Die kerel zit inderdaad zo vol pinnen en bouten dat hij aan het WK Bionicathlon kan meedoenquote:
Bij wielrenners ter voorkoming van, bij Cech het 2e.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ter voorkoming van of omdat de schedel al minder sterk is door een eerder ongeval?
Een roze met groene stippen?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:55 schreef 1-0-8 het volgende:
Over helmen gesproken... Die gele helmen voor het ploegenklassement zijn echt reteirritant. Die zouden een andere kleur moeten hebben.
Echt hè, gewoon normale helmen. Het publiek interesseert het ploegenklassement toch niet echt.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:55 schreef 1-0-8 het volgende:
Over helmen gesproken... Die gele helmen voor het ploegenklassement zijn echt reteirritant. Die zouden een andere kleur moeten hebben.
Oh, zijn ze daarvoorquote:Op maandag 2 juli 2012 15:55 schreef 1-0-8 het volgende:
Ik vond hem wel wat Ronald Waterreus trekjes hebben...Die Royquote:Op maandag 2 juli 2012 15:57 schreef vanBoeschoten het volgende:
Royke heeft er zin in gelukkig!
Ben benieuwd, verbaast me niks als hun treintje helemaal in de frot gereden wordt..
Maar ik heb Kittel in m'n poul dus het moet eigenlijk wel goed gaan!
Het gaat om de sprints. Bij Giro (Rabo, Garmin) zeggen ze dat het twee fietslengtes scheelt over een sprint 600m, bij Uvex (Argos) zou het 10cm schelen. Over ventilatie zullen ze heus wel nagedacht hebben.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:49 schreef starbeach het volgende:
In het peleton zal zo'n helm echt niks uitmaken. Eet een paar happen meer spaghetti 's morgens voor hetzelfde effect. Denk dat het meer een psychologisch iets is.
Ik ga voor Kittel, Greipel & Cavquote:Op maandag 2 juli 2012 16:00 schreef SuperFokker het volgende:
Wat verwachten jullie dat vandaag de top 3 wordt in de sprint?
Voor mij gaat dit totaal niet op, ik merk duidelijk verschil tussen wel of geen helm dragen.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:48 schreef Sautor het volgende:
Om het gezeik van koeling ook maar uit de wereld te helpen. Blauw is normale helm, paars zonder helm, groen de nieuwe helm. Nauwelijks verschil dus
[ afbeelding ]
Ik denk dat twee fietslengtes wel erg overdreven is, maar het zal ongetwijfeld verschil maken.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het gaat om de sprints. Bij Giro (Rabo, Garmin) zeggen ze dat het twee fietslengtes scheelt over een sprint 600m, bij Uvex (Argos) zou het 10cm schelen. Over ventilatie zullen ze heus wel nagedacht hebben.
Blijft over dat vooral die van Giro erg lelijk is. De andere merken volgen nog de vormen van de normale helmen. Ik betwijfel of het zal aanslaan in de consumentenmarkt.
Denk dat dat toch vooral perceptie is. Als je al begint met 'ik vind het maar niks en het heeft allemaal nadelen', dan blijf je dat houden.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:02 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Voor mij gaat dit totaal niet op, ik merk duidelijk verschil tussen wel of geen helm dragen.
Zou kunnen, maar ik vind mijn gevoel ook wel aardig zwaar wegen. Maar goed, het staat ze vrij uiteraard.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Denk dat dat toch vooral perceptie is. Als je al begint met 'ik vind het maar niks en het heeft allemaal nadelen', dan blijf je dat houden.
Ja, die ene helm van Giro die ze in die test gebruikt hebben heeft precies dezelfde eigenschappen als alle andere helmen in de wereld.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:02 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Voor mij gaat dit totaal niet op, ik merk duidelijk verschil tussen wel of geen helm dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |