abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juli 2012 @ 18:24:39 #101
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114279667
forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1380262

de g heeft een andere cpu en heeft iets minder power dus
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:38:29 #103
189216 netolk
maar dan andersom
pi_114311497
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:11 schreef SiGNe het volgende:
De G krijgt in elk geval wel een officiele 4.1 versie, Samsung Duitsland is daar in elk geval mee bezig voor de Duitse markt.
Het schijnt makkelijker naar de 9100G te porten zijn dan naar een 9100 omdat de G een andere processor heeft.
:( Ze fixen het maar bij Samsung ik wil ook gewoon 4.1 draaien
Beware of the Raping Zebra's
pi_114351180
Met het risico dat ik iets vraag wat al eerder beantwoord is:

Sinds maandag krijgt mijn telefoon geen verbinding meer met het netwerk. Aan de simkaart ligt het niet (getest in een ander toestel). Er staat een soort verbodsbordje rechtsboven in het scherm. Ik heb aan de instellingen niks veranderd. Hij deed alles normaal, netwerk viel weg, om nooit meer terug te komen. Er zit Android 4.0.3 op. De verkoper raadde (telefonisch, want op vakantie) aan om te updaten naar Android 4.0.7. Hoe ga ik dit doen terwijl ik geen internet op de telefoon heb?

Ik kan nu dus niet bellen, smsen of internetten. Ingaande oproepen worden direct naar de voicemail gestuurd.

Wie o wie heeft een geniale tip?
Lotte!
Noah!
  woensdag 18 juli 2012 @ 11:55:33 #105
189216 netolk
maar dan andersom
pi_114355066
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:46 schreef Linda2205 het volgende:

Sinds maandag krijgt mijn telefoon geen verbinding meer met het netwerk. Aan de simkaart ligt het niet (getest in een ander toestel). Er staat een soort verbodsbordje rechtsboven in het scherm. Ik heb aan de instellingen niks veranderd. Hij deed alles normaal, netwerk viel weg, om nooit meer terug te komen. Er zit Android 4.0.3 op. De verkoper raadde (telefonisch, want op vakantie) aan om te updaten naar Android 4.0.7. Hoe ga ik dit doen terwijl ik geen internet op de telefoon heb?

Ik kan nu dus niet bellen, smsen of internetten. Ingaande oproepen worden direct naar de voicemail gestuurd.

Raar ik had met 4.0.3 geen last (liep alleen af en toe vast, ben hem nu dus aan het updaten)
In welk land zit je misschien dat de telefoon de frequenties van dat land niet ondersteund?? (wat ik wel raar zou vinden)
  woensdag 18 juli 2012 @ 13:09:00 #106
189216 netolk
maar dan andersom
pi_114358132
wtf, ik dus updaten ging er vanuit dat ie dan naar 4.0.7 zou gaan zit ik nog steeds op 4.0.3 dus dan weet ik niet zo goed wat ie geupdate heeft aangezien ik daarvoor ook al op 4.0.3 zat...
  woensdag 18 juli 2012 @ 13:10:43 #107
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114358199
quote:

factory reset
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_114358445
quote:

Heb je roaming wel aan staan?
In het buitenland moet je namelijk gebruik maken van andere netwerkproviders, als je dat geblokkeerd hebt kom je het netwerk niet op (ivm. hogere belkosten en als iemand jou belt de kosten over de grens op jouw rekening verschijnen)
pi_114358884
4.0.7?
pi_114359469
Ik ben niet in het buitenland. En van zaterdag tot maandagochtend werkte het ook gewoon vanuit het vakantiehuisje. Dus bereik is er ook. Hoe doe ik een factoryreset?
Lotte!
Noah!
pi_114361208
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:43 schreef Linda2205 het volgende:
Ik ben niet in het buitenland. En van zaterdag tot maandagochtend werkte het ook gewoon vanuit het vakantiehuisje. Dus bereik is er ook. Hoe doe ik een factoryreset?
Via instellingen>backup+restore

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:29 schreef Co_OL het volgende:
4.0.7?
Ja. dat vroeg ik me ook af, ik krijg er geen update van en kies zegt dat ik de laatste firmware heb.
Kies zelf heb ik vandaag wel een update van gekregen.
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:19:48 #112
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114361224
dat bestaat niet. de 7 zit boven de 4 op je numpad ;)
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_114362065
Ik weet verder niet of het bestaat...ik zeg alleen wat de man aan de telefoon zei *)

Dan ga ik maar eens de instellingen terugzetten.. Ben benieuwd
Lotte!
Noah!
pi_114362609
Dat deed niks. Nog steeds dat stomme verbodsbord in het scherm rechtsboven...
Lotte!
Noah!
pi_114362745
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:43 schreef Linda2205 het volgende:
Kijk nou maar eerst of je wel verbinding aan hebt staan en niet op vliegtuigstand of zo.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114362860
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Kijk nou maar eerst of je wel verbinding aan hebt staan en niet op vliegtuigstand of zo.
Dat staat niet aan
Lotte!
Noah!
pi_114364524
En als je op de site van je provider je gegevens (zoals SMS en MMS instellingen) weer laat opsturen?
Of met een sim van een andere provider?
pi_114365902
Het betekent iig geen service, maar heb je roaming al geprobeerd aan te zetten? Soms als je dicht bij de grens zit pakt ie het buitenlandse netwerk. Je zou dan ook kunnen proberen handmatig je eigen provider te selecteren.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114380775
Waar vind ik dat roaming? Maar ik debk niet dat het daar aan ligt. Het lijkt wel of de telefoon de hele simkaart niet kan lezen. Hij vraagt bij het aan zetten van de telefoon bijv. ook niet naar de pin. En de kaart van mijn vriend pakt hij ook niet
Lotte!
Noah!
  woensdag 18 juli 2012 @ 20:18:02 #120
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_114380883
Weet iemand of de back case van de Galaxy i9000 hetzelfde is als de i9001 (S plus)?
pi_114381960
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef Linda2205 het volgende:
Waar vind ik dat roaming? Maar ik debk niet dat het daar aan ligt. Het lijkt wel of de telefoon de hele simkaart niet kan lezen. Hij vraagt bij het aan zetten van de telefoon bijv. ook niet naar de pin. En de kaart van mijn vriend pakt hij ook niet
Roaming vind je onder instellingen>meer...>mobiele netwerken.

maar eer lijkt inderdaad wel meer aan de had te zijn.
Roaming is alleen dat je je telefoon toestaat om zendmasten van andere providers te gebruiken.
maar als je provider geen zware problemen heeft en/of je niet in het buitenland zit zou dat niet nodig moeten zijn en kan het dus ook gewoon uit blijven staan.

Dat je telefoon niet om een pin vraagt is ergens ook vreemd, al zou dat misschien uit zijn gezet bij de factory reset.
Ik zou 'm zelf voor de zekerheid even opnieuw flashen, evt andere modem-rom er op voor ik 'm op zou sturen naar samsung.
Flashen zou ik met Odin via USB of Mobile Odin via de telefoon zelf doen.. als je 'm geroot hebt tenminste

kan je telefoon wel sms'jes zien die op de simkaart staan? of contacten die op de sim staan?
pi_114383007
Als ik daar op klik zegt hij: plaats een simkaart voor mobiel netwerken. En al voor het terugzetten van de instellingen vroeg hij niet naar de pin.

Contacten en smsjes zijn er niet meer..dus die zullen wel allemaal op de telefoon zelf gestaan hebben en nu gewist zijn...
Lotte!
Noah!
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:01:31 #123
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_114383396
Dan herkent hij je sim niet lijkt me. Doet je sim in een andere Phone wel?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_114383753
Jup
Lotte!
Noah!
pi_114384612
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:55 schreef Linda2205 het volgende:
Als ik daar op klik zegt hij: plaats een simkaart voor mobiel netwerken. En al voor het terugzetten van de instellingen vroeg hij niet naar de pin.

Contacten en smsjes zijn er niet meer..dus die zullen wel allemaal op de telefoon zelf gestaan hebben en nu gewist zijn...
Die contacten zullen dan wel op de sim staan en als ie die niet kan lezen...
ik denk dat er wat pinnetjes zijn die geen contact met de sim maken, beetje bijbuigen met een tandenstoker ofzo..
Of sim eruit, de aluminium "brug" boven de pinnetjes iets aandrukken en de sim er weer in om te testen.
pi_114391258
Ik heb de laatste tijd steeds vaker problemen met mijn galaxy s2. De batterijduur is al een stuk slechter de laatste tijd, maar daar zit ik nog niet eens mee. Mijn simkaart wordt vaak niet herkend en dan moet ik hem meerdere malen eruit halen en er weer in doen voordat hij hem pakt. Is dat een teken dat er iets kapot is?
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 19 juli 2012 @ 09:57:15 #127
112251 314
gimme pie!
pi_114404040
bijna volledig opgeladen gisteravond, telefoon gewoon standby, word ik wakker is ie nog maar 35% -O-
--edit: draint dus 65% batterij tussen ongeveer 23:30 en 06:30, vind ik wel erg snel

denk dat bepaalde apps een soort van lek hebben, want het is sinds een poosje steeds erger, maar niet meteen na de ICS update, dus moet haast wel additionele software zijn

iemand een lijstje met 'verdachte apps' die hiervan de oorzaak zouden kunnen zijn?
pi_114405500
Heb greenpower verwijdert en mijn batterij gaat bij normaal gebruik bijna 2 volle dagen mee.
Kan ik mee leven :)
  donderdag 19 juli 2012 @ 11:34:40 #129
112251 314
gimme pie!
pi_114407061
quote:
3s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:47 schreef fotostarter het volgende:
Heb greenpower verwijdert en mijn batterij gaat bij normaal gebruik bijna 2 volle dagen mee.
ik heb geen greenpower..
pi_114407215
quote:
Greenpower maakte het bij mij alleen maar erger ja.

Sinds de harde reset heb ik een prima batterijleven (1,5 dag of zo).
pi_114415300
Overmorgen verloopt m'n abonnement bij Vodafone.

Wil dan gaan verlengen icm een Samsung Galaxy s3 maar ik twijfel over m'n belminuten.
Ik heb nu elke maand wel belminuten over dus ik wil denk ik minderbelminuten nemen.

Ik kan alleen nergens vinden hoeveel minuten ik nu precies heb. Het enige wat ik over m'n abonnement vind is dat ik een Bel + SMS + Web-2 200 abonnement heb.

Staat die 200 voor 200 belminuten ?
  donderdag 19 juli 2012 @ 19:34:25 #132
189216 netolk
maar dan andersom
pi_114427822
Ja, is 200min/200sms en met de verdubbellaar is het 200/400
pi_114428247
Als je voor de S3 gaat zou ik 'm halen met redelijk wat bijbetaling.
een vriendin van me heeft er een maar heeft nu wel een abonnement van ¤50 per maand.
Dan betaal je ten eerste al teveel voor het toestel in die 2 jaar plus je krijgt het beltegoed niet op waardoor je dus daar ook teveel geld aan kwijt bent.

En opzich is de S2 zo slecht nog niet, quad core is leuk maar is het al echt nodig voor apps?
En dat het scherm 1280x720 is, is dat nodig? kijk je films op je telefoon bijv?
Misschien kan je dan beter die S2 nog een jaar houden met een sim only abonnement en volgend jaar de S4 halen, zo snel gaat het tegenwoordig immers.
pi_114458911
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef SiGNe het volgende:
Als je voor de S3 gaat zou ik 'm halen met redelijk wat bijbetaling.
een vriendin van me heeft er een maar heeft nu wel een abonnement van ¤50 per maand.
Dan betaal je ten eerste al teveel voor het toestel in die 2 jaar plus je krijgt het beltegoed niet op waardoor je dus daar ook teveel geld aan kwijt bent.

En opzich is de S2 zo slecht nog niet, quad core is leuk maar is het al echt nodig voor apps?
En dat het scherm 1280x720 is, is dat nodig? kijk je films op je telefoon bijv?
Misschien kan je dan beter die S2 nog een jaar houden met een sim only abonnement en volgend jaar de S4 halen, zo snel gaat het tegenwoordig immers.
@ netolk: Thanks voor je antwoord ^O^

@ SiGNe: Ja ik vind dat abonnement van 50 euro per maand ook redelijk duur.
Ik ben benieuwd wat ik morgen voor aanbieding krijg van Vodafone..... maar ik denk dat ik niet hoef te hopen op een gratis galaxy s3 met een abonnement van 27,50 ;(

[ Bericht 4% gewijzigd door DutchMan0211 op 20-07-2012 13:35:37 ]
pi_114459848
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:26 schreef DutchMan0211 het volgende:

[..]

@ netolk: Thanks voor je antwoord ^O^

@ SiGNe: Ja ik vind dat abonnement van 50 euro per maand ook redelijk duur.
Ik ben benieuwd wat ik morgen voor aanbieding krijg van Vodafone..... maar ik denk dat ik niet hoef te hopen op een gratis galaxy s3 met een abonnement van 27,50 ;(
Nope, met een beetje mazzel volgend jaar pas en dan moet je nog 50 0f 30 euro voor het toestel bijbetalen.
Komend jaar zal je minstens ¤200 moeten bijbetalen bij een goedkoop abonnement... maar uiteindelijk ben je dan wel in die 2 jaar goedkoper uit.

Wat ik heb gedaan voor ik voor m'n S2 koos 3 maanden geleden is via de tweakers pricewatch opschrijven hoeveel je in totaal voor die 2 jaar kwijt bent incl toestel.
Zonder bijbetaling betaal je meer voor je abonnement + toestel uiteindelijk.

Ik heb ook even getwijffeld om te wachten op de S3 maar uiteindelijk ben ik toch maar voor de S2 gegaan omdat ik dus geen zin in teveel bijbetalen had.

Een toestel helemaal los kopen en daar dan een abonnement naar keuze bij nemen is uiteindelijk het goedkoopste, maar dan moet je wel +/- ¤550 hebben om het toestel te kopen. (wat kost ie nieuw?)

[ Bericht 11% gewijzigd door SiGNe op 20-07-2012 13:54:33 ]
pi_114465737
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:47 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Nope, met een beetje mazzel volgend jaar pas en dan moet je nog 50 0f 30 euro voor het toestel bijbetalen.
Komend jaar zal je minstens ¤200 moeten bijbetalen bij een goedkoop abonnement... maar uiteindelijk ben je dan wel in die 2 jaar goedkoper uit.

Wat ik heb gedaan voor ik voor m'n S2 koos 3 maanden geleden is via de tweakers pricewatch opschrijven hoeveel je in totaal voor die 2 jaar kwijt bent incl toestel.
Zonder bijbetaling betaal je meer voor je abonnement + toestel uiteindelijk.

Ik heb ook even getwijffeld om te wachten op de S3 maar uiteindelijk ben ik toch maar voor de S2 gegaan omdat ik dus geen zin in teveel bijbetalen had.

Een toestel helemaal los kopen en daar dan een abonnement naar keuze bij nemen is uiteindelijk het goedkoopste, maar dan moet je wel +/- ¤550 hebben om het toestel te kopen. (wat kost ie nieuw?)
559,-
http://www.samsunggalaxys3.nl/samsung-galaxy-s3-kopen-nederland/

Zit inderdaad heel erg te twijfelen wat ik zal doen. Ik heb nu een HTC Desire HD maar verliefd op een merk raak ik niet snel.
Ik wil daarom beste een Samsung Galaxy s3 hebben maar de HTC One X trekt me ook wel heel erg. Die is gratis bij een abonnement van 47,50 per maand met het eerste jaar 50 procent korting.
Deze telefoons schelen nog niet eens heel erg veel van elkaar behalve dan dat de galaxy een iets betere camera heeft plus een amoled scherm. (HTC heeft LCD).

Opzich vind ik het niet eens erg om extra te betalen voor een telefoon maar het liefst niet te veel.

Wat is de keuze toch moeilijk ... ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door DutchMan0211 op 20-07-2012 16:16:29 ]
pi_114466163
Ik zou vooral kijken of quad-core wel nodig is..
de telefoons van tegenwoordig zijn bijna net zo krachtig als PC's van 3-4 jaar geleden maar de software vereist niet zo heel veel kracht.

Opzich is zo'n "zware" mobiel ook nadelig, de batterij gaat veel minder lang mee dan op oude telefoons.
Vroeger had ikzelf een telefoon die makkelijk een week met de batterij kon doen, incl normaal gebruiken en wifi.
Nu mag je blij zijn als je 2 dagen redt.
pi_114466633
Volgens mij is de batterij van de S3 best goed. Ook in reviews op verschillende sites wordt er weinig geklaagd over de batterij.

En dat ie maar een dag of 2 meegaat dat ben ik wel gewend. Dat is ook zo bij m'n Desire HD. :P
Nu heeft de Galaxy S natuurlijk veel betere specs maar de batterij is ook wel stukje beter :)

Quad-core heb ik denk ik niet echt nodig als ik kijk wat ik er allemaal mee doe ....
pi_114466922
Met een S2 of de vergelijkbare van HTC (One?) hoef je niet bij te betalen en heb je toch een zeer snelle telefoon.. tenminste, zo denk ik er over.

De technologie van de fabrikanten gaat op het moment sneller dan de softwaremakers bij kunnen benen, da's opzich mooi want dat houdt in dat je in principe jaaaren met een telefoon kan doen zonder dat die echt merkbaar traag is.
pi_114466976
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 16:36 schreef SiGNe het volgende:
Met een S2 of de vergelijkbare van HTC (One?) hoef je niet bij te betalen en heb je toch een zeer snelle telefoon.. tenminste, zo denk ik er over.

De technologie van de fabrikanten gaat op het moment sneller dan de softwaremakers bij kunnen benen, da's opzich mooi want dat houdt in dat je in principe jaaaren met een telefoon kan doen zonder dat die echt merkbaar traag is.
Ja idd. Daarom vind ik het dus ook niet heel erg om 2 jaar met een mobiel te doen. Dat doe ik al sinds mijn eerste telefoonabonnement. En dat is toch al een flink aantal jaren terug.
Dus kans dat ik dan een gratis telefoon krijg of een beetje moet bij betalen wordt dan gelukkig een stukje groter.
pi_114467146
Ik doe ook over het algemeen 2 jaar met m'n telefoon, sla dus ook elke keer een generatie over.
En toen ik de S2 koos was het model 1 jaar oud, over 2 jaar komt de S5 uit en zal ik denk ik voor de S4 kiezen..
(ik neem tenminste aan dat die modellen er wel aankomen)
Heb ik niet helemaal de nieuwste telefoon maar wel een die het prima met de software overweg kan én het kost me niet zoveel :)
pi_114467288
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 16:41 schreef SiGNe het volgende:
Ik doe ook over het algemeen 2 jaar met m'n telefoon, sla dus ook elke keer een generatie over.
En toen ik de S2 koos was het model 1 jaar oud, over 2 jaar komt de S5 uit en zal ik denk ik voor de S4 kiezen..
(ik neem tenminste aan dat die modellen er wel aankomen)
Heb ik niet helemaal de nieuwste telefoon maar wel een die het prima met de software overweg kan én het kost me niet zoveel :)
Ik hoe fook niet meteen de nieuwste telefoon te hebben. Heb net een revuew gelezen en de specs gelezen van HTC One S en schijnt opzicht ook een prima telefoontje te zijn :)

Maar eens even alles door m'n hoofd laten gaan ....
pi_114468730
heeft iemand hier 4.0.4 al binnen kunnen halen via de officiele kanalen?
pi_114497547
Hmm ... zit er toch aan te denken om een jaartje voor de Samsung Galaxy S2 te gaan.
Die S3 is me echt te duur of er zit een heel duur abonnement bij.

Nu heb ik bij de Galaxy S2 2 abonnementen gevonden.

Hi Large G (1000mb, 7200kbps, 150min/sms, 2 mnd 22,00, daarna 44,50, toestel gratis) Alleen staat er bij Hi: Toestel lease 22 euro. Betekent dat dat er dan nog eens 22 euro per maand bovenop de abonnementsprijs bij komt ? Staat er niet echt duidelijk bij. (of ik moet er overheen kijken)

Link

Of

Vodafone Bel+SMS+Web 1GB (1000mb, 140min/sms, 23,75 eerste 6mnd daarna 47,50, toestelprijs 85 euro) Bij Hi staat dat je 'm aan het einde van het contract werkend moet inleveren, maar volgens mij heeft dat met die lease te maken. Weet iemand of dat bij het Vodafone abonnement ook moet ?

Link

Ik zit nog te twijfelen waarvoor ik beter kan kiezen :)
Kan iemand meij met argumenten helpen om de juiste keuze te maken ?

Alvast bedankt
pi_114513455
http://tweakers.net/meuktracker/28868/cyanogenmod-90-rc2.html

Zelf wel een alphaversie van CM9 geprobeerd maar dat werkte niet helemaal zoals ik wilde, logischerwijs is deze een stuk beter maar ik wacht zelf denk ik toch eerst op de final release.
Of misschien dat ik eerst JB4.1 ga proberen.. we zien wel.

Dutchman, bij Hi ben je in het jaar 489,50 kwijt en moet je je toestel inleveren
Bij Vodavone betaal je 427,50 voor het abonnement, met toestel erbij kom je op ¤512,50
In feite heb je bij Vodafone dus een toestel voor ¤23,-

Ik ga er vanuit dat de toestellease bij Hi slechts eenmalig is, die heb ik in de berekening hierboven nog niet meegerekend maar ter vergelijk zou dan je bij Vodafone voor slechts ¤1,- extra je toestel mogen houden.

Ik ga er tenminste ook vanuit dat je bij vodafone je toestel wel mag houden, ik heb nog niet eerder gehoord dat je na je abonnement je toestel moet inleveren.
pi_114542278
Heb 2 besteld bij MM! Eentje zwart voor mij en eentje wit voor mijn vrouw!
pi_114572807
quote:
Ik heb sinds kort een nieuwe versie van Green Power (Als je het niet gekocht hebt via G-Play wordt het ook niet automatisch ge-update tenslotte) en sindsdien gaat het bij mij ook erg hard met de batterij, zit duidelijk iets niet goed in de huidige versie.
Best balen dat ik daar dan achter kwam toen ik een dagje van huis was en geen oplader mee had.
pi_114576713
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:42 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik heb sinds kort een nieuwe versie van Green Power (Als je het niet gekocht hebt via G-Play wordt het ook niet automatisch ge-update tenslotte) en sindsdien gaat het bij mij ook erg hard met de batterij, zit duidelijk iets niet goed in de huidige versie.
Best balen dat ik daar dan achter kwam toen ik een dagje van huis was en geen oplader mee had.
Inderdaad vervelend ja. Ik heb een extra lader, die ik op mijn werk gelegd heb. Scheelt ook :D
pi_114578885
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:20 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Inderdaad vervelend ja. Ik heb een extra lader, die ik op mijn werk gelegd heb. Scheelt ook :D
Ik heb ook 2 laders, een in m'n woonkamer en een van een oude telefoon in m'n slaapkamer maar die had ik dus beiden niet bij me.. en een USB kabel had ik ook niet bij me..
Naja, volgende keer beter.
pi_114579099
Ja, das klote.
Ik heb het probleem, dat op mijn werk hij continu moet zoeken naar netwerk. En dat vreet mijn accu leeg.
  maandag 23 juli 2012 @ 22:05:19 #151
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_114581513
Wat ik bij mijn huidige Apollo mis is dat ik smsjes in concept kan opslaan..liefst meerdere. Ik kan nu een sms typen en dan afsluiten, dan onthoudt hij de text wel, maar bij mijn vorige Nokia kon ik meerdere smsjes per ontvanger opslaan.

Kan dit bij deze S plus telefoon wel?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:38:30 #152
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_114598859
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  woensdag 25 juli 2012 @ 00:18:19 #153
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_114627559
Vraagje. Waar kan je dat voice talk " what would you like to do?" uitzetten? Krijg daar echt een sik van.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_114634580
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 00:18 schreef automatic_ het volgende:
Vraagje. Waar kan je dat voice talk " what would you like to do?" uitzetten? Krijg daar echt een sik van.
Daar ben ik ook benieuwd naar..

Nav mijn vraag eerder in het topic, ze hebben in de winkel de telefoon terug genomen en een nieuwe meegekregen. Helaas wel een saair zwarte ipv de coral die ik had, maar deze doet het vooralsnog!

Dank voor jullie tips
Lotte!
Noah!
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:31:23 #155
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_114640794
Heb eindelijk mijn S plus binnen en werkt lekker :) Heb em al weer aardig ingesteld als mijn oude...nu alleen nog effe alle apps downloaden
pi_114668075
Waar hebben jullie (als jullie die hebben) de extended battery pack vandaan?

Enne wat is ongeveer een normale prijs voor een 32gb micro sd kaart?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  donderdag 26 juli 2012 @ 07:35:48 #157
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_114671231
Ik heb ook een S2 en mijn batterij is erg snel leeg. Gisteren avond rond half 11 mijn S2 op vliegtuig stand gezet bij 35% batterij, vanmorgen stond die op 1%.

Als ik bij instellingen -> Batterij kijk staat Scherm bovenaan op 57%.
Instellingen van het scherm staan al vrij laag, ook time-out scherm e.d.

Iemand een goede tip? Is die 2000 mAh batterij echt een goede oplossing?
  donderdag 26 juli 2012 @ 08:01:02 #158
8369 speknek
Another day another slay
pi_114671388
Twee tips:
's Nachts aan de oplader hangen :P
Als je weet dat je hem voor langere tijd niet gaat gebruiken, zou ik naar taakbeheer gaan en je ram leeggooien alvorens je het scherm uitzet, dan kill je zoveel mogelijk achtergrondapps. (misschien gaat je scherm 's nachts de hele tijd aan van push notificaties van facebook e.d.)

Zelf lijkt m'n batterij nu een stuk langer mee te gaan dan eerst, maar ik heb meerdere dingen veranderd in m'n telefoongebruik, dus ik kan niet de vinger erop leggen waar het precies aan ligt. Ik denk dat het aan Screebl ligt die ik geinstalleerd heb, maar je zou daarvan eerder het tegenovergestelde verwachten. Daarnaast heb ik mijn tel geroot en ICS erop gezet, houd ik hem tegenwoordig aan de oplader totdat ik van huis vertrek, en kijk ik films tijdens m'n lange treinreis in plaats van radio te luisteren en te internetten. Vooral dat laatste is in mijn geval ook belangrijk. Schijnbaar kost het minder batterij om een 1080p film te kijken met het geluid op vol dan de radio te luisteren, en zeker dan te internetten, want daar vliegt ie van leeg.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 26 juli 2012 @ 08:04:29 #159
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_114671419
Ik heb wel een task killer erop staan die elke minuut de achtergrond apps verwijderd. Of moet ik deze op 10 minuten zetten bijvoorbeeld?

Ik internet haast niet op de S2. Gebruik wel Twitter, WhatsApp, Wordfeud, Draw Something, Songpop en nog wat andere apps maar deze worden weer gekilled.
pi_114671420
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 01:31 schreef Thaboel het volgende:
Waar hebben jullie (als jullie die hebben) de extended battery pack vandaan?

Enne wat is ongeveer een normale prijs voor een 32gb micro sd kaart?
rond de 25 euro heb je een echte Samsung Micro SD kaart :D
pi_114671461
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 08:04 schreef super-mario het volgende:
Ik heb wel een task killer erop staan die elke minuut de achtergrond apps verwijderd. Of moet ik deze op 10 minuten zetten bijvoorbeeld?

Ik internet haast niet op de S2. Gebruik wel Twitter, WhatsApp, Wordfeud, Draw Something, Songpop en nog wat andere apps maar deze worden weer gekilled.
Taskkillers zijn niet nodig in Android en vreten soms zelfs batterijen.
Android regelt zelf het taak- en geheugenbeheer.
Daar is over nagedacht door Google.

Misschien staat het leuk, weinig gebruikt geheugen maar als er te weinig geheugen is sluit Android zelf wel wat taken af.

Overigens kan een ongewenste taak wel eens een keer blijven draaien maar dat kan je ook handmatig controleren en uitschakelen met taakbeheer.
Dat ligt meestal aan de app zelf.

Overigens was SongPop bij mij een batterijvreter en afsluiten leek geen verschil te maken, m'n accu was soms voor 20u al leeg (9u van de lader).
pi_114674476
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 08:04 schreef Co_OL het volgende:

[..]

rond de 25 euro heb je een echte Samsung Micro SD kaart :D
maar waar?
pi_114674531
Ik las een keer iets over een nep accu met bijzondere naam (tank of zo?) dat meer capaciteit zou hebben dan de standaardaccu van S2 en er waren goede ervaringen daarmee door meerdere mensen. Welke was dit? Mijn vriendin wil die namelijk gaan bestellen.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_114676692
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:54 schreef Thaboel het volgende:

[..]

maar waar?
Hier
pi_114694334
De batterij raakt inderdaad snel op.
Heeft het zin als ik nieuwe batterij Capaciteit van 2000 mAh ga bestellen / kopen?
Gaat de mobiel dan langer mee?
  donderdag 26 juli 2012 @ 21:13:22 #166
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_114694479
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 21:10 schreef daniela_007 het volgende:
Heeft het zin als ik nieuwe batterij Capaciteit van 2000 mAh ga bestellen / kopen?
Ja, want grotere capaciteit. :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_114710179
Luitjes, hoe heet de accu waar ik naar vraag? Die met grotere capaciteit?
pi_114711188
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 21:10 schreef daniela_007 het volgende:
2000 mAh is toch de capaciteit van de standaard batterij al? Wat versta je trouwens onder 'snel'?

Heb er van de week eentje besteld met 3500 mAh en een grotere back cover. Ik hoop dat ie een beetje goed is, want dat lijkt me wel handig voor op vakantie. Overigens besteld op focalprice.com, maar volgens mij kun je ze ook gewoon in de winkel kopen.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:41:36 #169
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_114712068
Met welke Galaxy S komt de achterkant cover overeen qua pasvorm van de Galaxy S Plus??
pi_114721111
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:04 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

2000 mAh is toch de capaciteit van de standaard batterij al? Wat versta je trouwens onder 'snel'?

Heb er van de week eentje besteld met 3500 mAh en een grotere back cover. Ik hoop dat ie een beetje goed is, want dat lijkt me wel handig voor op vakantie. Overigens besteld op focalprice.com, maar volgens mij kun je ze ook gewoon in de winkel kopen.
Bij de aanschaf van S2 is batterij van 1650 mAh meegeleverd.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:13:25 #171
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_114721525
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:01 schreef daniela_007 het volgende:

[..]

Bij de aanschaf van S2 is batterij van 1650 mAh meegeleverd.
Bij een S Plus ook.
pi_114734500
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:04 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Wat is focalprice toch spotgoedkoop! Vergelijk de prijs maar eens met die van smartphoneworld!
pi_114738798
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:04 schreef daniela_007 het volgende:

[..]

Wat is focalprice toch spotgoedkoop! Vergelijk de prijs maar eens met die van smartphoneworld!
Ja, het is geen origineel spul natuurlijk. En de kwaliteit zal ook niet even hoog zijn. Maar voor het prijsverschil wil ik daar best wat op inleveren... het is toch meer bedoeld als back-up.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2012 22:24:49 ]
pi_114758670
Ik vroeg 2 keren iets.
pi_114759347
quote:
18s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 11:46 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vroeg 2 keren iets.
Als je vraag niet beantwoord wordt dan weten ze het niet..

Er zijn zoveel "nep" batterijen voor de SGS2 maar ik denk dat jij de Anker bedoelt.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1273125
pi_114759531
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:09 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Er zijn zoveel "nep" batterijen voor de SGS2 maar ik denk dat jij de Anker bedoelt.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1273125
Dat was het idd. Intussen heb ik gegoogeld. Er blijkt ook nog een originele samsung accu 2000 mAh te zijn inclusief nieuwe originele backcover voor 25 euro (geen verzendkosten).

Kan iemand me vertellen of ik beter voor de Anker kan gaan of voor de originele Samsung accu?
pi_114760161
Ik ben er wel achter waarom Green Power de accu zo snel leeg trok: bij de wifi settings kan je "Location based Wifi" instellen maar dat moet je dus uitzetten.
Anders wordt om de minuut ofzo gekeken of je toevallig in de buurt van een bekende wifi router zit.
Ik laat Green Power nu best weinig regelen maar de batterij staat nu na 2 dagen normaal gebruik nog steeds op 65% batterijpower.
het kan dus wel maar je moet de settings dus goed doornemen.
pi_114760209
quote:
18s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 11:46 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vroeg 2 keren iets.
En ik gaf je antwoord. Dat jij te bedonderd bent om even verder te googlen naar "extended battery" of iets dergelijks kan ik niet helpen.
pi_114760352
- niet nodig

[ Bericht 97% gewijzigd door Sjowhan op 28-07-2012 14:17:21 ]
pi_114761817
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:43 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Waar geef jij antwoord??? :{ Ben je om deze tijdstip al bezopen of wat? Ik geef toch zelf al aan in mijn vorige post dat ik erop heb gegoogeld?
Ik zei dat die dingen o.a. te krijgen zijn bij focalprice maar daar zal je wel overheen gelezen hebben. Dat je pas bent gaan googlen nadat je het vroeg zegt meer over jou. Wij willen dit forum graag gezellig houden en gaan elkaar dus niet lopen commanderen als we niet instant geholpen worden. Je grote mond mag je dus achterwegen laten of je kan wegwezen.
pi_114762443
- reactie op reactie weg

En het was inderdaad ook wel erg makkelijk te googlen, zelf zou ik trouwens gewoon bij Tweakers in de pricewatch kijken, weet je ook meteen een (web)winkel waar het te koop is en een prijs.

[ Bericht 28% gewijzigd door Sjowhan op 28-07-2012 14:17:43 ]
pi_114762626
Zoals iemand al schreef zijn er erg veel accus in de omloop. Ik wist dat er een vrij populaire accu was met een bepaalde opmerkelijke naam, ik kon het me niet herinneren en ben gaan zoeken in verschillende topicjes, de android topic heb ik vrij ver teruggezocht en toch maar gewoon hier gevraagd.

Niet zo een punt van mijn ene zinnetje maken, ik ga nog geloven dat FOK! ineens niks meer kan hebben.

-tutut, niet nodig.

[ Bericht 20% gewijzigd door Sjowhan op 28-07-2012 14:14:54 ]
  zaterdag 28 juli 2012 @ 14:18:43 #183
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_114763484
Hoho. Als je niet direct je antwoord krijgt, hoef je niet gelijk uit je slof te springen.
Wat opgeschoond dus, game on. :Y)
pi_114764608
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 13:55 schreef Kloonhommel het volgende:
Zoals iemand al schreef zijn er erg veel accus in de omloop. Ik wist dat er een vrij populaire accu was met een bepaalde opmerkelijke naam, ik kon het me niet herinneren en ben gaan zoeken in verschillende topicjes, de android topic heb ik vrij ver teruggezocht en toch maar gewoon hier gevraagd.
Ik weet niet of je de Green Power (premium) app al hebt geprobeerd?
Als je het goed hebt ingesteld scheelt dat ook behoorlijk wat energie, dan gaat je telefoon tenminste ook écht slapen als het scherm uit staat.
Waar heb je tenslotte wifi en data voor nodig als je toestel toch niks doet?
Zolang je maar gebeld kan worden, toch?
pi_114768249
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:50 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik weet niet of je de Green Power (premium) app al hebt geprobeerd?
Als je het goed hebt ingesteld scheelt dat ook behoorlijk wat energie, dan gaat je telefoon tenminste ook écht slapen als het scherm uit staat.
Waar heb je tenslotte wifi en data voor nodig als je toestel toch niks doet?
Zolang je maar gebeld kan worden, toch?
Maar dan doet je sync van whatsapp ed het toch ook niet meer?
pi_114768375
JellyBean ROM uit van Resurrection zie ik nu *O*
pi_114772630
hulp graag

mn s2 heeft via t samsung service centre een update gehad naar 4.03.. thuisgekomen wil ik via kies mn back-up erop zetten: kies kan mn s2 niet vinden en kan nu niet verbinden met mn telefoon..

wat doe ik fout? :?

edit: lama.. heb em nog een keer van de usb gehaald en kies opnieuw opgestart en toen deed ie t!

[ Bericht 13% gewijzigd door JaneDoe op 28-07-2012 18:27:48 ]
pi_114773517
De extended battery kit is binnen. Enigste probleempje is is dat ik pas morgen avond thuis ben. Ach komt goed.

Ben al helemaal blij met mn 32gb kaartje.
pi_114774883
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 16:33 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Maar dan doet je sync van whatsapp ed het toch ook niet meer?
Je kan sync ook zo instellen dat die alleen synct op bepaalde intervallen, bijv. alleen als het scherm aanstaat of alleen als je op WiFi zit.
Zelf doe ik niet zoveel met sync en whatsapp dus gebruik dat niet veel.
pi_114776225
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 18:51 schreef Thaboel het volgende:
De extended battery kit is binnen. Enigste probleempje is is dat ik pas morgen avond thuis ben. Ach komt goed.

Ben al helemaal blij met mn 32gb kaartje.
wat was je nou kwijt voor de 32gb?
pi_114776549
nou ik heb te vroeg gejuicht..
kies kan mn telefoon inmiddels vinden, maar wanneer ik de backup probeer te herstellen mislukt dat

ik word er een beetje moedeloos van..

}:|
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:22:32 #192
189216 netolk
maar dan andersom
pi_114783964
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:37 schreef JaneDoe het volgende:
nou ik heb te vroeg gejuicht..
kies kan mn telefoon inmiddels vinden, maar wanneer ik de backup probeer te herstellen mislukt dat

ik word er een beetje moedeloos van..

}:|
Tja, Samsung is niet zo goed met goede software schrijven voor het beheer van je telefoon...
pi_114784758
Wat is een goede custom rom voor de s2? :)
Feyenoord Rotterdam
pi_114785071
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:41 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb de resurrection rom. Maar misschien kun je beter wachten op Jellybean.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:54:29 #195
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_114785257
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:41 schreef Fuszy het volgende:
Resurrection is inderdaad een uitstekende ROM, waarvan de Jelly Bean versie overigens al uit is (@hierboven).
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_114785289
wanneer komt de officiele jellybean dan uit?
Feyenoord Rotterdam
pi_114797905
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:29 schreef Co_OL het volgende:

[..]

wat was je nou kwijt voor de 32gb?
24,99. Vond het wel best. Gelijk wat films erop gedonderd.
pi_114799290
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:54 schreef Reemi het volgende:

[..]

Resurrection is inderdaad een uitstekende ROM, waarvan de Jelly Bean versie overigens al uit is (@hierboven).
Ja heb hem net geinstalleerd!
pi_114816478
Waar kan ik het beste die ressurection rom vinden voor ICS? Ik heb momenteel versie 4.0.3 van ICS.
Feyenoord Rotterdam
pi_114816770
quote:
19s.gif Op zondag 29 juli 2012 20:12 schreef Fuszy het volgende:
Waar kan ik het beste die ressurection rom vinden voor ICS? Ik heb momenteel versie 4.0.3 van ICS.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1436854
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')