Hij is op zich die 12,50 voor het bioscoopkaartje niet waardquote:
Nee, en ik weet zeker dat je god bless america leuk vindt. Allemaal met kleine letters, trouwensquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef El_Matador het volgende:
Iemand The Dictator al gezien?
En Sammz, God Bless America, jouw tip, staat in de aanschaf. Eigen internet
Meer tips voor geweldig goeie films?
dictator niet gezien, lijkt me niet leukquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef El_Matador het volgende:
Iemand The Dictator al gezien?
En Sammz, God Bless America, jouw tip, staat in de aanschaf. Eigen internet
Meer tips voor geweldig goeie films?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:16 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik voel me erg suicidiaal nu.
ik begin te twijfelen of iedereen me haat en tegen me is, of dat ik me antidepresiva niet helemaal regelmatig heb genomen.
want ik denk steeds meer het eerste
Wat filmpjes over Darfur kijken en je realiseren wat een triest gelul in een rijk, veilig en schoon land het eigenlijk allemaal is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]neem ff warme douche.. helpt vaak wel beetje (bij mij dan) om rot gedachten van je af te zetten
Als je het doet, spring dan niet voor de trein, dat is zo kut voor de machinist.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:16 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik begin te twijfelen of iedereen me haat en tegen me is, of dat ik me antidepresiva niet helemaal regelmatig heb genomen.
ik denk steeds meer het eerste en dat maakt suicidiale gedachtes.
gedachtes enzo. nog geen acties
Tja..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:16 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik denk steeds meer het eerste en dat maakt suicidiale gedachtes.
gedachtes enzo. nog geen acties
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]neem ff warme douche.. helpt vaak wel beetje (bij mij dan) om rot gedachten van je af te zetten
oh oke, maar ik ga niet douchen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
Nee dat is de juiste aanpak van je problemenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:22 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
[..]
oh oke, maar ik ga niet douchen.
armoedig huurhuis enzo.
ik ga wel niets doen, misshien gaat het vanzelf wel over.
je douchet nooit...? anders beetje tv zappen ofzo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:22 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
[..]
oh oke, maar ik ga niet douchen.
armoedig huurhuis enzo.
ik ga wel niets doen, misshien gaat het vanzelf wel over.
Na 587669863467980978890074567476589,5 tips helpt niks meer bij die trol.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee dat is de juiste aanpak van je problemen
Jezus! Klinkt lekker kutquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Thuiskomen in een huis vol ruzie![]()
Ouders die ruzie maken over seks![]()
Ouders die nu samen staan te douchen![]()
Ik ga in mn auto slapen hoor!!
iewww.....quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Heb zelf nogal zulke neigingen gehad toch even doorgezet en kijk eens weer terug van weg geweestquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Na 587669863467980978890074567476589,5 tips helpt niks meer bij die trol.
Ik zou het bijna doen ookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:25 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jezus! Klinkt lekker kut![]()
Kom maar hier slapen hoor
Jij was Ha... toch? Naam kwijt. Homo met vriendin met kind?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heb zelf nogal zulke neigingen gehad toch even doorgezet en kijk eens weer terug van weg geweest
Iehl...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoiets. Nu Homo zonder aanhang lomp grof en een gore flikker.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij was Ha... toch? Naam kwijt. Homo met vriendin met kind?
Jij woont nog bij je ouders?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou het bijna doen ook![]()
Zal ik ze morgen vertellen dat het best echodingust in een douche?
Dude ik werd wakker met het beeld van jouw foto weer in gedachten!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iehl...
Fijn beeld voor 't slapengaan, bedankt..
nee, zou zelf straks gaan douchen en hard zingen (of andere geluiden maken) en dan met een onschuldig gezichtje vragen of ze niets hebben gehoordquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou het bijna doen ook![]()
Zal ik ze morgen vertellen dat het best echodingust in een douche?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |