Volgens mij snap je het gewoon niet...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jouw mening (hoe idioot je die ook geeft), heeft geen invloed op wat ik draag.
Lees eens terug hoe je je mening geeft. En dan vind je het gek dat ik zeg dat het mij niks interesseert?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dring je nogmaals, niks op. Ik wil helemaal geen invloed uitoefenen op wat je draagt...
Als je het zo gaat interpreteren snap ik wel dat je zo reageert.
Jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees eens terug hoe je je mening geeft. En dan vind je het gek dat ik zeg dat het mij niks interesseert?
Het is mij vergeven? Rot toch op, mafkeesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar tis je vergeven, misschien dat het in het echt duidelijker zou zijn als ik met die zin zou communiceren.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is mij vergeven? Rot toch op, mafkees.
Ik weet wel waarom, hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:09 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom zou samzz toch vrijgezel zijn? I wonder why.
Je mag dan wel een avatar van american history x hebben maar geloof me we weten allemaal nog dat je die slapjanus bent.quote:
Laten we eerst wachten wat DG erop te zeggen heeft.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe niet zo mysterieus en share the details.
Wie is die?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je mag dan wel een avatar van american history x hebben maar geloof me we weten allemaal nog dat je die slapjanus bent.
Ik wacht in spanning.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we eerst wachten wat DG erop te zeggen heeft.
Ik niet. Ik weet zeker dat hij het goed heeft, hij kent mij immers door en door.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik weet zeker dat hij het goed heeft, hij kent mij immers door en door.
Jooo ik doe met je mee. Fukkin duf leven vanavond!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Saai leven op het moment dus daar ben ik weer
Top tip! Heb meteen bier gepakt!quote:
Echt word tijd dat ik weer eens ga verhuizenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:17 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jooo ik doe met je mee. Fukkin duf leven vanavond!
Waar ben ik nu mee bezig denk je?quote:
Ik moet meer vrijgezelle vrienden vinden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:18 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Echt word tijd dat ik weer eens ga verhuizen
[..]
Waar ben ik nu mee bezig denk je?
Mijn tip opvolgen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:18 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Echt word tijd dat ik weer eens ga verhuizen
[..]
Waar ben ik nu mee bezig denk je?
Ah in die fase zit je. Ik zit in de fase dat ik iedereen maar wat lafjes vindquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:19 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik moet meer vrijgezelle vrienden vinden.
Haha das ook een kutfase om in te zitten!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ah in die fase zit je. Ik zit in de fase dat ik iedereen maar wat lafjes vind
En aansluiting vinden bij nieuwe vriendjes werkt ook niet vlotjesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:20 schreef screwloose het volgende:
[..]
Haha das ook een kutfase om in te zitten!
Wat is deze?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:21 schreef Barbusse het volgende:
Samzz, je bent lekker.En grappig om te lezen hoe sociaal incapabelen je van precies dat beschuldigen
Nu verder met mijn cocktail en goed gezelschap
Wat probeer je dan te doen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En aansluiting vinden bij nieuwe vriendjes werkt ook niet vlotjes
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
Barbie! Weet je dat oranje jurkje van mij nog? Die voor het EK? Die is nu zwart
.
Gewoon met textielverf gedaan? Hoeveel heb je gebruikt dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Op zoek geweest naar de juiste kroeg ergens in de buurt maar kan geen fatsoenlijke kroeg vinden. En wat daten meer niet. Pas niet echt ergens tussen namelijk.quote:
Waarom pas je dan nergens tussen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Op zoek geweest naar de juiste kroeg ergens in de buurt maar kan geen fatsoenlijke kroeg vinden. En wat daten meer niet. Pas niet echt ergens tussen namelijk.
Nee. Je bent een gare troll, that's all.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is deze?
U wana get in her pants?
Twitter dude.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:21 schreef Barbusse het volgende:
Samzz, je bent lekker.En grappig om te lezen hoe sociaal incapabelen je van precies dat beschuldigen
Nu verder met mijn cocktail en goed gezelschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |