Maar als ik er een nieuwe ROM opzet, gaat die app dan niet weg?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:35 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Alles wat je wilt bewaren backuppen met Titanium en nadat je geflasht hebt weer terugzetten met Titanium. Daar is dat programma voor namelijk.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:28 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Maar als ik er een nieuwe ROM opzet, gaat die app dan niet weg?
Rootbox. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1696419quote:Op maandag 9 juli 2012 23:29 schreef gogosweden het volgende:
Deze week krijg ik mijn download mode jiggie binnen.
Welke roms zijn must try's ?
even lezen, thanks alvastquote:Op maandag 9 juli 2012 23:45 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Rootbox. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1696419
Geen must try, maar een must have.
Kun jij mijn vraag dan misschien antwoorden?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die post staat hierboven ook al enzo.
gr gr de reddingsbrigade
Ja die app is dan weg. Maar omdat je 'm hebt gebackup'd met Titan hoef je alleen maar *cliiickk* te doen en poef... hij is weer terug, inclusief data.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:18 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Kun jij mijn vraag dan misschien antwoorden?
als ik niet antwoord betekend dat dat ik het antwoord niet weet enzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:18 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Kun jij mijn vraag dan misschien antwoorden?
Oke hier heb ik dus wat aan, bedankt!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:25 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja die app is dan weg. Maar omdat je 'm hebt gebackup'd met Titan hoef je alleen maar *cliiickk* te doen en poef... hij is weer terug, inclusief data.
Het was ook gewoon een vraag, je moet je niet gelijk aangevallen voelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als ik niet antwoord betekend dat dat ik het antwoord niet weet enzo.
had je zelf ook wel kunnen bedenken omdat ik net vertel dat ik wil beginnen met rooten
Wel backuppen MET data dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:31 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Oke hier heb ik dus wat aan, bedankt!
Ja, dat wist ik al. Ik wilde alleen even weten of ik na de update dus die backup had of niet.quote:
M'n ex heeft toevallig van de week haar S1 laten vallen, scherm kapot, reparatie betaalt de verzekering maar ze heeft nu ook een S3 bij d'r (veel te dure!) abonnement genomen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:02 schreef Xiance het volgende:
Mjah, naja.. het is vervelend, maar het is mijn eerste telefoon die gestolen is.. mijn oude MDA Vario van tig jaar geleden ligt nog in de kast met alleen wat krasjes, dus ik probeer maar niet te mopperen, en te bedenken dat je alles eens meegemaakt moet hebben
van Kies heb ik eigenlijk nog nooit gebruik van gemaakt.. maar nu heb ik *tijdelijk* een samsung galaxy mini, en dan moet ik kies opstarten voor ik m kan benaderen via explorerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
M'n ex heeft toevallig van de week haar S1 laten vallen, scherm kapot, reparatie betaalt de verzekering maar ze heeft nu ook een S3 bij d'r (veel te dure!) abonnement genomen.
Trouwens, aangezien ik gevraagd werd om de telefoon te backuppen, sms'jes bewaren enzo kwam ik erachter dat de S1 eens tuk minder functies heeft in Kies dan de S2.
De S2 kan gewoon SMS exporteren naar PC, de S1 kan dat kennelijk niet..
Als een telefoon na drie reparaties nog steeds mankementen vertoont, kun je een nieuwe eisen. Hou dat dus in gedachten als je telefoon straks weer wat heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:00 schreef MMUFC het volgende:
Hopelijk deze week mijn telefoon weer terug.. 18 juni stuk(telefoon laadde niet meer op..) gegaan en op laten sturen. 26 juni gerepareerd en geupdate teruggekregen. 27 juni opnieuw opgestuurd omdat hij nog steeds niet op laadde.. 3 juli teruggekeken.. en hij laadde zowaar op.. En hij is 5 juli weer opgestuurd omdat ik geen netwerk meer had.. echt klote..
Ik geloof dat dat alleen geldt als het 3 (niet succesvolle) reparaties zijn aan hetzelfde onderdeel. Hou me ten goede, maar vraag het voor de zekerheid even naquote:Op woensdag 11 juli 2012 07:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als een telefoon na drie reparaties nog steeds mankementen vertoont, kun je een nieuwe eisen. Hou dat dus in gedachten als je telefoon straks weer wat heeft.
Volgens mij niet. Een klant heeft recht op een deugdelijk product. Daarvoor maakt het niet uit of onderdeel x, y, of z kapot is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:44 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat alleen geldt als het 3 (niet succesvolle) reparaties zijn aan hetzelfde onderdeel. Hou me ten goede, maar vraag het voor de zekerheid even na
Oh zou kunnen, dan heb ik dat altijd verkeerd opgevat. Ik dacht na 3 mislukte reparaties aan hetzelfde onderdeel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Een klant heeft recht op een deugdelijk product. Daarvoor maakt het niet uit of onderdeel x, y, of z kapot is.
Heb ik na de 2e keer opsturen gevraagd bij de klantenservice Vodafone en dat zou inderdaad het geval zijn bij 3 reparaties aan zelfde onderdeel. Desondanks is er in de VF winkel mij verteld dat als hij terug komt en het nog steeds niet doet dat er dan een verzoek tot swap ingediend gaat worden..quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:44 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat alleen geldt als het 3 (niet succesvolle) reparaties zijn aan hetzelfde onderdeel. Hou me ten goede, maar vraag het voor de zekerheid even na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |