Ja, maar niet echt noemenswaardige dingen X-) : tandpasta, pedaalemmerzakken, mondwater en luchtverfrisserquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh ja, die mat moet ik ook nog kopen, kan Sushi zich daarop uitleven ipv op de mat van de buurvrouw.
Nog meer gekocht?
Oh nee iddquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, maar niet echt noemenswaardige dingen X-) : tandpasta, pedaalemmerzakken, mondwater en luchtverfrisser
*proest*quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:38 schreef Miniem het volgende:
Ze verkopen ook al nette schoenen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:38 schreef Miniem het volgende:
Ze verkopen ook al nette schoenen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nee niks, wow, dat ze het voor die prijs kunnen maken!
Volgens mij wel!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:03 schreef Finland. het volgende:
Verkopen ze bij de Action ook lijmpistolen? Ik heb dat ding nodig voor een knutselprojectje, maar ik zou mijn god niet weten waar ik zoiets moet kopen. Waarschijnlijk zullen ze het ook wel bij de Pippo's hebben, maar daar betaal je meteen de hoofdprijs.
Ja volgens mij ook wel...en anders bij een bouwmarkt.....(en soms ook bij de wibra) Pipo's moet je vermijdenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:03 schreef Finland. het volgende:
Verkopen ze bij de Action ook lijmpistolen? Ik heb dat ding nodig voor een knutselprojectje, maar ik zou mijn god niet weten waar ik zoiets moet kopen. Waarschijnlijk zullen ze het ook wel bij de Pippo's hebben, maar daar betaal je meteen de hoofdprijs.
¤2.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:03 schreef Finland. het volgende:
Oke, we zien je zo daar. Daarna ff langs Pippo's? Ik ben toch wel benieuwd naar die winkel waar je de hoofdprijs voor alles betaald.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:44 schreef Finland. het volgende:
Ah chill! Want de rest van de spullen moet ik daar ook halen.
Daar kwam ik pas na een tijdje achter. Gemiddeld bezoekje Pipoos was bij mij altijd 100 euroquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:03 schreef Finland. het volgende:
Pippo's, Pipposs, Pipoos, geen idee hoe die winkel precies heet. Maar goed, dat is een knutselwinkel waar alle spullen echt superduur zijn.
Och het is allemaal prachtig en kwalitatief spul, dus begrijpelijk wel, maar wel prijzig als je veel knutseltquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke, we zien je zo daar. Daarna ff langs Pippo's? Ik ben toch wel benieuwd naar die winkel waar je de hoofdprijs voor alles betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |