Nog geen update verder he?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:54 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
De laatste geruchten die ik gehoord heb:
Het is iets van de nazi's uit de 2e wereldoorlog om duikboten te storen ..
Maar je, we weten het pas zeker als ze terug zijn ... of niet natuurlijk
Van 180 meter?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou het niet gewoon een stuk wrak van een vliegtuig zijn uit de oorlog?
Zoiets?
[ afbeelding ]
Ja, een vliegtuig uit het stenen tijdperk... Want het 'object' whatever het is, is van steen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou het niet gewoon een stuk wrak van een vliegtuig zijn uit de oorlog?
Zoiets?
[ afbeelding ]
Zie nergens een foto die de schaal bevestigdquote:
De post van UncleScorp uit de OP heeft wel wat details, mits je ze wil aannemen als waarheid natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zie nergens een foto die de schaal bevestigd
Vreemd. Net zo vreemd als het object zelf.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:16 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Helemaal noppes, volgens de site zijn ze onbereikbaar voor info en interviews.
Troebel is een beter woord..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vreemd. Net zo vreemd als het object zelf.
'in troebel water vissen'quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Troebel is een beter woord..
Jammer hoor! Weer geen echt mysterie..
Hij ligt op 87 meter diepte en zou 180 meter doorsnee zijn, kortom, hij is twee keer zo lang dan dat ie diep ligt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
De post van UncleScorp uit de OP heeft wel wat details, mits je ze wil aannemen als waarheid natuurlijk.
Hoe zie je dat dan ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij ligt op 87 meter diepte en zou 180 meter doorsnee zijn, kortom, hij is twee keer zo lang dan dat ie diep ligt.
Dat matched niet echt met de sonarplaatjes.
Zoek eens een object op wat ongeveer even groot is als dit 'ding', en ga dan op 100m afstand staan, en probeer er eens een overzichtsfoto van te makenquote:
Dat kan volgens mij wel, een camera en een groothoeklens (het wordt alleen wel heel klein)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:50 schreef Resistor het volgende:
[..]
Zoek eens een object op wat ongeveer even groot is als dit 'ding', en ga dan op 100m afstand staan, en probeer er eens een overzichtsfoto van te maken
Ja he?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze worden steeds spannender getekend, bastard
Ach in het kader " het maakt toch niet uit waar je op stemt " zou het nog best een potentieel kandidaat kunnen wezen. Maar verder nee, ik stem denk ik liever op een partij die al wat bekender is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:03 schreef Pietverdriet het volgende:
En, ga jij op de UFO partij stemmen?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)p-12-september.dhtml
Verkeerde topic ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:35 schreef valandil25 het volgende:
de zonnegoden uit het oude egypte en van de mayas en andere beschavingen, dit waren buiten aardse wezens die hun kennis kwamen doorgeven,vandaar dat die oude beschavingen zoveel kennis hadden van het universum.
piramides zijn niet met de hand gemaakt.
het zijn symbolen van hoe het universum werkt.
het zelfde geld voor graancirkels
dit filmpje ben ik nu aan het kijken op aanraden van anderen op het forum,,en legt ook uit hoe het universum werkt en hoe de buitenaardse kennis er van is.
ook zijn er verklaringen van astronauten over de wezens en leger officieren van het amerikaanse leger. het filmpje is er ook in het nederlands.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |