En aansluiting vinden bij nieuwe vriendjes werkt ook niet vlotjesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:20 schreef screwloose het volgende:
[..]
Haha das ook een kutfase om in te zitten!
Wat is deze?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:21 schreef Barbusse het volgende:
Samzz, je bent lekker.En grappig om te lezen hoe sociaal incapabelen je van precies dat beschuldigen
Nu verder met mijn cocktail en goed gezelschap
Wat probeer je dan te doen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En aansluiting vinden bij nieuwe vriendjes werkt ook niet vlotjes
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
Barbie! Weet je dat oranje jurkje van mij nog? Die voor het EK? Die is nu zwart
.
Gewoon met textielverf gedaan? Hoeveel heb je gebruikt dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Op zoek geweest naar de juiste kroeg ergens in de buurt maar kan geen fatsoenlijke kroeg vinden. En wat daten meer niet. Pas niet echt ergens tussen namelijk.quote:
Waarom pas je dan nergens tussen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Op zoek geweest naar de juiste kroeg ergens in de buurt maar kan geen fatsoenlijke kroeg vinden. En wat daten meer niet. Pas niet echt ergens tussen namelijk.
Nee. Je bent een gare troll, that's all.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is deze?
U wana get in her pants?
Twitter dude.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:21 schreef Barbusse het volgende:
Samzz, je bent lekker.En grappig om te lezen hoe sociaal incapabelen je van precies dat beschuldigen
Okidoki.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Je bent een gare troll, that's all.
Punk/rock? met grof gedrag en homoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:27 schreef screwloose het volgende:
[..]
Waarom pas je dan nergens tussen?
Hey sociaal incapabele aso.quote:
Ja, jij was wegquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Ben ik weer, nog wat interessants gebeurd terwijl ik weg was?
Moet wel heel goed gezelschap zijn dat je nog zoveel tijd hebt om te reageren.quote:
Ze lezen mee, ik vertaal. Hilariteit om jou.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Moet wel heel goed gezelschap zijn dat je nog zoveel tijd hebt om te reageren.
Ja, ik vond het ook wel ironischquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:21 schreef Barbusse het volgende:
Gewoon textielverf jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon met textielverf gedaan? Hoeveel heb je gebruikt dan?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Waarom houden flikkers niet gewoon van dit soort shit in plaats van die bloemetjes shit
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Waarom houden flikkers niet gewoon van dit soort shit in plaats van die bloemetjes shit
Oh wacht nu ben ik weer een racistische klojo. Ik bedoel homo!
sommige vrouwen houden van bloemetjes shitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:43 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom neuk je niet gewoon een wijf!
das een grapje he
I have tryedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:43 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom neuk je niet gewoon een wijf!
das een grapje he
Ook goedquote:
Homo's ookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
sommige vrouwen houden van bloemetjes shit
Ik heb het ook over wijven.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
sommige vrouwen houden van bloemetjes shit
En ik weet nog steeds niet waarom ik ook weer single benquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:46 schreef debeterebob het volgende:
Aah een topic vol goede discussie weer![]()
Omdat je dan op 12 cm hakken in een lekker zwart jurkje mannen om je vingers kan winden, uiteraard.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik weet nog steeds niet waarom ik ook weer single ben!
Ik heb even contact gehad met DG en hij zij dat je negers nooit moet vertrouwenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Te lief te zacht te knap?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel! Ik wel! Ik wel!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is dat hetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat je dan op 12 cm hakken in een lekker zwart jurkje mannen om je vingers kan winden, uiteraard.
ghehehe jij gaat 100% voor die koelkast he...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wel! Ik wel! Ik wel!![]()
Mag ik het zeggen?
Ahhhhh toe!
Het is zei. Negers niet vertrouwen, why notquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb even contact gehad met DG en hij zij dat je negers nooit moet vertrouwen
Ik denk niet dat DG dat bedoelt.quote:
Ja, zeg het eensquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wel! Ik wel! Ik wel!![]()
Mag ik het zeggen?
Ahhhhh toe!
Tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:50 schreef debeterebob het volgende:
Maar volgens de verhalen was het Bavariajurkje helemaal niet zo fijn en viel hij wat wijd; dan had je misschien beter een basic jurkje kunnen kopen
en wtf is dit. omdat ik heloef zijn"iets prives" hetzelfde trek als een verjaardagsfeestje?quote:
Die heb ik allang, 't is nu voor de wasmachine!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe jij gaat 100% voor die koelkast he...
Je hebt geen hoofd. Althans, als we je foto's moeten geloven nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is zei. Negers niet vertrouwen, why not?
[..]
Ik denk niet dat DG dat bedoelt.
[..]
Ja, zeg het eens.
is sammz een neger? wie zijn dat dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb even contact gehad met DG en hij zij dat je negers nooit moet vertrouwen
Oh, is dát hetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die heb ik allang, 't is nu voor de wasmachine!
[..]
Je hebt geen hoofd. Althans, als we je foto's moeten geloven niet
ghehe want die heb je niet...?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die heb ik allang, 't is nu voor de wasmachine!
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:00 schreef screwloose het volgende:
Als een eekhoorn met een verse beukennoot!
Moet de tegenpartij die iedere keer opnieuw erop zetten of blijft die zitten?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is dát het! Ja, dat zou wel eens kunnen kloppen, lastig pijpen zonder mond.
Maar, wees gerust, mijn hoofd staat in m'n fobo.
Alles beter dan DG's hoofd hebben.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe want die heb je niet...?
en hoofdloos zijn is best vervelend lijkt me..
Mwaoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles beter dan DG's hoofd hebben.
Haha nou ik was gewoon ff blij. Geen bijzondere reden hoor. Maar ik kan me zo voorstellen dat een eekhoorn in die situatie ook gewoon blij is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:54 schreef debeterebob het volgende:
Screw kan je deze nog toelichten?
[..]
Het aanbidden van spieren?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Kan iemand me even uitleggen wat muscle worship nou weer betekent?
Die heb ik net gewonnen geloof ikquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe want die heb je niet...?
en hoofdloos zijn is best vervelend lijkt me..
Ice Age. Amigoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:54 schreef debeterebob het volgende:
Screw kan je deze nog toelichten?
[..]
Vooral door die hersentumor he?quote:
De manier waarop je door blijft vragen aan Heloef lijkt meer op jaloezie..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
fuck heb suicidiale gedachtes alsof de hele wereld tegen me is.
[..]
en wtf is dit. omdat ik heloef zijn"iets prives" hetzelfde trek als een verjaardagsfeestje?
sommige mensen hebben geen supergrote verjaardagspartij, en maken er meer een besloten feestje van. prive enzo jeweetst.
daar doelde ik op met "zoals een verjaardagsfeestje".
Baasquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:55 schreef screwloose het volgende:
[..]
Haha nou ik was gewoon ff blij. Geen bijzondere reden hoor. Maar ik kan me zo voorstellen dat een eekhoorn in die situatie ook gewoon blij is.
Dat snapte ik ook weer maar zie dat steeds vaker op gay datingsites staanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het aanbidden van spieren?
Is jouw Engels echt zo slecht?
nee gewoon opblazen van te voren ..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Moet de tegenpartij die iedere keer opnieuw erop zetten of blijft die zitten?
Ze heeft heus geen opblaashoofdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee gewoon opblazen van te voren ..
Dat betekent dat ze fappen op dikke spierbundelsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook weer maar zie dat steeds vaker op gay datingsites staan
Dan val ik afquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze fappen op dikke spierbundels
Negatief, ik?quote:
Heb ik niet. Ik draag mijn hoofd mee onder mijn arm als een stokbrood.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze heeft heus geen opblaashoofd![]()
Toch?![]()
Samzz zeg me dat je geen opblaashoofd hebt
je naam?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:58 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een domeinnaam voor een portfolio maar ik weet niets.
Nou is het wel weer mooi geweestquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Negatief, ik?
Werkgelegenheid voor de zorgindustrie.
ja het is jammer dat ik niemand heb om mee te gaan drinken ofzoiets.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De manier waarop je door blijft vragen aan Heloef lijkt meer op jaloezie..
iMyra.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:58 schreef Myraela het volgende:
http://www.myrartyfartyhipstergirl.comquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:58 schreef Myraela het volgende:
Mijn schoonouders zijn steriel, jeweettochquote:
Voor mijn voornaam zijn de .nl en .com al bezet. En ik ga niet mn voornaam en achternaam doen.quote:
god.. ik zie t helemaal voor mequote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik niet. Ik draag mijn hoofd mee onder mijn arm als een stokbrood.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://www.myrartyfartyhipstergirl.com
Meteen op hoogtequote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik niet. Ik draag mijn hoofd mee onder mijn arm als een stokbrood.
Dan heb je dus een schone aan de haak geslagen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn schoonouders zijn steriel, jeweettoch
En geen last van overgeef reflexen tijdens het pijpen, wat wil je nog meer.quote:
en als ze door blijft ratelen, leg je dr hoofd gewoon even in de kast ofzoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
En geen last van overgeef reflexen tijdens het pijpen, wat wil je nog meer.
http://ohai.nl/quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:58 schreef Myraela het volgende:
Stiekem is die nog wel leuk ookquote:
Precies. Best makkelijk. Hoofd in de kast, geen gekwek, maar wel de volle beschikking over het lichaam.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en als ze door blijft ratelen, leg je dr hoofd gewoon even in de kast ofzo
Negative.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan heb je dus een schone aan de haak geslagen?
Een reserve voor als je je periode hebt?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
En geen last van overgeef reflexen tijdens het pijpen, wat wil je nog meer.
Zo lang is m'n pener nou ook weer niet, laat staan dat ie tegen een dichtslaande kastdeur kanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en als ze door blijft ratelen, leg je dr hoofd gewoon even in de kast ofzo
net of je niet even naar de kast toe kan lopen (en een "kijk"gat in de deur kan makenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Negative.
[..]
Een reserve voor als je je periode hebt?
[..]
Zo lang is m'n pener nou ook weer niet, laat staan dat ie tegen een dichtslaande kastdeur kan![]()
http://www.ohay.nl/quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bezet, anders zou ik daar serieus nog wel iets mee kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |