quote:Op maandag 16 juli 2012 18:11 schreef SiGNe het volgende:
De G krijgt in elk geval wel een officiele 4.1 versie, Samsung Duitsland is daar in elk geval mee bezig voor de Duitse markt.
Het schijnt makkelijker naar de 9100G te porten zijn dan naar een 9100 omdat de G een andere processor heeft.
Raar ik had met 4.0.3 geen last (liep alleen af en toe vast, ben hem nu dus aan het updaten)quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:46 schreef Linda2205 het volgende:
Met het risico dat ik iets vraag wat al eerder beantwoord is:
Sinds maandag krijgt mijn telefoon geen verbinding meer met het netwerk. Aan de simkaart ligt het niet (getest in een ander toestel). Er staat een soort verbodsbordje rechtsboven in het scherm. Ik heb aan de instellingen niks veranderd. Hij deed alles normaal, netwerk viel weg, om nooit meer terug te komen. Er zit Android 4.0.3 op. De verkoper raadde (telefonisch, want op vakantie) aan om te updaten naar Android 4.0.7. Hoe ga ik dit doen terwijl ik geen internet op de telefoon heb?
Ik kan nu dus niet bellen, smsen of internetten. Ingaande oproepen worden direct naar de voicemail gestuurd.
Wie o wie heeft een geniale tip?
factory resetquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:46 schreef Linda2205 het volgende:
Sinds maandag krijgt mijn telefoon geen verbinding meer met het netwerk. Aan de simkaart ligt het niet (getest in een ander toestel). Er staat een soort verbodsbordje rechtsboven in het scherm. Ik heb aan de instellingen niks veranderd. Hij deed alles normaal, netwerk viel weg, om nooit meer terug te komen. Er zit Android 4.0.3 op. De verkoper raadde (telefonisch, want op vakantie) aan om te updaten naar Android 4.0.7. Hoe ga ik dit doen terwijl ik geen internet op de telefoon heb?
Ik kan nu dus niet bellen, smsen of internetten. Ingaande oproepen worden direct naar de voicemail gestuurd.
Heb je roaming wel aan staan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:46 schreef Linda2205 het volgende:
Via instellingen>backup+restorequote:Op woensdag 18 juli 2012 13:43 schreef Linda2205 het volgende:
Ik ben niet in het buitenland. En van zaterdag tot maandagochtend werkte het ook gewoon vanuit het vakantiehuisje. Dus bereik is er ook. Hoe doe ik een factoryreset?
Ja. dat vroeg ik me ook af, ik krijg er geen update van en kies zegt dat ik de laatste firmware heb.quote:
Kijk nou maar eerst of je wel verbinding aan hebt staan en niet op vliegtuigstand of zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:43 schreef Linda2205 het volgende:
Ik ben niet in het buitenland. En van zaterdag tot maandagochtend werkte het ook gewoon vanuit het vakantiehuisje. Dus bereik is er ook. Hoe doe ik een factoryreset?
Dat staat niet aanquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kijk nou maar eerst of je wel verbinding aan hebt staan en niet op vliegtuigstand of zo.
Roaming vind je onder instellingen>meer...>mobiele netwerken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef Linda2205 het volgende:
Waar vind ik dat roaming? Maar ik debk niet dat het daar aan ligt. Het lijkt wel of de telefoon de hele simkaart niet kan lezen. Hij vraagt bij het aan zetten van de telefoon bijv. ook niet naar de pin. En de kaart van mijn vriend pakt hij ook niet
Die contacten zullen dan wel op de sim staan en als ie die niet kan lezen...quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:55 schreef Linda2205 het volgende:
Als ik daar op klik zegt hij: plaats een simkaart voor mobiel netwerken. En al voor het terugzetten van de instellingen vroeg hij niet naar de pin.
Contacten en smsjes zijn er niet meer..dus die zullen wel allemaal op de telefoon zelf gestaan hebben en nu gewist zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |