opnieuw opgestart en toen deed ie t!

[ Bericht 13% gewijzigd door JaneDoe op 28-07-2012 18:27:48 ]
pi_114773517
De extended battery kit is binnen. Enigste probleempje is is dat ik pas morgen avond thuis ben. Ach komt goed.

Ben al helemaal blij met mn 32gb kaartje.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 19:43:15 #189
45 SiGNe
pi_114774883
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 16:33 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Maar dan doet je sync van whatsapp ed het toch ook niet meer?
Je kan sync ook zo instellen dat die alleen synct op bepaalde intervallen, bijv. alleen als het scherm aanstaat of alleen als je op WiFi zit.
Zelf doe ik niet zoveel met sync en whatsapp dus gebruik dat niet veel.
pi_114776225
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 18:51 schreef Thaboel het volgende:
De extended battery kit is binnen. Enigste probleempje is is dat ik pas morgen avond thuis ben. Ach komt goed.

Ben al helemaal blij met mn 32gb kaartje.
wat was je nou kwijt voor de 32gb?
pi_114776549
nou ik heb te vroeg gejuicht..
kies kan mn telefoon inmiddels vinden, maar wanneer ik de backup probeer te herstellen mislukt dat

ik word er een beetje moedeloos van..

}:|
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:22:32 #192
189216 netolk
maar dan andersom
pi_114783964
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:37 schreef JaneDoe het volgende:
nou ik heb te vroeg gejuicht..
kies kan mn telefoon inmiddels vinden, maar wanneer ik de backup probeer te herstellen mislukt dat

ik word er een beetje moedeloos van..

}:|
Tja, Samsung is niet zo goed met goede software schrijven voor het beheer van je telefoon...
pi_114784758
Wat is een goede custom rom voor de s2? :)
Feyenoord Rotterdam
pi_114785071
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:41 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb de resurrection rom. Maar misschien kun je beter wachten op Jellybean.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:54:29 #195
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_114785257
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:41 schreef Fuszy het volgende:
Resurrection is inderdaad een uitstekende ROM, waarvan de Jelly Bean versie overigens al uit is (@hierboven).
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_114785289
wanneer komt de officiele jellybean dan uit?
Feyenoord Rotterdam
pi_114797905
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:29 schreef Co_OL het volgende:

[..]

wat was je nou kwijt voor de 32gb?
24,99. Vond het wel best. Gelijk wat films erop gedonderd.
pi_114799290
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:54 schreef Reemi het volgende:

[..]

Resurrection is inderdaad een uitstekende ROM, waarvan de Jelly Bean versie overigens al uit is (@hierboven).
Ja heb hem net geinstalleerd!
pi_114816478
Waar kan ik het beste die ressurection rom vinden voor ICS? Ik heb momenteel versie 4.0.3 van ICS.
Feyenoord Rotterdam
pi_114816770
quote:
19s.gif Op zondag 29 juli 2012 20:12 schreef Fuszy het volgende:
Waar kan ik het beste die ressurection rom vinden voor ICS? Ik heb momenteel versie 4.0.3 van ICS.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1436854
pi_114825374
Kan je ergens instellen dat als je een sms of e-mail krijgt, de LED-light rondom de OK-toets knippert? Dat is handig wanneer je de melding hebt gemist. In mijn oude Android-toestel was wel het geval.
pi_114839343
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef daniela_007 het volgende:
Kan je ergens instellen dat als je een sms of e-mail krijgt, de LED-light rondom de OK-toets knippert? Dat is handig wanneer je de melding hebt gemist. In mijn oude Android-toestel was wel het geval.
Ik zelf gebruik NoLed (verkrijgbaar via Google Play).De mogelijkheid om het percentage weer te geven hoever de batterij is opgeladen heb ik niet ingesteld staan, daar deze in de nacht (voor mij) veel licht geeft. Voor de rest ben ik er blij mee.
Een dag niet geleefd is een dag niet gelachen.
pi_114843388
hoe kan je het beste een accu opbergen? Want ik heb die extended battery
pi_114846582
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 13:21 schreef Thaboel het volgende:
hoe kan je het beste een accu opbergen? Want ik heb die extended battery
40% lading erin dan kan je hem veilig wegleggen als het goed is en koel bewaren
pi_114865071
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:27 schreef Polcahontas het volgende:

[..]

Ik zelf gebruik NoLed (verkrijgbaar via Google Play).De mogelijkheid om het percentage weer te geven hoever de batterij is opgeladen heb ik niet ingesteld staan, daar deze in de nacht (voor mij) veel licht geeft. Voor de rest ben ik er blij mee.
Fijne apps! Je kan ook instellen dat die 's nachts geen melding geeft om batterij te sparen. :)
pi_114871502
Ik heb de ressurection ICS 2.6.1. op mijn galaxy s2 gezet, maar mijn wifi doet het niet meer. Dat vind ik vrij irritant. Ik heb de stappen gevolgd, maar ik snap niet waarom hij het niet doet :(. Iemand een idee?
Feyenoord Rotterdam
pi_114871827
quote:
19s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:22 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb de ressurection ICS 2.6.1. op mijn galaxy s2 gezet, maar mijn wifi doet het niet meer. Dat vind ik vrij irritant. Ik heb de stappen gevolgd, maar ik snap niet waarom hij het niet doet :(. Iemand een idee?
Waarom de ICS terwijl er nu JB uit is?
Heb je hem van het XDA-Developers forum?
pi_114872650
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:27 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Waarom de ICS terwijl er nu JB uit is?
Heb je hem van het XDA-Developers forum?
Omdat ik zelf nog ICS draai. De officiele JB is toch nog niet uit?

Ik heb hem van de website van ressurection zelf.
Feyenoord Rotterdam
pi_114872804
quote:
19s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:38 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Omdat ik zelf nog ICS draai. De officiele JB is toch nog niet uit?

Ik heb hem van de website van ressurection zelf.
Maakt niets uit wat je zelf draait, Je zou hem zelfs nog naar Gingerbread kunnen zetten als je wilt.

Verder zou ik het niet weten, Probeer anders eens hun Jellybean rom inclusief OTA, Dat betekend dat je gewoon updates via het internet kunt downloaden zonder opnieuw je rom te flashen.
pi_114874174
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:40 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Maakt niets uit wat je zelf draait, Je zou hem zelfs nog naar Gingerbread kunnen zetten als je wilt.

Verder zou ik het niet weten, Probeer anders eens hun Jellybean rom inclusief OTA, Dat betekend dat je gewoon updates via het internet kunt downloaden zonder opnieuw je rom te flashen.
nvm :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Fuszy op 30-07-2012 23:14:27 ]
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 31 juli 2012 @ 12:32:42 #211
311340 J83
New kid, be nice
pi_114891077
Ik draai nog steeds versie 2.3.5 omdat er een tijd geleden problemen zouden zijn na de update. Zijn deze inmiddels verholpen? Kan ik veilig de update(s) uitvoeren?
pi_114892506
*weg*

[ Bericht 98% gewijzigd door Kloonhommel op 31-07-2012 22:09:07 ]
pi_114893386
sinds ik mijn gs2 heb geroot start ie op met een gele driehoek is dat normaal?
  dinsdag 31 juli 2012 @ 15:49:37 #214
45 SiGNe
pi_114899079
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:33 schreef wuuht het volgende:
sinds ik mijn gs2 heb geroot start ie op met een gele driehoek is dat normaal?
Ja, da's normaal
Kan je wegkrijgen met triangle Away (app, kost geld maar is ook "gratis" te vinden)
pi_114900324
Ik heb wel vaak last van een vastlopende toetsenbord (swype) sinds 4.03.
✯✯✯
pi_114900743
*weg*

[ Bericht 97% gewijzigd door Kloonhommel op 31-07-2012 22:08:51 ]
pi_114964116
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 14:30 schreef Co_OL het volgende:

[..]

40% lading erin dan kan je hem veilig wegleggen als het goed is en koel bewaren
Waarom 40% lading? Waarom niet gewoon vol geladen?
pi_114971623
Is dat scherm van de Galaxy S2 trouwens mooier dan die van de S3 ? Er gaan verhalen dat de S3 bij fel zonlicht bijna niet te zien valt en dat dat met de S2 juist helemaal niet zo is.

Verder nog een ander vraagje . Ik heb nu een 2 jarig abonnement bij vodafone. Oktober loopt hij af maar kan nu al verlengen. Is het dan zo dat ik perse weer met 2 jaar moet verlengen ? Of kan ik ook met 1 jaar verlengen i.c.m. een Samsung Galaxy S2 ?
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:49:59 #219
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_114975159
Je kunt ook met 1 jaar verlengen :)
pi_115001437
Hoeren Facebook zit vaak veel CPU te gebruiken. Daarom was m'n batterij zo snel leeg afgelopen dagen.
pi_115005402
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:49 schreef DutchMan0211 het volgende:
Is dat scherm van de Galaxy S2 trouwens mooier dan die van de S3 ? Er gaan verhalen dat de S3 bij fel zonlicht bijna niet te zien valt en dat dat met de S2 juist helemaal niet zo is.

Verder nog een ander vraagje . Ik heb nu een 2 jarig abonnement bij vodafone. Oktober loopt hij af maar kan nu al verlengen. Is het dan zo dat ik perse weer met 2 jaar moet verlengen ? Of kan ik ook met 1 jaar verlengen i.c.m. een Samsung Galaxy S2 ?
Of dat mooier is dat ligt natuurlijk aan de persoon zelf. In fel zonlicht zijn de telefoon schermen eigenlijk precies hetzelfde, Ik zie geen verschil al lijkt de S3 net iets duidelijker te zijn (Net getest S3 en S2 naast elkaar)

Neem in elk geval een abonnement inclusief toestel als je vodafone pakt. Zou je een los abbonoment kopen zonder toestel scheelt dat je maar 7 euro per maand.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 17:38:27 #222
45 SiGNe
pi_115007040
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:58 schreef NightH4wk het volgende:
Hoeren Facebook zit vaak veel CPU te gebruiken. Daarom was m'n batterij zo snel leeg afgelopen dagen.
jup, zit ook constant op WiFi te sniffen.. houd je mobiel compleet uit z'n slaap.
Binnen een halve dag kan je batterij leeg zijn.
  maandag 6 augustus 2012 @ 07:51:56 #223
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_115173598
Batterij is nog steeds snel leeg. Helpt die grotere accu echt? Kan je hier echt wel een dag of 2 mee halen bij normaal gebruik?
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:07:18 #224
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_115175557
Ik weet niet precies welke accu ik heb, maar weinig verschil hier. Ja, hij gaat een paar uur langer mee, maar twee dagen haal ik nooit.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:47:32 #225
8369 speknek
Another day another slay
pi_115241592
Mijn usb port lijkt stuk ;(. Eerst de 'spanning te hoog' foutmelding, en nu laadt ie helemaal niet meer op. En ik zit in het buitenland.
pi_115248395
Ik zit nu op de nieuwe 4.0.4 NEE rom versie van samsung en heb nu eindelijk beter batterij duur :D zit nu op een 50% na 22,5 uur :D

In het begin was de accu binnen 6 uur leeg met deze rom maar na een aantal dagen gaat het dus steeds beterder :)
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 18:24:20 #227
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_115249541
Mijn telefoon wordt de laatste tijd superrrr warm ;(
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:59:54 #228
45 SiGNe
pi_115257903
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:56 schreef Co_OL het volgende:
Ik zit nu op de nieuwe 4.0.4 NEE rom versie van samsung en heb nu eindelijk beter batterij duur :D zit nu op een 50% na 22,5 uur :D

In het begin was de accu binnen 6 uur leeg met deze rom maar na een aantal dagen gaat het dus steeds beterder :)
Heb je die via Kies binnen gehaald? Ik zie namelijk geen update maar ik gok dat dat komt doordat ik een andere kernel heb ofzo.
in Kies staat er PDA:LPD / PHONE:LPW / CSC:LP5 (XEN)
Bij instellingen>over het toestel staat er bij Kernelversie
3.0.15-I9100XWLPD-CL524746
dpi@DELL154#3

Wat staat er bij jou?

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 18:24 schreef automatic_ het volgende:
Mijn telefoon wordt de laatste tijd superrrr warm ;(
dan draait er een programma op de achtergrond.. Facebook of google services bijv.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:47:03 #229
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_115280600
Hmm.. Dat zal het idd zijn (facebook).
pi_115281879
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:59 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Heb je die via Kies binnen gehaald? Ik zie namelijk geen update maar ik gok dat dat komt doordat ik een andere kernel heb ofzo.
in Kies staat er PDA:LPD / PHONE:LPW / CSC:LP5 (XEN)
Bij instellingen>over het toestel staat er bij Kernelversie
3.0.15-I9100XWLPD-CL524746
dpi@DELL154#3

Wat staat er bij jou?

Ik heb mijne van sammobile :)

PDA: I9100XWLPT
CSC: I9100NEELP4
Version: 4.0.4
Date: 2012-07-30
  woensdag 8 augustus 2012 @ 11:30:20 #231
45 SiGNe
pi_115282012
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:26 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Ik heb mijne van sammobile :)

PDA: I9100XWLPT
CSC: I9100NEELP4
Version: 4.0.4
Date: 2012-07-30
Thanks ^O^
En wat staat er bij de kernelversie?
Ik heb namelijk het idee dat er daar dan iets niet klopt, Kies zegt namelijk bij mij altijd dat firmware initialisation niet kan met m'n toestel.

Ik wil 'm dus weer een keer geheel flashen en whipen maar dan wil ik wel weten of ik wel de goede versies van alles te pakken heb.
pi_115282127
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:30 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Thanks ^O^
En wat staat er bij de kernelversie?
Ik heb namelijk het idee dat er daar dan iets niet klopt, Kies zegt namelijk bij mij altijd dat firmware initialisation niet kan met m'n toestel.

Ik wil 'm dus weer een keer geheel flashen en whipen maar dan wil ik wel weten of ik wel de goede versies van alles te pakken heb.
3.0.15-I9100XWLPG-CL619441
dpi@DELL150#3

Baseband versie I9100XXLQ6
  woensdag 8 augustus 2012 @ 11:36:09 #233
45 SiGNe
pi_115282229
^O^
nogmaals dank :)
Zo vreemd is dat dpi@DELL15*#3 dus kennelijk niet, ik dacht dat dat iets vreemds bij mij was (wat heeft mijn telefoon met Dell te maken dacht ik)
pi_115308168
Krijg je wel goed GPS-signaal op je SGS2? Ik krijg vaak zwakke GPS-signaal.
pi_115316953
kan iemand bevestigen of de roaming-melding op een CM9 ROM vals alarm is als je Telfort hebt via het KPN netwerk?
Het blijft toch een beetje eng.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 02:53:21 #236
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_115323343
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:26 schreef daniela_007 het volgende:
Krijg je wel goed GPS-signaal op je SGS2? Ik krijg vaak zwakke GPS-signaal.
Die van mij heeft ook erg veel moeite om GPS signalen op te pikken.
pi_115327788
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 23:50 schreef depsycholoog het volgende:
kan iemand bevestigen of de roaming-melding op een CM9 ROM vals alarm is als je Telfort hebt via het KPN netwerk?
Het blijft toch een beetje eng.
Dat heeft toch niks met je rom te maken. Je zal altijd moeten 'roamen' bij zo'n aanbieder. Sinds ik bij Tele 2 zit moet ik het ook. Wel even opletten dat je het uitzet als je naar het buitenland gaat uiteraard.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2012 10:46:02 ]
pi_115330340
ja, maar kan me niet herinneren dat ik het roamen bij de originele rom ook aan hoefde te zetten. Maar goed, het zal wel goed zijn.
pi_115371070
Iemand die hier Paranoid Android draait? Heerlijke ROM!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:06:15 #240
45 SiGNe
pi_115373151
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:40 schreef _Flea_ het volgende:
Iemand die hier Paranoid Android draait? Heerlijke ROM!
Maar kan men je met die Rom niet tracken? Dat ze weten waar je bent en wat je voor Apps draait enzo?
Of dat ze dan telefoongesprekken van je afsluisteren?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:17:25 #241
45 SiGNe
pi_115377293
Hij is er: http://tweakers.net/meuktracker/28997/cyanogenmod-90-stable.html
De final release van CyanogenMod versie 9.0 is uitgekomen.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:24:08 #242
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115377547
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:17 schreef SiGNe het volgende:
Hij is er: http://tweakers.net/meuktracker/28997/cyanogenmod-90-stable.html
De final release van CyanogenMod versie 9.0 is uitgekomen.
klinkt goed! Die ga ik er vanavond maar eens op zetten denk ik.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:38:03 #243
45 SiGNe
pi_115378062
Laat even weten hoe die bevalt, ik heb wel even CM7 op m'n telefoon gehad maar dat beviel wat minder.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:18:21 #244
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115381824
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:38 schreef SiGNe het volgende:
Laat even weten hoe die bevalt, ik heb wel even CM7 op m'n telefoon gehad maar dat beviel wat minder.
Welke heb jij nu dan? Ik heb nu de dreamland mod maar die heeft in zijn eeuwige wijsheid swype eraf geflikkerd :{.
Vrijheid
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:20:54 #245
45 SiGNe
pi_115381899
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Welke heb jij nu dan? Ik heb nu de dreamland mod maar die heeft in zijn eeuwige wijsheid swype eraf geflikkerd :{.
Ik heb weer standaard ICS
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:25:33 #246
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115382041
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:20 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik heb weer standaard ICS
Misschien ga ik ook weer terug naar de standaard trouwens. Dan root ik het wel en flikker ik de samsung zooi er wel af met titanium backup. Werkt ook goed. :P.
Vrijheid
pi_115390075
Ola peepzzzzzzzz

Data roaming uitzetten is genoeg voor het buitenland toch? Of moet er nog meer uitgezeten worden (wil alleen nog maar kunnen smsen/bellen
pi_115390172
Dan zet je al je data toch uit? Hoef je je helemaal geen zorgen te maken. :P
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_115390243
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:54 schreef TJV het volgende:
Dan zet je al je data toch uit? Hoef je je helemaal geen zorgen te maken. :P
Ja, dat dacht ik ook al maar toch eventjes navragen bij de knappekoppen hier :P
pi_115392891
Ja gewoon uitzetten inderdaad. Wel even goed in de gaten houden dat hij niet opeens aanspringt.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:01:54 #251
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115407486
SGS2 uitgevallen, start niet meer op, ook niet met de speciale opstartmodus, doet he-le-maal niets
standaard ICS , batterij is het niet

shoot
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:09:19 #252
45 SiGNe
pi_115407914
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:01 schreef leeell het volgende:
SGS2 uitgevallen, start niet meer op, ook niet met de speciale opstartmodus, doet he-le-maal niets

shoot
Waar was je mee bezig toen ie uitviel?
En weet je echt zeker dat het de batterij niet is? Soms moet je 'm echt lang aan de oplader houden voor de telefoon op wil starten.

Als het de batterij niet is kan je kijken of je de telefoon met Odin nog kan bereiken en dan evt meteen flashen.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:02:28 #253
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115410582
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:09 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Waar was je mee bezig toen ie uitviel?
En weet je echt zeker dat het de batterij niet is? Soms moet je 'm echt lang aan de oplader houden voor de telefoon op wil starten.

Als het de batterij niet is kan je kijken of je de telefoon met Odin nog kan bereiken en dan evt meteen flashen.
bezig via USB bestanden over te hevelen
en ja, 2 volle batterijen geprobeerd
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:17:54 #254
45 SiGNe
pi_115411167
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 01:02 schreef leeell het volgende:

[..]

bezig via USB bestanden over te hevelen
en ja, 2 volle batterijen geprobeerd
Ik zou Odin proberen, ben je alleen wel je data kwijt waarschijnlijk maar dat ben je ook als je 'm terug stuurt voor garantie.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:19:59 #255
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115411231
maar hij gaat sowieso niet aan, hoe zou ik dat dan moeten doen
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:28:49 #256
45 SiGNe
pi_115411561
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 01:19 schreef leeell het volgende:
maar hij gaat sowieso niet aan, hoe zou ik dat dan moeten doen
Hmm ja, daar zit wat in.
Met odin moet je 'm ook eerst met homeknop, powerknop en volumeknop aanzetten om in het firmware menu te komen.
You're fucked om het maar plat te zeggen..
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:37:52 #257
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115411920
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 01:28 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Hmm ja, daar zit wat in.
Met odin moet je 'm ook eerst met homeknop, powerknop en volumeknop aanzetten om in het firmware menu te komen.
You're fucked om het maar plat te zeggen..
dan maar naar samsung sturen
pi_115412477
Druk home, power en volume down eens tegelijk in? Dan activeer je downloadmode, kun je hem via de pc weer levend krijgen. Met een jig doe je hetzelfde, heb je die toevallig? :P
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 03:39:07 #259
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115414670
werkt niet

jig heb ik niet
pi_115419764
Ik heb android 4.0.4 via kies binnen geheveld vandaag
pi_115423510
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:16 schreef gogosweden het volgende:
Hmm hoopte even dat dat ook de oplossing was voor mijn probleem maar helaas, nog niet beschikbaar. Ik ervaar problemen wanneer ik mijn WiFi aan wil zetten. Via de 'slide' op het hoofdscherm het WiFi icoontje aanklikken werkt niet meer. Het icoontje blijft 'mat groen' in plaats van fel groen. Via Instellingen - WiFi de balk op 'aan' schuiven, werkt ook niet meteen. Soms als hij het wel doet, werkt het ineens niet meer. Het lijkt dan alsof ik geen bereik heb. Als ik de verbinding dan verbreek en opnieuw verbinding maak doe het ineens weer....

Iemand enig idee wat ik daar aan kan doen?
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 14:36:01 #262
45 SiGNe
pi_115423603
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:16 schreef gogosweden het volgende:
Ik zie weer eens geen nieuwe firmware in Kies..grr..
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:28:03 #263
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115424751
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 14:31 schreef Trusten het volgende:

[..]

Hmm hoopte even dat dat ook de oplossing was voor mijn probleem maar helaas, nog niet beschikbaar. Ik ervaar problemen wanneer ik mijn WiFi aan wil zetten. Via de 'slide' op het hoofdscherm het WiFi icoontje aanklikken werkt niet meer. Het icoontje blijft 'mat groen' in plaats van fel groen. Via Instellingen - WiFi de balk op 'aan' schuiven, werkt ook niet meteen. Soms als hij het wel doet, werkt het ineens niet meer. Het lijkt dan alsof ik geen bereik heb. Als ik de verbinding dan verbreek en opnieuw verbinding maak doe het ineens weer....

Had ik ook. Ik heb de mijne helemaal gewiped en opnieuw geinstalleerd. Nu werkt het wel weer goed. Heb je met de actieve services lopen kloten? Ik wel toen en op een gegeven moment viel ie softwarematig een beetje uit elkaar :').
Vrijheid
pi_115425141
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 15:28 schreef jogy het volgende:
Heb je met de actieve services lopen kloten?
Ik heb eerlijk gezegd nog niet veel gedaan behalve wat spelen met de wifi instellingen maar die staan nu allemaal weer 'standaard'
pi_115425847
quote:

[..]

Dit had ik ook soms met die idd
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 14:36 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik zie weer eens geen nieuwe firmware in Kies..grr..
nee, ik zit in zweden, die krijgt het altijd als eerste. Kan nog wel een weekje duren voordat het bij jullie is :)
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 17:30:34 #266
45 SiGNe
pi_115427762
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:11 schreef gogosweden het volgende:
nee, ik zit in zweden, die krijgt het altijd als eerste. Kan nog wel een weekje duren voordat het bij jullie is :)
Ah ja, is waar ook.. :)
Hoewel het me ook niets zal verbazen als ik geen update kan krijgen via Kies, is me namelijk nog nooit gelukt met deze telefoon (wel met een I9000 van een vriendin van me)
pi_115427870
Dat had ik ook wel 's. Alleen rebooten hielp dan.

quote:

[..]

pi_115427888
Soms werkt het wel als je op je telefoon zelf gaat zoeken naar updates ipv op de PC

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 17:30 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ah ja, is waar ook.. :)
Hoewel het me ook niets zal verbazen als ik geen update kan krijgen via Kies, is me namelijk nog nooit gelukt met deze telefoon (wel met een I9000 van een vriendin van me)
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 17:39:06 #269
45 SiGNe
pi_115427977
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 17:34 schreef depsycholoog het volgende:
Soms werkt het wel als je op je telefoon zelf gaat zoeken naar updates ipv op de PC

[..]

Ook daarbij is er nog nooit een update gevonden..
Naja, opzich werkt het toestel prima, al zou de batterij wel iets langer mee mogen gaan
pi_115455965
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:01 schreef leeell het volgende:

shoot
Hoe draag je je mobiel? Heeft ie ergens vocht opgelopen? Een piepkleine vocht (zweet of hoge vochtigheidsgraad) kan je toestel beschadigen.
  zondag 12 augustus 2012 @ 11:31:53 #271
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115456237
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:16 schreef daniela_007 het volgende:

[..]

Hoe draag je je mobiel? Heeft ie ergens vocht opgelopen? Een piepkleine vocht (zweet of hoge vochtigheidsgraad) kan je toestel beschadigen.
in beschermhoesje in mn zak en nee
  zondag 12 augustus 2012 @ 12:19:08 #272
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_115457449
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 17:34 schreef depsycholoog het volgende:
Dat had ik ook wel 's. Alleen rebooten hielp dan.
Hier hetzelfde
pi_115457629
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:19 schreef automatic_ het volgende:
Hier hetzelfde
Rebooten heeft geen zin, heb ik meteen weer hetzelfde probleem. Ik heb het ook niet 'wel eens' maar doorlopend ;)
  zondag 12 augustus 2012 @ 12:26:47 #274
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_115457674
Bij mij wel. Hij pakt dan automatisch de wifi verbinding.
pi_115458001
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:26 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij wel. Hij pakt dan automatisch de wifi verbinding.
Ja, dat doet hij mij dan ook wel maar na 1 minuut o.i.d. dan gedraagt hij zich alsof de verbinding buiten bereik is (wat dan zeker niet het geval is). Vervolgens moet ik dan verbinding verbreken en weer opnieuw verbinden...dan doet hij het weer een paar minuten en dan weer hetzelfde verhaal...
pi_115458067
welke firmware versie heb je? (kun je zien bij instellingen/ over deze telefoon)

quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:36 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ja, dat doet hij mij dan ook wel maar na 1 minuut o.i.d. dan gedraagt hij zich alsof de verbinding buiten bereik is (wat dan zeker niet het geval is). Vervolgens moet ik dan verbinding verbreken en weer opnieuw verbinden...dan doet hij het weer een paar minuten en dan weer hetzelfde verhaal...
pi_115458134
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:38 schreef depsycholoog het volgende:
welke firmware versie heb je? (kun je zien bij instellingen/ over deze telefoon)
4.0.3
pi_115458583
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=28036

misschien staat hier iets tussen. O.a. alle netwerken "vergeten" en de accu 10 minuten uit de telefoon laten schijnt de frequentie van dit probleem te verminderen
pi_115459267
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:54 schreef depsycholoog het volgende:
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=28036

misschien staat hier iets tussen. O.a. alle netwerken "vergeten" en de accu 10 minuten uit de telefoon laten schijnt de frequentie van dit probleem te verminderen
Ik ga het even proberen, thnx voor het meedenken!
  zondag 12 augustus 2012 @ 14:18:32 #280
45 SiGNe
pi_115461465
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:14 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ik ga het even proberen, thnx voor het meedenken!
En heb je geen programma draaien wat zelf de wifi-activiteit regelt?
Green Power neemt het bijvoorbeeld over van de kernel, bij mij zorgt dat er juist voor dat ik veel sneller op m'n Wifi zit dan als de kernel het zelf regelt (al gaat dat heel soms ook weleens mis, dan moet ik even rebooten en dan is het bij mij weer OK)
pi_115461892
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 14:18 schreef SiGNe het volgende:
En heb je geen programma draaien wat zelf de wifi-activiteit regelt?
Nee niks...
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:36:37 #282
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_115475671
wie heeft tips voor goede gratis bel status app die mis ik nog. puur voor je gesprekken.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_115475811
heren (en dames),

ik ga morgen een samsung galaxy mini 2 kopen. ik ben tot nu toe iphone gewend, maar gezien een "lichte" verandering in mentaliteit, ga ik voor een goedkoper toestel. mijn vraag aan jullie is, als leek op het gebied van android, of ik dat toestel kan upgraden naar een nieuwe versie van android. de galaxy mini 2 komt namelijk met android 2.3, en ik begreep dat 4.1 inmiddels te downloaden is.

kortom:

1. kan het?
2. wat voor software heb je daarvoor nodig?
3. kan ik verwachten dat als het kan, ik een standaard installatie van 4.1 heb, zoals alle andere gebruikers?

dank :7
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:07:27 #284
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_115477181
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:40 schreef chrisje013 het volgende:
heren (en dames),

ik ga morgen een samsung galaxy mini 2 kopen. ik ben tot nu toe iphone gewend, maar gezien een "lichte" verandering in mentaliteit, ga ik voor een goedkoper toestel. mijn vraag aan jullie is, als leek op het gebied van android, of ik dat toestel kan upgraden naar een nieuwe versie van android. de galaxy mini 2 komt namelijk met android 2.3, en ik begreep dat 4.1 inmiddels te downloaden is.

kortom:

1. kan het?
3. kan ik verwachten dat als het kan, ik een standaard installatie van 4.1 heb, zoals alle andere gebruikers?

De Galaxy S2 (dit topic) en de Galaxy Mini 2 zijn twee totaal verschillende toestellen. De Mini 2 is een low-end toestel met specs die Android 4.0.3 waarschijnlijk nauwelijks aankunnen en zal dus ook niet geüpdatet worden naar die versie.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_115477750
ok, los van het feit dat het deze twee toestellen betreft... kan je bij een android toestel, er van uit gaand dat de specificaties ruim voldoende zijn, simpel en officieel upgraden naar de laatste versie van android? :7

of laat ik de vraag anders stellen: als een android toestel (in dit geval een samsung) android 2.3 vanuit de fabriek heeft, ben ik daar aan gebonden voor het leven of kan ik upgraden (al is het naar android 3, als het maar een nieuwere versie is)?

en als dat kan, kan dat zoals bij de iphone, downloaden en installeren vanaf de officieele site en klaar? of moet ik gaan klooien met bios, rom en andere shit...?

[ Bericht 40% gewijzigd door chrisje013 op 12-08-2012 21:24:30 ]
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:55:53 #286
45 SiGNe
pi_115480058
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:40 schreef chrisje013 het volgende:
heren (en dames),

kortom:

1. kan het?

1, als er een firmware voor is wel
2, kan met Kies, dan gaat het allemaal automatisch als je op upgrade firmware klikt.
Als Kies geen officiele fimrware kan vinden heb je pech wat Kies betreft.
Je kan dan evt nog zelf een firmware downloaden en met (mobile)Odin flashen,
3, 4.1 zal er vast niet voor komen maar 4.0.x is misschien wel mogelijk en dat is dan een standaard versie van Samsung (via Kies in elk geval)
  maandag 13 augustus 2012 @ 11:32:50 #287
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115505783
Oeps, ik heb em volgens mij officieel gebricked :'). Vanavond maar even aansluiten op ODIN om te kijken of er nog wat aan te doen is.. Krijg hem niet meer normaal aan, het enige wat ik dan zie is een flikkerend zwart/grijs scherm en als ik het apparaat aan doe met de downloadstand komt ie meteen in de odin modus en springt ie op downloaden zonder dat er wat gebeurd. Hm.
Vrijheid
pi_115512116
Ik heb een probleempje met m'n SGS2. Hij weigert nog apps te installeren. Hij zegt dat m'n telefoon te weinig ruimte heeft, terwijl ik nog ruim 200 MB over heb op het geheugen van de telefoon zelf. Daarnaast heb ik nog 10 GB op de sd-kaart. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit probleem kan oplossen? :)
  maandag 13 augustus 2012 @ 15:20:45 #289
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115513686
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:43 schreef Onmisbaar het volgende:
Ik heb een probleempje met m'n SGS2. Hij weigert nog apps te installeren. Hij zegt dat m'n telefoon te weinig ruimte heeft, terwijl ik nog ruim 200 MB over heb op het geheugen van de telefoon zelf. Daarnaast heb ik nog 10 GB op de sd-kaart. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit probleem kan oplossen? :)
Volgens mij kan je de apps lokatie wijzigen ergens. Maar zeker weet ik het niet.
Vrijheid
  maandag 13 augustus 2012 @ 15:21:50 #290
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_115513742
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:43 schreef Onmisbaar het volgende:
Je moet de apps even transporteren naar de SD-kaart :) Dat doet hij namelijk niet automatisch. Hij slaat namelijk alles op de telefoon zelf op. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld apps-2-sd voor gebruiken.
pi_115514123
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:21 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Je moet de apps even transporteren naar de SD-kaart :) Dat doet hij namelijk niet automatisch. Hij slaat namelijk alles op de telefoon zelf op. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld apps-2-sd voor gebruiken.
Nerd.. :+
  maandag 13 augustus 2012 @ 15:33:47 #292
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_115514220
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:31 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Nerd.. :+
Drs. Nerd ja! :{w :{w :{w :{w :{w :{w
  maandag 13 augustus 2012 @ 15:45:38 #293
8369 speknek
Another day another slay
pi_115514636
Hmm m'n telefoon (de batterij maar waarschijnlijk de usb port om hem op te laden) is dood, ik heb hem alleen geroot en had geen tijd hem terug te flashen voordat de batterij dood ging ;(. Hopelijk wordt de reparatie niet te duur.
  maandag 13 augustus 2012 @ 15:48:13 #294
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_115514736
Balen Speknek!!
  maandag 13 augustus 2012 @ 15:52:50 #295
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_115514924
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef chrisje013 het volgende:
ok, los van het feit dat het deze twee toestellen betreft... kan je bij een android toestel, er van uit gaand dat de specificaties ruim voldoende zijn, simpel en officieel upgraden naar de laatste versie van android? :7

of laat ik de vraag anders stellen: als een android toestel (in dit geval een samsung) android 2.3 vanuit de fabriek heeft, ben ik daar aan gebonden voor het leven of kan ik upgraden (al is het naar android 3, als het maar een nieuwere versie is)?

en als dat kan, kan dat zoals bij de iphone, downloaden en installeren vanaf de officieele site en klaar? of moet ik gaan klooien met bios, rom en andere shit...?
Geheel afhankelijk van de fabrikant. De enige toestellen die je deze zekerheid bieden, zijn de laatste toestellen uit de Nexus-lijn van Google zelf.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_115515047
ok. heel raar concept, dat je niet kan upgraden, maar ja, ik zat te veel apple gewend zijn. morgen komt het toestel binnen, ik heb goede dingen gehoord over de galaxy mini 2, ben benieuwd.

bedankt
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:04:57 #297
45 SiGNe
pi_115515456
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:45 schreef speknek het volgende:
Hmm m'n telefoon (de batterij maar waarschijnlijk de usb port om hem op te laden) is dood, ik heb hem alleen geroot en had geen tijd hem terug te flashen voordat de batterij dood ging ;(. Hopelijk wordt de reparatie niet te duur.
Je kan ook overwegen om een externe lader te kopen, moet je alleen wel elke keer je batterij uit de telefoon halen om 'm op te laden.
Als dat goedkoper is dan reparatie zou ik dat doen (en een 2e batterij erbij kopen)
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:07:07 #298
45 SiGNe
pi_115515543
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:55 schreef chrisje013 het volgende:
ok. heel raar concept, dat je niet kan upgraden, maar ja, ik zat te veel apple gewend zijn. morgen komt het toestel binnen, ik heb goede dingen gehoord over de galaxy mini 2, ben benieuwd.

bedankt
Niet elke fabrikant heeft zin om firmwares te maken voor oudere modellen maar dan is er nog altijd de community, op XDA developpers zijn er genoeg custom firmwares te vinden, dat heeft Apple dan weer niet :)
pi_115516389
ja, maar dan moet ik, als leek, gaan leren wat een firmware is en hoe je dat kunt installeren. en idd, apple heeft dat niet, maar heeft het ook niet nodig. ik sluit mijn iphone aan, klik op update en 10 minuten later ben ik (of mijn oma) eigenaar van het nieuwste systeem.

anyway, laten we hier geen apple vs samsung topic van maken, dat is niet mijn bedoeling. ik vind het alleen maar vreemd dat het op deze manier gebeurt.

PS: stof tot nadenken: de mini 2 is geen "oud" toestel. februari dit jaar aangekondigd, vind ik vrij nieuw...
  maandag 13 augustus 2012 @ 20:01:11 #300
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115524787
Mijn smartphone leeft weer! Lang leve Odin O+. Ik heb er nu wel een oude versie van cyanogen op staan volgens mij (de enige die odin-bootbaar was) maar hij doet het weer en daar gaat het om. Ik scheet wel ff bagger. Een oudere versie van odin liet een heel groot rood FAILED bericht zien maar de nieuwere versie deed het wel goed.
Vrijheid
  maandag 13 augustus 2012 @ 20:02:22 #301
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115524847
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:28 schreef chrisje013 het volgende:
ja, maar dan moet ik, als leek, gaan leren wat een firmware is en hoe je dat kunt installeren. en idd, apple heeft dat niet, maar heeft het ook niet nodig. ik sluit mijn iphone aan, klik op update en 10 minuten later ben ik (of mijn oma) eigenaar van het nieuwste systeem.

anyway, laten we hier geen apple vs samsung topic van maken, dat is niet mijn bedoeling. ik vind het alleen maar vreemd dat het op deze manier gebeurt.

PS: stof tot nadenken: de mini 2 is geen "oud" toestel. februari dit jaar aangekondigd, vind ik vrij nieuw...
Die zal hoogstwaarschijnljik ook wel de android 4.04 en misschien uiteindelijk wel de 4.1 versie krijgen lijkt me. Als het gewoon een miniatuurversie van de gs2 is.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')