als ik zo ff door de website scroll lijkt het me een soort team wat gebruikt werd in de film Saharaquote:Op donderdag 11 april 2013 08:42 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan, het blijkt verbrand organisch materiaal te zijn.
http://www.oceanexplorer.se/
Ik ben benieuwd wat eruit komt bij het dateren.
Euh, laatste ijstijd in de oostzee was 11.650 jaar geledenquote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Dance99Vv het volgende:
of dit nieuw nieuws is weet ik niet maar kwam dit vandaag tegen van deze site:
http://www.niburu.nl/natu(...)nalyseerd-video.html
Mysterieuze object op bodem Oostzee geanalyseerd (video)
maandag, 24 september 2012 11:46 geplaatst in:
Natuur en Milieu
De Zweedse schatzoekers van het Ocean X Team haalden afgelopen jaar het wereldnieuws toen ze bij toeval een mysterieus cirkelvormig object ontdekten op de bodem van de Oostzee.
Dankzij een aantal expedities en laboratoriumonderzoek zijn ze nu een stap dichter bij het ontrafelen van het mysterie.
De stenen die op het object lagen blijken rood graniet te zijn en stammen uit de ijstijd. Ocean X Teamlid Dennis Åsberg denkt dat de stenen op het object zijn gevallen toen het ijs begon te smelten. Als zijn theorie klopt ligt het object al meer dan 140.000 jaar op de zeebodem.
Nou het kan toch best zijn dat hij het over 6 ijstijden heeft. Of 5, of 7. Eentje meer of minder maakt ook niet uit, tenslottequote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Euh, laatste ijstijd in de oostzee was 11.650 jaar geleden
Niet weten waar je het over hebt is helaas niet alleen bij vage websites als niburu schering en inslagquote:Op donderdag 25 april 2013 16:51 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Nou het kan toch best zijn dat hij het over 6 ijstijden heeft. Of 5, of 7. Eentje meer of minder maakt ook niet uit, tenslotte
idd aan de kuist van amerika vonden ze ook rare gedeelten is de oceaan een soort pad.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:12 schreef KroodjeBip het volgende:
Er komt binnenkort een documentaire op TV:
Lijkt me wel leuk om te kijken, maar volgens mij weten ze aan het einde van de docu nog steeds niet wat het is ?
Ik ook niet, duikt vanzelf wel ergens op ..quote:Op maandag 29 april 2013 17:37 schreef Natalie het volgende:
Hmm... ik ga me niet registreren om een docu te zien. Noord van DRG tv gehoord, trouwens.
Da's ook mijn idee.quote:Op maandag 29 april 2013 17:56 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik ook niet, duikt vanzelf wel ergens op ..
Niets, want C14 dating werkt niet bij verbrand materiaal.quote:Op donderdag 11 april 2013 08:42 schreef KroodjeBip het volgende:
Dat hebben ze gedaan, het blijkt verbrand organisch materiaal te zijn.
Ik ben benieuwd wat eruit komt bij het dateren.
He thinks ... most likely ...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:15 schreef KroodjeBip het volgende:
Er is weer iets meer info:
Professor Dr. Steve Weiner’s opinion is that it is strange to find these materials in a structure like this. He thinks these materials would most likely to be found in a modern construction, such as on a ship wreck in this case
Ik kan em helaas ook nog niet vinden ..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:00 schreef R0N1N het volgende:
Kan de docu overigens nog nergens vinden. (om gratis te kijken)
Zelfs geen torrent (hoewel dat wat lastig zoekt vanaf m'n werkplek)
De s staat voor submerged.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:26 schreef firefly3 het volgende:
Het is geen UFO maar een USO. Een unidentified sunken object
quote:
Ok, wist ik niet!quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:04 schreef Gray het volgende:
Submerging is eigenlijk beter geschikt, zoals de f voor flying staat en niet voor flown.
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:04 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
Niet echt. Submerging is zoiets als taking off ... maar dan de andere kant op
Submerged was/is dus hartstikke goed.
quote:sub·merge (sb-mûrj)
v. sub·merged, sub·merg·ing, sub·merg·es
v.tr.
1. To place under water.
2. To cover with water; inundate.
3. To hide from view; obscure.
v.intr.
To go under or as if under water.
Ik dacht voor 'submarined'..quote:Op zondag 26 mei 2013 22:04 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
Niet echt. Submerging is zoiets als taking off ... maar dan de andere kant op
Submerged was/is dus hartstikke goed.
Ja, precies. To go under(water). (A la: To go up (taking off))quote:
To go underwater a la to go through air, bedoel je. Vliegen is gelijk aan duiken, zoals zweven gelijk is aan zinken.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:16 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja, precies. To go under(water). (A la: To go up (taking off))
& niet: to be under. (A la flying)
Submergingquote:Op maandag 27 mei 2013 08:21 schreef Gray het volgende:
To go underwater a la to go through into the air, bedoel je. Vliegen is gelijk aan duiken, zoals zweven gelijk is aan zinken.
Heh, semantiek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |