Hoe kan er een verband zijn als niemand uberhaupt weet wat het is ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:52 schreef valandil25 het volgende:
[..]
misschien, want de 2 houden wel verband met elkaar.
nou omdat alles er op wijst dat het buitenaards is, maar in plaats van mij 1000 onbelangrijke vragen te stellen. kun je misschien beter het filmpje bekijken wat ik zo juist heb gepost,,en ook al ben je sceptisch dan is het nog steeds heel interessantquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:00 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Hoe kan er een verband zijn als niemand uberhaupt weet wat het is ?
Zal best interessant zijn, maar nog liever zou ik een filmpje over die UFO zien waar het in dit topic over gaat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:08 schreef valandil25 het volgende:
[..]
nou omdat alles er op wijst dat het buitenaards is, maar in plaats van mij 1000 vragen te stellen kun je misschien beter het filmpje bekijken wat ik zo juist heb gepost,,en ook al ben je sceptisch dan is het nog steeds heel interessant
the rolling stones hadden daar een leuk liedje over..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal best interessant zijn, maar nog liever zou ik een filmpje over die UFO zien waar het in dit topic over gaat.
Het enige wat betrouwbaar is, is nieuws van de onderzoekers zelf, de rest zijn onbetrouwbare bronnen die er een hype van maken en/of er een slaatje uit willen slaan imho ..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:08 schreef valandil25 het volgende:
[..]
nou omdat alles er op wijst dat het buitenaards is, maar in plaats van mij 1000 onbelangrijke 2 logische vragen te stellen.
kun je misschien beter het filmpje bekijken wat ik zo juist heb gepost,,en ook al ben je sceptisch dan is het nog steeds heel interessant
heb je de film gezien, helemaal?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:26 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Het enige wat betrouwbaar is, is nieuws van de onderzoekers zelf, de rest zijn onbetrouwbare bronnen die er een hype van maken en/of er een slaatje uit willen slaan imho ..
Luister anders eens naar de interview(s) met de onderzoeker, die heeft een 'iets' ander verhaal.
Nee, maar ik zie zo al wat voor soort filmpje het is, ik heb er al zat gezien, je kan dan net zo goed de bijbel posten, want daar staan namelijk ook alle antwoorden inquote:
We zullen het zien, ze komen morgen weer terugquote:zodra de waarheid naar buiten komt van die onderzoeker dan hoor je hem wel..
nou over die bijbel dat vind ik ook wel meevallen..das zeker intressant ja, maar ook echt gebeurt denk ik, maar ook gewoon voor ons achter gehouden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:42 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie zo al wat voor soort filmpje het is, ik heb er al zat gezien, je kan dan net zo goed de bijbel posten, want daar staan namelijk ook alle antwoorden in
Het enige wat me eigenlijk echt boeit in deze, zijn de pyramides en wat je zegt, dat er slimmere wezens waren voordat de mens er kwam, erg interessant allemaal, maar heeft weinig tot niets te maken met dit topic.
[..]
We zullen het zien, ze komen morgen weer terug
Dat zou vooralsnog gewoon kunnen, er staat wel wat nieuws, maar ik vond het eigenlijk niet de moeite om te posten:quote:Op zondag 29 juli 2012 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is het stil geworden hier?
Was het toch maar een stuk steen en niets bijzonders?
Daar zijn ze ook mee bezig (wordt genoemd in dat radio-interview), daarom had de CEO zelf geen idee hoeveel info er publiekelijk gemaakt zou worden, het zal wel erg beperkt zijn .. helaas.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:34 schreef Bastard het volgende:
Hoe tof zou het wezen als ze net als Jacques Cousteau een docu zouden maken. Geweldige serie was dat! "We are diving into the unknown reef"
Geef het een jaar misschien en dan komt er een mooi bewerkt stukje docu naar buiten.quote:Op maandag 30 juli 2012 07:47 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Daar zijn ze ook mee bezig (wordt genoemd in dat radio-interview), daarom had de CEO zelf geen idee hoeveel info er publiekelijk gemaakt zou worden, het zal wel erg beperkt zijn .. helaas.
Eerder andersom, denk ikquote:Op donderdag 6 september 2012 10:35 schreef KroodjeBip het volgende:
Het blijft wel erg stil idd, geld op ?
Voor de release datum van de docu zullen we sowieso geen uitsluitsel krijgenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:16 schreef RickoKun het volgende:
Hoor je niks meer van, natuurlijk
Met je ufo
... en waarom staat dat niet op hun eigen site ???quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:08 schreef UncleScorp het volgende:
Baltic Anomaly: New Expedition After Astonishing Images
◦New Multi-Beam Sonar Images Released Contradict Mainstream “Explanations”
◦Voyage Begins Next Saturday 8th September and Will Last 8-9 days
◦Team Will Look At Other Shipwrecks Also To Finance This Project
◦Excitement As Team Will Investigate Second Anomaly For The First Time
◦New Expedition Should Provide More Answers To Object’s Origin
◦New Images Show 2-3 Metre Long Square With Perfectly Round Hole Inside
◦Depressions With Perfectly Straight Edges Many Metres Long
http://truthfall.com/balt(...)-astonishing-images/
Oh, maar dat is best een spannende ontwikkeling. En in het voorjaar zoeken ze verder.quote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Dance99Vv het volgende:
of dit nieuw nieuws is weet ik niet maar kwam dit vandaag tegen van deze site:
http://www.niburu.nl/natu(...)nalyseerd-video.html
Mysterieuze object op bodem Oostzee geanalyseerd (video)
maandag, 24 september 2012 11:46 geplaatst in:
Natuur en Milieu
De Zweedse schatzoekers van het Ocean X Team haalden afgelopen jaar het wereldnieuws toen ze bij toeval een mysterieus cirkelvormig object ontdekten op de bodem van de Oostzee.
Dankzij een aantal expedities en laboratoriumonderzoek zijn ze nu een stap dichter bij het ontrafelen van het mysterie.
De stenen die op het object lagen blijken rood graniet te zijn en stammen uit de ijstijd. Ocean X Teamlid Dennis Åsberg denkt dat de stenen op het object zijn gevallen toen het ijs begon te smelten. Als zijn theorie klopt ligt het object al meer dan 140.000 jaar op de zeebodem.
Dat hebben ze gedaan, het blijkt verbrand organisch materiaal te zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
Ze zouden een manier moeten vinden om toch iets van de steen los te kunnen bikken, maar ja, dat zal moeilijk worden zo diep in zee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |