abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113641459

De Samsung Galaxy S2 is officieel aangekondigd op 13 februari 2011 op het Mobile World Congress 2011 en is momenteel verkrijgbaar.

Scherp: 4,3" Super AMOLED Plus

____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een helder en haarscherp scherm.

- 4.3” Super AMOLED Plus scherm.
- Verbruikt tot 18% minder batterij dan een Super AMOLED scherm.
- Uitstekende zichtbaarheid in direct zonlicht.

Snel: 1.2Ghz Dual core processor
____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een 1.2Ghz Dual core processor die zorgt voor ongekende snelheden.

- High-speed multitasken en navigeren door je telefoon.
- Speel je favoriete games in topkwaliteit.
- Maak en bekijk je foto’s en filmpjes in HD.

Dun: 8,49 mm design

De Samsung Galaxy S II is dankzij het indrukwekkende display en ultradunne design een stijlvolle verschijning.

- Met een 8,49 mm design, is het de dunste smartphone ter wereld.
- Ultralicht; slechts 116 gram.
- Geen vette vingers meer en een perfecte grip dankzij de batterij cover met anti-slip profiel.

Swype; 1,5x snellere tekstinvoer

Swype razendsnel tekstberichten op de Samsung Galaxy S ll.

- Creëer woorden met één vingerbeweging zonder je vinger van het scherm te halen.
- Typ 1,5 keer sneller berichten dan op een regulier Qwerty toetsenbord.
- Swype denkt met je mee en vormt na het typen van een paar letters al woorden.

Best of Google: Android 2.3

Met de Samsung Galaxy S ll heb je automatisch beschikking over the Best of Google.

- Zoek snel en eenvoudig naar informatie via Google Search met Voice Search. Of zoek op basis van foto’s met Google Goggles.
- Nooit meer de weg kwijt met Google MapsTM navigatie 5,0 (Beta).
- Je sociale leven onder controle met Gmail, Google Talk en Google Calendar.
- Ontdek de wereld met Google Earth.
- Weet waar je vrienden zijn met Google Latitude.

Samsung Live Panel

De Samsung Galaxy S II is dankzij het Live Panel geheel aan te passen naar je eigen stijl.

- De slimme interface selecteert voor jou de content die je het meest gebruikt en geeft dit weer op het homescreen in een magazine stijl lay-out.
- De lay-out van je homescreen kun je aanpassen naar je eigen stijl. Bepaal je eigen look & feel.

8MP full HD (video) camera

Leg je mooiste momenten vast met je Samsung Galaxy S II via de 8MP full HD (video) camera met LED-flitser .

- De 8MP full HD camera met LED-flitser heeft oog voor detail en legt zelfs de minuscule elementen van je foto’s haarscherp weer.
- De 2 megapixel front camera geeft extra resolutie bij zelf portretten en video chat.
- Met de videorecorder maak je video’s in Full HD kwaliteit (1 920 x 1 080 pixels @30 fps).
- Via de AllShare functie kun je al je foto’s en video’s draadloos delen op je Samsung TV met AllShare.

Blijf verbonden

De Samsung Galaxy S ll sta je altijd in contact.

- Profiteer van de snelste internet netwerken via HSPA of Wi-Fi.
- Met Wi-Fi Direct kun je connecten met andere Wi-Fi Direct apparaten in de omgeving zonder daarvoor internet nodig te hebben. Bijv. om snel iets te printen of te delen.
- Via Microsoft Exchange blijf je altijd op de hoogte van de laatste e-mails die op je zakelijke adres zijn binnengekomen. Of download bestanden van de server van de zaak via een VPN verbinding.

Samsung Hubs

De Samsung Galaxy S II heeft vier nieuwe unieke Hubs waarmee je het maximale uit je telefoon kunt halen.

- Social Hub; al je sociale netwerk-, Instant Messaging en e-mailcontacten naadloos geïntegreerd in één overzichtelijke contactenlijst.
- Readers Hub; al je favoriete magazines, kranten en boeken bij elkaar. Kies uit duizenden items in 47 verschillende talen.
- Music Hub; organiseer je muziek, stel je eigen playlists samen of download snel en eenvoudig nieuwe tracks.
- Game Hub; een premium game service waarbij je games kunt spelen en delen.

Voorgeinstalleerde MMM-Widget

Op de Samsung Galaxy S ll is de MMM-Widget pre-installed. Met deze widget ervaar je je favoriete muziek, films en media waar en wanneer je maar wilt.

- Bekijk youtube filmpjes in hoge resolutie.
- Mis nooit meer een uitzending dankzij uitzendinggemist.
- Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via Nu.nl.
- Bekijk de laatste tweets van bekende Nederlanders op het laatste nieuws!
- Door de geïntegreerde Buienradar haal je nooit meer een nat pak en vermijd je files met FileIndex.

Kortom, verrijk je multimedia ervaring met de Samsung Music, Movies and Media widget!

Full HD video gemaakt met de Samsung Galaxy S2

De details en beelden van de omgeving zijn haarschep terug te bekijken.
Deze video bewijst wel dat deze smartphone een volwaardige vervanger kan zijn voor een echte camera.
Om deze beelden in HD te bekijken, moet je tijdens het afspelen de kwaliteit schakelen naar 1080p (rechtsonder).

Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Reviews

Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review

Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728

Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review

Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html

Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
  maandag 2 juli 2012 @ 17:39:31 #2
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_113679812
UIteindelijk heb ik 2 dagen en 3 uur met m'n telefoon gedaan voor ik de melding kreeg dat ik nog 15% over had en de telefoon aan de oplader moet.
In die tijd heb ik de telefoon redelijk wat gebruikt, voor wifi en telefoongesprekken (3 kwartier totaal denk ik) dus dat Green Power Premium doet z'n werk goed.

Ik zit nu weer 10 uur op de batterij en er is nog steeds 90% over (en nog 48 minuten te gaan volgens de batterij info :D , die snapt er ook niks meer van)
pi_113681815
M'n S2 ruilen voor een Note?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  maandag 2 juli 2012 @ 21:23:35 #4
45 SiGNe
pi_113690342
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:34 schreef Thaboel het volgende:
M'n S2 ruilen voor een Note?
Ik heb zo het idee dat de meeste mensen in het GS2 topic al een S2 zullen hebben ;)
Waarom wil je een Note trouwens?
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:32:35 #5
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_113753968
als ik mijn telefoon te lang aan heb staan, reageert hij heel slecht. als ik hem dan opnieuw aanzet is het verholpen. Hebben meer mensen hier last van?

ik had wel een knop gevonden dat je het ram-geheugen kon wissen maar die ben ik weer kwijt.

Weer iemand hier raad?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 4 juli 2012 @ 12:44:51 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_113756289
Home knop ingedrukt houden, taakbeheer, en dan heb je een tabblad ram, waar je het geheugen kan wissen. Heb er de laatste tijd vooral op websites met flash last van, dat ik om de zoveel tijd de ram moet ledigen om het weer werkend te krijgen. RAM legen is meestal ook beter dan al je apps afsluiten mbt batterij sparen, want hij sluit daardoor veel meer apps af.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_113756326
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 17:39 schreef SiGNe het volgende:
UIteindelijk heb ik 2 dagen en 3 uur met m'n telefoon gedaan voor ik de melding kreeg dat ik nog 15% over had en de telefoon aan de oplader moet.
In die tijd heb ik de telefoon redelijk wat gebruikt, voor wifi en telefoongesprekken (3 kwartier totaal denk ik) dus dat Green Power Premium doet z'n werk goed.

Ik zit nu weer 10 uur op de batterij en er is nog steeds 90% over (en nog 48 minuten te gaan volgens de batterij info :D , die snapt er ook niks meer van)
Heb je de gekochte of gratis versie? Heb nu de gratis maar veel is er nog niet anders volgens mij. Heb ook nog geen wijzigingen in de instellingen aangebracht trouwens.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_113757036
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik heb zo het idee dat de meeste mensen in het GS2 topic al een S2 zullen hebben ;)
Waarom wil je een Note trouwens?
Veel mailcontact onderweg en dan vind ik het toetsenbord net te klein icm het scherm
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  woensdag 4 juli 2012 @ 13:24:21 #9
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_113757660
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:44 schreef speknek het volgende:
Home knop ingedrukt houden, taakbeheer, en dan heb je een tabblad ram, waar je het geheugen kan wissen. Heb er de laatste tijd vooral op websites met flash last van, dat ik om de zoveel tijd de ram moet ledigen om het weer werkend te krijgen. RAM legen is meestal ook beter dan al je apps afsluiten mbt batterij sparen, want hij sluit daardoor veel meer apps af.
top! dank je wel :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:08:17 #10
45 SiGNe
pi_113761957
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Heb je de gekochte of gratis versie? Heb nu de gratis maar veel is er nog niet anders volgens mij. Heb ook nog geen wijzigingen in de instellingen aangebracht trouwens.
Ik heb de gekochte versie gratis O-)
Gewoon op de naam+versienummer Googlen, evt met apk er nog achter voor minder resultaten en meer goede links..

Wat mij opvalt is dat Wifi veel vaker uitstaat en ook sneller aan gaat als ik m'n scherm weer open.
OoK als ik van huis vertrek merkt ie sneller dat er geen wifi meer is en gaat dus uit.
Als ik dan bij een andere bekende router in de buurt ben heeft m'n telefoon ook sneller contact met die router opgenomen.

Voor 's nachts heb ik data ook uitgezet, 3G zijn toch alleen datapakketjes dus mocht er iets ergs gebeuren kan je nog gewoon bellen en gebeld worden en facebook, google en al die andere programma's hoeven niet te weten dat jij niks op je telefoon doet omdat je slaapt.
pi_113762089
Wat heb je exact ingesteld dan? Ga ik ook eens proberen.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:17:51 #12
45 SiGNe
pi_113762402
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat heb je exact ingesteld dan? Ga ik ook eens proberen.
Alleen bluetooth manage ik niet maar dat staat standaard toch uit.
Wat ik als eerste heb gedaan is een beetje kijken naar de instellingen, daarna meteen ook de taal veranderd naar Engels omdat de Nederlandse vertaling grotendeels vaag is en niet klopt.
Er staat overal een duidelijke beschrijving onder (in het Engels wel gelukkig)
Als je op de linkerknop onder je scherm drukt zie je ook een menu, daar kan je ook een user guide vinden en ze hebben ook een forum..
pi_113795431
Er is een originele open europe versie 4.0.4 uit van samsung :D
  donderdag 5 juli 2012 @ 10:21:56 #14
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_113796719
Is er al een stabiele 4.1 rom voor s2?
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:16:17 #15
45 SiGNe
pi_113805459
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:36 schreef Co_OL het volgende:
Er is een originele open europe versie 4.0.4 uit van samsung :D
Is dat niet gewoon een Cyanogen Rom? Die zijn in elk geval 4.0.4 (aangepaste 4.0.3)

En 4.1 is er alleen nog voor de Nexus geloof ik, Google wil z'n eigen telefoon het eerste update, daarna mag de rest.
pi_113810829
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:16 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon een Cyanogen Rom? Die zijn in elk geval 4.0.4 (aangepaste 4.0.3)

En 4.1 is er alleen nog voor de Nexus geloof ik, Google wil z'n eigen telefoon het eerste update, daarna mag de rest.
Nee is een echte samsung :)

quote:
Remember we tweeted about Android 4.0.4 for the Galaxy SII and Galaxy Note…
Today the first firmware with Android 4.0.4 for the Galaxy SII has been leaked.
You are able to download the first rom thought our firmware page as usual www.SamFirmware.com
Some details about this rom…
Android: 4.0.4
Build date: June 28
PDA: I9100XXLQ5
MODEM: I9100XXLQ5
CSC: I9100OXALQ5

Please make sure you save everything before you flash.
This if a full rom so your phone will wipe!
Every Galaxy SII owner will get Android 4.0.4 by the next couple of months.
You will be able to update your device by Samsung KIES or over the air.
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:12:01 #17
45 SiGNe
pi_113813142
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:19 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Nee is een echte samsung :)

[..]

Ah ok, ben benieuwd naar de update-lijst.
Hebben ze bijvoorbeeld iets aan de belabberde batterij gedaan zodat je geen programma's als Green Power meer nodig hebt..
Toenik m'n telefoon vandaag aanzette na er ongeveer een dag heel weinig mee gedaan te hebben liet Green Power zien dat m'n batterij (88% vol nog) nog 8 dagen en 4 uur op die manier door kan gaan.. kijk, zo hoort het..
pi_113850569
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:12 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ah ok, ben benieuwd naar de update-lijst.
Hebben ze bijvoorbeeld iets aan de belabberde batterij gedaan zodat je geen programma's als Green Power meer nodig hebt..
Toenik m'n telefoon vandaag aanzette na er ongeveer een dag heel weinig mee gedaan te hebben liet Green Power zien dat m'n batterij (88% vol nog) nog 8 dagen en 4 uur op die manier door kan gaan.. kijk, zo hoort het..
Ik heb nu ook Green Power erop maar het lijkt alleen maar sneller te gaan. Na een uur al 10% leeg :')
  vrijdag 6 juli 2012 @ 16:44:52 #19
45 SiGNe
pi_113856906
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 14:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik heb nu ook Green Power erop maar het lijkt alleen maar sneller te gaan. Na een uur al 10% leeg :')
Ik zit nu op 45% en ben een dag verder..
Misschien dat ik net wat andere instellingen heb?
Ik weet ook niet hoeveel jij je telefoon gebruikt en ik denk ook dat je wat langer dan een uur moet testen ;)
Gewoon met de settings spelen en kijken of het bevalt, heb ik ook gedaan.
pi_113864400
Ik heb nu de nieuwe 4.0.4 van samsung draaien maar die zuipt batterij :-(

52% in 6 uur en bijna niet gebruikt....
  vrijdag 6 juli 2012 @ 20:59:28 #21
45 SiGNe
pi_113867175
En ik zit nu op 40%, inmiddels al 2 dagen, 7 uur en 35 minuten op batterij, hoogstens 2-3 minuten weer via USB stroom gekregen om files te kopieren van/naar PC.

Voor ik over ga op 4.04 wil ik wel eerst weten wat er nou eigenlijk verbeterd zou zijn.
Als er alleen dingen inzitten die ik toch niet gebruik (bijv. verbeterde bleutooth connectie) dan heeft updaten toch geen zin.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 00:56:34 #22
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_113878184
Een vraagje, ik wil graag mijn galaxy s2 updaten, maar alle apps enzo bewaren. Ik heb hem al geroot en titanium backup gedownload. Nu vraag ik me dus af hoe ik, nadat ik mijn telefoon heb geupdate naar een andere ROM, hoe ik dan alle apps er weer op krijg? Iemand die mij kan helpen?
  zaterdag 7 juli 2012 @ 18:34:15 #23
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_113898781
S2 is in de galaxy hemel :'(

Kapot gevallen, en naar de verzekering gestuurd.
Mis hem zo... ;(
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_113898838
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 00:56 schreef Coenehv het volgende:
Een vraagje, ik wil graag mijn galaxy s2 updaten, maar alle apps enzo bewaren. Ik heb hem al geroot en titanium backup gedownload. Nu vraag ik me dus af hoe ik, nadat ik mijn telefoon heb geupdate naar een andere ROM, hoe ik dan alle apps er weer op krijg? Iemand die mij kan helpen?
Alles wat je wilt bewaren backuppen met Titanium en nadat je geflasht hebt weer terugzetten met Titanium. Daar is dat programma voor namelijk.
pi_113901977
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 18:34 schreef Pumatje het volgende:
S2 is in de galaxy hemel :'(

Kapot gevallen, en naar de verzekering gestuurd.
Mis hem zo... ;(
tijd voor een S3 dan :D
  maandag 9 juli 2012 @ 23:28:44 #26
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_113993831
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 18:35 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Alles wat je wilt bewaren backuppen met Titanium en nadat je geflasht hebt weer terugzetten met Titanium. Daar is dat programma voor namelijk.
Maar als ik er een nieuwe ROM opzet, gaat die app dan niet weg?
pi_113993878
Deze week krijg ik mijn download mode jiggie binnen.

Welke roms zijn must try's ? :D
  maandag 9 juli 2012 @ 23:43:39 #28
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_113994577
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:28 schreef Coenehv het volgende:

[..]

Maar als ik er een nieuwe ROM opzet, gaat die app dan niet weg?
pi_113994669
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:43 schreef Coenehv het volgende:

[..]

die post staat hierboven ook al enzo.

gr gr de reddingsbrigade
pi_113994693
quote:
4s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:29 schreef gogosweden het volgende:
Deze week krijg ik mijn download mode jiggie binnen.

Welke roms zijn must try's ? :D
Rootbox. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1696419

Geen must try, maar een must have.
pi_113994838
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:45 schreef ohjajohh het volgende:

[..]

Rootbox. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1696419

Geen must try, maar een must have.
even lezen, thanks alvast :D
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:18:31 #32
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_113996098
quote:
4s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:45 schreef gogosweden het volgende:

[..]

die post staat hierboven ook al enzo.

gr gr de reddingsbrigade
Kun jij mijn vraag dan misschien antwoorden?
pi_113996404
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:18 schreef Coenehv het volgende:

[..]

Ja die app is dan weg. Maar omdat je 'm hebt gebackup'd met Titan hoef je alleen maar *cliiickk* te doen en poef... hij is weer terug, inclusief data.
pi_113996460
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:18 schreef Coenehv het volgende:

[..]

als ik niet antwoord betekend dat dat ik het antwoord niet weet enzo.

had je zelf ook wel kunnen bedenken omdat ik net vertel dat ik wil beginnen met rooten
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:31:17 #35
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_113996653
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:25 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ja die app is dan weg. Maar omdat je 'm hebt gebackup'd met Titan hoef je alleen maar *cliiickk* te doen en poef... hij is weer terug, inclusief data.
Oke hier heb ik dus wat aan, bedankt!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:31:35 #36
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_113996667
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:27 schreef gogosweden het volgende:

[..]

als ik niet antwoord betekend dat dat ik het antwoord niet weet enzo.

had je zelf ook wel kunnen bedenken omdat ik net vertel dat ik wil beginnen met rooten
Het was ook gewoon een vraag, je moet je niet gelijk aangevallen voelen.
pi_113996686
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:31 schreef Coenehv het volgende:

[..]

Oke hier heb ik dus wat aan, bedankt!
Wel backuppen MET data dus.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:37:22 #38
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_113996919
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:32 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Wel backuppen MET data dus.
Ja, dat wist ik al. Ik wilde alleen even weten of ik na de update dus die backup had of niet.

Maar bedankt!
pi_114015791
bah!
Dit weekend is mijn telefoon (2mnd oud) gejat!
DAN merk je toch wel de voordelen van "into the cloud" .. de boel whipen en op een nieuw toestelm weer verder gaan!
Hopenlijk krijg ik wel een nieuwe van de Verzekering, anders ben ik echt zuur :(
En hier staat ook al weinig nuttigs..
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:59:24 #40
45 SiGNe
pi_114022394
Dat zijn van die functies die je eigenlijk niet wil gebruiken..
Niet omdat het niet handig is maar omdat als je het nodig hebt er iets met je toestel aan de hand is.
pi_114022497
Mjah, naja.. het is vervelend, maar het is mijn eerste telefoon die gestolen is.. mijn oude MDA Vario van tig jaar geleden ligt nog in de kast met alleen wat krasjes, dus ik probeer maar niet te mopperen, en te bedenken dat je alles eens meegemaakt moet hebben
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:07:03 #42
45 SiGNe
pi_114022673
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:02 schreef Xiance het volgende:
Mjah, naja.. het is vervelend, maar het is mijn eerste telefoon die gestolen is.. mijn oude MDA Vario van tig jaar geleden ligt nog in de kast met alleen wat krasjes, dus ik probeer maar niet te mopperen, en te bedenken dat je alles eens meegemaakt moet hebben
M'n ex heeft toevallig van de week haar S1 laten vallen, scherm kapot, reparatie betaalt de verzekering maar ze heeft nu ook een S3 bij d'r (veel te dure!) abonnement genomen.

Trouwens, aangezien ik gevraagd werd om de telefoon te backuppen, sms'jes bewaren enzo kwam ik erachter dat de S1 eens tuk minder functies heeft in Kies dan de S2.
De S2 kan gewoon SMS exporteren naar PC, de S1 kan dat kennelijk niet..
pi_114027229
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:07 schreef SiGNe het volgende:

[..]

M'n ex heeft toevallig van de week haar S1 laten vallen, scherm kapot, reparatie betaalt de verzekering maar ze heeft nu ook een S3 bij d'r (veel te dure!) abonnement genomen.

Trouwens, aangezien ik gevraagd werd om de telefoon te backuppen, sms'jes bewaren enzo kwam ik erachter dat de S1 eens tuk minder functies heeft in Kies dan de S2.
De S2 kan gewoon SMS exporteren naar PC, de S1 kan dat kennelijk niet..
van Kies heb ik eigenlijk nog nooit gebruik van gemaakt.. maar nu heb ik *tijdelijk* een samsung galaxy mini, en dan moet ik kies opstarten voor ik m kan benaderen via explorer :') |:(
pi_114038761
Hopelijk deze week mijn telefoon weer terug.. 18 juni stuk(telefoon laadde niet meer op..) gegaan en op laten sturen. 26 juni gerepareerd en geupdate teruggekregen. 27 juni opnieuw opgestuurd omdat hij nog steeds niet op laadde.. 3 juli teruggekeken.. en hij laadde zowaar op.. En hij is 5 juli weer opgestuurd omdat ik geen netwerk meer had.. echt klote..
pi_114048174
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:00 schreef MMUFC het volgende:
Hopelijk deze week mijn telefoon weer terug.. 18 juni stuk(telefoon laadde niet meer op..) gegaan en op laten sturen. 26 juni gerepareerd en geupdate teruggekregen. 27 juni opnieuw opgestuurd omdat hij nog steeds niet op laadde.. 3 juli teruggekeken.. en hij laadde zowaar op.. En hij is 5 juli weer opgestuurd omdat ik geen netwerk meer had.. echt klote..
Als een telefoon na drie reparaties nog steeds mankementen vertoont, kun je een nieuwe eisen. Hou dat dus in gedachten als je telefoon straks weer wat heeft.
pi_114048201
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 07:42 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Als een telefoon na drie reparaties nog steeds mankementen vertoont, kun je een nieuwe eisen. Hou dat dus in gedachten als je telefoon straks weer wat heeft.
Ik geloof dat dat alleen geldt als het 3 (niet succesvolle) reparaties zijn aan hetzelfde onderdeel. Hou me ten goede, maar vraag het voor de zekerheid even na :s)
pi_114048242
quote:
99s.gif Op woensdag 11 juli 2012 07:44 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ik geloof dat dat alleen geldt als het 3 (niet succesvolle) reparaties zijn aan hetzelfde onderdeel. Hou me ten goede, maar vraag het voor de zekerheid even na :s)
Volgens mij niet. Een klant heeft recht op een deugdelijk product. Daarvoor maakt het niet uit of onderdeel x, y, of z kapot is.
pi_114048259
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 07:48 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Een klant heeft recht op een deugdelijk product. Daarvoor maakt het niet uit of onderdeel x, y, of z kapot is.
Oh zou kunnen, dan heb ik dat altijd verkeerd opgevat. Ik dacht na 3 mislukte reparaties aan hetzelfde onderdeel.

Maar gelukkig nog nooit meegemaakt, 1 keer reparatie gehad toen mijn vorige telefoon heel onfortuinlijk tegen een noodhamer liep. Nieuw schermpje erin, en gaan :D
pi_114048299
quote:
99s.gif Op woensdag 11 juli 2012 07:44 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Heb ik na de 2e keer opsturen gevraagd bij de klantenservice Vodafone en dat zou inderdaad het geval zijn bij 3 reparaties aan zelfde onderdeel. Desondanks is er in de VF winkel mij verteld dat als hij terug komt en het nog steeds niet doet dat er dan een verzoek tot swap ingediend gaat worden..
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:06:44 #50
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_114060224
Ik ga er dus nu een nieuwe ROM opdoen, gaat dan gewoon via gewone manier? Of is dat voor elke ROM anders?
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:11:18 #51
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114060463
"gewone" manier?

fullwipe is het beste als je een nieuwe rom pakt
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:45:28 #52
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_114065069
Kan het via deze manier? Werkt die met alle ROM's en kan ik dan, nadat die ROM eropstaat, gewoon backuppen met titanium backup?
pi_114065683
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef Coenehv het volgende:
Kan het via deze manier? Werkt die met alle ROM's en kan ik dan, nadat die ROM eropstaat, gewoon backuppen met titanium backup?
Kijk gewoon in de thread op xda van de ROM die je wilt installeren. Daar staan altijd wel instructies bij over wat je moet wipen etc.
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:00:37 #54
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_114065879
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:56 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Kijk gewoon in de thread op xda van de ROM die je wilt installeren. Daar staan altijd wel instructies bij over wat je moet wipen etc.
Dit staat er: Recommended Installation Steps

Wipe Data/Factory Reset (This does not affect your Internal/External storage)
Format /System (This does not affect your Internal/External storage)
Flash ROM
Follow Aroma Instructions
Wipe Cache
Wipe Dalvik Cache
Reboot

Alleen verder geen uitleg dus...?
pi_114066190
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:00 schreef Coenehv het volgende:

[..]

Dit staat er: Recommended Installation Steps

Flash ROM
Wipe Cache
Wipe Dalvik Cache
Reboot

Alleen verder geen uitleg dus...?
Verdiep je nou eerst een beetje... dat scheelt een hoop. iig moet je het als volgt lezen

-Zet de zip met de rom die je wilt installeren op je sd kaart
-(Re)boot in recovery-mode

Flash ROM
Wipe Cache
Wipe Dalvik Cache
Reboot

- Zet met titanium je gebackupte apps terug
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:19:11 #56
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_114066861
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:06 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Verdiep je nou eerst een beetje... dat scheelt een hoop. iig moet je het als volgt lezen

-Zet de zip met de rom die je wilt installeren op je sd kaart
-(Re)boot in recovery-mode

Flash ROM
Wipe Cache
Wipe Dalvik Cache
Reboot

- Zet met titanium je gebackupte apps terug

Oke, bedankt. Ik kon het nergens vinden.
pi_114067704
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:19 schreef Coenehv het volgende:

[..]

Oke, bedankt. Ik kon het nergens vinden.
Succes! Zolang je je aan de instructies houdt kan er eigenlijk niks mis gaan.
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:40:35 #58
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_114068061
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:34 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Succes! Zolang je je aan de instructies houdt kan er eigenlijk niks mis gaan.
Oke, daar ben ik eigenlijk een beetje bang voor, eerste keer dat ik er een custom ROM op ga zetten.
pi_114068484
Gewoon precies de instructies opvolgen.
Als je toestel nog niet geroot is, is de eerste keer wat omslachtiger, daarna stelt het echt helemaal niks meer voor en moet je juist oppassen dat je niet blijft flashen en proberen van verschillende roms ;)
Music was my first love, and it will be my last.
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:56:26 #60
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_114068852
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:49 schreef Bartje1981 het volgende:
Gewoon precies de instructies opvolgen.
Als je toestel nog niet geroot is, is de eerste keer wat omslachtiger, daarna stelt het echt helemaal niks meer voor en moet je juist oppassen dat je niet blijft flashen en proberen van verschillende roms ;)
Ja, rooten is me al gelukt. Ik ga het nu proberen :)
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:07:34 #61
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_114077568
Het is gelukt :) Ik heb nu Rootbox erop staan. Op het begin lukte het me niet, kwam erachter dat ik CWM er nog moest opzetten, uiteindelijk erop gezet en is het gelukt! Bedankt voor jullie hulp!
pi_114078150
Grrr... omdat er geen zichtbare braaksporen danwel lichamlijk letsel is, vergoed de verzekering mijn gestolen telefoon niet :(

Dan maar sparen voor een nieuwe, en de verzekerig ook meteen opgezegd
pi_114079872
HOAX of waar?

Samsung Galaxy S2 Will Not Receive Android 4.1, JellyBean Due to Hardware

quote:

Certain hardware limitations could hold Samsung Galaxy S2 owners back from receiving the Android 4.1, JellyBean update.

While its successor, the S3 is a shoe-in to upgrade, the S2 lacks some of the components it would need to allow the OS to run smooth and efficiently on the smartphone.

Some of these hardware limitations include low screen resolution, with most S2s having a 800 x 480 resolution, and the fact that it features a dual-core processor, while quad-core chips are preferred for JellyBean.

Another thing that could hold the S2 back from receiving the new Android build is that the handset will not run as smoothly with JellyBean and TouchWiz working simultaneously.

A similar situation occurred when Android 4.0, Ice Cream Sandwich launched at the end of last year with the Galaxy S I9000. Samsung announced that the smartphone was not going to be upgradable to ICS due to hardware limitations and incompatibility with other software already running on the handset.

Samsung is expected to announce the rest of the list for devices that will be JellyBean 4.1 updatable. The only two guaranteed devices as of today are the Samsung Galaxy S3 and the Galaxy Nexus.

It seems like Samsung, in conjunction with Google, is attempting to phase out older smartphones in order to usher in the new models by creating software that only functions on the latest hardware.

And with the level smartphones such as the S2 can perform at today, there are little to no reason why someone would need to upgrade a device other than a change in software or the desire for an HD display.

Google announced Android 4.1, JellyBean last week during its Google I/O keynote.
http://www.christianpost.(...)e-to-hardware-77519/
  woensdag 11 juli 2012 @ 22:03:14 #64
45 SiGNe
pi_114083729
Dat met de processor lijkt me niet kloppen, anders zou Jellybean op geen enkele andere telefoon kunnen draaien als die minder dan 4 cores heeft.
En wat de resolutie betreft lijkt dat me makkelijk aan te passen, ICS heeft er met oudere telefoons ook geen probleem mee.
En anders komt er wel een alternative Rom uit die door iemand zelf is gemaakt.
pi_114084491
Cynangogen is al bezig met jellybean dus er komt geheid een 4.1 rom uit.
pi_114084963
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:17 schreef MineraalWater het volgende:
Cynangogen is al bezig met jellybean dus er komt geheid een 4.1 rom uit.
_O_

met een beetje mazzel krijg ik deze week die jig binnen.

welke kernel / rom / iets anders? raden jullie me aan? :P

Ik wil gaan voor de stock android experience zegmaar. Met de goodies zoals usb OTG.

Hoe maak ik trouwens een backup van mijn hele feun voordat ik hem geroot heb?
  woensdag 11 juli 2012 @ 22:43:37 #67
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_114085909
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Coenehv op 12-07-2012 01:47:00 (Al gevonden) ]
pi_114097446
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:03 schreef SiGNe het volgende:
Dat met de processor lijkt me niet kloppen, anders zou Jellybean op geen enkele andere telefoon kunnen draaien als die minder dan 4 cores heeft.
En wat de resolutie betreft lijkt dat me makkelijk aan te passen, ICS heeft er met oudere telefoons ook geen probleem mee.
En anders komt er wel een alternative Rom uit die door iemand zelf is gemaakt.
De nexus is gelijk of minder dan de S2
pi_114097521
Zo gisteren maar eens een factory reset gedaan. Alleen had ik dan wel mn apps en zo moeten backuppen op de google servers, dat had ik dus niet gedaan (rest wel via Kies) dus ik was wel ff zoet alles weer terug te zetten :')

Benieuwd of de batterij ed nu beter is.
  donderdag 12 juli 2012 @ 09:47:34 #70
131603 Afwazig
Serious business
pi_114098087
Hoe back-up je op de Google servers?
  donderdag 12 juli 2012 @ 09:50:33 #71
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114098160
wat wil je backuppen?
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_114098421
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 09:47 schreef Afwazig het volgende:
Hoe back-up je op de Google servers?
Je apps ed: instellingen->back up maken en terugzetten-> back-up mijn gegevens en bv automatisch herstellen aanzetten.
pi_114130453
Telefoon weer terug.. en hij werkt nog ook :o :) _O_
pi_114151261
Zo jig is binnen.

Stap 1, hoe backup ik mijn smsjes / contacts / call log zodat ik die na het rooten weer terug kan zetten?

Stap 2, moet ik eerst de stock rom rooten voordat ik een custom rom er op kan doen? ( let's say cyonagen mod 9 )

stap 3, hoe zet ik mijn smsjes contacts etc weer terug als ik geroot heb?

Beetje newbie vragen enzo :@
pi_114153665
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 13:30 schreef gogosweden het volgende:
Zo jig is binnen.

Stap 1, hoe backup ik mijn smsjes / contacts / call log zodat ik die na het rooten weer terug kan zetten?

Stap 2, moet ik eerst de stock rom rooten voordat ik een custom rom er op kan doen? ( let's say cyonagen mod 9 )

stap 3, hoe zet ik mijn smsjes contacts etc weer terug als ik geroot heb?

Beetje newbie vragen enzo :@
1: http://www.tested.com/new(...)-your-android-phone/

2: Nee hoeft niet je kunt gewoon meteen een rom erop zetten, Natuurlijk wel eerst een nieuwe kernel flashen.

3: Zie stap 1 :)
pi_114154737
Ok thanks! duidelijk

Welke kernel kan ik er dan het beste op zetten? of verschilt dat per rom?

En waar kan ik mijn stock firmware vinden mocht ik weer terug willen?
pi_114171770
Ok succesvol resurrection geflashed

Wat zei ik je tom?! :6
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:25:39 #78
45 SiGNe
pi_114177950
werkt het een beetje goed zo'n Jig?
En als je nu terug zou willen, dan is je telefoon weer zoals vlak voor je flash?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:27:36 #79
45 SiGNe
pi_114178061
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 14:27 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

1: http://www.tested.com/new(...)-your-android-phone/

2: Nee hoeft niet je kunt gewoon meteen een rom erop zetten, Natuurlijk wel eerst een nieuwe kernel flashen.

3: Zie stap 1 :)
Bedankt voor stap 1 :)
een vriendin van me wil van een kapotte S1 overstappen op een S3 en dat moet ik dus doen..
Ben verdeury wel jaloers op die S3, die gebruikt ze totaal niet ten volle (maar ze heeft nu wel lekker een duur abonnement :6 )
pi_114178428
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:25 schreef SiGNe het volgende:
werkt het een beetje goed zo'n Jig?
En als je nu terug zou willen, dan is je telefoon weer zoals vlak voor je flash?
die jig kan je de counter niet meer mee terug zetten. dan moet je een oude bootloader flashen wat nogal risky is :N

Als ik weer terug wil flash ik mijn laatste stock firmware die ik met het progje CheckFusDownloader_v2.1 kan downloaden ( die haalt het van de zelfde plek als KIES )

maar dat heb ik dus nog nooit geprobeerd dus ik weet dat niet zeker :@
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:39:46 #81
45 SiGNe
pi_114178636
Counter terugzetten kan weer met triangle away, dat scheelt dan weer.

Maar als je teruggaat heb je dus weer een hele schone telefoon?
Zou toch fijn zijn als er iets zou zijn (evt die Jig, geen verstand van) waarmee je heel snel even een Rom kan testen en als ie bevalt dat je dan alles weer opnieuw installeerd maar dat als het niet bevalt dat je weer terug kan gaan naar het moment vlak voor de flash.
Dan hoef je niet alles weer opnieuw te downloaden en in te stellen.
pi_114179431
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:39 schreef SiGNe het volgende:
Counter terugzetten kan weer met triangle away, dat scheelt dan weer.

Maar als je teruggaat heb je dus weer een hele schone telefoon?
Zou toch fijn zijn als er iets zou zijn (evt die Jig, geen verstand van) waarmee je heel snel even een Rom kan testen en als ie bevalt dat je dan alles weer opnieuw installeerd maar dat als het niet bevalt dat je weer terug kan gaan naar het moment vlak voor de flash.
Dan hoef je niet alles weer opnieuw te downloaden en in te stellen.
ja als je met CWM een nandroid backup maakt. Dan ga je wel terug naar je rooted telefoon trouwens.

Ga ik nu doen, wil toch weer naar stock :@
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:58:33 #83
45 SiGNe
pi_114179528
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ja als je met CWM een nandroid backup maakt. Dan ga je wel terug naar je rooted telefoon trouwens.

Ga ik nu doen, wil toch weer naar stock :@
Kijk, da's handig en scheelt een hoop stappen. ^O^
pi_114180506
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:58 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Kijk, da's handig en scheelt een hoop stappen. ^O^
idd :Y
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:16:36 #85
45 SiGNe
pi_114182454
Wel even laten weten hoe die jig bevalt, koop ik er misschien ook een.

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 14-07-2012 01:36:18 (bEvalt!) ]
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:32:33 #86
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114182973
Je moet nooooit settings backuppen trouwens. Kan je veel gezeik om krijgen. Beste is gewoon een rom flashen en apps contacten lijsten smsjes ed terug te zetten. Die nandroid backups zijn vlgns mij niet optimaal
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_114187047
Ik heb al zeker een half jaar die jig en hij werkt ook gewoon goed op mijn geflashte Siyah kernel + Resurrection rom.
pi_114187054
De 4.0.4 update( russische ) van samsung is echt prut! van 1 uur snachts tot half tien smorgens -85% van de accu af terwijl hij nog in spaarstand stond ook!
pi_114238848
Echt sinds de harde reset was de batterij prima. Met green power erop gaat hij alleen maar veel sneller leeg! Die gaat weer er af dus.
pi_114238921
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:32 schreef Catch22- het volgende:
Je moet nooooit settings backuppen trouwens. Kan je veel gezeik om krijgen. Beste is gewoon een rom flashen en apps contacten lijsten smsjes ed terug te zetten. Die nandroid backups zijn vlgns mij niet optimaal
hmm ik heb gewoon een complete nandroid backup voor het geval dat. Neemt toch niet zo veel ruimte in :P
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 09:52 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb al zeker een half jaar die jig en hij werkt ook gewoon goed op mijn geflashte Siyah kernel + Resurrection rom.
jij hebt je telefoon zeker niet via KIES geupdate naar 4.0 ? want jij hebt de oude bootloader nog, ik heb de nieuwe al :N

Trouwens, Als mijn carrier settings verkeerd staan, kan dat zorgen voor hogere kosten :?
pi_114238935
iemand een idee hoe ik dat glaasje voor m`n lens schoonkrijg?.... er zitten wat lichte krasjes op, maar hier door reageert mijn camera heel raar op licht en hij is vrij vaak onscherp....
(Opsturen doe ik niet meer, en naar de telefoontturk ook niet)
  zondag 15 juli 2012 @ 20:51:51 #92
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114243409
Displex
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 15 juli 2012 @ 20:58:52 #93
45 SiGNe
pi_114243782
Handig om te weten, de LQ5 firmware kan tot een hardbrick leiden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1756242
  zondag 15 juli 2012 @ 23:04:27 #94
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114250730
Die bug zat ook in de vorige Note software
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_114268251
Bij Saturn in mijn woonplaats hebben ze S2 voor 479,- terwijl de webshop van Media markt die verkoopt voor 399,-. Dat is wel een groot prijsverschil. Saturn en Mediamarkt zijn toch van dezelfde eigenaar? Ben benieuwd of ik de verkoper van Saturn ga overtuigen om voor 399,- te verkopen, of ik ga zeker naar Mediamarkt.
  maandag 16 juli 2012 @ 14:41:02 #96
45 SiGNe
pi_114269968
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:05 schreef daniela_007 het volgende:
Bij Saturn in mijn woonplaats hebben ze S2 voor 479,- terwijl de webshop van Media markt die verkoopt voor 399,-. Dat is wel een groot prijsverschil. Saturn en Mediamarkt zijn toch van dezelfde eigenaar? Ben benieuwd of ik de verkoper van Saturn ga overtuigen om voor 399,- te verkopen, of ik ga zeker naar Mediamarkt.
Saturn heeft vast webshops uitgesloten van die actie, daar valt moeilijk tegen te concureren omdat die veel minder kosten (geen winkelpand met personeel, alleen een magazijn) hebben.
Daarbij kan je je afvragen waarom de webwinkel van MM goedkoop is.
Misschien unbranded telefoons in landen als Roemenië ingekocht en zo geen gebruik maken van de Nederlandse import.
pi_114271343
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:05 schreef daniela_007 het volgende:
Heb hem toen voor 350 kunnen bestellen. Nu is hij rond de 360

http://tweakers.net/price(...)-ii-i9100-zwart.html
pi_114273099
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:08 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Heb hem toen voor 350 kunnen bestellen. Nu is hij rond de 360

http://tweakers.net/price(...)-ii-i9100-zwart.html
Dat is best goedkoop, is er verschil tussen jouw S2 en de 'dure' S2 die Saturn momenteel verkoopt?
pi_114273565
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:49 schreef daniela_007 het volgende:

[..]

Dat is best goedkoop, is er verschil tussen jouw S2 en de 'dure' S2 die Saturn momenteel verkoopt?
Sommige verkopen de S2 i9100G ipv de S2 i9100. Zien er precies hetzelfde uit alleen heeft een iets mindere processor en gpu. Ik heb destijds bij telecomlink besteld en die verkocht gewoon de i9100 zonder 'G'. Nu zie ik dat ze wel de 'G' verkopen. Je zult dus per shop moeten kijken of er 'G' bijstaat.
  maandag 16 juli 2012 @ 18:11:44 #100
45 SiGNe
pi_114279177
De G krijgt in elk geval wel een officiele 4.1 versie, Samsung Duitsland is daar in elk geval mee bezig voor de Duitse markt.
Het schijnt makkelijker naar de 9100G te porten zijn dan naar een 9100 omdat de G een andere processor heeft.
  maandag 16 juli 2012 @ 18:24:39 #101
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114279667
forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1380262

de g heeft een andere cpu en heeft iets minder power dus
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')