Precies. En dan ook nog de Côte de Mont Violette1 kilometre-long climb at 9.2% - category 3 op kilometer 163.5.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:57 schreef iwz het volgende:
Zou eerder de klassementsrenners/klimmers kiezen dan de sprinters. 4 klimmetjes in de laatste 20km.
Km 181.0 - Côte de Herquelingue 1.7 kilometre-long climb at 5.8% - category 4
Km 185.0 - Côte de Quéhen 1.4 kilometre-long climb at 5.9% - category 4
Km 190.5 - Côte du Mont Lambert 1.3 kilometre-long climb at 8.4% - category 3
Km 197.0 - Boulogne-sur-Mer 0.7 kilometre-long climb at 7.4% - category 4
Nee, die heeft na morgen drie pure sprintetappes om zich weer te doen gelden. Die laat morgen lopen, voor zover die al meekan.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:37 schreef iamsterdamm het volgende:
Gaat Cavendish morgen nog een rol spelen?
ik zet morgen Taaramae erin die kan gekke dingen doen;-) en misschien verovert hij de witte truiquote:Op maandag 2 juli 2012 20:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Etappe 3:
Evans, Sagan (kopman), Wiggins, Van Den Broek, Hesjedal, Valverde, S. Sanchez, Vanendert, Hagen. Twijfelde nog om Hoogerland, Taaramae en Rojas. Kan zijn dat ik nog ga switchen van S. Sanchez.
Ik denk niet perse dat Evans en Wiggins goede kansen maken, vooral Wiggins wordt voor morgen laag ingeschat. Ik ga er echter wel vanuit dat die twee elkaar niet veel ruimte gaan gunnen in de laatste kilometers, daarbij staat Wiggins er al leuk voor in het klassement.
Het duo leverde in de eerste etappe overigens ook al een paar puntjes op en echt heel veel verschil is er niet met deze etappe.
ik heb nog 1 plek overquote:Op maandag 2 juli 2012 21:02 schreef iwz het volgende:
Sowieso Gilbert. Verder zou ik Gesink en Iglinskiy kiezen.
ik denk het net niet, maar voor de rest van de tour heb ik er veel vertrouwen in, jammer dat er weinig bergetappes zijn minder dan normaal..quote:Op maandag 2 juli 2012 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Zou Mollema weer mee kunnen in de laatste sprint... hij kwam er zondag ook verrassend goed dichtbij....
Ga je nu elke dag om hulp vragen bij het selecteren van je renners?quote:
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ga je nu elke dag om hulp vragen bij het selecteren van je renners?
Dit is het topic ervoor. De ene vraagt eenmaal meer dan de ander.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ga je nu elke dag om hulp vragen bij het selecteren van je renners?
Ik zou op Tony Martin gokken, of LL Sanchezquote:Op maandag 2 juli 2012 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Zou Mollema weer mee kunnen in de laatste sprint... hij kwam er zondag ook verrassend goed dichtbij....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |