Irritant hoofd.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:09 schreef GSbrder het volgende:
Ze is 20, dan is het voor mij allerminst een probleem.
[ afbeelding ]
Que?quote:
Is dat niet de vriendin van Justice Beaver?quote:
Ziba-mode:quote:
Ik wil haar niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ziba-mode:
Jullie zouden willen dat jullie haar kunnen krijgen. Waarschijnlijk liggen haar standards veel hoger!
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ziba-mode:
Jullie zouden willen dat jullie haar kunnen krijgen. Waarschijnlijk liggen haar standards veel hoger!
U maakt het compleet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is dat niet de vriendin van Justice Beaver?
Stel je voor dat ze op de UvA rondhuppelt en jou tegen het lijf loopt. Dan heb je wat uit te leggen meneertjequote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ziba-mode:
Is dat een leeghoofd?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:14 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind dit soort hoofden irritant:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik haar over het hoofd ziequote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze op de UvA rondhuppelt en jou tegen het lijf loopt. Dan heb je wat uit te leggen meneertje
Ben ik het voor een keertje met je eens.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:14 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze op de UvA rondhuppelt en jou tegen het lijf loopt. Dan heb je wat uit te leggen meneertje
Onzichtbare hoofden?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:14 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Een acteurtje.quote:
Hij is wel mooi. Jij hebt overigens iets weg van Steve Buscemi alleen is hij oud.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:17 schreef GSbrder het volgende:
Erik heeft wel wat weg van Robert Pattinson
[ afbeelding ]
Kan zo mijn vader zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hij is wel mooi. Jij hebt overigens iets weg van Steve Buscemi alleen is hij oud.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:20 schreef eriksd het volgende:
GS heeft nog het meest weg van Heino Ferch. Alleen kijkt die wel slim uit zijn ogen.
Mwah, die vertoont nog meer gelijkenissen met remmiequote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:20 schreef eriksd het volgende:
GS heeft nog het meest weg van Heino Ferch. Alleen kijkt die wel slim uit zijn ogen.
Ik heb geen onderkinquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, die vertoont nog meer gelijkenissen met remmie
[ afbeelding ]
Die mag wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:07 schreef GSbrder het volgende:
Wel heel jong. Maar toch weer een jaartje ouder dan Tofik Ziba.
[ afbeelding ]
Die kun je niet betalen.quote:
Nee man:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, die vertoont nog meer gelijkenissen met remmie
[ afbeelding ]
Ziba zou mogen willen dat ze één van ons kon krijgen, maar onze standaard ligt veel hoger.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ziba-mode:
Koos.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha, maar deze man heeft wel een prettig hoofd om naar te kijken.
Dan blijkt zomaar dat GS ongemerkt op haar is gaan staan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Montov.quote:
Mja. Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ziba zou mogen willen dat ze één van ons kon krijgen, maar onze standaard ligt veel hoger.
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:24 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo. Dat was 'm weer.
Altijd als ik jou zie posten moet ik aan tieten denken, omdat onze discussies altijd daarop uitkomen.quote:
Wat vind jij nou van Henk Bleker?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja.Ik vind sommige mensen lelijk maar alsnog prettig/geruststellend om naar te kijken, vind ik van die man ook wel.
Held Stevequote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan zo mijn vader zijn.
[ afbeelding ]
Dat was nog eens een mooie scene in Platoon.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:28 schreef GSbrder het volgende:
Ook een geniaal hoofd voor een bad guy, Willem Dafoe
[ afbeelding ]
Hoppa! Vooral als hij zijn bakkes opendoet. Angstaanjagend.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was nog eens een mooie scene in Platoon.
Ok. Maar je vergat een PI in te stellen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Altijd als ik jou zie posten moet ik aan tieten denken, omdat onze discussies altijd daarop uitkomen.
Een kwallenhoofd/lelijk maar hij straalt wel iets aardigs uit (beetje) ofzo. Jij?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van Henk Bleker?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |