abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juli 2012 @ 18:24:39 #101
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114279667
forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1380262

de g heeft een andere cpu en heeft iets minder power dus
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:38:29 #103
189216 netolk
maar dan andersom
pi_114311497
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:11 schreef SiGNe het volgende:
De G krijgt in elk geval wel een officiele 4.1 versie, Samsung Duitsland is daar in elk geval mee bezig voor de Duitse markt.
Het schijnt makkelijker naar de 9100G te porten zijn dan naar een 9100 omdat de G een andere processor heeft.
:( Ze fixen het maar bij Samsung ik wil ook gewoon 4.1 draaien
Beware of the Raping Zebra's
pi_114351180
Met het risico dat ik iets vraag wat al eerder beantwoord is:

Sinds maandag krijgt mijn telefoon geen verbinding meer met het netwerk. Aan de simkaart ligt het niet (getest in een ander toestel). Er staat een soort verbodsbordje rechtsboven in het scherm. Ik heb aan de instellingen niks veranderd. Hij deed alles normaal, netwerk viel weg, om nooit meer terug te komen. Er zit Android 4.0.3 op. De verkoper raadde (telefonisch, want op vakantie) aan om te updaten naar Android 4.0.7. Hoe ga ik dit doen terwijl ik geen internet op de telefoon heb?

Ik kan nu dus niet bellen, smsen of internetten. Ingaande oproepen worden direct naar de voicemail gestuurd.

Wie o wie heeft een geniale tip?
Lotte!
Noah!
  woensdag 18 juli 2012 @ 11:55:33 #105
189216 netolk
maar dan andersom
pi_114355066
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:46 schreef Linda2205 het volgende:

Sinds maandag krijgt mijn telefoon geen verbinding meer met het netwerk. Aan de simkaart ligt het niet (getest in een ander toestel). Er staat een soort verbodsbordje rechtsboven in het scherm. Ik heb aan de instellingen niks veranderd. Hij deed alles normaal, netwerk viel weg, om nooit meer terug te komen. Er zit Android 4.0.3 op. De verkoper raadde (telefonisch, want op vakantie) aan om te updaten naar Android 4.0.7. Hoe ga ik dit doen terwijl ik geen internet op de telefoon heb?

Ik kan nu dus niet bellen, smsen of internetten. Ingaande oproepen worden direct naar de voicemail gestuurd.

Raar ik had met 4.0.3 geen last (liep alleen af en toe vast, ben hem nu dus aan het updaten)
In welk land zit je misschien dat de telefoon de frequenties van dat land niet ondersteund?? (wat ik wel raar zou vinden)
  woensdag 18 juli 2012 @ 13:09:00 #106
189216 netolk
maar dan andersom
pi_114358132
wtf, ik dus updaten ging er vanuit dat ie dan naar 4.0.7 zou gaan zit ik nog steeds op 4.0.3 dus dan weet ik niet zo goed wat ie geupdate heeft aangezien ik daarvoor ook al op 4.0.3 zat...
  woensdag 18 juli 2012 @ 13:10:43 #107
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114358199
quote:

factory reset
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_114358445
quote:

Heb je roaming wel aan staan?
In het buitenland moet je namelijk gebruik maken van andere netwerkproviders, als je dat geblokkeerd hebt kom je het netwerk niet op (ivm. hogere belkosten en als iemand jou belt de kosten over de grens op jouw rekening verschijnen)
pi_114358884
4.0.7?
pi_114359469
Ik ben niet in het buitenland. En van zaterdag tot maandagochtend werkte het ook gewoon vanuit het vakantiehuisje. Dus bereik is er ook. Hoe doe ik een factoryreset?
Lotte!
Noah!
pi_114361208
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:43 schreef Linda2205 het volgende:
Ik ben niet in het buitenland. En van zaterdag tot maandagochtend werkte het ook gewoon vanuit het vakantiehuisje. Dus bereik is er ook. Hoe doe ik een factoryreset?
Via instellingen>backup+restore

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:29 schreef Co_OL het volgende:
4.0.7?
Ja. dat vroeg ik me ook af, ik krijg er geen update van en kies zegt dat ik de laatste firmware heb.
Kies zelf heb ik vandaag wel een update van gekregen.
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:19:48 #112
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114361224
dat bestaat niet. de 7 zit boven de 4 op je numpad ;)
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_114362065
Ik weet verder niet of het bestaat...ik zeg alleen wat de man aan de telefoon zei *)

Dan ga ik maar eens de instellingen terugzetten.. Ben benieuwd
Lotte!
Noah!
pi_114362609
Dat deed niks. Nog steeds dat stomme verbodsbord in het scherm rechtsboven...
Lotte!
Noah!
pi_114362745
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:43 schreef Linda2205 het volgende:
Kijk nou maar eerst of je wel verbinding aan hebt staan en niet op vliegtuigstand of zo.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114362860
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Kijk nou maar eerst of je wel verbinding aan hebt staan en niet op vliegtuigstand of zo.
Dat staat niet aan
Lotte!
Noah!
pi_114364524
En als je op de site van je provider je gegevens (zoals SMS en MMS instellingen) weer laat opsturen?
Of met een sim van een andere provider?
pi_114365902
Het betekent iig geen service, maar heb je roaming al geprobeerd aan te zetten? Soms als je dicht bij de grens zit pakt ie het buitenlandse netwerk. Je zou dan ook kunnen proberen handmatig je eigen provider te selecteren.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114380775
Waar vind ik dat roaming? Maar ik debk niet dat het daar aan ligt. Het lijkt wel of de telefoon de hele simkaart niet kan lezen. Hij vraagt bij het aan zetten van de telefoon bijv. ook niet naar de pin. En de kaart van mijn vriend pakt hij ook niet
Lotte!
Noah!
  woensdag 18 juli 2012 @ 20:18:02 #120
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_114380883
Weet iemand of de back case van de Galaxy i9000 hetzelfde is als de i9001 (S plus)?
pi_114381960
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef Linda2205 het volgende:
Waar vind ik dat roaming? Maar ik debk niet dat het daar aan ligt. Het lijkt wel of de telefoon de hele simkaart niet kan lezen. Hij vraagt bij het aan zetten van de telefoon bijv. ook niet naar de pin. En de kaart van mijn vriend pakt hij ook niet
Roaming vind je onder instellingen>meer...>mobiele netwerken.

maar eer lijkt inderdaad wel meer aan de had te zijn.
Roaming is alleen dat je je telefoon toestaat om zendmasten van andere providers te gebruiken.
maar als je provider geen zware problemen heeft en/of je niet in het buitenland zit zou dat niet nodig moeten zijn en kan het dus ook gewoon uit blijven staan.

Dat je telefoon niet om een pin vraagt is ergens ook vreemd, al zou dat misschien uit zijn gezet bij de factory reset.
Ik zou 'm zelf voor de zekerheid even opnieuw flashen, evt andere modem-rom er op voor ik 'm op zou sturen naar samsung.
Flashen zou ik met Odin via USB of Mobile Odin via de telefoon zelf doen.. als je 'm geroot hebt tenminste

kan je telefoon wel sms'jes zien die op de simkaart staan? of contacten die op de sim staan?
pi_114383007
Als ik daar op klik zegt hij: plaats een simkaart voor mobiel netwerken. En al voor het terugzetten van de instellingen vroeg hij niet naar de pin.

Contacten en smsjes zijn er niet meer..dus die zullen wel allemaal op de telefoon zelf gestaan hebben en nu gewist zijn...
Lotte!
Noah!
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:01:31 #123
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_114383396
Dan herkent hij je sim niet lijkt me. Doet je sim in een andere Phone wel?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_114383753
Jup
Lotte!
Noah!
pi_114384612
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:55 schreef Linda2205 het volgende:
Als ik daar op klik zegt hij: plaats een simkaart voor mobiel netwerken. En al voor het terugzetten van de instellingen vroeg hij niet naar de pin.

Contacten en smsjes zijn er niet meer..dus die zullen wel allemaal op de telefoon zelf gestaan hebben en nu gewist zijn...
Die contacten zullen dan wel op de sim staan en als ie die niet kan lezen...
ik denk dat er wat pinnetjes zijn die geen contact met de sim maken, beetje bijbuigen met een tandenstoker ofzo..
Of sim eruit, de aluminium "brug" boven de pinnetjes iets aandrukken en de sim er weer in om te testen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')