Heel veel hebben Wiggins als ik de ranglijst zo doorkijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft nou iedereen Sagan als kopman? Dan maken die dubbele punten ook weinig uit.
Valt mee.. Meesten hebben Cavendish of een klassementsrenner als kopman.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft nou iedereen Sagan als kopman? Dan maken die dubbele punten ook weinig uit.
Ik heb Sagan als kopman in ieder geval omdat ik er van uit ging dat hij in lastige etappes nog wat punten kon sprokkelen.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:02 schreef RemcoW23 het volgende:
Valt mee.. Meesten hebben Cavendish of een klassementsrenner als kopman.
Ik zet ze toch in....., maar ja ik heb dan ook niet Gallopin als kopman hequote:Op maandag 2 juli 2012 18:03 schreef iamsterdamm het volgende:
morgen etappe voor de aanvallers,
heeft denk ik weinig zin om de sprinters in te zetten behalve Hagen vanwege zijn klassement
Ik moet even puzzelen wat ik voor die etappe ga doen. Ik heb niet al te veel aanvallers.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:03 schreef iamsterdamm het volgende:
heeft denk ik weinig zin om de sprinters in te zetten behalve Hagen vanwege zijn klassement
wow netjes man!!!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:04 schreef BarryK het volgende:
146 punten als ik het goed heb, en dan heb ik geen kopman geselecteerd deze keer: niet ontevreden dus. Ik heb Evans als kopman, of dat een betere keuze is dan Wiggins, Sagan of Cav zal moeten blijken...
ik moet idd ook puzzelen,quote:Op maandag 2 juli 2012 18:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik moet even puzzelen wat ik voor die etappe ga doen. Ik heb niet al te veel aanvallers.
Probleem is dat de "aanvallers" die ik heb nog wat te kort staan en dus waarschijnlijk niet wegkomen. Sanchez zou normaal het goed moeten doen hier, maar is nog aan het herstellen mijn inziens. Rojas verwacht ik morgen met Valverde.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:03 schreef iamsterdamm het volgende:
toch Cavendish jah.. ik gok ook op een Geskink,S Sanchez,Vanendert toch een paar bergjesquote:Op maandag 2 juli 2012 18:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zet ze toch in....., maar ja ik heb dan ook niet Gallopin als kopman he
Eigen schuld, als men wat van Gesink gaat verwachten wordt het helemaal niets met hem... zo gaat dat ieder jaar in de tour!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
127 puntjes vandaag. Eerste keer Gesink erin, is hij mijn eingste zonder punten. Was te verwachten, morgen nieuwe kans voor hem.
dat probleem heb ik ook een beetjequote:Op maandag 2 juli 2012 18:07 schreef BarryK het volgende:
[..]
Probleem is dat de "aanvallers" die ik heb nog wat te kort staan en dus waarschijnlijk niet wegkomen. Sanchez zou normaal het goed moeten doen hier, maar is nog aan het herstellen mijn inziens. Rojas verwacht ik morgen met Valverde.
Hehe, mijn laatste ster ging naar hem ipv Schleck. Geen spijt van tot nu toe. Maar wie weet.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:13 schreef BarryK het volgende:
[..]
Eigen schuld, als men wat van Gesink gaat verwachten wordt het helemaal niets met hem... zo gaat dat ieder jaar in de tour!
die tips neem ik zeker mee;-)quote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef BarryK het volgende:
Gilbert sowieso, een van de topfavorieten morgen...
Verder zou ik uit dat lijstje Iglinsky en Hoogerland doen...
al sta ik rond de 20duizendste plek vind dit spel ook geweldig!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hehe, mijn laatste ster ging naar hem ipv Schleck. Geen spijt van tot nu toe. Maar wie weet.
Ga dit spel steeds leuker vinden trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |