abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 juli 2012 @ 15:44:27 #1
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_113630684







[ Bericht 50% gewijzigd door Fir3fly op 01-07-2012 16:49:06 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 1 juli 2012 @ 15:45:14 #2
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_113630714
OP update ik later wel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_113631040





Feel free to ignore my comments.
  zondag 1 juli 2012 @ 16:44:37 #4
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_113633122
-oeps-
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator zondag 1 juli 2012 @ 16:48:17 #5
249559 crew  Lavenderr
pi_113633284
Top OP ^O^
pi_113633509
quote:
14s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
Top OP ^O^
Dankjewel. :+
Feel free to ignore my comments.
  zondag 1 juli 2012 @ 17:56:09 #7
67174 Dos37
Come on Twente
pi_113636249
Ik zou het trouwens prima vinden als het naar zondag zou gaan. Tuurlijk sterft er dan een traditie maar het komt mij beter uit. 8-)
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_113636368
leuk man Rossi in de op
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_113644233
Bridgestone launch tyre destruction investigation

quote:
MotoGP tyre supplier Bridgestone have launched an investigation to find out the reasons why Valentino Rossi and Ben Spies' tyres fell to bits in such a dramatic fashion in yesterday's Assen round.

The Doctor was forced to pit in and change tyres after big chunk fell out of his rear while Ben Spies soldiered on with his tyre but lost a potential podium spot to Andrea Dovizioso. "A chunk came out of the tyre and then a second; I couldn’t do anything about it. I was hoping Dovi would get past me as I was worried the tyre would explode and I didn’t want to fall right in front of him," said the Texan.

The chunks all came out of the right shoulder of the assymetic harder rear. It also happened to Pramac Ducati's Hector Barbera. All this happened just one meeting after Casey Stoner slammed the firm because the performance in his tyre at Silverstone disappeared after five laps.

“Unfortunately a few riders experienced a problem with their rear tyre today and we sincerely apologise to those riders affected. We have commenced a full investigation into the matter and I will personally take the affected tyres back to Bridgestone’s Technical Centre in Japan tomorrow where they will undergo detailed analysis to determine the cause of this issue," said Bridgestone's Shinichi Yamashita.

11.gif
Feel free to ignore my comments.
pi_113665359
quote:
The fuck, die band is wel echt naar z'n grootje.
pi_113683554
Geen botbreuken voor Lorenzo

quote:
De crash in de eerste ronde van de Dutch TT leverde Jorge Lorenzo een pijnlijke voet op en er werd een beetje gevreesd dat er iets gebroken was. Na een uitgebreide medische controle werd duidelijk dat de Spanjaard wel zijn enkelbanden heeft verrekt maar dat er niets is gebroken.

Yamaha liet na afloop van de Dutch TT niets doorschemeren over een eventuele blessure voor Jorge Lorenzo nadat de Spanjaard in de eerste bocht van de MotoGP race door Alvaro Bautista onderuit was gereden. De Spanjaard had echter duidelijk pijn aan zijn voet en liet zich voor de zekerheid toch nog even wat uitgebreider onderzoeken.

Uit dat onderzoek is gebleken dat Lorenzo gelukkig niets heeft gebroken maar hij wel de enkelbanden van zijn rechter enkel verrekt heeft, verder is het onderliggende bot gekneusd maar dat zal Lorenzo niet in de weg staan om op de Sachsenring te kunnen racen.

“Ik kan van start gaan in Duitsland. De doktoren zeiden wel dat als er iets gebroken was dat ik de komende twee races dan had moeten overslaan .. god zij dank! Voor wat betreft het incident met Alvaro, ik heb zijn excuses geaccepteerd en ik koester geen wrok. Het was een fout die hij niet nog eens zal maken,” vertelde Lorenzo.

De crash kan hem later dit seizoen nog wel duur komen te staan want naast de punten die hij misliep ging er ook een vrijwel nieuw motorblok – er was nog maar nauwelijks 200 km mee gereden - naar de gallemiezen. Met een beetje pech kan het zo zijn dat Lorenzo dit jaar nog een keer vanuit de pitlane zal moeten vertrekken.

Eerst werd gedacht dat er zonder straf een extra motorblok zou mogen worden gebruikt aangezien het verlies van dit motorblok niet door eigen schuld kwam maar dat bleek een misverstand te zijn. Intussen was Honda al op zijn achterste poten gaan staan vanwege dit vermeende extra motorblok en dreigde een protest in te gaan dienen.
lorenzo99 twitterde op zondag 01-07-2012 om 18:23:17 Deze middag heb ik de diagnose van mijn rechter enkel. Ik heb verstuikte tibiofibulaire ligamenten... http://t.co/b77iSz1u reageer retweet
Feel free to ignore my comments.
pi_113684452
Wel knap dat Jorge in het Nederlands twittert.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_113684776
quote:
7s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:31 schreef Beach het volgende:
Wel knap dat Jorge in het Nederlands twittert.
:+
Feel free to ignore my comments.
pi_113767159
Bautista vindt straf voor crash veel te zwaar

quote:
Alvaro Bautista is het totaal niet eens met de straf die hij gekregen heeft voor de botsing met Jorge Lorenzo bij de start van de TT in Assen. De Gresini-rijder remde te laat voor de eerste bocht, ging tegen het asfalt en nam Lorenzo mee in zijn val.

"Ik baal nog steeds enorm van mijn crash in de eerste bocht, want we waren erg goed bezig tijdens de trainingen in Assen en ik weet zeker dat ik daar een goede race had kunnen hebben", vertelt Bautista nu. "Ik had het rempunt gewoon verkeerd ingeschat en in een poging om niemand te raken remde ik zo hard dat ik onderuit ging en toch nog tegen een andere rijder belandde.
Het spijt me enorm voor Jorge dat hij de race niet heeft kunnen finishen en dat hij waardevolle punten in het kampioenschap heeft verloren. Maar gelukkig heeft hij er geen ernstige blessures aan overgehouden. En één ding is zeker: dit zal nooit weer gebeuren."

Na afloop van de Dutch TT kreeg Bautista voor de botsing met Lorenzo een gridstraf voor de race in Duitsland. "Ik vind die straf veel te zwaar voor een race-incident, maar ik leg me er met tegenzin bij neer. Hopelijk kan ik toch nog wat punten scoren."
Feel free to ignore my comments.
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 17:08:38 #15
249559 crew  Lavenderr
pi_113767324
quote:
Helemaal niet te zwaar, ik vind het voor Jorge veel erger.
pi_113768405
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 17:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Helemaal niet te zwaar, ik vind het voor Jorge veel erger.
Hier een soortgelijke actie van Lorenzo zelf in 2005, 250cc.
Hij kreeg hiervoor een race schorsing.(Maleisië)
Dus idd, Bautista heeft niets te klagen. :)

Vanaf 0:40
Feel free to ignore my comments.
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 18:11:44 #17
249559 crew  Lavenderr
pi_113769955
quote:
3s.gif Op woensdag 4 juli 2012 17:35 schreef Michael_Moore het volgende:

[..]

Hier een soortgelijke actie van Lorenzo zelf in 2005, 250cc.
Hij kreeg hiervoor een race schorsing.(Maleisië)
Dus idd, Bautista heeft niets te klagen. :)

Vanaf 0:40
Tjezus, je schrikt er gewoon van als je het ziet :o .
Heeft hij een koekje van eigen deeg gekregen. Op termijn.
pi_113772652
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heeft hij een koekje van eigen deeg gekregen. Op termijn.


En de strijd om het kampioenschap is ook weer een stuk spannender. :)
Feel free to ignore my comments.
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 19:20:51 #19
249559 crew  Lavenderr
pi_113772764
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:17 schreef Michael_Moore het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En de strijd om het kampioenschap is ook weer een stuk spannender. :)
Haha :D
Dat wel idd. Veel spannender *O*
pi_113785189
quote:
7s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:31 schreef Beach het volgende:
Wel knap dat Jorge in het Nederlands twittert.
Zal Zeelenberg wel achter zitten
pi_113811232
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 23:04 schreef Marks het volgende:

[..]

Zal Zeelenberg wel achter zitten
Ik ga er vanuit dat er hier niet veel mensen Spaans spreken, dus heb ik de tweet maar even vertaald. :)
Feel free to ignore my comments.
pi_113812106
quote:
3s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:28 schreef Michael_Moore het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat er hier niet veel mensen Spaans spreken, dus heb ik de tweet maar even vertaald. :)
Toch een eer dat Wilco hier op het forum actief is :+
pi_113813037
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:47 schreef Marks het volgende:

[..]

Toch een eer dat Wilco hier op het forum actief is :+

8-)
Feel free to ignore my comments.
pi_113872216
Pedrosa > Marquez
Stoner > Bradl

??
pi_113893224
Stoner in moeilijke kwalificatie naar pole-position

quote:
Casey Stoner zal zondag in Duitsland van pole-position starten. In een moeilijke regensessie herstelde de Australiër van technische problemen en wist hij in de laatste minuut de snelste tijd te rijden. Met een 1.31.796 was hij twee tienden sneller dan Ben Spies, terwijl Dani Pedrosa de eerste startrij wist te completeren.

Vroeg in de sessie zette Stoner al een tijd neer waar eigenlijk niemand onderdoor wist te gaan. Hij kreeg niet veel later echter technische problemen met zijn motor, waardoor hij stil kwam te vallen. Thuisrijder Stefan Bradl ging vervolgens wel onder de tijd van de Australiër door en leek daarna voor een sensatie te zorgen toen de regen heviger werd en de meeste rijders in de pitstraat bleven.

In de laatste tien minuten werd het echter weer droog en werd ook de baan steeds droger, waardoor de poletijd elke halve minuut wel werd verbeterd. Met name Bradl, Spies en Nicky Hayden waren de belangrijkste mannen, maar uiteindelijk was het toch Stoner die op zijn reservemachine sneller ging dan iedereen en in zijn laatste ronde onder de tijd van Spies dook.

De Amerikaan zal nog wel als tweede starten, voor Pedrosa, die de hele kwalificatie onopvallend was, maar profiteerde van de opdrogende baan en toch derde wist te worden. Cal Crutchlow werd vierde, voor een wat tegenvallende Jorge Lorenzo. Bradl wist zich op het einde niet meer te verbeteren en moest uiteindelijk genoegen nemen met de zesde plek, voor Hayden, Andrea Dovizioso en Valentino Rossi. Aleix Espargaro completeerde de top-tien.

De regen zorgde ervoor dat meerdere rijders crashten. Hector Barbera, Michele PIrro, Matteo Pasini wisten allen direct op te staan, maar Danilo Petrucci had iets meer moeite, nadat hij met hoge snelheid door het grind was gegleden. De brancard kwam er voor de zekerheid bij, maar uiteindelijk wist ook de Italiaan op eigen kracht weg te lopen.

De Duitse Grand Prix start zondag om 13.00 uur.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Casey Stoner      Honda                     1m31.796s
Ben Spies         Yamaha                    1m31.989s  + 0.193s
Dani Pedrosa      Honda                     1m32.081s  + 0.285s
Cal Crutchlow     Tech 3 Yamaha             1m32.288s  + 0.492s
Jorge Lorenzo     Yamaha                    1m32.381s  + 0.585s
Stefan Bradl      LCR Honda                 1m32.510s  + 0.714s
Nicky Hayden      Ducati                    1m32.795s  + 0.999s
Andrea Dovizioso  Tech 3 Yamaha             1m33.205s  + 1.409s
Valentino Rossi   Ducati                    1m33.217s  + 1.421s
Aleix Espargaro   Aspar Aprilia             1m33.900s  + 2.104s
Alvaro Bautista   Gresini Honda             1m34.088s  + 2.292s
Hector Barbera    Pramac Ducati             1m34.542s  + 2.746s
Colin Edwards     Forward Suter-BMW         1m34.649s  + 2.853s
Randy de Puniet   Aspar Aprilia             1m34.651s  + 2.855s
Mattia Pasini     Speed Master Aprilia      1m34.938s  + 3.142s
Danilo Petrucci   Ioda-Aprilia              1m35.590s  + 3.794s
Michele Pirro     Gresini FTR-Honda         1m35.595s  + 3.799s
Yonny Hernandez   Avintia FTR-Kawasaki      1m35.962s  + 4.166s
Ivan Silva        Avintia Inmotec-Kawasaki  1m36.183s  + 4.387s
James Ellison     Paul Bird Aprilia         1m36.355s  + 4.559s
Franco Battaini   Cardion Ducati            1m36.438s  + 4.642s
Feel free to ignore my comments.
pi_113920638
Race start over 5 minuten, live op BBC2.
pi_113920721
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:54 schreef DennisDeBengel het volgende:
Race start over 5 minuten, live op BBC2.
HE WTF in mijn google agenda stond hij (automatisch) op 14:00 uur.. Vreemd. Thanks for the warning.
Overigens ook op BBCHD
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Moderator zondag 8 juli 2012 @ 13:35:12 #28
249559 crew  Lavenderr
pi_113922113
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:54 schreef DennisDeBengel het volgende:
Race start over 5 minuten, live op BBC2.
Moeilijk kiezen hoor, tussen TDF en motorrace.
Dat wordt switchen ;)
  zondag 8 juli 2012 @ 13:41:56 #29
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_113922404
Stoner :{ ;( Godver, een zekere 2de plaats kwijtspelen in de laatste 4 bochten :N
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator zondag 8 juli 2012 @ 13:44:30 #30
249559 crew  Lavenderr
pi_113922512
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 13:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Stoner :{ ;( Godver, een zekere 2de plaats kwijtspelen in de laatste 4 bochten :N
;(
pi_113922525
Wat een pech.. net nog wat regendruppels in de laatste ronde :'(

Of hij nam teveel risico, kan ook.
  zondag 8 juli 2012 @ 13:51:39 #32
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_113922820
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 13:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Moeilijk kiezen hoor, tussen TDF en motorrace.
Dat wordt switchen ;)
En zo ook nog de F1
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_113922825
Wat een race _O_ en 3 kanshebbers voor de titel :)

Laatste races zouden zonder Stoner echt vreselijk saai geweest zijn....
  Moderator zondag 8 juli 2012 @ 13:53:24 #34
249559 crew  Lavenderr
pi_113922897
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 13:51 schreef chufi het volgende:

[..]

En zo ook nog de F1
Die volg ik dan weer niet. Scheelt alweer :P
Motorrace en wielrennen :9
  zondag 8 juli 2012 @ 13:56:09 #35
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_113923030
Wat enorm zonde, je kon zien dat Stoner het nog wilde proberen.

Aan de andere kant, Lorenzo moet zich wel zorgen gaan maken nu de Hondas de chatter opgelost lijken te hebben...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_113924420
quote:
9s.gif Op zondag 8 juli 2012 13:56 schreef Fir3fly het volgende:
Wat enorm zonde, je kon zien dat Stoner het nog wilde proberen.

Aan de andere kant, Lorenzo moet zich wel zorgen gaan maken nu de Hondas de chatter opgelost lijken te hebben...
Het verschil was erg groot deze race tussen Honda en Yamaha.
pi_113928424
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:24 schreef m1155 het volgende:

[..]

Het verschil was erg groot deze race tussen Honda en Yamaha.
Sachsenring is ook wel een apart baantje, op vloeiende circuits gaat de Yamaha vaak wat beter dus ben benieuwd hoe het volgende week op Mugello gaat.
pi_113943353
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 13:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die volg ik dan weer niet. Scheelt alweer :P
Motorrace en wielrennen :9
Euh... tdf is leuk, maar van 13.00 tot 14.00 tdf kijken of motogp, lijkt me niet eens eens het twijfelen waard. MotoGP biedt toch 10x meer spektakel dan, daarna tdf kijken en je mist niets....

Overigens heeft de F1 in mijn ogen toch (weer) gewonnen qua spektakel - spanning in de race vandaag. Misschien moet je dat dan toch ook eens gaan volgen ;)

De oude Sachsenring is in mijn ogen misschien het mooiste circuit wat ik ken, voor de geintresseerden een mooie (Duitstalige) docu over de historie van die baan. Van de echte versie, naar de huidige die geen enkel overeenkomend stuk meer heeft als de echte baan, vergelijkbaar zoals de huidige Nurburgring zo goed als geen stuk gebruikt van de beruchte Nordschleife...
De moeite zeker waard !
  Moderator zondag 8 juli 2012 @ 22:06:09 #39
249559 crew  Lavenderr
pi_113946505
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:15 schreef Marks het volgende:

[..]

Euh... tdf is leuk, maar van 13.00 tot 14.00 tdf kijken of motogp, lijkt me niet eens eens het twijfelen waard. MotoGP biedt toch 10x meer spektakel dan, daarna tdf kijken en je mist niets....

Overigens heeft de F1 in mijn ogen toch (weer) gewonnen qua spektakel - spanning in de race vandaag. Misschien moet je dat dan toch ook eens gaan volgen ;)

De oude Sachsenring is in mijn ogen misschien het mooiste circuit wat ik ken, voor de geintresseerden een mooie (Duitstalige) docu over de historie van die baan. Van de echte versie, naar de huidige die geen enkel overeenkomend stuk meer heeft als de echte baan, vergelijkbaar zoals de huidige Nurburgring zo goed als geen stuk gebruikt van de beruchte Nordschleife...
De moeite zeker waard !
Zeker de moeite waard. Geweldig! Bedankt ;)
pi_113976956












Ik heb genoten. :s)
Feel free to ignore my comments.
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 18:24:37 #41
249559 crew  Lavenderr
pi_113977286
Begrijp ik :P
Vooral van het laatste plaatje natuurlijk :D
pi_113977829
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
Begrijp ik :P
Vooral van het laatste plaatje natuurlijk :D
:D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feel free to ignore my comments.
pi_113977982
Bridgestone verklaart problemen in Assen

quote:
Tijdens de Duitse Grand Prix kwam Bridgestone met een verklaring over de bandenproblemen die onder andere Valentino Rossi en Ben Spies in Assen hadden, volgens de bandenleverancier lag het onder andere aan onverwachte hogere temperaturen.

Ruim een week geleden moest Valentino Rossi tijdens de Dutch TT een band wisselen nadat de stukken rubber er af waren gevlogen en later in de race vlogen ook bij Ben Spies de stukken rubber om zijn oren. Bridgestone liet de zaak nauwkeurig onderzoeken en kwam op de eerste dag van de Duitse Grand Prix met een verklaring.

Volgens Shinji Aoki, manager van de motorsportbanden ontwikkelingsafdeling van Bridgestone, werden de problemen veroorzaakt door oververhitting. De ongewoon hogere temperatuur – vorig jaar was het 18 graden, dit jaar iets minder dan 40 graden - van het TT circuit was een van de factoren die voor oververhitting zorgde. Verder zouden het hogere koppel van de 1000cc machines maar ook rijstijl en de verschillende elektronica kunnen hebben bijgedragen aan de problemen met de banden.

De specificatie die Bridgestone vooraf had gekozen voor de race op Assen voldeed dus niet aan de eisen die het circuit dit jaar aan de MotoGP machines stelde, het was dus geen fabricagefout en daarmee was in feite de kous af.

Om vergelijkbare potentiële problemen tijdens de Italiaanse Grand Prix op Mugello te voorkomen werkt Bridgestone momenteel wel aan een speciale partij banden met een hardere compound en een andere constructie. Het is op Mugello namelijk wel eens eerder goed mis gegaan toen Shinya Nakano’s achterband op het rechte stuk op topsnelheid in stukken brak, de Japanner bleef wonderwel nagenoeg ongedeerd.
Feel free to ignore my comments.
pi_113980731
Iwema mag ook wel wat anders gaan doen zeg. Elke keer is het wel wat en heeft ie eens de kans door de regen bakt hij er nog niks van.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_113981884
Feel free to ignore my comments.
pi_114018139
calcrutchlow twitterde op maandag 09-07-2012 om 09:49:27 Long day travelling today to Italy ! Been through airport security and just felt like I was violated …! Unreal what they do over here reageer retweet
Feel free to ignore my comments.
pi_114018204
quote:
Haha, wat een baas :P
pi_114024301
Hebben jullie deze al gezien? Geen idee welke wedstrijd dit ooit was, maar een super dikke faal van Rosso die denkt dat de race al afgelopen is..
http://www.killsometime.c(...)Leader-Last-Lap-Fail
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_114025257
Net zoals Julian Simon (dacht Barcelona 2009).
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_114025841
Ik snap dat niet zo goed, je ziet toch (of niet dus) een vlag wapperen..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_114026018
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:04 schreef Beach het volgende:
Net zoals Julian Simon (dacht Barcelona 2009).
Gevonden idd. Maar die had het tenminste nog redelijk snel door. Rosso blijft gewoon heel dom super lang naar de andere racers kijken :P

Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_114028789
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:44 schreef delano.888 het volgende:

Rosso

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:18 schreef delano.888 het volgende:

Rosso

Hij heet Riccardo Russo en hij rijdt in het Superstock 600 European Championship waar hij het kampioenschap leidt voor Nederlander Michael Vd Mark. :)

Dit hoort trouwens in het Superbike topic. ;)
Feel free to ignore my comments.
pi_114029764
Ducati deal hard to refuse, says Cal Crutchlow’s boss

quote:
Cal Crutchlow’s Tech 3 Yamaha boss Herve Poncharal believes the British rider can’t knock back the opportunity to join Ducati’s factory squad in 2013.

With the chance of a factory Yamaha ride not materialising, Crutchlow will have to remain in the satellite Tech 3 squad on the same financial terms if he rejects Ducati’s lucrative two-year offer.

The 26-year-old has a two-year offer from Ducati, as was exclusively revealed by MCN last month.

And Poncharal told MCN: “Ducati’s priority is clearly to sign Cal. I have not lost him yet but I would be really sad because this year he has been fantastic. And I know how much he can still improve.

"I can’t see how he can’t accept the offer he has from Ducati. I am worried and sad but if he can make good money and have a full factory behind him, then I understand why he would go.

"Does he stay with Tech 3 knowing he will never have the factory spec bike and the money is nothing special? Or do you go to a full factory team and earn good money? He doesn’t want the money to travel first class around the world or have a flash car but he wants to be comfortable.

"As a factory rider he could sell his personal deals and leathers and helmet deals for more. And as a satellite rider at Yamaha he is going to be between third and sixth every week and that is not easy. If he goes to Ducati then worst case scenario he will finish fifth to eighth but he will have a factory behind him."

Poncharal has made a verbal offer of a two-year deal to Crutchlow and he added: “I can make him an offer and it is based on this year’s contract and they have told me no way.”

Crutchlow is expected to tell Ducati his decision on whether he will join them in 2013 during this weekend’s Italian MotoGP round at Mugello.
Feel free to ignore my comments.
pi_114030876
Hayden: 'Crutchlow has the right attitude'

quote:
Nicky Hayden has an uncertain future at Ducati as they have reportedly placed a two-year contract in front of Cal Crutchlow for 2013.

Commenting on talks that the Briton aggressive riding style is similar to Casey Stoner, the only man able to get anything competitive out of the Desmosedici GP, Hayden said: “Of course Cal has got the right attitude and he is not going to give up real easy, but today he was fighting that Yamaha a lot to be racing with me. Obviously, he got a bad start, but he’s not going to have to fight that Ducati any less.

“I know people say he rides a lot like Stoner, but from where I’m sitting I don’t see him riding a lot like Stoner. From where I watched there is a little difference there. I don’t want to sound like a hater just because they are offering him my bike, but we’ll see. Cal beat me and he is a good rider, obviously, but to say he rides like Stoner, I’m not sure.

“People think you got to be aggressive on the Ducati, but when you saw Stoner go fast on it, he let the bike move. The bike moved a lot, but he didn’t. He was smooth and he never fought the bike. He let the bike move under him.

"With Cal the bike moves, but also he moves a lot. Of course it is interesting and he has got a lot of potential. He’s got the right attitude and he won’t give up after the first couple of crashes, so it would be interesting to see.”

Hayden believed that Crutchlow has his own hard-riding style, unlike anybody else. He was unsure who would have the right style for the Desmosedici as the bike needs its rider to be aggressive to build heat in the tyres.

If the 2006 MotoGP champion is pushed out at Ducati, there were whispers at the Aragon WSB that he could be drafted across to ride the new 1199 Panigale in 2013.
Feel free to ignore my comments.
pi_114040219
quote:
Hayden in SBK lijkt me wel tof.
pi_114130982
Pedrosa en Marquez in 2013 en 2014 op Repsol Honda

quote:
Dat wat al enkele weken in de lucht hing is nu eindelijk officieel; het Repsol Honda team zal in 2013 en 2014 bestaan uit Dani Pedrosa en Marc Marquez.
quote:
“Ik ben heel blij dat ik een verlenging van mijn contract voor de komende twee jaar met Repsol Honda mag aankondigen. Ik heb al een lange relatie met Honda en ik wilde dan ook graag bij hen blijven. Het gevecht voor het wereldkampioenschap is nog helemaal open en de volgende twee seizoen kunnen heel interessant voor mij worden,” vertelde Pedrosa. “Mijn hele carričre is al gekoppeld aan Honda, vanaf het moment dat ik in de 125cc klasse ging rijden, daarna in de 250cc klasse en sinds 2006 in de MotoGP klasse. Ik ben misschien wel een van de rijders die het langst voor Honda uitkomt en dat maakt me erg trots. Ik wil HRC nogmaals bedanken voor hun steun, ik weet zeker dat we nog mooie dingen zullen beleven.”
quote:
Dat ik volgend jaar met Repsol Honda in de MotoGP zal uitkomen is een droom die uitkomt en ik wil HRC bedanken voor hun vertrouwen in mij. Ik ben er trots op dat ik in de toekomst deel uit ga maken van de grote Honda familie maar ik zal zeker niet de mensen vergeten die me sinds het begin geholpen hebben. Mijn focus ligt nu bij de Moto2 klasse waar mijn team en ik hard werken om ons doel te bereiken, dat is het winnen van de wereldtitel in 2012,” vertelde Marquez.
Feel free to ignore my comments.
pi_114134355
Dus daarmee is meteen de Rookie rule verleden tijd ?
pi_114143217
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 23:36 schreef m1155 het volgende:
Dus daarmee is meteen de Rookie rule verleden tijd ?
Leuk voor Bradl :9
  Moderator vrijdag 13 juli 2012 @ 10:11:58 #59
249559 crew  Lavenderr
pi_114143302
quote:
The new 1199 Panigale :9~
pi_114160927
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 23:36 schreef m1155 het volgende:
Dus daarmee is meteen de Rookie rule verleden tijd ?
Die hebben ze in het weekend van de TT al geschrapt. :)

quote:
Feel free to ignore my comments.
pi_114161357
Feel free to ignore my comments.
pi_114162060
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 10:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

The new 1199 Panigale :9~


O+
Feel free to ignore my comments.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:49:45 #63
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_114162526
Geen Ducati-uitlaten, geen Ducati.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator vrijdag 13 juli 2012 @ 18:08:17 #64
249559 crew  Lavenderr
pi_114163275
quote:
Oh, wat een prachtige machine O+
pi_114196006
Pedrosa naar Italiaanse pole na technisch probleem voor Lorenzo

quote:
Na een eerste snelle ronde van Hector Barbera begon het gevecht tussen Jorge Lorenzo en Dani Pedrosa. Lorenzo was degene die Barbera’s tijd verbeterde om vervolgens een ronde later weer wat sneller te gaan. Een paar minuten later was het echter Pedrosa die op kop stond voordat Lorenzo enkele minuten later weer naar de pole kwam, zo bleef het de rest van de kwalificatie gaan waarbij Lorenzo het langst bovenaan stond.

Met nog acht minuten op de klok was Lorenzo op de zachte banden sneller dan zijn tijd uit de derde vrije training en dus weer sneller dan het baanrecord, maar met drie minuten te gaan was Pedrosa weer wat sneller. Na een snelle bandenwissel van beide rijders ging het weer los op het Autodromo del Mugello.

Pedrosa en Lorenzo waren bezig met een verbetering van de snelste tijd maar tot ieders verbazing dook Lorenzo bij het uitkomen van de laatste bocht, ondanks dat hij onder de snelste tijd zat, ineens de pitlane in. De exacte reden is nog niet gevonden maar een probleem met de elektronica zorgde ervoor dat de gasrespons weg was.

Pedrosa kon zijn snelle ronde wel afmaken en noteerde daarbij een 1’47.284 en daarmee was de Repsol Honda rijder 0,139s sneller dan zijn voor Yamaha rijdende landgenoot.

Achter de twee Spanjaarden was het Nicky Hayden die zich naar de derde tijd had weten te rijden maar de Amerikaan werd tot ieders verbazing naar de tweede startrij geduwd door Hector Barbera, de Pramac Ducati rijder was met zijn vliegende ronde 0,261s langzamer dan Pedrosa. Hayden leek nog even op weg om die derde plek terug te pakken, hij verbeterde wel zijn tijd maar bleef vierde.

Casey Stoner heeft vooralsnog geen goed weekend in Mugello. De Australiër was lange tijd rond de tiende plek te vinden maar wist op het einde nog naar een vijfde plaats te komen maar daar bleef het bij. Cal Crutchlow wist na een eerdere crash met zijn laatste ronde nog voor zijn teamgenoot Andrea Dovizioso te komen.

Naast Dovi staan verder ook Stefan Bradl en een gecrashte Ben Spies op de derde startrij. Valentino Rossi kreeg een gevoelige tik te verwerken, de Italiaan kwam niet verder dan de tiende plaats waarbij hij een seconde langzamer is dan de GP Zero van Barbera.

Alvaro Bautista had na de crashes in de vrije trainingen maar een motor tot zijn beschikking en zal geen grote risico’s hebben genomen, de Gresini Honda rijder werd 11e voor de snelste van de CRT rijders, Aleix Espargaro. De Spanjaard bleef zijn teamgenoot Randy de Puniet en Michele Pirro voor.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Dani Pedrosa      Honda                     1m47.284s
Jorge Lorenzo     Yamaha                    1m47.423s  + 0.139s
Hector Barbera    Pramac Ducati             1m47.545s  + 0.261s
Nicky Hayden      Ducati                    1m47.671s  + 0.387s
Casey Stoner      Honda                     1m47.689s  + 0.405s
Andrea Dovizioso  Tech 3 Yamaha             1m47.749s  + 0.465s
Stefan Bradl      LCR Honda                 1m47.751s  + 0.467s
Cal Crutchlow     Tech 3 Yamaha             1m47.857s  + 0.573s
Ben Spies         Yamaha                    1m48.149s  + 0.865s
Valentino Rossi   Ducati                    1m48.502s  + 1.218s
Alvaro Bautista   Gresini Honda             1m48.894s  + 1.610s
Aleix Espargaro   Aspar Aprilia             1m49.387s  + 2.103s
Randy de Puniet   Aspar Aprilia             1m49.450s  + 2.166s
Michele Pirro     Gresini FTR-Honda         1m50.263s  + 2.979s
Yonny Hernandez   Avintia FTR-Kawasaki      1m50.610s  + 3.326s
James Ellison     Paul Bird Aprilia         1m50.812s  + 3.528s
Mattia Pasini     Speed Master Aprilia      1m50.953s  + 3.669s
Ivan Silva        Avintia Inmotec-Kawasaki  1m51.242s  + 3.958s
Colin Edwards     Forward Suter-BMW         1m51.348s  + 4.064s
Danilo Petrucci   Ioda-Aprilia              1m51.473s  + 4.189s
Feel free to ignore my comments.
  Moderator zaterdag 14 juli 2012 @ 16:43:53 #66
249559 crew  Lavenderr
pi_114198177
quote:
Wel verrassend he, Barbera zo bij de eerste drie.
pi_114199941
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wel verrassend he, Barbera zo bij de eerste drie.
Zeker verrassend, ben benieuwd wat hij morgen kan als het om de knikkers gaat. :)
Feel free to ignore my comments.
  Moderator zaterdag 14 juli 2012 @ 17:33:50 #68
249559 crew  Lavenderr
pi_114200109
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 17:27 schreef Michael_Moore het volgende:

[..]

Zeker verrassend, ben benieuwd wat hij morgen kan als het om de knikkers gaat. :)
Zou leuk zijn als hij dit morgen ook kan, dat zou betekenen dat hij beter met een Ducati om kan gaan dan Rossi ;)
pi_114202567
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 17:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zou leuk zijn als hij dit morgen ook kan, dat zou betekenen dat hij beter met een Ducati om kan gaan dan Rossi ;)
Ik denk dat momenteel zelfs Yonny Hernandez beter om kan gaan met de fabrieksDuc. :D

En dat zeg ik als Rossi-fundamentalist. :@
Feel free to ignore my comments.
  Moderator zaterdag 14 juli 2012 @ 19:08:57 #70
249559 crew  Lavenderr
pi_114202846
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:00 schreef Michael_Moore het volgende:

[..]

Ik denk dat momenteel zelfs Yonny Hernandez beter om kan gaan met de fabrieksDuc. :D

En dat zeg ik als Rossi-fundamentalist. :@
Gevoelsmatig hoort Rossi voor mij gewoon op een Honda.
pi_114204620
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gevoelsmatig hoort Rossi voor mij gewoon op een Honda.
Begrijpelijk, zo heeft immers het grote publiek kennis met hem gemaakt.


Ik zou het geweldig vinden wanneer hij zijn carričre zou afsluiten zoals hij begon:


Aprilia. :)

Dan is de cirkel rond. :s)
Feel free to ignore my comments.
  Moderator zaterdag 14 juli 2012 @ 20:02:24 #72
249559 crew  Lavenderr
pi_114204751
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:58 schreef Michael_Moore het volgende:

[..]

Begrijpelijk, zo heeft immers het grote publiek kennis met hem gemaakt.
[ afbeelding ]

Ik zou het geweldig vinden wanneer hij zijn carričre zou afsluiten zoals hij begon:
[ afbeelding ]

Aprilia. :)

Dan is de cirkel rond. :s)
Wat heb jij toch een geweldige foto's :9~

Ja, zou leuke afronding zijn op een Aprilia ;)
pi_114204931
Ja laat hem volgend jaar op een ART Aprilia rijden en nog meer achteraan als een nachtkaars uitgaan.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_114205541
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat heb jij toch een geweldige foto's :9~

Đ Copyright het Internet 1986-2012 All Rights Reserved. :P
Feel free to ignore my comments.
pi_114205694
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:07 schreef Beach het volgende:
Ja laat hem volgend jaar op een ART Aprilia rijden en nog meer achteraan als een nachtkaars uitgaan.
Tuurlijk niet, vanaf 2015 in het WK Superbike. 14.gif
Feel free to ignore my comments.
pi_114208219
Hayden denies Superbike suggestions

quote:
Nicky Hayden has denied being in discussions over a switch to World Superbikes with Ducati, and says he is determined to remain in the Italian firm's MotoGP line-up.

Ducati is known to be talking to Tech 3 Yamaha's Cal Crutchlow about a 2013 MotoGP deal, and with Valentino Rossi now looking more likely to stay on at Ducati, Hayden's future with the team is in doubt.

There had been rumours that Ducati was set to place the 30-year-old American in its Superbike programme, but Hayden dismissed this.

"I haven't thought about that. Everybody says I've spoken to Ducati about World Superbikes. It's never even been mentioned," he said. "It's a rumour people say like they know something, which makes me laugh, because it shows how much journalists really don't know."

He underlined that his focus was on securing a fifth season in Ducati's works MotoGP line-up.

"I have to think about my future. I've said from the beginning that I really like it here. The team is great," said Hayden.

"Obviously we haven't got the results in the last year and a half that maybe I would've expected. We'll see what happens. I hope things work out, I've got a lot of support from people at Ducati, so I hope we can make it happen."

Hayden is also confident that Ducati is now beginning to turn its form around after a very tough start to 2012. Hector Barbera put his Pramac Ducati third on the grid for this weekend's Italian Grand Prix at Mugello, one place ahead of Hayden's works machine.

"Today I'm two seconds faster than last year. I'm not riding two seconds better than last year. Clearly the bike is better," said Hayden.

The 2006 MotoGP champion also believes that Ducati would be better off continuing to develop its current bike rather than having a total design rethink, despite this year's problems.

"I think we need to stay with this bike. I don't think it's right to keep going change, change, change. We need to chip away," Hayden said. "Look at today, we have a package with a lot of potential. Of course we need to improve the engine and we have to get rid of this understeer problem."
Feel free to ignore my comments.
pi_114208407
Ducati, Crutchlow Stuck on Runway?

quote:
It appears Cal Crutchlow won't have a contract for a Ducati factory bike to sign this weekend at Mugello, after all.

Reports swirled all week that this weekend was the deadline for Crutchlow to inform Ducati bosses whether he would accept a two-year deal offered to him to race a factory Desmosedici. But Crutchlow insists Ducati hasn't presented him with an official piece of parchment to sign.

As you might imagine, even though current bosses at Yamaha are said to have banned him from talking about any deal with Ducati or mentioning Ducati in terms of employment opportunities, Crutch' ignores them.

"Talks are still ongoing, and that's it," Crutchlow said. "It is not a holdup from our side, so read into that what you want.

"As far as I am concerned, we can't do anything different, and we are waiting. It is a situation that I don't print my own contract. They print it and then send it, so obviously nothing has been sent. We have to wait, and I am still talking to them, but we are waiting for them.

"It is their decision. Everything is discussed, but at the minute we don't have any paperwork. I don't have a contract so I can't do anything. Everything else was done quite some time ago, but at the moment there is a bit of a holdup."

That snag doesn't appear to be an 11th-hour change of heart about current Ducati factory rider Nicky Hayden within Ducati management or its new owner, German auto giant Audi. Hayden confirmed he has conducted recent talks with Ducati President and CEO Gabriele Del Torchio, but no formal contract negotiations.
Feel free to ignore my comments.
pi_114208756
Will Ducati Maneuvers Push Hayden To Tech3?

quote:
Nicky Hayden's racing future is still in question as the former MotoGP World Champion is investigating opportunities away from Ducati.

Nicky Hayden accepts that he is not Ducati's primary choice as a rider in MotoGP for 2013 and he is investigating other options including at Tech3 Yamaha.

His current superstar teammate, Valentino Rossi, has denied that he has endorsed Hayden over British rider Cal Crutchlow at Ducati for next year.

Presuming Rossi is with Ducati next year he says that in terms of a teammate that "Crutchlow or Hayden is the same."

Hayden admits his future is up in the air: "I think it is normal, riders don't have a preference as a teammate. I'm happy that after two years Valentino is still supporting me and says it doesn't matter who it is; we have a great relationship.

"But I'm not the number one choice here (at Ducati) so I have to look around and think about my future. It's business, obviously."

Earlier Italian reports claimed that Rossi was recommending Hayden to Ducati bosses.
“No, this is not true," Rossi said. "I said that I like Cal very much and I have a very good relationship with him. He is one of the funniest guys in the paddock.
"But I also very much like Nicky and I know him better because we share time together and a team for longer. He is a good guy and very fast. But I don't give real advice to Ducati on this matter."

Rossi remains non-committal on his future as he continues to urge Audi to get involved in fixing Ducati's stalled race program.

An earlier time frame had pointed to this weekend's Italian GP at Mugello as being crucial concerning Crutchlow's future given that he is not guaranteed factory support if he stays at Tech3 Yamaha next year.

As to his own plans Rossi is still waiting ("I have to talk more with the Audi guys") in the hope that Audi will trigger a major shakeup at Ducati Corse to make the team more competitive.
Feel free to ignore my comments.
pi_114228843
Stoner maakt toch kostbare fouten in de strijd om het kampioenschap.

Wat een race overigens van Bradl _O_ en hij rijdt ook nog eens met oudste spec Honda.
pi_114263379
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:51 schreef M.Melandri het volgende:
Stoner maakt toch kostbare fouten in de strijd om het kampioenschap.

Wat een race overigens van Bradl _O_ en hij rijdt ook nog eens met oudste spec Honda.
Ja, mooi, ook mooi dat Rossi nu al 2 weken laat zien een race pace te hebben waar hij zich niet voor hoeft te schamen !
En hij staat nog altijd als hoogste ducati rijder geklasseerd.... Ruim boven bijvoorbeeld Spies..... _O_
pi_114283507
Als ik zie wat Dovi kan op een Tech3 zal het zeker een vooruitgang zijn voor Hayden.
pi_114284383
Mooie race weer, had van mij nog wel een paar rondjes langer mogen duren.
Dan had wsl nog wel het podium gehaald.11.gif

Anyway, hieronder een kleine sfeerimpressie. :)










Feel free to ignore my comments.
pi_114284674
Voedselvergiftiging voor Spies

quote:
Het lijkt wel of iemand een vloek heeft uitgesproken over Ben Spies want ook tijdens de Italiaanse Grand Prix wil het niet lukken met de Amerikaanse Yamaha rijder die door een voedselvergiftiging pas als 11e over de streep kwam.

De start van de race was vrij goed voor Ben Spies maar al snel zakte de Amerikaan enkele plekken en een paar ronden later weer een aantal plakken waardoor hij achter CRT rijder Randy de Puniet kwam te rijden en even leek het erop dat Spies ook een plek aan Mattia Pasini zou verliezen. De met voedselvergiftiging kampende Spies wist zich echter te herpakken en zo in de eindfase nog langs De Puniet te komen om de 11e plaats te pakken.

“Ik ben zo teleurgesteld, niet alleen voor mezelf maar voor het hele team en voor Yamaha die dit weekend hard hebben gewerkt. Ik voelde ma voor de warm-up niet goed en het werd gedurende de dag allen maar erger. Ik had het tijdens de race moeilijk om goede rondetijden te zetten terwijl ik vocht met duizeligheid en probeerde om niet over te geven in mijn helm. De Clinica had voor de race zijn best gedaan om me te helpen maar het was een enorme uitdaging om me te kunnen concentreren en dat met deze snelheden,” aldus Spies.
Feel free to ignore my comments.
pi_114306217
quote:
Wat een race overigens van Bradl _O_ en hij rijdt ook nog eens met oudste spec Honda.
Meest frappante is dat Elias met die motor constant achterin knetterde en mopperde dat er niets mee te beginnen viel. Denk dat het voor een groot deel aan Elias zelf heeft gelegen, want Aspar, waarvoor hij tot zondag in de Moto2 reed heeft inmiddels genoeg van hem gezien.

http://racesport.nl/MotoG(...)D/30251/Default.aspx
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_114320049
Nieuwe Honda niet veel beter

quote:
Op de maandag na de race in Mugello probeerden Repsol Honda rijders Casey Stoner en Dani Pedrosa de 2013 versie van de RC213V uit, het was een stap voorwaarts maar niet zo groot als vooraf gedacht werd.

Om de chatter problemen van Casey Stoner en Dani Pedrosa proberen op te lossen had Honda voor de test in Mugello naast nieuwe motorblokken ook twee nieuwe machines meegenomen die eigenlijk voor het 2013 seizoen bedoeld waren. Over het nieuwe blok waren beide Repsol Honda rijders wel tevreden maar over het nieuwe chassis was vooral Stoner wat minder te spreken.

Honda zal proberen om beide rijders volgende week in Laguna Seca van nieuwe motorblokken te voorzien, Pedrosa zal daarbij waarschijnlijk ook het nieuwe chassis krijgen aangezien hij er voordeel mee denkt te hebben.
Feel free to ignore my comments.
pi_114320221
Mugello's MotoGP test:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Jorge Lorenzo     Yamaha                    1m47.435s
Daniel Pedrosa    Honda                     1m47.549s
Casey Stoner      Honda                     1m47.551s
Nicky Hayden      Ducati                    1m47.746s
Cal Crutchlow     Tech 3 Yamaha             1m47.750s
Andrea Dovizioso  Tech 3 Yamaha             1m47.775s
Stefan Bradl      LCR Honda                 1m48.060s
Hector Barbera    Pramac Ducati             1m48.084s
Alvaro Bautista   Gresini Honda             1m48.530s
Valentino Rossi   Ducati                    1m48.565s
Aleix Espargaro   Aspar Aprilia             1m49.148s
Yonny Hernandez   Avintia FTR-Kawasaki      1m49.547s
Randy de Puniet   Aspar Aprilia             1m50.211s
Michele Pirro     Gresini FTR-Honda         1m50.516s
Franco Battaini   Ducati                    1m50.934s
Colin Edwards     Forward (Various)         1m51.273s
Ivan Silva        Avintia FTR-Kawasaki      1m51.997s
Feel free to ignore my comments.
pi_114320433
Andrea Dovizioso fires warning shot to Yamaha, saying he has alternatives

quote:
Andrea Dovizioso says he 'has alternatives' and could even be open to moving into the Superbike World Championship should he fail to land a works ride with Yamaha.

The Italian, currently at satellite squad Tech 3, has made no secret this year of his desire to land a works ride with the Japanese manufacturer from 2013.

Four podiums in the last five races have helped Dovizioso make an increasingly strong case for himself, but the Italian admits it is perfectly possible he could miss out on the ride.

"Yamaha hasn't decided, it's buying time. I've already understood that meritocracy doesn't count so, despite my results, I already know that it's possible I may never have the factory bike," he told Motosprint.

"But I have alternatives - other teams and other makes - and I'm also considering something very different."

Asked whether he could be open to a switch into Superbikes, he replied: "Yes, that. My objective in MotoGP is to get back on a works bike, because only then could I aspire to get the results I still lack: to fight for the title. If I don't get that, then I might as well go for different experiences."

Despite Yamaha confirming Lorenzo and Honda Moto2 starlet Marc Marquez alongside Dani Pedrosa, there remains a deal of confusion about every other rider – with the future of seven-time champion Valentino Rossi playing a pivotal part.

The Italian has openly criticised Ducati at times this season, and talk of a move away from the Italian manufacturer gathered momentum. He held positive talks with Audi management at the Sachsenring, but insisted ahead of Mugello that his future was still open.

A return to Yamaha remains an option for Rossi, while HRC vice president Shuhei Nakamoto told Motosprint he would be interested in placing the Italian in a works-supplied satellite team.

"I'd like to work with Valentino. When he was at Honda I was on the Formula 1 programme, so the only time I've seen him racing with us from our pits was at the Suzuka 8-hour race," he said.

"It hasn't been possible to place him in the works team, but I'm ready to supply him with a factory bike in one of our satellite teams."

Aside from Dovizioso, Rossi's decision could also hold the key to both Cal Crutchlow and Nicky Hayden's futures.
Feel free to ignore my comments.
pi_114540831
Barbera breekt scheen en kuitbeen bij motorcrosstraining

quote:
Pramac Ducati rijder Hector Barbera heeft zich tijdens een voorbereiding op de Red Bull US Grand Prix danig geblesseerd waardoor hij de race op Laguna Seca aan zich voorbij zal moeten laten gaan.

In de buurt van zijn huis in Spanje heeft Hector Barbera tijdens een motorcrosstraining zijn linker scheen en kuitbeen gebroken, de Spanjaard was zich fysiek aan het voorbereiden op de Red Bull US Grand Prix.

De Spanjaard zal een operatie ondergaan in het inmiddels bekende Dexeus Instituut in Barcelona waar hij door Dokter Mir en zijn medisch team behandeld zal worden. Barbera zal op zondag opnieuw onderzocht worden om te bepalen hoe lang het herstel in beslag zal nemen.

Het Pramac Ducati Team wil de resultaten van het onderzoek afwachten om hun plannen voor de nabije toekomst te kunnen bepalen.
Feel free to ignore my comments.
pi_114609558
Elias vervangt Barbera tijdens Red Bull US Grand Prix

quote:
Toni Elias zal tijdens de Red Bull US Grand Prix terugkeren in de MotoGP klasse als vervanger van de geblesseerde Héctor Barbera.

Barbera staat zes tot acht weken buitenspel vanwege een beenblessure die hij afgelopen week opliep tijdens een motorcross training. De Spanjaard zal daardoor zo goed als zeker de twee Amerikaanse Grand Prix in Laguna Seca en Indianapolis moeten missen.

Het Pramac Racing Team heeft op maandag bekend gemaakt dat Toni Elias in ieder geval tijdens de eerstkomende Grand Prix, op het circuit van Laguna Seca, Barbera zal vervangen.

Elias, in 2010 de allereerste Moto2 wereldkampioen, stapte onlangs op bij het Mapfre Aspar Moto2 team na tegenvallende prestaties en was dus per direct beschikbaar om in te vallen.

De Spanjaard kwam in het seizoen 2008 ook al uit voor het team in de MotoGP klasse en wist toen zelfs twee keer een podiumfinish te behalen in Brno en in Misano.
Feel free to ignore my comments.
pi_114611534
Ben Spies announces he will leave Yamaha MotoGP team

quote:
The American confirmed his decision on the eve of this year's United States Grand Prix, the first of two races held in his home country.

Spies used his personal Twitter account to link to a story on Superbike Planet, which quotes him as saying: "Yesterday I made a comment on Twitter to cause a stir. [Today] I'll be more in saying that I have chosen to leave Yamaha after this season for a litany of reasons.

"I will explain more when I feel it is appropriate. I'm discussing my situation with my sponsors and they are behind me. There are a few people at Yamaha who I hate to leave. And they know who they are. I wish Yamaha the best. I won't make any further comments until the official announcement comes out."

He then added in a separate tweet: "I'm extremely happy to push for the rest of the season to my fans and myself next year starts a new chapter. And yes I'm pumped!"

The American's decision brings a two-year spell with the works outfit to a close, and has huge potential ramifications in the 2013 rider market.

Spies has met with varied success in grand prix racing, earning rookie of the year honours in 2010 while racing for the Tech 3 outfit before moving to Yamaha's factory team to replace Valentino Rossi, and then claiming his first win in 2011 in the Dutch TT. This year he has struggled however, counting two fourth-place finishes as his best results.

His departure leaves the second works Yamaha seat, one of the most coveted rides in MotoGP, open for 2013.

Tech 3's Andrea Dovizioso, currently fourth in the riders' championship with four podiums to his credit, is an obvious candidate based on form.
The Italian recently fired a warning shot to the works team however, saying that he could consider alternative options.

Valentino Rossi is another name understood to be in consideration for the ride, with the Italian achieving unprecedented success with Yamaha between 2004 and 2010.

A potential move for Rossi could bring its own complications however, with sponsorship and his relationship with Jorge Lorenzo - fractured at best in his final two years at Yamaha - all questionable.

Spies meanwhile has not confirmed what he will do next year, but other MotoGP rides - namely at Tech 3 and Ducati – remain potential avenues, as does a switch back to the Superbike World Championship.
BenSpies11 twitterde op dinsdag 24-07-2012 om 16:48:58 I'm extremely happy to push for the rest of the season to my fans and myself next year starts a new chapter. And yes I'm pumped! reageer retweet
Feel free to ignore my comments.
pi_114723502
BenSpies11 twitterde op donderdag 26-07-2012 om 19:43:00 Rumors rumors are so awesome! I've heard I'm riding for 5 diff teams or retiring haha. Laguna is here! reageer retweet
Feel free to ignore my comments.
pi_114724029
Edwards blasts 'piece of shit' bike, Aprilia at Indy?

quote:
Colin Edwards gave a typically colourful explanation of his 2012 MotoGP struggles when he met with the media on the eve of his home US MotoGP at Laguna Seca on Thursday.

The former double World Superbike champion and twelve-time MotoGP podium finisher was the most high-profile rider to sign-up for the new CRT privateer category.

But the Texan made clear he expected much more from the Suter-BMW project, with which he has scored points just twice so far this year.

Asked about his 'really tough' season, Edwards replied: “Yeah. My bike is a piece of shit. That'd be a better way to say it!

“It's been tough. Obviously some of the things we've been promised... we had our ass smacked and our balls tickled and it just hasn't come to fruition.

“Some of the things we were promise just haven't happened. I'm not only trying to race the bike I'm doing 100% of the development. We don't have anybody there...

“I've heard rumours we'll be on an Aprilia at Indianapolis,” he said. “Which is still not going to able to compete with the [prototype] guys but at least it's the best CRT bike out there. If that happens it's a step forward.”

38-year-old Edwards - who said he has a two-year deal with Forward Racing, but is waiting to confirm his 2013 plans - brought his son up from the audience for a mid-press conference photo alongside Valentino Rossi, Casey Stoner, Ben Spies and Jorge Lorenzo
Feel free to ignore my comments.
pi_114724507
Nicky Hayden lands new Ducati MotoGP deal?

quote:
Ducati is rumoured to have completed its first rider signing for the 2013 MotoGP season, in the form of a contract extension for Nicky Hayden.

Hayden, the 2006 world champion with Honda, has been a Factory Ducati rider since 2009.

Although he hasn't won a race since his championship season, Hayden scored just seven points less than team-mate and seven time MotoGP champion Valentino Rossi last year.

The American's place had looked under threat from Ducati's interest in Cal Crutchlow, but GPOne.com says that Hayden has got the nod and could be officially announced as a 2013 rider during his home US GP at Laguna Seca this weekend.

The sudden movement on a Hayden deal will be seen by some as a reaction to the possibility that Rossi will leave the team.
Feel free to ignore my comments.
pi_114773127
quote:
Hayden blijft ook in 2013 Ducati trouw

quote:
Vlak voor aanvang van de Red Bull U.S. Grand Prix heeft Ducati middels een persbericht bekend gemaakt dat men ook in het seizoen 2013 gebruik blijft maken van de diensten van Nicky Hayden.

Nicky Hayden, die aanstaande maandag 31 jaar hoopt te worden, is dit seizoen bezig aan zijn tiende seizoen in de koningsklasse waarvan inmiddels vier seizoenen bij het Ducati Team.

De afgelopen vier seizoenen is de Amerikaan ongekend populair geworden bij de fans en de vele Ducati liefhebbers over de gehele wereld dankzij zijn betrouwbare en positieve vooruitzichten, zijn passie en zijn vastberadenheid.

Momenteel bezet Hayden de achtste positie in de tussenstand van het kampioenschap, werkt hij hard en met volle overgave aan de verdere ontwikkeling van de Desmosedici GP12. Na de vele geruchten over het mogelijke vertrek van Valentino Rossi bij Ducati, de komst van Cal Crutchlow heeft Hayden middels het tekenen van een nieuwe overeenkomst zekerheid voor het seizoen 2013.

"Ik ben erg blij dat ik in 2013 wederom met Ducati in de MotoGP uit kan komen, kan racen op het hoogste niveau en deel uit kan maken van een zeer belangrijk team. Ik hou van de jongens waar ik mee werk, ik hou van de Ducati fans en ik hou van het merk. Dit is in een aantal opzichten een belangrijk moment voor Ducati en ik ben blij dat ik hier onderdeel van uit mag blijven maken. Het voelt alsof ik nog niet klaar ben hier en hopelijk lukt het ons alle stukjes op zijn plaats te laten vallen en de vruchten te plukken van het vele werk wat we de afgelopen jaren verzet hebben. Het is natuurlijk ook geweldig dat we dit nieuws hier in Laguna Seca wereldkundig kunnen maken en dat ik het kan delen met mijn fans, vrienden en familie. Als ik zondag ook nog eens een goed resultaat kan scoren dan zou dat een mooi verjaardags cadeau zijn voor maandag.”
Feel free to ignore my comments.
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 19:12:46 #97
249559 crew  Lavenderr
pi_114774059
quote:
Oeh, morgen races! Wordt het uitgezonden ergens? BBC misschien?
pi_114774150
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oeh, morgen races! Wordt het uitgezonden ergens? BBC misschien?
BBC2 van 23:00u tot 0:00u. :)
Feel free to ignore my comments.
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 19:20:21 #99
249559 crew  Lavenderr
pi_114774245
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:16 schreef Michael_Moore het volgende:

[..]

BBC2 van 23:00u tot 0:00u. :)
Dankje. Tof ;)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 19:23:54 #100
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114774382
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oeh, morgen races! Wordt het uitgezonden ergens? BBC misschien?
en op Sport1, vanavond de kwalificaties
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')