4GB is wel jammer. Maar SSD compenseert dat wat.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die Zenbooks zijn echt mooie dingen.
Even vragen of hij betaald heeft of opgestaan heeft met de melding dat hij via de EU al genoeg betaald heeft!!!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:51 schreef waht het volgende:
Waarop ik de updates van mijn vrienden op Facebook bekeek. 'Weer heerlijk gegeten bij de griek', luidde de update van een goede vriend. Ik laadde de bijgesloten foto met de volste zekerheid teleurgesteld te worden.
Voor webdevelopment is dat alles behalve het geval, een IDE als Coda ben ik voor Windows of zelfs Linux nog niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Basissoftware voor development. Maar Apple is gewoon ondermaats voor de prijs en BSD loopt achter op bv. Arch wat betreft snelheid.
Meer heb je niet nodig. Niet als je VM's gaat draaien of echt hardcore gaat photoshoppen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
4GB is wel jammer. Maar SSD compenseert dat wat.
LOL ok buddy. Wat jij wil.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor webdevelopment is dat alles behalve het geval, een IDE als Coda ben ik voor Windows of zelfs Linux nog niet tegengekomen.
Dus van een nieuwe MBA wordt je helemaal gelukkig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ik over mijn verouderde MBA al lyrisch ben als ultrabook
Zondermeer.quote:
Hij had zich laten vereeuwigen met een volmaakte brunette, wier broek, gedeeltelijk gescheurd naar de laatste mode, weergaloze heerlijkheden bevatte en wier krullen, jukbeenderen en tandvlees hun gelijken niet kenden. Een fraaie donkerblauwe blouse bood gedeeltelijk uitzicht op een stel borsten van aanzienlijke omvangquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:51 schreef waht het volgende:
Waarop ik de updates van mijn vrienden op Facebook bekeek. 'Weer heerlijk gegeten bij de griek', luidde de update van een goede vriend. Ik laadde de bijgesloten foto met de volste zekerheid teleurgesteld te worden.
Plus dat je het "gedaan hebt" als het niet helemaal aan de verwachtingen voldoetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Maargoed, GS, dit soort reacties van remlof is dus de reden waarom ik meestal geen advies wil geven over iets van hardware of software.
Geen probleemquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Maargoed, GS, dit soort reacties van remlof is dus de reden waarom ik meestal geen advies wil geven over iets van hardware of software.
Ook dat.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Plus dat je het "gedaan hebt" als het niet helemaal aan de verwachtingen voldoet
i7 is een optie. Ik doe weinig zwaar rekenwerk, dus voor mij niet nodig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus van een nieuwe MBA wordt je helemaal gelukkig.
i7 en USB3.0 lijken me toch wel prettig.
Gaat over neuken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:54 schreef von_Preussen het volgende:
Ik snap totaal niets van de laatste 15 posts.
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik zou eigenlijk als hobby moeten hebben om naast adviesgevers van de mediamarkt te moeten staan die dan een laptop aan een tokkie aansmeren, dan wild gaan lachen en weglopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |