Daar ben ik ook benieuwd naar..quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:18 schreef automatic_ het volgende:
Vraagje. Waar kan je dat voice talk " what would you like to do?" uitzetten? Krijg daar echt een sik van.
rond de 25 euro heb je een echte Samsung Micro SD kaartquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:31 schreef Thaboel het volgende:
Waar hebben jullie (als jullie die hebben) de extended battery pack vandaan?
Enne wat is ongeveer een normale prijs voor een 32gb micro sd kaart?
Taskkillers zijn niet nodig in Android en vreten soms zelfs batterijen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:04 schreef super-mario het volgende:
Ik heb wel een task killer erop staan die elke minuut de achtergrond apps verwijderd. Of moet ik deze op 10 minuten zetten bijvoorbeeld?
Ik internet haast niet op de S2. Gebruik wel Twitter, WhatsApp, Wordfeud, Draw Something, Songpop en nog wat andere apps maar deze worden weer gekilled.
maar waar?quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:04 schreef Co_OL het volgende:
[..]
rond de 25 euro heb je een echte Samsung Micro SD kaart
Ja, want grotere capaciteit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:10 schreef daniela_007 het volgende:
De batterij raakt inderdaad snel op.
Heeft het zin als ik nieuwe batterij Capaciteit van 2000 mAh ga bestellen / kopen?
Gaat de mobiel dan langer mee?
2000 mAh is toch de capaciteit van de standaard batterij al? Wat versta je trouwens onder 'snel'?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:10 schreef daniela_007 het volgende:
De batterij raakt inderdaad snel op.
Heeft het zin als ik nieuwe batterij Capaciteit van 2000 mAh ga bestellen / kopen?
Gaat de mobiel dan langer mee?
Bij de aanschaf van S2 is batterij van 1650 mAh meegeleverd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:04 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
2000 mAh is toch de capaciteit van de standaard batterij al? Wat versta je trouwens onder 'snel'?
Heb er van de week eentje besteld met 3500 mAh en een grotere back cover. Ik hoop dat ie een beetje goed is, want dat lijkt me wel handig voor op vakantie. Overigens besteld op focalprice.com, maar volgens mij kun je ze ook gewoon in de winkel kopen.
Bij een S Plus ook.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:01 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Bij de aanschaf van S2 is batterij van 1650 mAh meegeleverd.
Wat is focalprice toch spotgoedkoop! Vergelijk de prijs maar eens met die van smartphoneworld!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:04 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
2000 mAh is toch de capaciteit van de standaard batterij al? Wat versta je trouwens onder 'snel'?
Heb er van de week eentje besteld met 3500 mAh en een grotere back cover. Ik hoop dat ie een beetje goed is, want dat lijkt me wel handig voor op vakantie. Overigens besteld op focalprice.com, maar volgens mij kun je ze ook gewoon in de winkel kopen.
Ja, het is geen origineel spul natuurlijk. En de kwaliteit zal ook niet even hoog zijn. Maar voor het prijsverschil wil ik daar best wat op inleveren... het is toch meer bedoeld als back-up.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:04 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Wat is focalprice toch spotgoedkoop! Vergelijk de prijs maar eens met die van smartphoneworld!
Als je vraag niet beantwoord wordt dan weten ze het niet..quote:
Dat was het idd. Intussen heb ik gegoogeld. Er blijkt ook nog een originele samsung accu 2000 mAh te zijn inclusief nieuwe originele backcover voor 25 euro (geen verzendkosten).quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Er zijn zoveel "nep" batterijen voor de SGS2 maar ik denk dat jij de Anker bedoelt.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1273125
En ik gaf je antwoord. Dat jij te bedonderd bent om even verder te googlen naar "extended battery" of iets dergelijks kan ik niet helpen.quote:
Ik zei dat die dingen o.a. te krijgen zijn bij focalprice maar daar zal je wel overheen gelezen hebben. Dat je pas bent gaan googlen nadat je het vroeg zegt meer over jou. Wij willen dit forum graag gezellig houden en gaan elkaar dus niet lopen commanderen als we niet instant geholpen worden. Je grote mond mag je dus achterwegen laten of je kan wegwezen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waar geef jij antwoord???Ben je om deze tijdstip al bezopen of wat? Ik geef toch zelf al aan in mijn vorige post dat ik erop heb gegoogeld?
Ik weet niet of je de Green Power (premium) app al hebt geprobeerd?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:55 schreef Kloonhommel het volgende:
Zoals iemand al schreef zijn er erg veel accus in de omloop. Ik wist dat er een vrij populaire accu was met een bepaalde opmerkelijke naam, ik kon het me niet herinneren en ben gaan zoeken in verschillende topicjes, de android topic heb ik vrij ver teruggezocht en toch maar gewoon hier gevraagd.
Maar dan doet je sync van whatsapp ed het toch ook niet meer?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de Green Power (premium) app al hebt geprobeerd?
Als je het goed hebt ingesteld scheelt dat ook behoorlijk wat energie, dan gaat je telefoon tenminste ook écht slapen als het scherm uit staat.
Waar heb je tenslotte wifi en data voor nodig als je toestel toch niks doet?
Zolang je maar gebeld kan worden, toch?
Je kan sync ook zo instellen dat die alleen synct op bepaalde intervallen, bijv. alleen als het scherm aanstaat of alleen als je op WiFi zit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:33 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar dan doet je sync van whatsapp ed het toch ook niet meer?
wat was je nou kwijt voor de 32gb?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:51 schreef Thaboel het volgende:
De extended battery kit is binnen. Enigste probleempje is is dat ik pas morgen avond thuis ben. Ach komt goed.
Ben al helemaal blij met mn 32gb kaartje.
Tja, Samsung is niet zo goed met goede software schrijven voor het beheer van je telefoon...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:37 schreef JaneDoe het volgende:
nou ik heb te vroeg gejuicht..
kies kan mn telefoon inmiddels vinden, maar wanneer ik de backup probeer te herstellen mislukt dat
ik word er een beetje moedeloos van..
Resurrection is inderdaad een uitstekende ROM, waarvan de Jelly Bean versie overigens al uit is (@hierboven).quote:
24,99. Vond het wel best. Gelijk wat films erop gedonderd.quote:
Ja heb hem net geinstalleerd!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Resurrection is inderdaad een uitstekende ROM, waarvan de Jelly Bean versie overigens al uit is (@hierboven).
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1436854quote:Op zondag 29 juli 2012 20:12 schreef Fuszy het volgende:
Waar kan ik het beste die ressurection rom vinden voor ICS? Ik heb momenteel versie 4.0.3 van ICS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |