Misschien is het de moeite waard om een keer een tripje te maken naar het noordenquote:Op zondag 1 juli 2012 17:43 schreef scrub_nurse het volgende:
boh leeuwarden...das wel erg ver vanuit zuid limburg.... maar ik heb wel n winnertattoo
Yesquote:
Op verzoek verwijderdquote:
haha ik wou al zeggen 2 keer is een beetje overbodigquote:
Iets zegt me dat je hier niet mee gaat winnen, al is het wel een gaaf vliegtuig natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:06 schreef Gehenna het volgende:
Ik heb nu deze:
[ afbeelding ]
maar misschien doe ik morgen wel een andere, hihi. x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:08 schreef missbehavin het volgende:
oh deze is wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tattoo's zijn eigenlijk niet aan mijn besteed, maar zulke kunstwerkjes kan ik wel waarderen (bij anderen dan)
Tribals etc. vind ik dan wel weer vreselijk
Robert Moog died for our synths
Thanksquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:28 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh deze is wel tof![]()
Tattoo's zijn eigenlijk niet aan mijn besteed, maar zulke kunstwerkjes kan ik wel waarderen (bij anderen dan)
Tribals etc. vind ik dan wel weer vreselijk
jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik las jailbaitfestival......is dat erg?
Oeh freakin' nice!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:49 schreef habanero het volgende:
ik heb teveel tattoos voor 1 foto
maar deze dan maar
[ afbeelding ]
(alles door Tattoo Eus Leiden)
Like!!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:49 schreef habanero het volgende:
maar deze dan maar
[ afbeelding ]
Ken je de film All That Jazz uit 1979? Prachtfilmquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:53 schreef SW8810 het volgende:
[..]
Ken je de film All That Jazz uit 1979? Prachtfilm![]()
En jazz![]()
En ik heb nog wel meer betekenissen bij" All That Jazz"...
Deze is trouwens gezet door Kara Inksane
ben jij dat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:49 schreef habanero het volgende:
maar deze dan maar
[ afbeelding ]
Damnquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:00 schreef Appelmeloen het volgende:
@ habanero. thx!
@ Bosbeetle
dat is deze geworden
[ afbeelding ]
helaas...quote:Op zondag 8 juli 2012 21:00 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb mijn tattoo wel geplaatst,maar ik doe toch niet mee. De rit naar Leeuwarden is me toch wat te ver..ik heb het al zo druk de komende tijd. De rest: veel succes!
Ik heb m ook al ingetrokken.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:00 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb mijn tattoo wel geplaatst,maar ik doe toch niet mee. De rit naar Leeuwarden is me toch wat te ver..ik heb het al zo druk de komende tijd. De rest: veel succes!
Heul niet, ik vind ze juist erg gaafquote:Op maandag 9 juli 2012 21:24 schreef habanero het volgende:
ben gevraagd voor 18 hrs festival Balkenhaven en dat valt tegelijk, dus dan zou ik moeten kiezen is niet eerlijk dus trek ik me ook terug![]()
wel jammer had er graag heen gegaan.
toch voor niks voor lul gestaan
Kwaliteit belangrijker dan kwantiteit, posten !quote:Op maandag 9 juli 2012 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heul niet, ik vind ze juist erg gaaf
Ik doe niet mee, ik heb twee lullige tat's vergeleken met de meeste mensen hier![]()
(relatief klein en vrij abstract)
Volgens mij gaat het niet om de grootte hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heul niet, ik vind ze juist erg gaaf
Ik doe niet mee, ik heb twee lullige tat's vergeleken met de meeste mensen hier![]()
(relatief klein en vrij abstract)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Gefeliciteerdquote:
And all that jazz...quote:
Die is al gemaakt hoor maar niet hierquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:43 schreef bierjoost het volgende:
Waarom heeft er nog niemand een iPhone grap gemaakt?
Er komt bij mijn weten een FOK! review als die er is zal ik het in dit topic zettenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:32 schreef habanero het volgende:
Gratz winnaars !
Enne foto's van het festival graag
Ik neem mij camera ook meequote:Op donderdag 12 juli 2012 23:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er komt bij mijn weten een FOK! review als die er is zal ik het in dit topic zetten
Oeh post dan alsjeblieft wat foto's in dit topic na de tijdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:54 schreef SW8810 het volgende:
[..]
Ik neem mij camera ook meeDe locatie is echt heel vet! Misschien kan ik er nog wat modellen scoren!
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:25 schreef SW8810 het volgende:
Mijn 3e en laatste tot nu toe....! (all that jazz)
[ afbeelding ]
Ga ik doen!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oeh post dan alsjeblieft wat foto's in dit topic na de tijd
Kijk!quote:
Helemaal niet omdat station woerden eruit ligtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:03 schreef SW8810 het volgende:
[..]
Ga ik doen!
[..]
Kijk!![]()
Mijn driver had me laten zittenmaar gelukkig heb ik een nieuwe gevonden! Met de trein is het niet te doen… van Rotterdam naar Leeuwarden…
Echt?! Nou... dat had zeker drama geweest!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Helemaal niet omdat station woerden eruit ligt
Sowieso blokhuispoortquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:54 schreef SW8810 het volgende:
[..]
Ik neem mij camera ook meeDe locatie is echt heel vet! Misschien kan ik er nog wat modellen scoren!
Tof! Heb je nog foto's gemaakt?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:02 schreef artelligence het volgende:
Ik ben er! Goede artiesten op een hoop! Het kriebelt weer... Maatje van me laat nu flash zetten door Jelle
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |