Hiervoor ook al de Tour?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:46 schreef Marcoss het volgende:
Ben benieuwd of Genee dit nog 3 weken vol houdt, na ook al 3 weken onafgebroken de Tour te hebben gedaan
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:46 schreef Szura het volgende:
Godverdomme volgens mij is dat blondje echt dom
Als je haar hoort praten, deze paar zinnen al
quote:
gratis bij de plus,quote:Op maandag 2 juli 2012 22:47 schreef Redefine het volgende:
Deze ronde missen waren geloof ik de aanbieding.
Ik hoop dat ie ineens af gaat terwijl Ajacied422 in het publiek zit.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:47 schreef Sheepcidus het volgende:
die schiet straks d'r eigen hoofd overhoop
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:47 schreef reddevil1408 het volgende:
Tour du Jour is na 1 minuut al beter dan VI Oranje, eindelijk eens een vrouw met inhoud aan tafel.
Gewoon voor op de achtergrond, niet te veel van verwachtenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
Kut programma, denk niet dat ik dit vol ga houden. Sorry Wilfred ligt niet aan jou.
kut is ook dat de avondetappe om 23.00 begint, waarom loopt het niet gewoon zoals vorig jaar goed in elkaar overquote:Op maandag 2 juli 2012 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
Kut programma, denk niet dat ik dit vol ga houden. Sorry Wilfred ligt niet aan jou.
Zo in de stijl van Jiskefet met dat stiften. Paar keer proberen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:47 schreef Sheepcidus het volgende:
die schiet straks d'r eigen hoofd overhoop
Huh? Ik vind dit juist super verfrissend en leuk om naar te kijken... behalve dat rondemiss gedeelte danquote:Op maandag 2 juli 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
Zo zie je maar dat een tafel zonder Gijp en Derksen gelijk flink tegenvalt.
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:47 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie ineens af gaat terwijl Ajacied422 in het publiek zit.
Ze willen de reclame gehad hebben voor Smeets begint.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:48 schreef reddevil1408 het volgende:
Na 20 minuten al reclame??????????????
Geen Gilette Wielrenner van de dag?!
Inderdaad, DeMart vaagt deze klunzen wegquote:Op maandag 2 juli 2012 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze willen de reclame gehad hebben voor Smeets begint.
Dit wordt gewoon 21-0 voor Mart.
Met deze rondemissen win je de oorlog niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze willen de reclame gehad hebben voor Smeets begint.
Dit wordt gewoon 21-0 voor Mart.
Nouja, die blonde was natuurlijk wel prima.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Met deze rondemissen win je de oorlog niet.
Mevr van Zetten uit Tiel zegt 23:00uquote:Op maandag 2 juli 2012 22:51 schreef Anno2012 het volgende:
Mag ik dit vragen? Ja dit mag ik vragen.
Hoelaat begint Mart?
Dom vooral.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, die blonde was natuurlijk wel prima.
Ze kon nog geen trekker overhalen. En dat moet dan met je piemel aan de gang.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die uit de intro ook maar die zullen wel niet komen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je geen verstand van voetbal heb kijk je vioranje idd voor van der gijp.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:52 schreef Abed het volgende:
Altijd Vi Oranje boven studio sjek, maar zonder een Gijp aan tafel ga ik om 23.00 toch vreemd met Mart.
Niet haten op Vera.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:51 schreef Redefine het volgende:
Die Danny Vera is ook wel een ongelooflijke mazzelaar. Zeer beperkte zanger, die nooit ergens boven de middelmaat zou uitsteken. Maar hij heeft wel gewoon het hele jaar door werk door VI.
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:52 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ze kon nog geen trekker overhalen. En dat moet dan met je piemel aan de gang.
Als je levensmoe bent kijk je Jan van Halst.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je geen verstand van voetbal heb kijk je vioranje idd voor van der gijp.
* recorder aanzetquote:Op maandag 2 juli 2012 22:53 schreef Maver24 het volgende:
Tsja, wat moet ik nu afkijken, tour du jour of gewoon naar Mart schakelen, wat een klote programmering zeg tussen RTL en NOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |