Net geweest, ze zijn er in 4 soorten, en er zitten best lekkere bijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
http://www.action.nl/top-100 en dan naar ongeveer halverwege scrollen. Staat een blijkbaar nieuwe scrub tussen!
http://www.action.nl/products/view/id/7393/-p/favoritelistid/1 Deze bedoel ik!
Ik zag idd die nieuwe luchtjes (minstens 4) en ook grote nieuwe Dove, maar die vind ik zo onhandig om te pakken (moeilijke dop) en veel te grote flacon. En ik spotte nog een Nivea Yoghurt in een ecozak.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:49 schreef AnnaStesia het volgende:
Fijn dat er weer scrub is! Zie ook weer nieuwe parfummetjes en nieuwe dove douchegels bij de 100 nieuwe artikelen.
Volgende week maar weer eens langs gaan
Leuk! Ga ik ook voor mezelf halenquote:Op zondag 1 juli 2012 02:54 schreef Dandilion het volgende:
[..]
Voor mezelf!kijken of het ook past op n normaal formaat fiets.
Die grote flacons giet ik vaak over in een kleinere. Heerlijk voordeligquote:Op zondag 1 juli 2012 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag idd die nieuwe luchtjes (minstens 4) en ook grote nieuwe Dove, maar die vind ik zo onhandig om te pakken (moeilijke dop) en veel te grote flacon. En ik spotte nog een Nivea Yoghurt in een ecozak.
Ik zag ook nog een tof dienblad, maar daar moet ik nog even over nadenken, zowel wit als zwart was leuk
JAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 1 juli 2012 18:42 schreef Miniem het volgende:
Dacht dat er nog mensen waren die die nagellak zochten.
[ afbeelding ]
1,39
Dit zijn wel andere dan de losse he,deze moet je over elkaar heen gebruiken,ik vind het trouwens waardeloos maar dat is misschien omdat ik het geduld niet heb hahahaquote:Op zondag 1 juli 2012 18:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA![]()
Pisc zei het al, maar nu is het officieel! En nog zeventien cent goedkoper dan los ook!
Ik heb altijd die grote flessen van dove maar geen moeite met de dop ofzo,die is net als bij de kleinere varianten.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag idd die nieuwe luchtjes (minstens 4) en ook grote nieuwe Dove, maar die vind ik zo onhandig om te pakken (moeilijke dop) en veel te grote flacon. En ik spotte nog een Nivea Yoghurt in een ecozak.
Ik zag ook nog een tof dienblad, maar daar moet ik nog even over nadenken, zowel wit als zwart was leuk
Oh stom van mij, de kleine doppen vind ik bijna net zo moeilijk, dat had dus niks met de grote fles te makenquote:Op zondag 1 juli 2012 18:53 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik heb altijd die grote flessen van dove maar geen moeite met de dop ofzo,die is net als bij de kleinere varianten.
Ben wel benieuwd waar die luchtjes op lijken,die play lijkt me een kopie van replay
Fiew, heb ik het dus toch goed gezienquote:Op zondag 1 juli 2012 18:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA![]()
Pisc zei het al, maar nu is het officieel! En nog zeventien cent goedkoper dan los ook!
Dat zou ik idd moeten doen, goeie tipquote:Op zondag 1 juli 2012 18:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Die grote flacons giet ik vaak over in een kleinere. Heerlijk voordelig
die voor eronder is dezelfde als de losse.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:51 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Dit zijn wel andere dan de losse he,deze moet je over elkaar heen gebruiken,ik vind het trouwens waardeloos maar dat is misschien omdat ik het geduld niet heb hahaha
Oke,dan gebruik ik het toch goed,gebruik de kleuren ook gewoon apart niet voor dat speciale effect,geen gezicht is datquote:Op zondag 1 juli 2012 19:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die voor eronder is dezelfde als de losse.
Ja, ze zijn echt voor kids. Bodywarmertje aan de ene kant, tasje aan de andere kant en het was vol. Past precies op de 16 inch fiets van mijn dochter.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:34 schreef Miendientje het volgende:
Hoe klein zijn ze, zeker echt kinderformaat?
Pics van uw poes?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:12 schreef Aleria het volgende:
Gisteren ook lansgeweest, en me redelijk kunnen inhouden!
(Had eigenlijk alleen maar lijm en een paar ringbanden nodig...)
Buit:
2 tubes lijm (foto/papier en alleslijm)
Een A4 collegeblok-met-tabblade met een foto van een poes op de voorkant![]()
Een 2-rings map met een zwart-wit bloemetjesdecor.
3 Saaie, standaard, zwarte 2-rings mappen
Een hele goedkope witte schoolagenda
Een pak A5 schriften
Die roze sporttas uit de aanbieding.
Totale schade: 12,32 (En heb gelijk m'n schoolspullen voor volgend jaar.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |