Heel veel hebben Wiggins als ik de ranglijst zo doorkijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft nou iedereen Sagan als kopman? Dan maken die dubbele punten ook weinig uit.
Valt mee.. Meesten hebben Cavendish of een klassementsrenner als kopman.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft nou iedereen Sagan als kopman? Dan maken die dubbele punten ook weinig uit.
Ik heb Sagan als kopman in ieder geval omdat ik er van uit ging dat hij in lastige etappes nog wat punten kon sprokkelen.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:02 schreef RemcoW23 het volgende:
Valt mee.. Meesten hebben Cavendish of een klassementsrenner als kopman.
Ik zet ze toch in....., maar ja ik heb dan ook niet Gallopin als kopman hequote:Op maandag 2 juli 2012 18:03 schreef iamsterdamm het volgende:
morgen etappe voor de aanvallers,
heeft denk ik weinig zin om de sprinters in te zetten behalve Hagen vanwege zijn klassement
Ik moet even puzzelen wat ik voor die etappe ga doen. Ik heb niet al te veel aanvallers.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:03 schreef iamsterdamm het volgende:
heeft denk ik weinig zin om de sprinters in te zetten behalve Hagen vanwege zijn klassement
wow netjes man!!!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:04 schreef BarryK het volgende:
146 punten als ik het goed heb, en dan heb ik geen kopman geselecteerd deze keer: niet ontevreden dus. Ik heb Evans als kopman, of dat een betere keuze is dan Wiggins, Sagan of Cav zal moeten blijken...
ik moet idd ook puzzelen,quote:Op maandag 2 juli 2012 18:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik moet even puzzelen wat ik voor die etappe ga doen. Ik heb niet al te veel aanvallers.
Probleem is dat de "aanvallers" die ik heb nog wat te kort staan en dus waarschijnlijk niet wegkomen. Sanchez zou normaal het goed moeten doen hier, maar is nog aan het herstellen mijn inziens. Rojas verwacht ik morgen met Valverde.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:03 schreef iamsterdamm het volgende:
toch Cavendish jah.. ik gok ook op een Geskink,S Sanchez,Vanendert toch een paar bergjesquote:Op maandag 2 juli 2012 18:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zet ze toch in....., maar ja ik heb dan ook niet Gallopin als kopman he
Eigen schuld, als men wat van Gesink gaat verwachten wordt het helemaal niets met hem... zo gaat dat ieder jaar in de tour!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
127 puntjes vandaag. Eerste keer Gesink erin, is hij mijn eingste zonder punten. Was te verwachten, morgen nieuwe kans voor hem.
dat probleem heb ik ook een beetjequote:Op maandag 2 juli 2012 18:07 schreef BarryK het volgende:
[..]
Probleem is dat de "aanvallers" die ik heb nog wat te kort staan en dus waarschijnlijk niet wegkomen. Sanchez zou normaal het goed moeten doen hier, maar is nog aan het herstellen mijn inziens. Rojas verwacht ik morgen met Valverde.
Hehe, mijn laatste ster ging naar hem ipv Schleck. Geen spijt van tot nu toe. Maar wie weet.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:13 schreef BarryK het volgende:
[..]
Eigen schuld, als men wat van Gesink gaat verwachten wordt het helemaal niets met hem... zo gaat dat ieder jaar in de tour!
die tips neem ik zeker mee;-)quote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef BarryK het volgende:
Gilbert sowieso, een van de topfavorieten morgen...
Verder zou ik uit dat lijstje Iglinsky en Hoogerland doen...
al sta ik rond de 20duizendste plek vind dit spel ook geweldig!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hehe, mijn laatste ster ging naar hem ipv Schleck. Geen spijt van tot nu toe. Maar wie weet.
Ga dit spel steeds leuker vinden trouwens.
Ik heb geen idee. Dit is de eerste keer dat ik aan dit spel meedoe. Wel speel ik veel voetbalmanager spelen (zou je niet verwachten he?) en kijk ik al jaren de Tour. Mijn ervaring is dat veel spelers er na een week ofzo geen aandacht meer aan besteden en die gaan dan met allemaal sprinters en tijdrijders de bergen in. Tienduizend lijkt me makkelijk haalbaar, maar ik ga vooral ervaring met dit spel opdoen en plezier hebben. Waar ik dan eindig zie ik dan wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:20 schreef iamsterdamm het volgende:
[..]
al sta ik rond de 20duizendste plek vind dit spel ook geweldig!
vooral omdat je nu steeds de keuze hebt tussen renners geeft het spel een heel andere dynamiek
en soms een beetje gokken is gewoon leuk, kijk je toch even wat anders naar een etappe
Hebben ze goed gedaan bij Hyves
En nu moet mijn doel zijn bij de eerste 10duizend;-)
en jij?
nee zou je idd niet zeggen dat je voetbalmanager speelt, tis dat je het nu zegtquote:Op maandag 2 juli 2012 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dit is de eerste keer dat ik aan dit spel meedoe. Wel speel ik veel voetbalmanager spelen (zou je niet verwachten he?) en kijk ik al jaren de Tour. Mijn ervaring is dat veel spelers er na een week ofzo geen aandacht meer aan besteden en die gaan dan met allemaal sprinters en tijdrijders de bergen in. Tienduizend lijkt me makkelijk haalbaar, maar ik ga vooral ervaring met dit spel opdoen en plezier hebben. Waar ik dan eindig zie ik dan wel.
Is daar ook een dagklassement voor? Kan m niet vinden.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Fok! is 1e geworden in het dagklassement van de subpoules. Maar nog niet alle scores zijn verwerkt, kan dus nog veranderen.
Oh lol ja inderdaad. Het is de gemiddelde dagscore van de eerste 10 van die subpoule. Eerste van de subpoules van enige betekenis geworden dus. Maar mijn Fok! score vd dag is nog 0, terwijl ik in mijn andere subpoul 126 pt. heb.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Is daar ook een dagklassement voor? Kan m niet vinden.
Of je moet het op basis van dat getalletje in het groen hebben berekend. Dan is de nummer 39 (Kerstenstraat) beter met 160 dagpunten.
Hij is nog bezig. Ik stond net op 112 punten dagtotaal en nu staat ie ook weer op 0. Systeem is niet echt het snelste trouwens.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oh lol ja inderdaad. Het is de gemiddelde dagscore van de eerste 10 van die subpoule. Eerste van de subpoules van enige betekenis. Maar mijn Fok! score vd dag is nog 0, terwijl ik in mijn andere subpoul 126 pt. heb.
http://www.oddschecker.co(...)rance-stage-3/winnerquote:Op maandag 2 juli 2012 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen wordt een beetje puzzelen, ik heb begrepen dat het minstens zo stijl is als gisteren toen Sagan won, dus ik ben maar naar de uitslag van die etappe wezen kijken en heb mijn team van morgen daarop gebaseerd.
Ja, ik was zonet zelf ook al op zo'n wedsitequote:Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
http://www.oddschecker.co(...)rance-stage-3/winner
Je moet ook niet blind op de lijsten afgaan (markt is net open zo te zien, pas 2 bookies hebben noteringen, dus wisselt nog). Ik maak er ook een mengelmoesje van met combi van eigen zicht op de renners. Maar als je toch twijfelt over een renner en je ziet m op een notering van 300 staan dan weet ik genoegquote:Op maandag 2 juli 2012 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik was zonet zelf ook al op zo'n wedsiteMaar ik heb bijvoorbeeld Van den Broeck in mijn team maar eigenlijk geloof ik niet dat die morgen zich voor de top 20 gaat melden, en de mensen van deze wedsite duidelijk wel
Ik ga dus voor m'n eigen gezonde verstand.
Feli!! Geniet ervan en blijf in elk geval in de top 10 zodat je belangrijke punten scoort voor het subpoule klassement van Fok!quote:Op maandag 2 juli 2012 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
184 punten![]()
vandaag 1e in de foksubpoule geworden en overall sta ik nu 2e in de poule. dat ga ik natuurlijk nooit lang vasthouden, maar voor nu ben ik ff blij
Wie denkt dat dan? Natuurlijk wordt het een sprint morgen.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:20 schreef theodoor9 het volgende:
Waarom denken jullie dan dat er morgen een aanvaller wint, en het niet het scenario van gisteren gaat worden met een sprint heuvelop?
Yup. Getal 100 is als je 1 euro inzet krijg je er 100 terug. Dan heb je ook getallen als 7/2, maar das allemaal Engelse manier van noteren en dat zijn ook de topfavorieten, waarbij je doorgaans minder dan 5x je inleg terugkrijgt. Bij Sagan zelfs maar 1,6x.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:27 schreef Yoerr het volgende:
Ik snap die odd site niet echt.. die getallen is aantal x je inzet neem ik aan? En renners zonder getal dan? Geen kanshebbers volgens hen?
Cancellara, Brajkovic en Velits de mannen in vorm.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:02 schreef Yoerr het volgende:
Ik mag er nog 4 kiezen uit de mannen: Rojas, Cancellara, Hoogerland, Voeckler, Brajkovic, , S Sanchez, P Velits, Cobo en Menchov. Tenminste dat zijn mijn keuzes.. heb er wel meer..
Op de vorige pagina wordt dat gezegd, en de reacties daarop gaan er eigenlijk in mee. Maargoed ik verwacht gewoon een strijd tussen Sagan, Hagen, Cancellara, Gilbert. Met daarachter een aantal outsiders.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie denkt dat dan? Natuurlijk wordt het een sprint morgen.
Precies. En dan ook nog de Côte de Mont Violette1 kilometre-long climb at 9.2% - category 3 op kilometer 163.5.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:57 schreef iwz het volgende:
Zou eerder de klassementsrenners/klimmers kiezen dan de sprinters. 4 klimmetjes in de laatste 20km.
Km 181.0 - Côte de Herquelingue 1.7 kilometre-long climb at 5.8% - category 4
Km 185.0 - Côte de Quéhen 1.4 kilometre-long climb at 5.9% - category 4
Km 190.5 - Côte du Mont Lambert 1.3 kilometre-long climb at 8.4% - category 3
Km 197.0 - Boulogne-sur-Mer 0.7 kilometre-long climb at 7.4% - category 4
Nee, die heeft na morgen drie pure sprintetappes om zich weer te doen gelden. Die laat morgen lopen, voor zover die al meekan.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:37 schreef iamsterdamm het volgende:
Gaat Cavendish morgen nog een rol spelen?
ik zet morgen Taaramae erin die kan gekke dingen doen;-) en misschien verovert hij de witte truiquote:Op maandag 2 juli 2012 20:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Etappe 3:
Evans, Sagan (kopman), Wiggins, Van Den Broek, Hesjedal, Valverde, S. Sanchez, Vanendert, Hagen. Twijfelde nog om Hoogerland, Taaramae en Rojas. Kan zijn dat ik nog ga switchen van S. Sanchez.
Ik denk niet perse dat Evans en Wiggins goede kansen maken, vooral Wiggins wordt voor morgen laag ingeschat. Ik ga er echter wel vanuit dat die twee elkaar niet veel ruimte gaan gunnen in de laatste kilometers, daarbij staat Wiggins er al leuk voor in het klassement.
Het duo leverde in de eerste etappe overigens ook al een paar puntjes op en echt heel veel verschil is er niet met deze etappe.
ik heb nog 1 plek overquote:Op maandag 2 juli 2012 21:02 schreef iwz het volgende:
Sowieso Gilbert. Verder zou ik Gesink en Iglinskiy kiezen.
ik denk het net niet, maar voor de rest van de tour heb ik er veel vertrouwen in, jammer dat er weinig bergetappes zijn minder dan normaal..quote:Op maandag 2 juli 2012 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Zou Mollema weer mee kunnen in de laatste sprint... hij kwam er zondag ook verrassend goed dichtbij....
Ga je nu elke dag om hulp vragen bij het selecteren van je renners?quote:
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ga je nu elke dag om hulp vragen bij het selecteren van je renners?
Dit is het topic ervoor. De ene vraagt eenmaal meer dan de ander.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ga je nu elke dag om hulp vragen bij het selecteren van je renners?
Ik zou op Tony Martin gokken, of LL Sanchezquote:Op maandag 2 juli 2012 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Zou Mollema weer mee kunnen in de laatste sprint... hij kwam er zondag ook verrassend goed dichtbij....
Menchov steekt in een goede vorm en gisteren zat hij er goed bij. Dus van dit rijtje zou ik Menchov kiezen.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Klöden, Rojas of Menchov voor morgen? Mijn huidige keus is toch Rojas, maar ik ben erg aan het twijfelen.
Heb zelf froome ipv rojas.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:31 schreef PeterSagan het volgende:
Stel je hebt voor vandaag nog 1 plek over in je tourpoule en je moet kiezen tussen Rojas, Froome, Kiserlovski en CA Sorensen? Wie zou je kiezen, rekening houdend met het feit dat Rojas wellicht de sprint moet aantrekken voor Valverde...
Het is dat hij niet naar de OS gaat, anders zou je denken dat ie van plan is om voor de 1e rustdag al op te geven en uit te rusten voor de wegrit en tijdrit in Londen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuk dat die Morkov weer mee is, het ideale scenario is dat hij al die puntjes sprokkelt voor het bergklassement, en als Sagan dan wint blijft hij ook hoog staan in het bergklassement. Zijn toch weer wat gratis (dubbele) punten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |