Weet ik want jij zit op Malta(?) waar het altijd mooi weer is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom dus juist![]()
Hier is nu nog 33 graden
Niet altijd hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet ik want jij zit op Malta(?) waar het altijd mooi weer is.
Holy shitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet altijd hoor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is hier in 2010 een keer een storm geweest die zo´n regenval met zich meebracht dat auto´s wegdreven. De stroom ging dwars door een etalage van een begrafenisondernemer heen, meet deze mooie plaatjes als gevolg:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Holy shit
Volgende keer als ik daar ben, neem ik een reddingsvest mee
Slaap zequote:
Ik wilde net vragen of een begraafplaats was leeggespoeldquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is hier in 2010 een keer een storm geweest die zo´n regenval met zich meebracht dat auto´s wegdreven. De stroom ging dwars door een etalage van een begrafenisondernemer heen, meet deze mooie plaatjes als gevolg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik probeer steeds de moraal van het verhaal te ontdekken, maar ik zie hem niet.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
Barbie! Weet je dat oranje jurkje van mij nog? Die voor het EK? Die is nu zwart
.
Dit is toch niet een verkapte aandacht post is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drama means nothing, it's part of the game.
Weer een nuttige bijdrage van DG.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dit is toch niet een verkapte aandacht post is het?
Ze zouden jouw hoofd op een spies moeten zetten en ermee door de koopgoot wandelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja, natuurlijk. Dat is toch duidelijk?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vrouwen die geen hakken dragen, zijn het aankijken niet waard.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze zouden jouw hoofd op een spies moeten zetten en ermee door de koopgoot wandelen.El M heb je nog een van je geweldige verhalen te vertellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drama means nothing, it's part of the game.
Deze zijn 12 cmquote:
Leugens.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen die geen hakken dragen, zijn het aankijken niet waard.
Allebei wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze zijn 12 cm. Of had je het tegen DG?
Oké. Wie is de persoon in je UI? Hij komt me bekend voor. Oh, Edward Norton. Duh.quote:
Het kan mij niet schelen wat jij mooier vindt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:53 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind minder hoog mooier... Dat je het weet samzz
O really, wat doe je in een slow chat als je sociaal incapabel bent?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan mij niet schelen wat jij mooier vindt.
Dat wat jij mooier vindt mij niet kan schelen maakt mij sociaal incapabel?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O really, wat doe je in een slow chat als je sociaal incapabel bent?
Zo een ''i dont give a fuck about your opinion'' instelling maakt je nou niet bepaald een leuk aanspreekbaar persoon.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wat jij mooier vindt mij niet kan schelen maakt mij sociaal incapabel?
Het is inderdaad een trieste act.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo een ''i dont give a fuck about your opinion'' instelling maakt je nou niet bepaald een leuk aanspreekbaar persoon.
En de manier waarop jij jouw mening geeft geeft wel ruimte voor discussie? En dan nog, je mag zeggen wat je vindt, maakt niet dat ik lagere hakken ga dragenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo een ''i dont give a fuck about your opinion'' instelling maakt je nou niet bepaald een leuk aanspreekbaar persoon.
Dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
En de manier waarop jij jouw mening geeft geeft wel ruimte voor discussie? En dan nog, je mag zeggen wat je vindt, maakt niet dat ik lagere hakken ga dragen. Al heb ik ze wel, ik draag ze omdat ik dat wil, niet omdat iemand van FOK, die ik nooit zie, dat mooier vindt.
En jouw mening (hoe idioot je die ook geeft), heeft geen invloed op wat ik draagquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal.
Ik dring je niks op, ik geef mijn mening![]()
Ik dring je nogmaals, niks op. Ik wil helemaal geen invloed uitoefenen op wat je draagt...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jouw mening (hoe idioot je die ook geeft), heeft geen invloed op wat ik draag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |