Wat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:12 schreef Arashimashou het volgende:
Ik moet nog steeds Elfen lied 10.5 zien. Klipnap waag het niet.
Die bestaat niet. Er is alleen een Director's Cut van 21,22,23 en 24quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
kga de laatste 2 episodes die ik nog moet kijken, de directors cut version ervan kijken.
damnquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die bestaat niet. Er is alleen een Director's Cut van 21,22,23 en 24
quote:Tsukasa Hiiragi
Kagami's twin sister, but she has short hair and looks nothing like her. She is basically Lucky Star's Osaka, the only difference being that Tsukasa is good in the kitchen and doesn't mistake a knife for a frying pan.
Werbelwind?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:17 schreef Arashimashou het volgende:
Heeft iemand nog een mooie naam voor een WWII Luchtafweerkruiser? Liefst een Duitse naam.
dat is heel anders dan in mijn japanse seriesquote:
Ik hoop altijd maar dat het trolls zijn.quote:
'baka gajin, go home!~'quote:
Och. Ik heb ze ook nog niet gezienquote:
Omdat je hier vaak lurkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk niet eens ah-nie-meequote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:20 schreef Klipnap het volgende:
Arashi's ware aard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt op mijn kamerWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:20 schreef Klipnap het volgende:
Arashi's ware aard:Waarom verbind je mij met hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
flakpanzer is een 1 loops afweergeschut en de werbelwind heeft 4 lopen maar er was ook een versie van de vierling of hoe het heete achterop een opel truck.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm... das al de naam van een flakpanzer geloof ik, maar niet slecht.
Ja, ik bedoel gewoon een generieke flakpanzer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
flakpanzer is een 1 loops afweergeschut en de werbelwind heeft 4 lopen maar er was ook een versie van de vierling of hoe het heete achterop een opel truck.
quote:
En dus koos je maar arme Arashimashouquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik moest even een random iemand hier kiezen
De gepard is wel echt een bazen luchtafweergeschut alleen jammer dat nederland ze allemaal heeft verkochtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel gewoon een generieke flakpanzer.
http://en.wikipedia.org/wiki/Flakpanzer
Maar nog steeds geen slechte naam, gezien je in deze mod (civ3) überhaupt geen flakpanzer kan maken.
Death Note moet ik nog steeds helemaal afkijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij falen gewoon hard wat dat betreft.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De gepard is wel echt een bazen luchtafweergeschut alleen jammer dat nederland ze allemaal heeft verkocht
Niet zo hygiënisch om je lijk zo in de kamer achter te laten he, begraaf haar dan op z'n minst!quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Death Note moet ik nog steeds helemaal afkijken.Je faaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:
Hoofd valt me nu pas opquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet zo hygiënisch om je lijk zo in de kamer achter te laten he, begraaf haar dan op z'n minst!
Just as plannedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ga hem wel een keer helemaal opnieuw kijken. Misschien ditmaal met m'n ouders.
klopt want onze gepards vielen al uitmekaar voordat ze uberhaupt de basis uit warenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wij falen gewoon hard wat dat betreft.
Wut? Hoezo, zo slecht onderhouden?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
klopt want onze gepards vielen al uitmekaar voordat ze uberhaupt de basis uit waren
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
WTF!?
just according to keikaku translator's note: keikaku means kawaiiquote:
quote:Echter is op 11 maart 2011 Japan nogmaals van de kaart verdwenen door een aardbeving, een tsunami, vulkaanuitbarstingen, tornado's, orkanen, aardverschuivingen, tyfonen, een nucleaire ramp in Fukushima, massale meldingen van tentakelverkrachtingen en een uitbrekende gele griep-epidemie. Het land is in chaos, en de schade is onduidelijk.
Opgeslagen in 75/ani.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:30 schreef Qunix het volgende:
Dat was.... onverwachtSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
WTF!?
en dus goed.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
WTF!?
![]()
![]()
voelt goed mangSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
WTF!?
Women with dicks and weak men with vaginas.
![]()
WTF!?
![]()
![]()
What the hell did I just watchSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
WTF!?
![]()
Hehehequote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Klipnap, ik snap je vraag nu. Vond ik haar net leuk...
Hm, ik heb wel zo'n plaatje waar ze dat doet bij zo'n vent uit de serie... of in ieder geval gezien. Niet zeker of ik het heb opgeslagen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]1,63 secondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet meer wat ik de vorige keer had gehaald, maar ik zit nu op 1.83 1.791.77.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:47 schreef Klipnap het volgende:
Welk geslacht?Negers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:47 schreef Klipnap het volgende:
Welk geslacht?/d/ickgirl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Net nadat ik 1.5 haal? sterfquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
HAHAHA! Suck it, Arashi!
[ afbeelding ]
weeaboo skillsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
HAHAHA! Suck it, Arashi!
[ afbeelding ]
Tiro tiro tiro tiroquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
HAHAHA! Suck it, Arashi!
[ afbeelding ]
Ik ben ook al zo goed in Osu!.quote:
Osuquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben ook al zo goed in Osu!.
Dit zijn gewoon aangeboren kwaliteiten. Kan ik niets aan doen helaas. Soms zou ik willen dat ik minder goed zou zijn, maar tsjah. Sommige mensen zijn helaas gezegend met zo veel skills.
Shit man waar denk je dat je bent?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
OsuHeb het een paar keer geprobeerd maar alleen weeaboo nummers dus geen dank
Huh? wat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:53 schreef Klipnap het volgende:
Je kunt ook gewoon een keer 2.0 seconden doen en 1.90 en dan voeg je het samen
Slim he
ik zit hier alleen maar omdat mijn video games down isquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Shit man waar denk je dat je bent?
Ik bedoel... ja, bah
Dat is iets voor Klipnaps.quote:
Okequote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zit hier alleen maar omdat mijn video games down is
Aaah! Cowboy Bebop is wel een typische /v/ anime. Zul je ook wel leuk vinden misschien.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zit hier alleen maar omdat mijn video games down is
Het zat ook ineens in myAT dus ik dacht neem een kijkjequote:
Veel goede verhalen over gehoord ja, misschien maar eens doen. Enige anime wat ik ooit heb gekeken is DBZ en Pokémonquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Aaah! Cowboy Bebop is wel een typische /v/ anime. Zul je ook wel leuk vinden misschien.
DB/DBZ. Mah nigga.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Veel goede verhalen over gehoord ja, misschien maar eens doen. Enige anime wat ik ooit heb gekeken is DBZ en PokémonDat is ook alweer jaren geleden.
Tiro tiro tiro tiro tiro tiro... Finaaaale!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:54 schreef Arashimashou het volgende:
Het is natuurlijk ook wel een gigantische luckergame... ligt er maar net aan waar Mammert zich bevindt.
Ik heb ook nog een plaatje waarin een futamami dat doet. Maar ik weet niet waar. Toen had ik nog geen Madoka folder.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Tiro tiro tiro tiro tiro tiro... Finaaaale!!!
Futa?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een plaatje waarin een futamami dat doet. Maar ik weet niet waar. Toen had ik nog geen Madoka folder.
ik las futanariquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een plaatje waarin een futamami dat doet. Maar ik weet niet waar. Toen had ik nog geen Madoka folder.
Je vermoeden kloptquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:57 schreef Arashimashou het volgende:
Nou ja... Mami met een verlenging is toch een futa? 't kwam er ook nog uit.
Overigens... ik heb een vermoeden dat Robert nog bezig is met het proberen te halen van < 1.30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:59 schreef 2Happy4U het volgende:
Ben al een tijdje niet naar /d/ gegaan.... hmm....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:59 schreef 2Happy4U het volgende:
Eww. Dat doe ik zelfs niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kap.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:02 schreef Arashimashou het volgende:
Naja, futa's zijn natuurlijk babystuff, maar niet mijn ding.
Heb je al opgegeven overigens? Ik heb nog een kleine verbetering.
GODZIJDANK JE KAPT NU KAN IK EINDELIJK STOPPEN GOD....quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kap.
Futa's zijn ook niet mijn ding trouwens.
Ik kan er slecht tegen om ergens niet de beste in te zijn
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:48 schreef Qunix het volgende:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
quote:
Ze vraagt zich af wat ze is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
Wat the fuck is Rei aan het neuzelen in episode 14?
Dat merk ik jaquote:
quote:
oh?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er is een apart topic voor, maar het mag in principe wel natuurlijk.
ga weg, niet die blauwe kutfigurenquote:
Eeieieieieieiiquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Serieus, dat contrast van die schattige meisjes en dat duistere...
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat merk ik ja
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme jij. Ach ja.Wacht maar tot je verder komt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Serieus, dat contrast van die schattige meisjes en dat duistere...![]()
Die's een beetje verneukt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er is een apart topic voor, maar het mag in principe wel natuurlijk.
Oh. Jammerquote:
Die zangquote:
Ik bedoel het topic, niet de serie.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh. Jammer
Hoezo eigenlijk?
Niet dat ik Avatar kijk
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die zang
Ik schrok trouwensJa dat was gewoon vies eng... al helemaal als dat hoofd zo gaat draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robin waar ben je overigens mee bezig?waar blijft die 1.12?
Wat? Dat heb ik (nog) niet gezienquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja dat was gewoon vies eng... al helemaal als dat hoofd zo gaat draaien.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die zang
Ik schrok trouwensOh ik vind het wel wat hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hihi.quote:
Ik ben gestopt, mang.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja dat was gewoon vies eng... al helemaal als dat hoofd zo gaat draaien.
Robin waar ben je overigens mee bezig?waar blijft die 1.12?
c'est kaputtquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]Bah, dat hoort hier niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom is die... hoe ze ook heten mag... rei? zo vies.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]Nee die is wel vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]'I've seen some shit'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:39 schreef Arashimashou het volgende:
Goed oke. Nu mag het echt klaar zijn hoor.okenukanikvoorlopigechtstoppenhoopik.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom is die... hoe ze ook heten mag... rei? zo vies.
[..]
Nee die is wel vet![]()
![]()
Nu sta ik gelijk met Key.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
okenukanikvoorlopigechtstoppenhoopik.jpg![]()
Nee, er zijn twee verschillende knoppen. Je hebt toch de OP ook moeten copypasten? Bij reeksen hoeft dat niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
....
Dat gebeurt toch vanzelf als je op het [nieuw topic]-knopje drukt?
ik drukte 'm weer weg uit reflexquote:
Hm.................................................quote:
Ik zat er recht onder dus ging heel snelquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm.................................................
oke, gezien je onderschrift lijk je betrouwbaar.
Oke, ik ga echt niet 0.93 proberen te verbeteren.Ik stop.
Wat valt er nu niet te begrijpen aan Please don't watch me cum while I spray pee out my ass?quote:
Ja das een klassiekerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Huh?
''Who would frost a cake with their butt?''
Je verzameling?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:48 schreef 2Happy4U het volgende:
zat weer even mijn weeaboo folder door te kijekn
heb er nog meerquote:
En dat vraagt zich af waarom zijn vader niet van hem houdt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:51 schreef Klipnap het volgende:
Wow, Rei doet Shinji aan een moeder denken omdat ze een doek uitwringt? Waar gaat het heen met de wereld.
Dat laatste was vaag.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:21 schreef robin007bond het volgende:
En wat vond je van deze episode, Klipnap?
Misato
quote:
SPOILER: Geen spoiler voor jou, wel voor anderenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2012 22:30:39 ]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Kom je nog achter.
[ afbeelding ]Viesss, maak doodt.SPOILER: Geen spoiler voor jou, wel voor anderenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder hem was de mensheid er niet eens man.quote:
Het is toch maar een eng sprookje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zonder hem was de mensheid er niet eens man.![]()
Fruit of Knowledge Seeds.
Wa?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zonder hem was de mensheid er niet eens man.![]()
Fruit of Knowledge Seeds.
Oooh You're fuckedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh shit. Ik had een contract afgesloten he?
Pff, dat is lastig...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:17 schreef Klipnap het volgende:
Wat zou ik doen? Eerst de normale afleveringen en daarna director's cut of helemaal alleen directors cut?
Je bent obsessed en je hebt hem niet gezien?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pff, dat is lastig...
Directors Cut is wel hoe de regisseur het uiteindelijk had willen hebben, maar door tv-restricties niet kon laten zien. Hmm, het ligt er een beetje aan. Zelf heb ik niet de directors cut gezien.
Ik zou de normale episodes kijken. Mocht je een EVA-fan worden, dan kun je altijd nog de directors cut kijken als je zin hebt.
Hij is een fakequote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je bent obsessed en je hebt hem niet gezien?
Het is toch extra scenes, verder geen aanpassing?
Ik bewaar ze zodat ik ze samen met heel de serie met m'n ouders kan kijken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je bent obsessed en je hebt hem niet gezien?
Het is toch extra scenes, verder geen aanpassing?
Couldn't care less, ik heb lekker een nieuwe game gekocht en ga geen anime kijkenquote:
Good for you.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Couldn't care less, ik heb lekker een nieuwe game gekocht en ga geen anime kijken
Katawa Shoujoquote:
Wat ga je doen? Sakura helpen met afwassen of naar de dojo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Slechte visual novel.
Fate/Stay Night
> Katawa Shoujoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Slechte visual novel.
Fate/Stay Night
Darksiders. Deel 2 komt in Augustus en ziet er veelbelovend uit, dus voor 5 euro ff deel 1 opgehaald.quote:
Niet meepraten over dingen waar je (waarschijnlijk) niks vanaf weetquote:
Klopt!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh man. Je hebt echt geen ritme he. Teruggaan naar je oude ritme gaat vast niet gemakkelijk.
dem feely feels that feelsy feelquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
> Katawa Shoujo
> Slechte Visual Novel
Ik eerlijk gezegd ook niet. Mijn eerste gedachte is schilderen maar zeker weten doe ik niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee waar ze het over heeft.
Ik heb de brandwonden-meisje route nog niet gespeeld dus ik heb geen indee waar je het over hebt.quote:
Sakura helpen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Sakura helpen met afwassen of naar de dojo?
Ik kan gewoon geen spel spelen waar je seks hebt met gehandicapte meisjes, sorry. Dan voel ik me gewoon zo'n verknipte gast.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
> Katawa Shoujo
> Slechte Visual Novel
heb je tenminste nog seks hehquote:Op zondag 1 juli 2012 00:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kan gewoon geen spel spelen waar je seks hebt met gehandicapte meisjes, sorry. Dan voel ik me gewoon zo'n verknipte gast.
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:02 schreef Qunix het volgende:
"You should become a Magical Girl." - /人 ◕ ‿‿ ◕ 人\
bang dat er personen binnen komen als je op je waifu aan et rukken bent?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:12 schreef robin007bond het volgende:
Ik krijg een slot op m'n kamer of een hendel.![]()
What he said.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:13 schreef mschol het volgende:
[..]
bang dat er personen binnen komen als je op je waifu aan et rukken bent?
wie is jullie waifu/husbando?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:13 schreef mschol het volgende:
[..]
nep weeabooquote:
Ik heb nog niet genoeg anime gezien (nog maar 91) om daar een uitspraak over te doenquote:
quote:
Zij zal niet alleen jouw waifu zijn.quote:She was voted 7th in the top 100 poll, "Anime Heroines of 2002" by readers of the Japanese anime magazine Newtype in 2003.[1]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Zij zal niet alleen jouw waifu zijn.Ayumu is goed en lief genoeg voor iedereen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ayumu en Nana blijken dezelfde stem te hebben![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ayumu is goed en lief genoeg voor iedereen.
Ja, maar dan niet op waifu.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:13 schreef mschol het volgende:
[..]
op hentai of wat?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet op waifu.
Ik ben al een keertje betrapt een aantal jaar geleden. Mijn pa kwam binnen en zei: "Sorry" en deed de deur dicht.![]()
Vervolgens hoorde ik mijn ouders praten over mij meer privacy gunnen. Ze vroegen ook gelijk daarna of ik m'n kamer op zolder zou willen hebben.
hoe moeilijk is het om gewoon even te kloppen voordat ze binnenkomen?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet op waifu.
Ik ben al een keertje betrapt een aantal jaar geleden. Mijn pa kwam binnen en zei: "Sorry" en deed de deur dicht.![]()
Vervolgens hoorde ik mijn ouders praten over mij meer privacy gunnen. Ze vroegen ook gelijk daarna of ik m'n kamer op zolder zou willen hebben.
Enorm goed spel ja.quote:
Dan lieg je.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:23 schreef Arashimashou het volgende:
Fappen moet je altijd ontkennen.
Ik fap niet.
PS3quote:Op zondag 1 juli 2012 00:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Best wel. Jammer dat m'n ps3 stuk is gegaan. Moet nog steeds met mijn ouders om een nieuwe.
Ga je 2 kopen?quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
PS3Wel, Uncharted reeks, God of War, Sly CooperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Waarschijnlijk wel. Kijk nog wat ze met die pre-order content doen. Ben ik fel optegen, indien ze daar mee door gaan wordt het waarschijnlijk dag 1 piraat, jammer maar helaas zou ze wel willen steunen maar dit soort praktijken doe ik niet aan.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ga je 2 kopen?
[..]
Wel, Uncharted reeks, God of War, Sly Cooper
mijn negerquote:
Nee, gewone dingen.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, gewone dingen.
Een aantal maanden geleden zat ik een h-doujin te lezen. Hij stond nog ergens niks te doen in m'n tabbladen. Mijn mam kwam schone kleren brengen.
Ik wilde dus toen dat tabblad wegklikken, maar in plaats daarvan drukte ik er per ongeluk op. Ik weet nog steeds niet of ze het heeft gezien.
op et moment ik weg ga lock ik m'n pc gewoon, stuk efficienterquote:Op zondag 1 juli 2012 00:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels mijzelf aangeleerd om naar de FP te gaan van FOK! op het moment dat ik weg ga.
Ik ga dan meestal op nu.nl of economist.comquote:Op zondag 1 juli 2012 00:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels mijzelf aangeleerd om naar de FP te gaan van FOK! op het moment dat ik weg ga.
ik heb 't over wanneer ik even mijn kamer uit gaquote:Op zondag 1 juli 2012 00:29 schreef mschol het volgende:
[..]
op et moment ik weg ga lock ik m'n pc gewoon, stuk efficienter
Dit inderdaad.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:29 schreef Arashimashou het volgende:
Als ik niet in m'n kamer ben is m'n computer altijd vergrendeld....
Oooh jawel.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb 't over wanneer ik even mijn kamer uit ga
ik als perma /v/irgin kom niet mijn huis uit dus is het niet nodig om mijn pc compleet af te sluiten
Chiaki Onigawa. Welk personage haar stem kanaliseert doet er niet toe.quote:
Komt ze voor in Katawa Shoujo? Ik ben haar nog niet tegen gekomen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:09 schreef Klipnap het volgende:
"Can you stand up for yourself?"
"Can you face your fears?"
"Can you see what I see?"
"Can you seize the day?"
"Can you tell me what you think?"
[ afbeelding ]
Ik begrijp het. Mastruberen op een meisje in coma is is tot daaraan toe, maar liefdevolle relaties aagaan met gehandicapten dat is een brug te ver.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kan gewoon geen spel spelen waar je seks hebt met gehandicapte meisjes, sorry. Dan voel ik me gewoon zo'n verknipte gast.
geloof me ik heb dat soort dingen in folders in incognito vensters vervolgens genoeg andere tabs en shitquote:
het is , ook voor later op werk, een extreem handige tik die je kan aanleren.. elke keer dat je weg loopt je pc locken, ookal ga je maar 2 meter ver...quote:Op zondag 1 juli 2012 00:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb 't over wanneer ik even mijn kamer uit ga
ik als perma /v/irgin kom niet mijn huis uit dus is het niet nodig om mijn pc compleet af te sluiten
Hmmm... maar toch... ik ben typisch iemand wiens container een 50char password heeft.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
geloof me ik heb dat soort dingen in folders in incognito vensters vervolgens genoeg andere tabs en shit
en aangezien mijn ouders totaal niet weten hoe ze met computers om moeten gaan, niet dat ze ooit aan mijn computer zitten, komen ze er nooit achter wat ik op mijn pc heb
Maar er komt ook erotiek in voor. Ik ben bang dat ik op dat moment de verleiding niet kan weerstaan, dus begin ik er ook maar niet aan.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Chiaki Onigawa. Welk personage haar stem kanaliseert doet er niet toe.
[..]
Komt ze voor in Katawa Shoujo? Ik ben haar nog niet tegen gekomen.
[..]
Ik begrijp het. Mastruberen op een meisje in coma is is tot daaraan toe, maar liefdevolle relaties aagaan met gehandicapten dat is een brug te ver.
mijnes ook een stuk of 20, gewoon willekeurige letters/cijfers/tekensquote:Op zondag 1 juli 2012 00:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmmm... maar toch... ik ben typisch iemand wiens container een 50char password heeft.
Die scènes kun je uitzetten of gewoon overslaan.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar er komt ook erotiek in voor. Ik ben bang dat ik op dat moment de verleiding niet kan weerstaan, dus begin ik er ook maar niet aan.
verkeerd topicquote:
Dus.. Wanneer ga jij een anime kijken? Wij weten wel wat goed is.quote:
Death Note en Cowboy Bebop lijkt mij wel stoerquote:Op zondag 1 juli 2012 00:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dus.. Wanneer ga jij een anime kijken? Wij weten wel wat goed is.
Death Note is erg leuk om mee te beginnen.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Chiaki Onigawa. Welk personage haar stem kanaliseert doet er niet toe.
[..]
Komt ze voor in Katawa Shoujo? Ik ben haar nog niet tegen gekomen.
[..]
Ik begrijp het. Mastruberen op een meisje in coma is is tot daaraan toe, maar liefdevolle relaties aagaan met gehandicapten dat is een brug te ver.
tsja als ze lekker is...quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:36 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/results?search_query=The+Legend+of+Koizumi
Zojuist uitgekeken: The Legend of Koizumi...
"Global political figures such as The Pope, Kim Jong Il, George W. Bush and recent Japanese Prime Ministers play riichi mahjong against each other."
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Shit hey, ik heb mezelf gespoiled.Ach. Het is toch uit onderzoek gebleken dat mensen films en series leuker vinden als ze worden gespoiled?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shit hey, ik heb mezelf gespoiled.best wel kut dat wanneer je iemand quote het ook in die quote staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Shit hey, ik heb mezelf gespoiled.Alsje jezelf maar niet gaat spoileren over Homura en Sayaka.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht eens: "Laat ik het plot van the Girl who Leapt Through Time eens lezen, ik ga hem toch nooit kijken".quote:
wel herkenbaar datquote:Op zondag 1 juli 2012 01:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik dacht eens: "Laat ik het plot van the Girl who Leapt Through Time eens lezen, ik ga hem toch nooit kijken".
Ach joh. Zo erg is dat ook weer niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik dacht eens: "Laat ik het plot van the Girl who Leapt Through Time eens lezen, ik ga hem toch nooit kijken".
Is dat zo? Nooit van gehoord.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach. Het is toch uit onderzoek gebleken dat mensen films en series leuker vinden als ze worden gespoiled?
Bij die film zou ik dat dan weer niet erg vinden.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |