quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:20 schreef eriksd het volgende:
GS heeft nog het meest weg van Heino Ferch. Alleen kijkt die wel slim uit zijn ogen.
Mwah, die vertoont nog meer gelijkenissen met remmiequote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:20 schreef eriksd het volgende:
GS heeft nog het meest weg van Heino Ferch. Alleen kijkt die wel slim uit zijn ogen.
Ik heb geen onderkinquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, die vertoont nog meer gelijkenissen met remmie
[ afbeelding ]
Die mag wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:07 schreef GSbrder het volgende:
Wel heel jong. Maar toch weer een jaartje ouder dan Tofik Ziba.
[ afbeelding ]
Die kun je niet betalen.quote:
Nee man:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, die vertoont nog meer gelijkenissen met remmie
[ afbeelding ]
Ziba zou mogen willen dat ze één van ons kon krijgen, maar onze standaard ligt veel hoger.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ziba-mode:
Jullie zouden willen dat jullie haar kunnen krijgen. Waarschijnlijk liggen haar standards veel hoger!
Koos.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha, maar deze man heeft wel een prettig hoofd om naar te kijken.
Dan blijkt zomaar dat GS ongemerkt op haar is gaan staan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze op de UvA rondhuppelt en jou tegen het lijf loopt. Dan heb je wat uit te leggen meneertje
Montov.quote:
Mja. Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ziba zou mogen willen dat ze één van ons kon krijgen, maar onze standaard ligt veel hoger.
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:24 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo. Dat was 'm weer.
Altijd als ik jou zie posten moet ik aan tieten denken, omdat onze discussies altijd daarop uitkomen.quote:
Wat vind jij nou van Henk Bleker?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja.Ik vind sommige mensen lelijk maar alsnog prettig/geruststellend om naar te kijken, vind ik van die man ook wel.
Held Stevequote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan zo mijn vader zijn.
[ afbeelding ]
Dat was nog eens een mooie scene in Platoon.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:28 schreef GSbrder het volgende:
Ook een geniaal hoofd voor een bad guy, Willem Dafoe
[ afbeelding ]
Hoppa! Vooral als hij zijn bakkes opendoet. Angstaanjagend.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was nog eens een mooie scene in Platoon.
Ok. Maar je vergat een PI in te stellen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Altijd als ik jou zie posten moet ik aan tieten denken, omdat onze discussies altijd daarop uitkomen.
Een kwallenhoofd/lelijk maar hij straalt wel iets aardigs uit (beetje) ofzo. Jij?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van Henk Bleker?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |