Tijdelijk jonguh!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij woont nog bij je ouders?
Waarom dan ook?
haha je woont bij je oudersquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdelijk jonguh!!
Nog een week of 2 en dan mn eigen crib
Tot die tijd zou ik elders slapen...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdelijk jonguh!!
Nog een week of 2 en dan mn eigen crib
Nou als het echt niet normaal is zou ik er nu al iets van zeggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou het bijna doen ook![]()
Zal ik ze morgen vertellen dat het best echodingust in een douche?
Suggesties? Als dat kon dan sliep ik niet hier hequote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tot die tijd zou ik elders slapen...
Gelukkig heeft FB geen alcoholslotquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude ik werd wakker met het beeld van jouw foto weer in gedachten!!
Jij mag echt nooit meer dronken op facebook hoor!!
Hoezo??quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:28 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou als het echt niet normaal is zou ik er nu al iets van zeggen.
Mjah dan weet ik zeker dat ik totdat ik de sleutel krijg in mn auto moet slapenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:28 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou als het echt niet normaal is zou ik er nu al iets van zeggen.
Geen vrienden?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Suggesties? Als dat kon dan sliep ik niet hier he
Dit inderdaad. Het is niet cool om te horen, maar hun goed recht.quote:
Daar ben jij blij om? Dude, JIJ gooit in dronken toestand je piemel in de aanbieding!! Juist jij zou om een alcoholslot moeten smeken bij Mark!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig heeft FB geen alcoholslot
djeezz nee dat ga je niet doen toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dan weet ik zeker dat ik totdat ik de sleutel krijg in mn auto moet slapen
Niet hier in de buurt nee. Allemaal ver wegquote:
euh, pics?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben jij blij om? Dude, JIJ gooit in dronken toestand je piemel in de aanbieding!! Juist jij zou om een alcoholslot moeten smeken bij Mark!
Mark? Welke Mark?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben jij blij om? Dude, JIJ gooit in dronken toestand je piemel in de aanbieding!! Juist jij zou om een alcoholslot moeten smeken bij Mark!
Whutquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zuckerberg!quote:
wanneer was dit...? wanneer ben jij dronken en ik niet op fok..?quote:
Zo zat ik ook vanochtendquote:
Was op Facebookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wanneer was dit...? wanneer ben jij dronken en ik niet op fok..?
Ik vind dat geklaag over afstanden in Nederland zo grappig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet hier in de buurt nee. Allemaal ver weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |