die heb ik er idd ook instaan...quote:Op zondag 1 juli 2012 22:44 schreef rolfpoland het volgende:
Kan Rojas na zon val volle bak sprinten morgen?
[ afbeelding ]
wat moet je dan opstellen ?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:44 schreef rolfpoland het volgende:
Kan Rojas na zon val volle bak sprinten morgen?
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ik hem vaak in zou zetten als ik hem had gekozen. Als hij een aantal mislukte ontsnappingen achter de rug zou hebben gehad, of zijn verwachte strijdlust heeft getoond zonder dat hij al 200 KM op kop heeft gereden uiteraard dan zou je bij zo'n etappe als morgen voor hem kunnen kiezen.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:41 schreef iamsterdamm het volgende:
[..]
Wanneer zou jij Roy brengen dan, is idd een interresante renner.
En wie zou jij dan kiezen uit dit rijtje
Vinokoerov,Inglinsky,Hoogerland,Millar,Evans inplaats van Roy
Dat is een goede uitleg waar ik zeker wat mee kan.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik hem vaak in zou zetten als ik hem had gekozen. Als hij een aantal mislukte ontsnappingen achter de rug zou hebben gehad, of zijn verwachte strijdlust heeft getoond zonder dat hij al 200 KM op kop heeft gereden uiteraard dan zou je bij zo'n etappe als morgen voor hem kunnen kiezen.
Het probleem van aanvallers is dat je bij zeker 9 van de 10 keer een renner opsteld die vervolgens ergens 150e wordt. En als hij dan ontsnapt dan haalt hij in 3-kwart van de keren nog geen punten voor je op.
Dat gezegd hebbende is Roy wel een van de betere keuzes voor een aanvaller.
En uit dat rijtje voor morgen zou ik Hoogerland kiezen.
Edit: Roy heeft als bonusfactor de kans dat hij het rood mee naar parijs neemt. Zonder hem op te stellen in de hoop net voor die ene geslaagde ontsnapping te kiezen, kan hij zo nog wat puntjes opleveren.
Ik vind het altijd leuk om zulke renners te zien winnen. Zij geven de tour kleur. Als je morgen de etappe ziet en hij is ontsnapt dan zit jij gelijk 150 KM lang op je puntje van je stoel.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:58 schreef iamsterdamm het volgende:
[..]
Dat is een goede uitleg waar ik zeker wat mee kan.
Wat is de wielersport toch mooi he ;-)
de 3de etappe word helemaal puzzelen dat is echt een typische etappe voor de aanvallers
met Zes hellingen in de laatste 60 kilometer.. Ik ben benieuwd hoe het zich morgen afspeelt
gaat die Roy die ik er nu uit heb gewoon winnen let maar op haha dat zou wel grappig zijn ;-)
het is idd wel gokken ja, en eigenlijk moet ik dat nu ook wel doen aangezien ik Kittel,Greipel,Sagan vergeten ben te selecteren ik sta nu rond de 16.000 andes stond ik bij de eerste 500quote:Op zondag 1 juli 2012 23:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om zulke renners te zien winnen. Zij geven de tour kleur. Als je morgen de etappe ziet en hij is ontsnapt dan zit jij gelijk 150 KM lang op je puntje van je stoel.
Ik zou ze alleen niet snel opstellen bij zo'n tourspel omdat je echt gaat gokken dat hij toevallig die rit uitkiest om te ontsnappen. Een klassementsrenner die een aantal keer kleurloos 10-20e wordt levert je al meer op.
Op jou zal ik in ieder geval niet inlopen danwel uitlopen...quote:Op maandag 2 juli 2012 00:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Voor de tweede etappe trekt * IkeDubaku99 een blik met sprinters open. Ik heb Cavendish, Sagan, Greipel, Renshaw, Farrar, Goss, Rojas. Verder heb ik nog Hagen en Cancellara opgesteld.
dat zijn al 107 punten en dan komen de bonus punten ook nog met klassementen in de truien,quote:
Das denk ik die ene die tot op het laatst zo`n beetje op kop reed.quote:
Ik heb meer internet gevolgd en de radio lekker ouderwets he;-)quote:Op maandag 2 juli 2012 18:00 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Das denk ik die ene die tot op het laatst zo`n beetje op kop reed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |