Dat is gewoon niet hetzelfde.quote:
Says who?quote:
quote:
Meer iets voor heloef.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Myr, misschien mag je excuusneger.nl wel lenen van Ezje
Neen.quote:
ik vind iceage zo geniaalquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
In Ice Age 4 zitten narwhalsen een neusdier
Issie leukquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
In Ice Age 4 zitten narwhalsen een neusdier
Oh ja dan zou ik dat ook meteen geloven jaquote:
Mwoah. Het hele idee is inmiddels wel echt uitgemolken. Ik moest vooral lachen om de narwhals en het neusdierquote:
Jawel. Ik heb namelijk ook geen viezequote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:06 schreef debeterebob het volgende:
Zag je mijn woordgrap echt niet, Bart
'Blowhole'quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
net of je niet even naar de kast toe kan lopen (en een "kijk"gat in de deur kan maken
Die was wel weer geweldig in deze jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:11 schreef twi het volgende:
[..]
Het enige geniale aan Ice Age is de eekhoorndingus. Voor de rest is er geen klap aan.
ik vind sid toch ook wel echt geniaalquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:11 schreef twi het volgende:
[..]
Het enige geniale aan Ice Age is de eekhoorndingus. Voor de rest is er geen klap aan.
Sid zn oma!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind sid toch ook wel echt geniaal
Daarom.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja dan zou ik dat ook meteen geloven ja
Hij lijkt mij niet leukquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah. Het hele idee is inmiddels wel echt uitgemolken. Ik moest vooral lachen om de narwhals en het neusdier
Hij is op zich die 12,50 voor het bioscoopkaartje niet waardquote:
Nee, en ik weet zeker dat je god bless america leuk vindt. Allemaal met kleine letters, trouwensquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef El_Matador het volgende:
Iemand The Dictator al gezien?
En Sammz, God Bless America, jouw tip, staat in de aanschaf. Eigen internet
Meer tips voor geweldig goeie films?
dictator niet gezien, lijkt me niet leukquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef El_Matador het volgende:
Iemand The Dictator al gezien?
En Sammz, God Bless America, jouw tip, staat in de aanschaf. Eigen internet
Meer tips voor geweldig goeie films?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:16 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik voel me erg suicidiaal nu.
ik begin te twijfelen of iedereen me haat en tegen me is, of dat ik me antidepresiva niet helemaal regelmatig heb genomen.
want ik denk steeds meer het eerste
Wat filmpjes over Darfur kijken en je realiseren wat een triest gelul in een rijk, veilig en schoon land het eigenlijk allemaal is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]neem ff warme douche.. helpt vaak wel beetje (bij mij dan) om rot gedachten van je af te zetten
Als je het doet, spring dan niet voor de trein, dat is zo kut voor de machinist.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:16 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik begin te twijfelen of iedereen me haat en tegen me is, of dat ik me antidepresiva niet helemaal regelmatig heb genomen.
ik denk steeds meer het eerste en dat maakt suicidiale gedachtes.
gedachtes enzo. nog geen acties
Tja..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:16 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik denk steeds meer het eerste en dat maakt suicidiale gedachtes.
gedachtes enzo. nog geen acties
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]neem ff warme douche.. helpt vaak wel beetje (bij mij dan) om rot gedachten van je af te zetten
oh oke, maar ik ga niet douchen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
Nee dat is de juiste aanpak van je problemenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:22 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
[..]
oh oke, maar ik ga niet douchen.
armoedig huurhuis enzo.
ik ga wel niets doen, misshien gaat het vanzelf wel over.
je douchet nooit...? anders beetje tv zappen ofzo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:22 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
[..]
oh oke, maar ik ga niet douchen.
armoedig huurhuis enzo.
ik ga wel niets doen, misshien gaat het vanzelf wel over.
Na 587669863467980978890074567476589,5 tips helpt niks meer bij die trol.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee dat is de juiste aanpak van je problemen
Jezus! Klinkt lekker kutquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Thuiskomen in een huis vol ruzie![]()
Ouders die ruzie maken over seks![]()
Ouders die nu samen staan te douchen![]()
Ik ga in mn auto slapen hoor!!
iewww.....quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Heb zelf nogal zulke neigingen gehad toch even doorgezet en kijk eens weer terug van weg geweestquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Na 587669863467980978890074567476589,5 tips helpt niks meer bij die trol.
Ik zou het bijna doen ookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:25 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jezus! Klinkt lekker kut![]()
Kom maar hier slapen hoor
Jij was Ha... toch? Naam kwijt. Homo met vriendin met kind?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heb zelf nogal zulke neigingen gehad toch even doorgezet en kijk eens weer terug van weg geweest
Iehl...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoiets. Nu Homo zonder aanhang lomp grof en een gore flikker.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij was Ha... toch? Naam kwijt. Homo met vriendin met kind?
Jij woont nog bij je ouders?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou het bijna doen ook![]()
Zal ik ze morgen vertellen dat het best echodingust in een douche?
Dude ik werd wakker met het beeld van jouw foto weer in gedachten!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iehl...
Fijn beeld voor 't slapengaan, bedankt..
nee, zou zelf straks gaan douchen en hard zingen (of andere geluiden maken) en dan met een onschuldig gezichtje vragen of ze niets hebben gehoordquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdelijk jonguh!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij woont nog bij je ouders?
Waarom dan ook?
haha je woont bij je oudersquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdelijk jonguh!!
Nog een week of 2 en dan mn eigen crib
Tot die tijd zou ik elders slapen...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdelijk jonguh!!
Nog een week of 2 en dan mn eigen crib
Nou als het echt niet normaal is zou ik er nu al iets van zeggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Suggesties? Als dat kon dan sliep ik niet hier hequote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tot die tijd zou ik elders slapen...
Gelukkig heeft FB geen alcoholslotquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude ik werd wakker met het beeld van jouw foto weer in gedachten!!
Jij mag echt nooit meer dronken op facebook hoor!!
Hoezo??quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:28 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou als het echt niet normaal is zou ik er nu al iets van zeggen.
Mjah dan weet ik zeker dat ik totdat ik de sleutel krijg in mn auto moet slapenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:28 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou als het echt niet normaal is zou ik er nu al iets van zeggen.
Geen vrienden?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Suggesties? Als dat kon dan sliep ik niet hier he
Dit inderdaad. Het is niet cool om te horen, maar hun goed recht.quote:
Daar ben jij blij om? Dude, JIJ gooit in dronken toestand je piemel in de aanbieding!! Juist jij zou om een alcoholslot moeten smeken bij Mark!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig heeft FB geen alcoholslot
djeezz nee dat ga je niet doen toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dan weet ik zeker dat ik totdat ik de sleutel krijg in mn auto moet slapen
Niet hier in de buurt nee. Allemaal ver wegquote:
euh, pics?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben jij blij om? Dude, JIJ gooit in dronken toestand je piemel in de aanbieding!! Juist jij zou om een alcoholslot moeten smeken bij Mark!
Mark? Welke Mark?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben jij blij om? Dude, JIJ gooit in dronken toestand je piemel in de aanbieding!! Juist jij zou om een alcoholslot moeten smeken bij Mark!
Whutquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zuckerberg!quote:
wanneer was dit...? wanneer ben jij dronken en ik niet op fok..?quote:
Zo zat ik ook vanochtendquote:
Was op Facebookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wanneer was dit...? wanneer ben jij dronken en ik niet op fok..?
Ik vind dat geklaag over afstanden in Nederland zo grappig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet hier in de buurt nee. Allemaal ver weg
euh... daar ben ik dan ook wel weer nieuwsgierig naarquote:
Oh, die Mark.. Ik dacht al..quote:
oh ghehe nee dat heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was op FacebookGisteravond.. of eigenlijk, vanmorgen vroeg..
Nee ga niet naar bepaalde plaatsen om mijn oude vrienden te bezoeken daar pas ik voorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind dat geklaag over afstanden in Nederland zo grappig.
Vrienden die 30 km bij elkaar vandaan wonen, gaan niet bij elkaar op bezoek.
Lekkere "vriendschap"...
Nee, dat kun je ook niet (meer) zienquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh ghehe nee dat heb ik niet gezien
haha je bent ook echt aan t zoekenquote:
Triest.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee ga niet naar bepaalde plaatsen om mijn oude vrienden te bezoeken daar pas ik voor
klopt ik heb je zelf van mn fb afgedonderd... dus daar hoef jij idd niet over uit te wijdenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat kun je ook niet (meer) zien![]()
Verder hoef ik niet uit te wijden denk ik....
Dat heb je reeds bij haar gedaan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
...
Verder hoef ik niet uit te wijden denk ik....
Nee, eigenlijk nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha je bent ook echt aan t zoeken
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt ik heb je zelf van mn fb afgedonderd... dus daar hoef jij idd niet over uit te wijden
om gezeik achter de schermen..quote:
Dan zijn het geen vriendenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mwa. Misschien bejegenen ze hem onheus.
Ho!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekkere "vriendschap"...
Soms gaat het gewoon niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekkere "vriendschap"...
Nope.quote:
Het is echt opvallend. Afstanden zijn zo enorm klein en snel in Nederland en mensen zo extreem huiselijk...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Soms gaat het gewoon niet.
Dan zoek je gewoon andere wegen, simpel.
Wel echt zuur dat je zo "thuis" moet komen..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ho!!
Ik ga gerust even op visite bij iemand die 100KM verderop woont hoor!!
Maar gezien mijn verplichtingen in dit dorp enz is het niet handig om 80KM verderop te gaan logeren natuurlijk![]()
Mn auto rijdt niet op water hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |