quote:
gratis bij de plus,quote:Op maandag 2 juli 2012 22:47 schreef Redefine het volgende:
Deze ronde missen waren geloof ik de aanbieding.
Ik hoop dat ie ineens af gaat terwijl Ajacied422 in het publiek zit.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:47 schreef Sheepcidus het volgende:
die schiet straks d'r eigen hoofd overhoop
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:47 schreef reddevil1408 het volgende:
Tour du Jour is na 1 minuut al beter dan VI Oranje, eindelijk eens een vrouw met inhoud aan tafel.
Gewoon voor op de achtergrond, niet te veel van verwachtenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
Kut programma, denk niet dat ik dit vol ga houden. Sorry Wilfred ligt niet aan jou.
kut is ook dat de avondetappe om 23.00 begint, waarom loopt het niet gewoon zoals vorig jaar goed in elkaar overquote:Op maandag 2 juli 2012 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
Kut programma, denk niet dat ik dit vol ga houden. Sorry Wilfred ligt niet aan jou.
Zo in de stijl van Jiskefet met dat stiften. Paar keer proberen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:47 schreef Sheepcidus het volgende:
die schiet straks d'r eigen hoofd overhoop
Huh? Ik vind dit juist super verfrissend en leuk om naar te kijken... behalve dat rondemiss gedeelte danquote:Op maandag 2 juli 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
Zo zie je maar dat een tafel zonder Gijp en Derksen gelijk flink tegenvalt.
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:47 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie ineens af gaat terwijl Ajacied422 in het publiek zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |