MacBook Air. Zonder twijfel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:16 schreef GSbrder het volgende:
Hier zitten nogal wat slimme computerkoppen: wat voor ultrabook kan ik het beste kopen?
Beetje MSI-range?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze doen niet zo heel veel in directe bruikbare hardware, meer moederboards en dat soort dingen, maar wat ze maken is allemaal okGoede prijs/kwaliteit.
Gelukkig is GS paraat om de grap in Abnormaaltaal te doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, een trein niet halen, dat zou ook slecht zijn voor een Joodse jongeman.
Nee, die gaat hem niet worden, toch bedankt voor de tip.quote:
Die X11 gaat een rug worden ong.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Beetje MSI-range?
Asus en Samsung is natuurlijk allemaal overpriced, maar hoef gelukkig niet op een paar honderd eu te kijken en wil vooral iets portables wat ik thuis direct kan docken/dumpen en aan mijn scherm kan hangen.
Mochten we tot publicatie overgaan zal deze zin waarschijnlijk verkozen worden boven die van GSbrder.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De oorzaak van de afgelasting wordt wat pijnlijk in het licht van de etnische determinatie.
Ja, dat is wel lekker. Even naar de verdere specs kijken; grafische kaarten willen nog wel eens ontoereikend zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die X11 gaat een rug worden ong.Superportable en het lichtste wat er op de markt is.
Als we een boek gaan schrijven, dan gun ik mezelf ook wel een minuutje meer voor een soepele volzin.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:27 schreef waht het volgende:
[..]
Mochten we tot publicatie overgaan zal deze zin waarschijnlijk verkozen worden boven die van GSbrder.
Of als appels een belangrijke plek in uw leven hebben.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Overpriced crap, maar ok als je shiny wil.
Meer value for money heb ik nog nooit gehad, dat ding werkt zo lekker, je kan gewoon veel meer doen in dezelfde tijd.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Overpriced crap, maar ok als je shiny wil.
Komt een jood bij de coffeeshop?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:27 schreef waht het volgende:
[..]
Mochten we tot publicatie overgaan zal deze zin waarschijnlijk verkozen worden boven die van GSbrder.
Maar beste GSbrder, we zijn al aan het schrijven. Dit is het.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als we een boek gaan schrijven, dan gun ik mezelf ook wel een minuutje meer voor een soepele volzin.
Ja, maar jij bent communist, dus je spoort sowieso niet. Veel plezier met je geschenk van beyond the grave voor 3 ruggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Meer value for money heb ik nog nooit gehad, dat ding werkt zo lekker, je kan gewoon veel meer doen in dezelfde tijd.
Hemeltje, ik zal finaal neergesabeld worden in de review van Arnon Grunberg.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:28 schreef waht het volgende:
[..]
Maar beste GSbrder, we zijn al aan het schrijven. Dit is het.
Ik schatte ze vijftien, hooguit zestien. Dat ik geen wiet voor ze zou kopen stond al vast toen het gesprek begon.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:28 schreef waht het volgende:
[..]
Maar beste GSbrder, we zijn al aan het schrijven. Dit is het.
De titel zou ik overlaten aan Tem, de introductie wordt geschreven door Drugshond.quote:
Het afwimpelen van vreemden was een tweede natuur geworden, binnen luttele seconden liep ik verder richting het station.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:30 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik schatte ze vijftien, hooguit zestien. Dat ik geen wiet voor ze zou kopen stond al vast toen het gesprek begon.
Que?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent communist, dus je spoort sowieso niet. Veel plezier met je geschenk van beyond the grave voor 3 ruggen.
Vaak stop ik ook met advies geven als er Apple-fanbois in de buurt zijn ... bekijk het dan maar.quote:
Eenmaal op het perron was ik de gezichten van deze jongvolwassenen, kinderen eigenlijk nog, al weer vergeten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:33 schreef waht het volgende:
[..]
Het afwimpelen van vreemden was een tweede natuur geworden, binnen luttele seconden liep ik verder richting het station.
Alsjeblieftquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vaak stop ik ook met advies geven als er Apple-fanbois in de buurt zijn ... bekijk het dan maar.
Ik moest denken aan James Tague, God weet waarom.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eenmaal op het perron was ik de gezichten van deze jongvolwassenen, kinderen eigenlijk nog, al weer vergeten.
Ligt er vooral aan wat je ermee wil, dus wat wil je ermee? Gewoon een beetje surfen, wat tekstverwerken? Gamen? Zware grafische ellende draaien?quote:
Mwah, zo'n fanboy was ik nooit, vroeger op m'n werk ook vaak met Apples gewerkt, maar nu OS X is doorontwikkeld en ze gewoon de beste Intel-processors gebruiken hebben ze het echt goed voor elkaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vaak stop ik ook met advies geven als er Apple-fanbois in de buurt zijn ... bekijk het dan maar.
Maar dat laatste is dus gewoon niet het geval. Ze gebruiken constant oude-generatie.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, zo'n fanboy was ik nooit, vroeger op m'n werk ook vaak met Apples gewerkt, maar nu OS X is doorontwikkeld en ze gewoon de beste Intel-processors gebruiken hebben ze het echt goed voor elkaar.
Werk eens een weekje met een up to date Apple, dan praten we verder.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar dat laatste is dus gewoon niet het geval. Ze gebruiken constant oude-generatie.
Dat doe ik elke dag en elke dag vloek ik op die kutapparaten. Ze zijn traag, bagger en de software is bedoelt voor mensen die debiel zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Werk eens een weekje met een up to date Apple, dan praten we verder.
Zware grafische ellende: enkel Adobe CS4 / InDesign, Illustrator, AutoCAD 2012quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ligt er vooral aan wat je ermee wil, dus wat wil je ermee? Gewoon een beetje surfen, wat tekstverwerken? Gamen? Zware grafische ellende draaien?
Wat voor een software gebruik je dan in godsnaam?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat doe ik elke dag en elke dag vloek ik op die kutapparaten. Ze zijn traag, bagger en de software is bedoelt voor mensen die debiel zijn.
Hoelang heeft jouw MBA al een Ivy Bridge-processor dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat voor een software gebruik je dan in godsnaam?
Als je wat geld over hebt: http://tweakers.net/price(...)ok-ux31a-r4003v.htmlquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zware grafische ellende: enkel Adobe CS4 / InDesign, Illustrator, AutoCAD 2012
Gamen: nee. Films van 1080p moet hij wel een beetje vloeiend op een 24 laten draaien.
Tekstverwerken: ja, intensief en OTG
Surfen: jepp.
Aan die UX31 zat ik ook al te denken, jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je wat geld over hebt: http://tweakers.net/price(...)ok-ux31a-r4003v.html
Als je met wat budget moet werken: http://tweakers.net/price(...)np530u3b-a02nl.html#
Basissoftware voor development. Maar Apple is gewoon ondermaats voor de prijs en BSD loopt achter op bv. Arch wat betreft snelheid.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat voor een software gebruik je dan in godsnaam?
Thanks anywayquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Basissoftware voor development. Maar Apple is gewoon ondermaats voor de prijs en BSD loopt achter op bv. Arch wat betreft snelheid.
Die Zenbooks zijn echt mooie dingen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aan die UX31 zat ik ook al te denken, ja.
Even aansluitingen checken.
Doe nou niet net alsof je er verstand van hebtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoelang heeft jouw MBA al een Ivy Bridge-processor dan?
Kan ik wat nagaanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof je er verstand van hebt
Nee, mijn MBA Heeft nog een Sandy Bridge en USB2, kan je nagaan.
4GB is wel jammer. Maar SSD compenseert dat wat.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die Zenbooks zijn echt mooie dingen.
Even vragen of hij betaald heeft of opgestaan heeft met de melding dat hij via de EU al genoeg betaald heeft!!!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:51 schreef waht het volgende:
Waarop ik de updates van mijn vrienden op Facebook bekeek. 'Weer heerlijk gegeten bij de griek', luidde de update van een goede vriend. Ik laadde de bijgesloten foto met de volste zekerheid teleurgesteld te worden.
Voor webdevelopment is dat alles behalve het geval, een IDE als Coda ben ik voor Windows of zelfs Linux nog niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Basissoftware voor development. Maar Apple is gewoon ondermaats voor de prijs en BSD loopt achter op bv. Arch wat betreft snelheid.
Meer heb je niet nodig. Niet als je VM's gaat draaien of echt hardcore gaat photoshoppen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
4GB is wel jammer. Maar SSD compenseert dat wat.
LOL ok buddy. Wat jij wil.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor webdevelopment is dat alles behalve het geval, een IDE als Coda ben ik voor Windows of zelfs Linux nog niet tegengekomen.
Dus van een nieuwe MBA wordt je helemaal gelukkig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ik over mijn verouderde MBA al lyrisch ben als ultrabook
Zondermeer.quote:
Hij had zich laten vereeuwigen met een volmaakte brunette, wier broek, gedeeltelijk gescheurd naar de laatste mode, weergaloze heerlijkheden bevatte en wier krullen, jukbeenderen en tandvlees hun gelijken niet kenden. Een fraaie donkerblauwe blouse bood gedeeltelijk uitzicht op een stel borsten van aanzienlijke omvangquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:51 schreef waht het volgende:
Waarop ik de updates van mijn vrienden op Facebook bekeek. 'Weer heerlijk gegeten bij de griek', luidde de update van een goede vriend. Ik laadde de bijgesloten foto met de volste zekerheid teleurgesteld te worden.
Plus dat je het "gedaan hebt" als het niet helemaal aan de verwachtingen voldoetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Maargoed, GS, dit soort reacties van remlof is dus de reden waarom ik meestal geen advies wil geven over iets van hardware of software.
Geen probleemquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Maargoed, GS, dit soort reacties van remlof is dus de reden waarom ik meestal geen advies wil geven over iets van hardware of software.
Ook dat.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Plus dat je het "gedaan hebt" als het niet helemaal aan de verwachtingen voldoet
i7 is een optie. Ik doe weinig zwaar rekenwerk, dus voor mij niet nodig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus van een nieuwe MBA wordt je helemaal gelukkig.
i7 en USB3.0 lijken me toch wel prettig.
Gaat over neuken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:54 schreef von_Preussen het volgende:
Ik snap totaal niets van de laatste 15 posts.
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik zou eigenlijk als hobby moeten hebben om naast adviesgevers van de mediamarkt te moeten staan die dan een laptop aan een tokkie aansmeren, dan wild gaan lachen en weglopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |