Dat valt wel mee. De klim bestaat uit twee gedeelten, met een wat vlakker stuk ertussen. In het begin is het wel even aanpoten, maar voor een profpeloton in half koers niet echt een bijzonder obstakel.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:06 schreef computergirl het volgende:
[..]
best wel stijl als ik me het goed herinner
Bestaat daar een afbeelding van?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat is dat toch met die lelijke nieuwe helmen?
Ik zie net Farrar met zo'n bespottelijk ding en Renshaw zei gisteren ook al dat de Rabo's een hele dag door andere teams werden uitgelachen met hun nieuwe helmen.
Die dichte helmen zouden aerodynamischer zijn, volgens Giro. Al is dat ook wel een beetje "wij van Wc-eend adviseren Wc-eend".quote:Op maandag 2 juli 2012 13:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat is dat toch met die lelijke nieuwe helmen?
Ik zie net Farrar met zo'n bespottelijk ding en Renshaw zei gisteren ook al dat de Rabo's een hele dag door andere teams werden uitgelachen met hun nieuwe helmen.
Misschien dragen ze die helmen dan ook wel niet in die etappes.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:37 schreef DeeBee het volgende:
Je kop explodeert echt met zo'n helm ja volgens mij...
Al zitten er strategisch nog wel wat gaten in toch, geloof ik. Met skien heb ik ook zo'n dichte helm en als je 'rij-wind' hebt dan gaat nog nog wel, maar kan mij niet voorstellen dat dit lekker is als je een Alpen-col oprijdt met 30 graden...
Ja, dat snap ik ook, welke zender is verantwoordelijk in frankrijk voor de uitzendingen?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:20 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
De Fransen beginnen zelf ook niet voor 14.10
Volgens mij is het ook zo dat (vooral) de sprinters ermee rijden, want het voordeel lijkt me veel in de sprint te zitten. Zo in een peloton zittende, als klassementsman, zal het de eerste week nauwelijks uitmaken lijkt me. Maarja, Wiggins reed er gisteren ook me, en cijfers zullen we toch nooit krijgenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:37 schreef DeeBee het volgende:
Je kop explodeert echt met zo'n helm ja volgens mij...
Al zitten er strategisch nog wel wat gaten in toch, geloof ik. Met skien heb ik ook zo'n dichte helm en als je 'rij-wind' hebt dan gaat nog nog wel, maar kan mij niet voorstellen dat dit lekker is als je een Alpen-col oprijdt met 30 graden...
Vermoedelijk niet, dan heeft het ook niet veel zin om de aerodynamica te letten. In de sprint zou het twee fietslengtes schelen volgens Giro.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Misschien dragen ze die helmen dan ook wel niet in die etappes.
Peloton en block naar boven, waar Morkov dan al een 10 minuten eerder zijn puntje heeft gepakt...quote:Op maandag 2 juli 2012 13:47 schreef Zelva het volgende:
http://www.climbbybike.co(...)amur&MountainID=9430
Leuke klim, maar niet iets waar op dat moment in de etappe ook maar iets gaat gebeuren.
Maar heeft ie wel wat bolletjestruien in zn kast liggenquote:
kaal hoofd als zonder helm met haar of als zonder helm zonder haarquote:Op maandag 2 juli 2012 13:41 schreef Sautor het volgende:
Die twee die elkaar overlappen zijn kaal hoofd en de tijdrithelm
Beide, zonder helm, zonder haarquote:Op maandag 2 juli 2012 14:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
kaal hoofd als zonder helm met haar of als zonder helm zonder haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |