Vaak stop ik ook met advies geven als er Apple-fanbois in de buurt zijn ... bekijk het dan maar.quote:
Eenmaal op het perron was ik de gezichten van deze jongvolwassenen, kinderen eigenlijk nog, al weer vergeten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:33 schreef waht het volgende:
[..]
Het afwimpelen van vreemden was een tweede natuur geworden, binnen luttele seconden liep ik verder richting het station.
Alsjeblieftquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vaak stop ik ook met advies geven als er Apple-fanbois in de buurt zijn ... bekijk het dan maar.
Ik moest denken aan James Tague, God weet waarom.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eenmaal op het perron was ik de gezichten van deze jongvolwassenen, kinderen eigenlijk nog, al weer vergeten.
Ligt er vooral aan wat je ermee wil, dus wat wil je ermee? Gewoon een beetje surfen, wat tekstverwerken? Gamen? Zware grafische ellende draaien?quote:
Mwah, zo'n fanboy was ik nooit, vroeger op m'n werk ook vaak met Apples gewerkt, maar nu OS X is doorontwikkeld en ze gewoon de beste Intel-processors gebruiken hebben ze het echt goed voor elkaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vaak stop ik ook met advies geven als er Apple-fanbois in de buurt zijn ... bekijk het dan maar.
Maar dat laatste is dus gewoon niet het geval. Ze gebruiken constant oude-generatie.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, zo'n fanboy was ik nooit, vroeger op m'n werk ook vaak met Apples gewerkt, maar nu OS X is doorontwikkeld en ze gewoon de beste Intel-processors gebruiken hebben ze het echt goed voor elkaar.
Werk eens een weekje met een up to date Apple, dan praten we verder.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar dat laatste is dus gewoon niet het geval. Ze gebruiken constant oude-generatie.
Dat doe ik elke dag en elke dag vloek ik op die kutapparaten. Ze zijn traag, bagger en de software is bedoelt voor mensen die debiel zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Werk eens een weekje met een up to date Apple, dan praten we verder.
Zware grafische ellende: enkel Adobe CS4 / InDesign, Illustrator, AutoCAD 2012quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ligt er vooral aan wat je ermee wil, dus wat wil je ermee? Gewoon een beetje surfen, wat tekstverwerken? Gamen? Zware grafische ellende draaien?
Wat voor een software gebruik je dan in godsnaam?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat doe ik elke dag en elke dag vloek ik op die kutapparaten. Ze zijn traag, bagger en de software is bedoelt voor mensen die debiel zijn.
Hoelang heeft jouw MBA al een Ivy Bridge-processor dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat voor een software gebruik je dan in godsnaam?
Als je wat geld over hebt: http://tweakers.net/price(...)ok-ux31a-r4003v.htmlquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zware grafische ellende: enkel Adobe CS4 / InDesign, Illustrator, AutoCAD 2012
Gamen: nee. Films van 1080p moet hij wel een beetje vloeiend op een 24 laten draaien.
Tekstverwerken: ja, intensief en OTG
Surfen: jepp.
Aan die UX31 zat ik ook al te denken, jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je wat geld over hebt: http://tweakers.net/price(...)ok-ux31a-r4003v.html
Als je met wat budget moet werken: http://tweakers.net/price(...)np530u3b-a02nl.html#
Basissoftware voor development. Maar Apple is gewoon ondermaats voor de prijs en BSD loopt achter op bv. Arch wat betreft snelheid.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat voor een software gebruik je dan in godsnaam?
Thanks anywayquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Basissoftware voor development. Maar Apple is gewoon ondermaats voor de prijs en BSD loopt achter op bv. Arch wat betreft snelheid.
Die Zenbooks zijn echt mooie dingen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aan die UX31 zat ik ook al te denken, ja.
Even aansluitingen checken.
Doe nou niet net alsof je er verstand van hebtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoelang heeft jouw MBA al een Ivy Bridge-processor dan?
Kan ik wat nagaanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof je er verstand van hebt
Nee, mijn MBA Heeft nog een Sandy Bridge en USB2, kan je nagaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |