SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 30-06-2012 10:39:16 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Volgens mij krijgt bijna elke hardloper wel een keer met een blessure te maken. Het hoort gewoon bij de sportquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna iedereen dat moment wel een keer bereikt. Evenals het testen van je eigen mogelijkheden en dan afgestraft worden
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ik heb in ieder geval de laatste 60km geen losse veters meer gehadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:25 schreef Yuki het volgende:
Voor de rest is een goede enkele strik zoals in het filmpje van RD of een dubbele knoop beter dan tape erover... Denk ik'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
![]()
![]()
Als de sickfuckeduppsychomaniac gewoon een km of 15 lekker met me op wil lopen in zone 2 is er dan weer niks aan de hand.
Hardloper.
IG @webkim![]()
Is ook zo. Je kan nog zo goed naar je lichaam luisteren of alles goed opbouwen, maar pech kan soms ook alles verzieken. Net een kuil missen, aangereden worden etc..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt bijna elke hardloper wel een keer met een blessure te maken. Het hoort gewoon bij de sport. Evenals het testen van je eigen mogelijkheden en dan afgestraft worden
.
Klop klop klop dus.![]()
Hier ook even klopklopklop.
Op wat kleine pijntjes na tot nu toe gespaard gebleven van echte blessures. Gelukkig maar.Hardloper.
IG @webkim![]()
Pfffff hitte! Maar les 9 wel.gehaald nu op lager tempo!Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik ging in het begin ook te hard. Toen heb ik een lichte shinsplint achtige blessure gehad. "Gelukkig" ging ik toen een maand op vakantie, met een auto, dus heb ik genoeg rust kunnen pakken. Maar ik had m'n lesje wel geleerd en heb er toen ik thuiskwam een Start to Run cursus tegenaan gegooid. Veel van geleerd!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt bijna elke hardloper wel een keer met een blessure te maken. Het hoort gewoon bij de sport. Evenals het testen van je eigen mogelijkheden en dan afgestraft worden
.
Goed gedaan Debsterr!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:17 schreef Debsterr het volgende:
Pfffff hitte! Maar les 9 wel.gehaald nu op lager tempo![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hier in het zuiden zitten we al op 21 graden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:22 schreef Webkim het volgende:
Debsterr! Vinkje achter les 9!
Is het echt al warm ja?![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:24 schreef Rammelaartje het volgende:
Garmin binnen
Ben m nu aan het beademen
![]()
zout in de wonden voor iemand anders die vandaag ook op haar Garmin zit te wachten
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:24 schreef Rammelaartje het volgende:
Garmin binnen
Ben m nu aan het beademen
Ga je er vandaag al mee lopen?
Wie dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
zout in de wonden voor iemand anders die vandaag ook op haar Garmin zit te wachten
Ikkequote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hier in het noordwesten was het best lekker net. Hoop dat het in Utrecht vanavond net zo is, want in de binnenstad koel je weinig af door wind.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
zout in de wonden voor iemand anders die vandaag ook op haar Garmin zit te wachtenWie dan? Dat is niet mijn bedoeling hoor
JA!!quote:![]()
![]()
Dat ja, de wind is ook warmquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hier in het zuiden zitten we al op 21 graden.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Van m'n vriend gekregenquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
vriend?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gup had een doosje waar ze elke week haar snacktientje in deed en dan mocht ze daarvan een Garmin kopenquote:.
Nee, hij heeft de 610 voor me besteldquote:hij vond dat als ik er dan toch één moest, het er ook een moest zijn waar ik dan jaren mee vooruit moet kunnen. En omdat ik de 10km vorige week gelopen had
![]()
Ik voel me haast jarig, hahaha!!*kan niet wachten!!
Ja, dat doosje is er nog steeds!! Zit al braaf 40 euro in.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gup had een doosje waar ze elke week haar snacktientje in deed en dan mocht ze daarvan een Garmin kopen.
Euhm... ja, dat doosje. Wat nu!![]()
Nieuwe schoenen dan maar? Tegen de tijd dat daar genoeg in zit?
Vanmiddag weer lekker +/- 10km rennenOf meer, maar ik vrees een beetje voor de warmte
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.![]()
Zozo, cool hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, hij heeft de 610 voor me besteldhij vond dat als ik er dan toch één moest, het er ook een moest zijn waar ik dan jaren mee vooruit moet kunnen. En omdat ik de 10km vorige week gelopen had
![]()
Ik voel me haast jarig, hahaha!!*kan niet wachten!!
Nu wil ik ook de 610. Maar mijn 205 is nog relatief nieuw.
Ik wil echter ook iets met mijn hartslag gaan doen. Miss dan maar een losse Polar kopen?Niet meer actief op Fok!![]()
Ik voel me ook echt een verwend nest nu hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zozo, cool hoor.
Ik wil echter ook iets met mijn hartslag gaan doen. Miss dan maar een losse Polar kopen?maar ik ben er wel heel erg blij mee!!
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik voel me ook echt een verwend nest nu hoor![]()
![]()
af en toe verwent worden is helemaal niet erg hoor!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Met af en toe verwend worden ook nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
af en toe verwent worden is helemaal niet erg hoor!.
Grr, Zooplus heeft mijn favo kattenbakvulling uit het assortiment gehaald. Nu moet ik weer iets nieuws gaan zoeken.Niet meer actief op Fok!![]()
Ooh dat soort dingen word ik ook altijd zo moe van!! Heb je eindelijk iets wat lekker werkt, is het er niet meerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Grr, Zooplus heeft mijn favo kattenbakvulling uit het assortiment gehaald. Nu moet ik weer iets nieuws gaan zoeken.Is waar!! Vind het ook echt superleuk!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
af en toe verwent worden is helemaal niet erg hoor!
Idd, nu op zoek naar een alternatief dat ongeveer net zo duur is, maar dat is nog niet zo eenvoudig met al die verschillende prijzen en verpakkingsgrootten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh dat soort dingen word ik ook altijd zo moe van!! Heb je eindelijk iets wat lekker werkt, is het er niet meerNiet meer actief op Fok!![]()
Wat hebben de dames hier een lief vriendje zeg! Had ik maar zo'n lief vriendinnetje:p
Veel plezier ermee! En Gup, misschien kun je dat doosje gebruiken voor hardloopkleding oid
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Oh, trouwens!quote:Beste Guppy,
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 6 kilometer.
Kijk regelmatig op http://www.atagposbankloop.nl voor de laatste informatie over de Posbankloop.ik ga mezelf even in de OP zetten
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, trouwens!
[..]ik ga mezelf even in de OP zetten
![]()
![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb een Suunto t6 als testhorloge gekregen waar ik een hartslagmeter, foot pod en een cycle pod op kan aansluiten. Echt een geweldig ding![]()
![]()
Dit, maar dan met "vriendje"quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:37 schreef justmattie het volgende:
Wat hebben de dames hier een lief vriendje zeg! Had ik maar zo'n lief vriendinnetje:p
Veel plezier ermee! En Gup, misschien kun je dat doosje gebruiken voor hardloopkleding oid
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
De loop zelf stond er al in, hoefde alleen m'n naam er nog maar onder te zettenquote:
voor wie of wat test je dat Drasss?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:39 schreef Drassss het volgende:
Ik heb een Suunto t6 als testhorloge gekregen waar ik een hartslagmeter, foot pod en een cycle pod op kan aansluiten. Echt een geweldig ding'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hmm ondanks hardloopsokken en goede schoenen heb ik toch elke keer blaren onder mijn voeten na het lopen. Ben gisterenavond geweest (het was heerlijk) en heb nu onder beide voeten echte flinke blaren. Heb er verder geen last van maar echt goed kan het niet zijn lijkt me.
Iemand tips?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Koop je mijn oude polar van mequote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zozo, cool hoor.
Ik wil echter ook iets met mijn hartslag gaan doen. Miss dan maar een losse Polar kopen?Voor 20 euro mag je hem hebben
![]()
![]()
Gehwol voetcreme!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hmm ondanks hardloopsokken en goede schoenen heb ik toch elke keer blaren onder mijn voeten na het lopen. Ben gisterenavond geweest (het was heerlijk) en heb nu onder beide voeten echte flinke blaren. Heb er verder geen last van maar echt goed kan het niet zijn lijkt me.
Iemand tips?![]()
Het is meer een "oud" model die ik mag/kan gebruiken. Ipv heel duur in te kopen, krijg ik hem cadeauquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
voor wie of wat test je dat Drasss?![]()
Mijn posts ging meer om dat Suunto producten me erg goed bevallen de laatste jaren. Ze worden steeds nauwkeuriger en minder bugs etc... maar helaas is het prijskaartje vergeleken met een Garmin vrij fors naar mening...![]()
Oke, kan ik dat gewoon bij de kruidvat of etos halen?quote:
Dan ga ik zo meteen even doen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
heb me eigenlijk nooit verdiept in de prijs van Suunto maar ze zijn inderdaad bezig met een goede inhaalrace tov Garmin en Polarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is meer een "oud" model die ik mag/kan gebruiken. Ipv heel duur in te kopen, krijg ik hem cadeau![]()
Mijn posts ging meer om dat Suunto producten me erg goed bevallen de laatste jaren. Ze worden steeds nauwkeuriger en minder bugs etc... maar helaas is het prijskaartje vergeleken met een Garmin vrij fors naar mening...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hmm... vind ik niet zo'n gek idee want een nieuwe Polar is best duur. Kun je net zo goed meteen een nieuwe Garmin kopen. Wil je me even dm'en over de specs, dan ga ik even kijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:44 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Koop je mijn oude polar van meVoor 20 euro mag je hem hebben
.
Ja kruidvat heeft het sowieso! Etos denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oke, kan ik dat gewoon bij de kruidvat of etos halen?
Dan ga ik zo meteen even doen.![]()
van wie heb je hem gekregen dan? Van Suunto zelf?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is meer een "oud" model die ik mag/kan gebruiken. Ipv heel duur in te kopen, krijg ik hem cadeau![]()
Mijn posts ging meer om dat Suunto producten me erg goed bevallen de laatste jaren. Ze worden steeds nauwkeuriger en minder bugs etc... maar helaas is het prijskaartje vergeleken met een Garmin vrij fors naar mening...![]()
Ze waren 1 van de eerste met die horloges, verloren toen de strijd en proberen het nu weer terug op te pikken ja... Maargoed de prijs is naar mijn mening te fors ( wel wat nieuwe modellen voor 120/180 euro ), maar de echte top modellen 200/300 euro..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb me eigenlijk nooit verdiept in de prijs van Suunto maar ze zijn inderdaad bezig met een goede inhaalrace tov Garmin en Polar
Eigenlijk koop je zoiets ook om minimaal een jaar of 5 te gebruiken dus die markt lijkt me behoorlijk lastig![]()
![]()
Oom die daar werkzaam is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:52 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
van wie heb je hem gekregen dan? Van Suunto zelf?![]()
Goedverdoemme. Ik kan dus nu zelfs niet meer lopen zonder krukken op m'n enkel. Terwijl ik gister na het verzwikken de les nog uit heb kunnen lopen (zat halverwege).
Schiet weer lekker op, net 2 weken weer aan het sporten na een halfjaar blessure. Ook heerlijk zo 2,5 week voor m'n vakantie en volgende week nog een festivalletje in het verschiet.
Baal er echt ongelooflijk hard van.![]()
Hoe relaxedquote:Ik ken het merk niet maar heb er wel veel goede dingen over gelezen. Denk dat Garmin ook wel bekender is door zijn autonavigatie. Die hebben daardoor alweer een stapje voor op Suunto.
Ben je doorgelopen na verzwikken? What were you thinking? Nou ja, balen zeg. Snel ijs erop en blijven liggen vandaag?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:53 schreef InGebruik het volgende:
Goedverdoemme. Ik kan dus nu zelfs niet meer lopen zonder krukken op m'n enkel. Terwijl ik gister na het verzwikken de les nog uit heb kunnen lopen (zat halverwege).
Schiet weer lekker op, net 2 weken weer aan het sporten na een halfjaar blessure. Ook heerlijk zo 2,5 week voor m'n vakantie en volgende week nog een festivalletje in het verschiet.
Baal er echt ongelooflijk hard van.![]()
Volgende keer inderdaad meteen stoppen met lopen!
Waardoor verzwikte je? Door iets op de weg?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Een triathlon zonder zwemmen, kijk, dat klinkt wel weer leukquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:00 schreef Drassss het volgende:
Whoeisjj al 25 deelnemers voor de duathlon wedstrijd die ik ga lopen in Tilburg.
Ga wel vaker door m'n enkel, gelukkig niet vaak met deze gevolgen en had er tijdens het lopen totaal geen last meer van tot ik thuis mn schoen uittrok. Heb ook zooltjes tegen zwikken maar die passen niet in de schoenen waar ik tot nu toe op liep. Plan was om maandag voor hardloopschoenen te gaan kijken. Kan nu ook wel even wachten.
Ik denk dat ik inmiddels enkelbanden heb zo slap als een vaatdoek.![]()
Uhu! Ik ben een baksteen dus rennen/fietsen/rennen is meer mijn dingquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een triathlon zonder zwemmen, kijk, dat klinkt wel weer leuk.
![]()
![]()
Liep samen met m'n zusje en wilde achter haar gaan lopen om een fietser de ruimte te geven. Waardoor ik precies de mist in ging weet ik niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Volgende keer inderdaad meteen stoppen met lopen!
Waardoor verzwikte je? Door iets op de weg?![]()
Ik denk dat je beter naar de huisarts kan gaan om naar je enkel te laten kijken. M'n vader ging ook vaak door z'n enkel en heeft uiteindelijk een operatie moeten ondergaan om de enkelbanden korter te maken...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:01 schreef InGebruik het volgende:
Ga wel vaker door m'n enkel, gelukkig niet vaak met deze gevolgen en had er tijdens het lopen totaal geen last meer van tot ik thuis mn schoen uittrok. Heb ook zooltjes tegen zwikken maar die passen niet in de schoenen waar ik tot nu toe op liep. Plan was om maandag voor hardloopschoenen te gaan kijken. Kan nu ook wel even wachten.
Ik denk dat ik inmiddels enkelbanden heb zo slap als een vaatdoek.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Op wat voor schoenen liep je nu dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:01 schreef InGebruik het volgende:
Ik denk dat ik inmiddels enkelbanden heb zo slap als een vaatdoek.
Ik zou dan idd sowieso eens gaan beginnen met hardloopschoenen dragen als je enkels al zo zwak zijn. En zorgen dat je zooltjes in die schoenen kunnen.
Daarnaast is het misschien geen overbodige luxe om enkelstabiliteit te gaan trainen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Haha ja precies! Ik heb een hekel aan zwemmen daarom zou ik nooit aan een triathlon mee doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een triathlon zonder zwemmen, kijk, dat klinkt wel weer leuk.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Heb al gebeld met een centrale huisartsen post. Die geven aan dat ik dit weekend veel het been omhoog moet houden, koelen en rust geven. Mocht ik er maandag/dinsdag nog steeds veel last van hebben moet ik langs de dokter.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter naar de huisarts kan gaan om naar je enkel te laten kijken. M'n vader ging ook vaak door z'n enkel en heeft uiteindelijk een operatie moeten ondergaan om de enkelbanden korter te maken...![]()
Zaalschoenen, ik weet het niet erg verstandig. Vandaar dat ik maandag ook voor schoenen wilden gaan kijken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Op wat voor schoenen liep je nu dan?
Ik zou dan idd sowieso eens gaan beginnen met hardloopschoenen dragen als je enkels al zo zwak zijn. En zorgen dat je zooltjes in die schoenen kunnen.
Daarnaast is het misschien geen overbodige luxe om enkelstabiliteit te gaan trainen.
Bedankt voor de tips allemaal!![]()
Hebben jullie trouwens wel eens kramp in je kuiten als je je uitrekt 's morgens? Ik kan dat echt niet meer doen dus.
Niet erg verstandig is dan een understatementquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:07 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Zaalschoenen, ik weet het niet erg verstandig. Vandaar dat ik maandag ook voor schoenen wilden gaan kijken.
Bedankt voor de tips allemaal!
Ik zag gisteren iemand lopen op blote voeten... vond ik ook erg apart.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Nee, maar wel eens midden in de nacht.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:07 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie trouwens wel eens kramp in je kuiten als je je uitrekt 's morgens? Ik kan dat echt niet meer doen dus.
Maar rek je ook de kuiten na het lopen?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Sterkte InGebruik, dat klinkt niet tof
Zo, ik heb mn training weer volbracht, WARM!En ik had een capri aan ipv een short
Maar verder ging het wel lekker gelukkig.
Oooh, al die Garmin-praat maakt me hebberigMaar voorlopig hou ik het maar bij Runkeeper en evt een goedkope hartslagmeter denk ik.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Barefoot running. Dat is dan weer verstandiger dan slecht schoeisel, denk ik, omdat je dan sws anders loopt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet erg verstandig is dan een understatement
Ik zag gisteren iemand lopen op blote voeten... vond ik ook erg apart.
Gisteren atletiek 400 meter dames gezien. Prachtig.
Heb ik ook zitten kijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Barefoot running. Dat is dan weer verstandiger dan slecht schoeisel, denk ik, omdat je dan sws anders loopt.
was erg cool, en snel!!
Daar ben ik wel mee begonnen inmiddels. Maar sws: ik heb al 1,5 week niet gelopen, hoe kan ik nu nog kramp in m'n kuiten hebben? Het is wel iets wat begonnen is sinds ik loop en ik slik ook magnesium, wat wel helpt (alleen vergeet ik dat vaakquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee, maar wel eens midden in de nacht.
Maar rek je ook de kuiten na het lopen?).
Ik heb dan vooral lekkere pijnquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:07 schreef Viking84 het volgende:
![]()
![]()
Nou mijn kuitkramp is echt geen lekkere pijnquote:. Vaak word ik wakker: hmm, ff uitrekken
en dan meteen: oh nee!
*stijf blijft liggen*
.
Soms wel, als ik dan op m'n tenen sta en te ver strekquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:07 schreef Viking84 het volgende:
![]()
@Miss, we willen cijfertjes
Mjah ik heb daar ook over gelezen maar verstandig is het zeker niet tenzij je in de natuur loopt,quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Barefoot running. Dat is dan weer verstandiger dan slecht schoeisel, denk ik, omdat je dan sws anders loopt.
Maar de meeste mensen die dat doen hebben een bepaald schoentje aan:
Maar zij liep dus echt op blote voeten, iets wat ik buiten met al dat glas en andere scherpe spullen die je in de stad tegen komt niet doen!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Er is hier iemand (Sheriam oid) die al járen alles op blote voeten doet. En die is ook nooit ergens in getrapt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mjah ik heb daar ook over gelezen maar verstandig is het zeker niet tenzij je in de natuur loopt,
Maar de meeste mensen die dat doen hebben een bepaald schoentje aan:
[ afbeelding ]
Maar zij liep dus echt op blote voeten, iets wat ik buiten met al dat glas en andere scherpe spullen die je in de stad tegen komt niet doen!Niet meer actief op Fok!![]()
Drink je veel caffeine houdende dranken?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar ben ik wel mee begonnen inmiddels. Maar sws: ik heb al 1,5 week niet gelopen, hoe kan ik nu nog kramp in m'n kuiten hebben? Het is wel iets wat begonnen is sinds ik loop en ik slik ook magnesium, wat wel helpt (alleen vergeet ik dat vaak).
En drink je in het algemeen voldoende? Want dat kan al veel schelen!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik zou het niet durven, als ik zie wat ik onderweg allemaal tegenkom. Maar sowieso is op beton met blote voeten rennen niet heel verstandig, je hebt dan geen enkele demping.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er is hier iemand (Sheriam oid) die al járen alles op blote voeten doet. En die is ook nooit ergens in getrapt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Joepie!! Geniet ervan!!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Er is een filosofie die zegt dat demping een verzinsel is van de moderne wereld. Ipv mensen een goeie techniek aan te leren, proberen de sportschoenfabrikanten de slechte techniek te corrigeren.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven, als ik zie wat ik onderweg allemaal tegenkom. Maar sowieso is op beton met blote voeten rennen niet heel verstandig, je hebt dan geen enkele demping.
Google maar eens: genoeg mensen die last hadden van blessures op gewone schoenen en na de overstap op barefoot running/minimalistische schoenen niet meer.Niet meer actief op Fok!![]()
Iig 1,5 liter thee per dag.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Drink je veel caffeine houdende dranken?
En drink je in het algemeen voldoende? Want dat kan al veel schelen!Niet meer actief op Fok!![]()
Het was een groepstraining dus ik had mn telefoon niet bij me dus geen cijfertjesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Soms wel, als ik dan op m'n tenen sta en te ver strek![]()
@Miss, we willen cijfertjes
We zijn begonnen met warming up, stretchen etc. buikspieroefeningen, looptechniek en toen 3x8 minuten, daarna cooling down
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik weet er alles van maar ik ben nog steeds van mening dat de mensen niet ontwikkeld zijn om op beton te lopen. Nogmaals op natuurlijke ondergrond is dit absoluut waar! Vroeger hadden we natuurlijk ook geen schoenen!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er is een filosofie die zegt dat demping een verzinsel is van de moderne wereld. Ipv mensen een goeie techniek aan te leren, proberen de sportschoenfabrikanten de slechte techniek te corrigeren.
Google maar eens: genoeg mensen die last hadden van blessures op gewone schoenen en na de overstap op barefoot running/minimalistische schoenen niet meer.
Maar gezien de mensen tegenwoordig intens lui (auto's, kantoorwerk etc) zijn vergeleken met vroeger en de gewrichten daarop aangepast zijn denk ik dat we die demping wel degelijk nodig hebben. Met name op verharde wegen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Groene of zwarte thee?quote:
Ik ben een tijdje geleden op groene thee overgestapt omdat er toch relatief veel cafeine zit in zwarte thee en ik last had van restless legs. Sinds ik groene thee drink heb ik daar geen last meer van,What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Wat jammer!! Terwijl je daar zo lekker kan lopen. Nou ja, dan moet je zelf maar gaanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
komt goed! Luie Mr.Mo heeft geen hardloopkledong +schoenen mee trouwens![]()
Nee klopt!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:23 schreef kwiwi het volgende:
Lotje-Plusone, was jij nu fysiotherapeut? Of haal ik dingen door elkaarWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Dus nee omdat je niets door elkaar haalt
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Hm, ik drink de laatste tijd wel caramelized pear, bedenk ik me. Miss is dat het. Zal weer eens teruggaan naar groene thee, thanksquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Groene of zwarte thee?
Ik ben een tijdje geleden op groene thee overgestapt omdat er toch relatief veel cafeine zit in zwarte thee en ik last had van restless legs. Sinds ik groene thee drink heb ik daar geen last meer van,.
Ik snap 'mquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dus nee omdat je niets door elkaar haalt![]()
![]()
Ik heb trouwens van de week deze gekocht:
Ben een beetje sceptisch of het handig is maar 1,99 wilde ik het wel proberen!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Fijne vakantie!quote:Ook niet nodig danquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was een groepstraining dus ik had mn telefoon niet bij me dus geen cijfertjes
We zijn begonnen met warming up, stretchen etc. buikspieroefeningen, looptechniek en toen 3x8 minuten, daarna cooling down
Wat fanatiek dat jullie ook buikspieren meepakken. Of doen ze dat bij (bijna) elke loopgroep wel?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ja hoop dat het helpt want die krampen zijn echt niet relaxt!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm, ik drink de laatste tijd wel caramelized pear, bedenk ik me. Miss is dat het. Zal weer eens teruggaan naar groene thee, thanks.
Ja is ook echt heel erg leuk!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Nog een topicfysio, altijd handig. Lijkt me een mooi beroep
.
En omdat ik ook personal trainer ben is het een mooie combinatie.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik moest 5x kijken voordat ik zag wat het is. Ik dacht dat het wasmiddel was...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb trouwens van de week deze gekocht:
[ afbeelding ]
Ben een beetje sceptisch of het handig is maar 1,99 wilde ik het wel proberen!
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Ben je ook echt sportfysio dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja is ook echt heel erg leuk!
En omdat ik ook personal trainer ben is het een mooie combinatie..
Nee, dat is een master van 3 jaar. Die wil ik misschien nog wel gaan doen maar ik twijfel nog tussen die en een andere master. Dus eerst een jaartje werken en dan beslissen.quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Nou de groepjes die ik volg wel iigquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Fijne vakantie!
[..]
Ook niet nodig dan
Wat fanatiek dat jullie ook buikspieren meepakken. Of doen ze dat bij (bijna) elke loopgroep wel?
Best veel spierversterkende oefeningen komen erbij kijken, squats, lunges, plank etc, en soms allerlei bootcampachtige oefeningen (zwaaar). Op zich wel een leuk bijgebeuren vind ik, dan is het tenminste niet alleen rennen
Ziggy played guitar
Ja beetje groot plaatje haha.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:27 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik moest 5x kijken voordat ik zag wat het is. Ik dacht dat het wasmiddel was...
Nee een waterfles dus maar wel eentje voor kleine meisjes want het gaat net om mijn pols
Deze moet ik nog even Quotenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"Nounou, poepoe, wat was het warm, maar gelukkig waren Patries, Mel en ik lekker luchtig gekleet in onze nieuwe rozepaarse matsjende truitjes. Was ook druk. We stonden maar ons te verbasen dat zoveel mensen het zo sirieus namen, dat lopen. allemaal van die strake kleren en oordopjes en horloges. Denk ooknie da het nodig is, dat gestres voor zon gave meidenloop want dat is toch gewoon lekker voor iedereen?
Toen mochten we beginnen en gingen we lopen. Was ook gezellig maar wel veel asosjalen die de hele tijd maar harder en sneller wilden en persee langs ons moesten alsof ze de bus mossen halen dat vond ik wel jammer. Patries vondt het wel een beetje zwaar maar die hebben we gewoon meegesleept. Zij dat ze blaren had en spierpijn in der benen ofzo maar we zijden dat ze niet zo moest zeuren en toen moest ze lachen en toen gingen we door. maar poepoe wat was het toch warm enzo, gelukkig was het niet zo ver en toen kwamen we over de finnisch met een supertijd van 48.48! Mooi toch! Daar hoef je toch niet voor te treene? Lekker geviert daarna met een patat met en een kroket en een softijs van de mec."
Helma![]()
![]()
Zo voor mij is de feestweek weer voorbij. van 9 tot 5 door de stad wezen struinen. Mijn voeten zeggen au. Ik ben blij dat ik vandaag een rustdag in mijn schema heb en morgen een rustige loop![]()
![]()
Helemaal klaar voor morgenquote:
Dacht ik eerst ookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:27 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik moest 5x kijken voordat ik zag wat het is. Ik dacht dat het wasmiddel was....
Nergens last van nu, dus ik heb zin om een rondje te gaan lopen, maar ik doe het niet. Heb er nu al één herstelweek op zitten, die ga ik niet verkloten.
Heel goedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Nergens last van nu, dus ik heb zin om een rondje te gaan lopen, maar ik doe het niet. Heb er nu al één herstelweek op zitten, die ga ik niet verkloten.
nu even doorbijten is straks nog meer plezier!!
Oh jaquote:bedoel ik natuurlijk ook
Das lichtval. Het is wel echt rozequote:(donkerroze, geen zuurstokkleur op m'n nagels
)
Een stevige core is wel goed om te hebben tijdens het hardlopen. Dus goed dat ze daar aandacht aan bestedenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou de groepjes die ik volg wel iig
Best veel spierversterkende oefeningen komen erbij kijken, squats, lunges, plank etc, en soms allerlei bootcampachtige oefeningen (zwaaar). Op zich wel een leuk bijgebeuren vind ik, dan is het tenminste niet alleen rennen
On topic: Net geprobeerd te lopen en na 200 meter zei mijn linker enkel tegen mij: JA DOEI![]()
Op een heel effen weg wil het rennen wel, maar zodra mijn enkel dan iets meer moet opvangen is het direct een pijnscheut. En het risico op een nog zwaardere blessure wil ik niet nemen. Dus nou wacht ik nog een paar dagen en ga ik sterkere zooltjes halen.
Dus nou moet ik een andere vorm van cardio er bij pakken om mijn conditie op pijl te houden, want ik ga heul niet weer overnieuw beginnen![]()
![]()
Bah balenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
On topic: Net geprobeerd te lopen en na 200 meter zei mijn linker enkel tegen mij: JA DOEI![]()
Op een heel effen weg wil het rennen wel, maar zodra mijn enkel dan iets meer moet opvangen is het direct een pijnscheut. En het risico op een nog zwaardere blessure wil ik niet nemen. Dus nou wacht ik nog een paar dagen en ga ik sterkere zooltjes halen.
Dus nou moet ik een andere vorm van cardio er bij pakken om mijn conditie op pijl te houden, want ik ga heul niet weer overnieuw beginnenStukken gaan fietsen voor de conditie?
Shit zeg!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
Dus nou moet ik een andere vorm van cardio er bij pakken om mijn conditie op pijl te houden, want ik ga heul niet weer overnieuw beginnen
Hoop dat rust en nieuwe zooltjes genoeg doen voor je
En fietsen idd, blijf je iig in beweging zonder zware belasting voor je enkels
Zwemmen een optie?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
Dus nou moet ik een andere vorm van cardio er bij pakken om mijn conditie op pijl te houden, want ik ga heul niet weer overnieuw beginnen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zijn de pitjes al los?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Volgens de twitter van Helma werken ze nu nog een puddingbroodje weg op het plaatselijke terras.quote:![]()
Ja daar dacht ik ook aan inderdaad. Al heb ik in Leeuwarden niet echt een fiets waarmee dat kan. Gelukkig heb ik volgende week woensdag ongeveer vakantie dus kan ik dan mooi door de bossen scheuren. Of Kettlebell is ook hard cardio.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bah balenStukken gaan fietsen voor de conditie?
Thanks, dat hoop ik ook. Want het is pas echt die laatste keer dat ik ging hardlopen dat het echt zodanig pijn deed dat ik er maar mee stopte. Die eerste 6 weken heb ik daar nog nooit pijn gehadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Shit zeg!
Hoop dat rust en nieuwe zooltjes genoeg doen voor je
En fietsen idd, blijf je iig in beweging zonder zware belasting voor je enkelsMisschien dat ik toen ook wel gewoon te mal gedaan met stoepjes en dergelijke.
De tijd zal het leren.quote:Ga ik ook doen, zo vroeg mogelijk.
![]()
oh goed. ik wacht in spanning af...quote:Op zaterdag 3y0 juni 2012 12:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgens de twitter van Helma werken ze nu nog een puddingbroodje weg op het plaatselijke terras.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgens de twitter van Helma werken ze nu nog een puddingbroodje weg op het plaatselijke terras.
En Patries zegt dat ze straks nog ff een lekkerbekje halen, het is anders veulste lang wachten op de patat met tot 8 uur.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Potver krijg er spontaan ook zin in.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
En Patries zegt dat ze straks nog ff een lekkerbekje halen, het is anders veulste lang wachten op de patat met tot 8 uur.![]()
Onder het mom van die lopen we er nog afquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
En Patries zegt dat ze straks nog ff een lekkerbekje halen, het is anders veulste lang wachten op de patat met tot 8 uur.Maar wel met die saus er bij
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
En Patries zegt dat ze straks nog ff een lekkerbekje halen, het is anders veulste lang wachten op de patat met tot 8 uur.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Preciesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Onder het mom van die lopen we er nog afMaar wel met die saus er bij
Maar zo eerst ff een peukie en een zoet wit wijntje met ijs. Daar is het gewoon echt weer voor
Balen!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
Dus nou moet ik een andere vorm van cardio er bij pakken om mijn conditie op pijl te houden, want ik ga heul niet weer overnieuw beginnenOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Het is dat ik nog moet sporten/rijden vanmiddag, want anders had ik ook meegedaan met een potje bierquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies
Maar zo eerst ff een peukie en een zoet wit wijntje met ijs. Daar is het gewoon echt weer voor![]()
![]()
Gesjellag met Helma, Patries en Melquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is dat ik nog moet sporten/rijden vanmiddag, want anders had ik ook meegedaan met een potje bier
Ik heb tot nu toe 2 knäckebröd met 30+ kaas op, een beker Biogarde drinkyoghurt en een halve liter water
Wat is deze, lig jij hier soms in de bosjes met een verrekijkerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gesjellag met Helma, Patries en Mel
Ik heb tot nu toe 2 knäckebröd met 30+ kaas op, een beker Biogarde drinkyoghurt en een halve liter water![]()
![]()
Whut?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat is deze, lig jij hier soms in de bosjes met een verrekijker
Heb jij het gezellig met Hel, Mel en P'tries dan?
Nee ik doelde op het feit dat je precies het zelfde hebt gegeten en gedronken als ikquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Whut?
Heb jij het gezellig met Hel, Mel en P'tries dan?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee ik doelde op het feit dat je precies het zelfde hebt gegeten en gedronken als ik![]()
Wij zijn gewoon baas, jeweetzelluf!
Fietsen... ik vind dat zo zinloos als je niet ergens naartoe gaat (wilde vandaag ook gaan fietsen, maar dat wordt hem niet). Maar goed, voor lopen geldt hetzelfde natuurlijk
.
Kut hoor, Sexy. Heb je een abbo op de sportschool? Ik ga, als ik weet wat ik wel en niet mag doen, ook drie keer per week in de sportschool aan de slag. Übersaai natuurlijk, maar m'n opgebouwde conditie geef ik niet meer weg.
Nee dat niet. Ik heb sportschool trauma'squote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:34 schreef Viking84 het volgende:
Fietsen... ik vind dat zo zinloos als je niet ergens naartoe gaat (wilde vandaag ook gaan fietsen, maar dat wordt hem niet). Maar goed, voor lopen geldt hetzelfde natuurlijk
.
Kut hoor, Sexy. Heb je een abbo op de sportschool? Ik ga, als ik weet wat ik wel en niet mag doen, ook drie keer per week in de sportschool aan de slag. Übersaai natuurlijk, maar m'n opgebouwde conditie geef ik niet meer weg.
Ik heb nog een kettlebell van 16 kg, daar kan ik ook behoorlijke cardio mee doen en tegelijkertijd zo'n beetje mijn hele lichaam aanpakken.
![]()
En nog een Mountainbike met 3 soorten banden en een zwembad op een steenworp afstand, dus ik ga me wel vermaken. Al baal ik er wel van want hardlopen is juist fijn![]()
![]()
Ik ga douchen, pa zal zo wel thuiskomen van zijn rondje lopen en dan ben ik tenminste al geweest
Inmiddels op duivendrecht. Ff naar de decathlon, dan naar abcoude en dan los...
Ik ben nu al zenuwachtig
Ecosia
Ik fiets nu al 4 jaar en door al dat gefiets ken ik de regio (straal van 50km) behoorlijk goed. Win-winquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:34 schreef Viking84 het volgende:
.
![]()
![]()
* Viking84 OP checkt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:37 schreef Jumparound het volgende:
Inmiddels op duivendrecht. Ff naar de decathlon, dan naar abcoude en dan los...
Ik ben nu al zenuwachtig
Jij hebt geen wedstrijd toch? Of is dat dat ene langere rond'je' dat je gaat doen?Niet meer actief op Fok!![]()
het langere rondje iddquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 OP checkt.
Jij hebt geen wedstrijd toch? Of is dat dat ene langere rond'je' dat je gaat doen?
Ecosia
Ohja en laat MoBlo het maar niet horenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:34 schreef Viking84 het volgende:
.
![]()
![]()
![]()
Die zit toch internetloos in Schotlandquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ohja en laat MoBlo het maar niet horen![]()
.
Welke zon?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Succes, denk er wel om met dit weer het want de zon die brand
Ik was net buiten (naar de apotheek fietsen
) en de zon scheen niet en het waaide ook nog aardig.
Succes, Jump!Niet meer actief op Fok!![]()
Hier is het nog wel zonnig, maar ook veel wind en er komen steeds meer wolkjes[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Succes zometeen Jump!
Ziggy played guitar
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welke zon?Ik was net buiten (naar de apotheek fietsen
) en de zon scheen niet en het waaide ook nog aardig.
Succes, Jump!
Deze zon![]()
![]()
Dit is niet in Leeuwardenquote:![]()
Hier schijnt de zon niet.
Jump ook succes!Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Laatst was het hier droog en stortregende het bij YUR aan de andere kant van de stad, dus kan best nog L'den zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dit is niet in Leeuwarden![]()
Jump ook succes!.
Dat is een stuk zuidelijkerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dit is niet in Leeuwarden![]()
Jump ook succes!![]()
![]()
Dat is Amersfoort toch? Heel wat groter dan Leeuwardenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laatst was het hier droog en stortregende het bij YUR aan de andere kant van de stad, dus kan best nog L'den zijn.
![]()
Nee man, wij wonen in Den Haag, je weetsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat is Amersfoort toch? Heel wat groter dan Leeuwarden![]()
. Maar nog steeds groter dan Leeuwarden idd
.
Oh jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee man, wij wonen in Den Haag, je weets. Maar nog steeds groter dan Leeuwarden idd
.
ik kan het toch niet van iedereen bijhouden
Als hier een plaatselijke bui valt is dat gelijk in heel Leeuwarden.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Zuidoostelijker bedoel jequote:?
Ik luister nu naar de muziek van mijn training gister omdat ik het zulke lekkere nummers vond.
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Ik zou vandaag 10x1km lopen, maar... ik heb besloten om lekker sociaal te doen en wat rust te pakken. Dinsdag weer 16km lopen, ik zeg, chill!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mijn Garmin is ook binnen
Kwijlquote:.
Mijn sportbeha is er nog niet, na twee weken. Moet wel uit Engeland komen, maar ik heb wel vaker iets besteld en dan was het er meestal ook binnen een week. Morgen maar even een mailtje sturen.
Welke heb je uiteindelijk gekozen?quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nah, 2 weken is wel erg lang, ook als het vanuit Engeland moet komen. Wat stom!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kwijl.
Mijn sportbeha is er nog niet, na twee weken. Moet wel uit Engeland komen, maar ik heb wel vaker iets besteld en dan was het er meestal ook binnen een week. Morgen maar even een mailtje sturen.
Ik heb een 610 gekregen van m'n vriendquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Welke heb je uiteindelijk gekozen?
Haha, dope! Das echte liefde
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jaa, ik vind het ook superlief
Ik ben nu al 4 jaar (zaterdag)postbode en daardoor ken ik de regio nog veel gedetailleerder. En echt niet dat ik daarvoor op een fiets ben gestaptquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik fiets nu al 4 jaar en door al dat gefiets ken ik de regio (straal van 50km) behoorlijk goed. Win-win![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:26 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik ben nu al 4 jaar (zaterdag)postbode en daardoor ken ik de regio nog veel gedetailleerder. En echt niet dat ik daarvoor op een fiets ben gestapt, dat ben ik ook 1.5 jaar geweest.
![]()
Iets onder Den Haag (Westland) anders helemaal geen zon meer sinds een uurtje. Jullie kunnen straks denk ook je lol op met de bewolking.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee man, wij wonen in Den Haag, je weets. Maar nog steeds groter dan Leeuwarden idd
.
![]()
Dank je! Hij is nu aan het opladen, en ik zit al helemaal klaar om straks ermee te gaan lopenquote:
RPM is best leuk als je naar een leuke instructeur zit te kijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:34 schreef Viking84 het volgende:
.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Sowieso vind ik spinning prima om te doen. Je verbrand er bizar veel mee dus dan ben ik al snel blijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
RPM is best leuk als je naar een leuke instructeur zit te kijken
Mijn uurtje kracht van vandaag zit er ook weer op, heerlijk
Ook jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Sowieso vind ik spinning prima om te doen. Je verbrand er bizar veel mee dus dan ben ik al snel blijEn dit uitzicht is dubbel plezierig
![]()
Kun je ook kiezen uit omgevingen of dat nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook jaEn dit uitzicht is dubbel plezierig
![]()
[ afbeelding ]
Kies jij voor fietsen langs hardlopende dames met een blonde zwiepende paardenstaart zekerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kun je ook kiezen uit omgevingen of dat niet.
Hangt er eigenlijk vanaf welke DVD er in de DVD speler zit in de sportschoolquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kun je ook kiezen uit omgevingen of dat nietBen meestal te lui om een andere te zoeken of er eentje op te vragen bij de balie
Dat hebben ze helaas niet bij mijn sportschool en de instructeur is ook niet sexy, das wel jammer!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook jaEn dit uitzicht is dubbel plezierig
![]()
[ afbeelding ]What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Evert is sexyquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat hebben ze helaas niet bij mijn sportschool en de instructeur is ook niet sexy, das wel jammer!
Nou, ik ga zo maar eens een rondje lopen met de Garminben heel benieuwd!
Alleen jammer dat het aanmaken van een myGarmin account niet lukt... Ik krijg de melding: Helaas, we kunnen momenteel geen nieuwe registraties verwerken. Probeer het binnenkort opnieuw.
Meh... Nou ja, ik ga ervan uit dat ik gewoon kan gaan lopen en dat ik die run later nog kan uploaden dan.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat stomquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Alleen jammer dat het aanmaken van een myGarmin account niet lukt... Ik krijg de melding: Helaas, we kunnen momenteel geen nieuwe registraties verwerken. Probeer het binnenkort opnieuw.
Meh... Nou ja, ik ga ervan uit dat ik gewoon kan gaan lopen en dat ik die run later nog kan uploaden dan.
Haarkleur en haarlengte maakt niet uitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kies jij voor fietsen langs hardlopende dames met een blonde zwiepende paardenstaart zeker.
![]()
En wil je dan meefietsen?![]()
Ik zou het ook niet doenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hangt er eigenlijk vanaf welke DVD er in de DVD speler zit in de sportschoolBen meestal te lui om een andere te zoeken of er eentje op te vragen bij de balie
Dat is beter!quote:
Ik vind het jammer dat er in het krachtgedeelte van de sportschool zo weinig vrouwen komen. Hoe staan jullie daar tegenover? Doen jullie in de sportschool aan krachttraining (liefst zonder apparaten) of alleen cardio?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik word ook maar sportinstructeur. Al die hijgende vrouwen die naar me kijken
Bij mijn sportschool is het wel redelijk 50/50quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat is beter!
Ik vind het jammer dat er in het krachtgedeelte van de sportschool zo weinig vrouwen komen. Hoe staan jullie daar tegenover? Doen jullie in de sportschool aan krachttraining (liefst zonder apparaten) of alleen cardio?
En al die 60+ vrouwen die om individueel advies vragenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:52 schreef justmattie het volgende:
Ik word ook maar sportinstructeur. Al die hijgende vrouwen die naar me kijken
En een inzeepbeurt onder de douche.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
En al die 60+ vrouwen die om individueel advies vragen![]()
Geen problemen mee:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
En al die 60+ vrouwen die om individueel advies vragen
'Gewoon trappen tot je niet meer kunt. Oh sorry, die jongedame daar wiebelt te veel daar moet ik even helpen. Succes!'
Ik ben er geknipt voor![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geen problemen mee:
'Gewoon trappen tot je niet meer kunt. Oh sorry, die jongedame daar wiebelt te veel daar moet ik even helpen. Succes!'
Ik ben er geknipt voor![]()
Doe jij nog mee met een van de Ekwadraat wedstrijden eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:44 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Iets onder Den Haag (Westland) anders helemaal geen zon meer sinds een uurtje. Jullie kunnen straks denk ook je lol op met de bewolking.![]()
![]()
Enweeeeer is de Ben Nevis gehuld in een wolkenkleedWel veel trail runners gezien in Glen Coe!
kreeg spontaan zin om mee te rennen!
Ja doei.![]()
Ik ga zo lekker lopen, ga 5km doen op een hartslag van 150. Dus na anderhalf uur ben ik dan wel klaar hahaha. Mij lukte het aanmelden nog wel Guppy. Heb je al wel het trainingscenter gedownload?![]()
er melden zich te veel FOK!kers aanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Meh... Nou ja, ik ga ervan uit dat ik gewoon kan gaan lopen en dat ik die run later nog kan uploaden dan.![]()
![]()
Je kan je run ook gewoon direct in endomondo uploaden btw.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Inmiddels heb ik een account hoor mensen, geen paniekquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:38 schreef Rammelaartje het volgende:
Ik ga zo lekker lopen, ga 5km doen op een hartslag van 150. Dus na anderhalf uur ben ik dan wel klaar hahaha. Mij lukte het aanmelden nog wel Guppy. Heb je al wel het trainingscenter gedownload?![]()
Lekker gelopen net. Foutje gemaakt alleen... Ik ging lopen terwijl er verder niemand thuis was, dus ik moest sleutels mee. En in m'n shorts kunnen geen sleutels. Ach, dacht ik, capri kan ook wel. Niet duswarm!! En geen drinken bij me, fail...
Maar goed, de Garmin en ik zijn weer thuis! Nu weer verder spelen
Door materiaalpech eerder gesropt. Maar het was ook te warm zeg...
16.2 in 1:40Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Papa's sportarmband is binnen
Hij is er heul blij mee
Hij heeft nu ook Endomondo
En ik heb hoofdpijnen ben daardoor nog zenuwachtiger
Gisteren niet gerend, wéér een migraineaanvalen nadat ik die met medicijntjes en rust had onderdrukt had ik een feestje. Rendag is verplaatst naar vanavond, ik voel me nu weer heel goed dus.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Gooi d'r nu vast een paracetamol in dan! En goed drinken! Was ik vergetenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:16 schreef Yuki het volgende:
Papa's sportarmband is binnen
Hij is er heul blij mee
Hij heeft nu ook Endomondo
En ik heb hoofdpijnen ben daardoor nog zenuwachtiger
Dus jij wilt ook wel langs Helma, Patries en Mel fietsen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Haarkleur en haarlengte maakt niet uit![]()
.
Heb al 1000 mg paracetamol achter de kiezen en drink zeker genoegquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gooi d'r nu vast een paracetamol in dan! En goed drinken! Was ik vergeten
Dan komt het vast wel goedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb al 1000 mg paracetamol achter de kiezen en drink zeker genoegheel veel succes alvast!!
Ik heb m'n eerste grafiekjeshttp://connect.garmin.com/activity/194203907#
Na 2km heb ik een stuk moeten wandelen, omdat ik door een kudde pinken moest lopen. Daar wordt aangeraden te wandelen, want als je rent kunnen ze nog wel eens onrustig worden met z'n allen. Zodoende. Wel heel grappig om te zien wat dat met je hartslag doet
Leverde de Garmin nog verrassingen op? Zoals dat je toch gewoon 11 km/u blijkt te lopen ofzo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik een account hoor mensen, geen paniek![]()
Lekker gelopen net. Foutje gemaakt alleen... Ik ging lopen terwijl er verder niemand thuis was, dus ik moest sleutels mee. En in m'n shorts kunnen geen sleutels. Ach, dacht ik, capri kan ook wel. Niet duswarm!! En geen drinken bij me, fail...
Maar goed, de Garmin en ik zijn weer thuis! Nu weer verder spelen
Lol echt een hap eruit iddquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dan komt het vast wel goedheel veel succes alvast!!
Ik heb m'n eerste grafiekjeshttp://connect.garmin.com/activity/194203907#
Na 2km heb ik een stuk moeten wandelen, omdat ik door een kudde pinken moest lopen. Daar wordt aangeraden te wandelen, want als je rent kunnen ze nog wel eens onrustig worden met z'n allen. Zodoende. Wel heel grappig om te zien wat dat met je hartslag doet.
Vanavond weer lopen hopende op enige afkoeling (nu 25 graden).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Nee, dat niet eigenlijk. Het klopte allemaal wel aardig. Maar nu geen gekke fuckups, en dat is heel fijnquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leverde de Garmin nog verrassingen op? Zoals dat je toch gewoon 11 km/u blijkt te lopen ofzo?Daarnaast geen gelul van mevrouw Endomondo, ook prettig.
Ik moet een beetje wennen aan het dragen van een horloge, de laatste keer dat ik er een had, was ik 8 jaarmaar van de hartslagmeter heb ik geen last, sterker nog, ik voel hem niet eens zitten.
Natuurlijk was dit een heel summier testje, maar ik vind het veelbelovendkan niet wachten tot ik weer mag
Zolang Mel eruit ziet als een oogstrelend fotomodel met het IQ van een fruitvlieg, dan vind ik dat niet ergquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus jij wilt ook wel langs Helma, Patries en Mel fietsen?.
Kon je wat gemakkelijk zien wat je pace per KM is en zo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, dat niet eigenlijk. Het klopte allemaal wel aardig. Maar nu geen gekke fuckups, en dat is heel fijnDaarnaast geen gelul van mevrouw Endomondo, ook prettig.
Ik moet een beetje wennen aan het dragen van een horloge, de laatste keer dat ik er een had, was ik 8 jaarmaar van de hartslagmeter heb ik geen last, sterker nog, ik voel hem niet eens zitten.
Natuurlijk was dit een heel summier testje, maar ik vind het veelbelovendkan niet wachten tot ik weer mag
Je afstanden staan nu op die site nog in mijls. Of zag ik dat verkeerd?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Moet je zelf op metrisch klikken (rechtsboven).quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zolang Mel eruit ziet als een oogstrelend fotomodel met het IQ van een fruitvlieg, dan vind ik dat niet erg
[..]
Kon je wat gemakkelijk zien wat je pace per KM is en zo?
Je afstanden staan nu op die site nog in mijls. Of zag ik dat verkeerd?Niet meer actief op Fok!![]()
Rechtsbovenin kan je dat aanpassen, weergeven in Metrisch... Hebben alle bezoekers van iemand anders zijn pagina... Zelf zie ik het wel in km'squote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zolang Mel eruit ziet als een oogstrelend fotomodel met het IQ van een fruitvlieg, dan vind ik dat niet erg
[..]
Kon je wat gemakkelijk zien wat je pace per KM is en zo?
Je afstanden staan nu op die site nog in mijls. Of zag ik dat verkeerd?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het duurde ook even voor ik het doorhad hoorquote:
Zo, eindelijk weer thuis en teruggelezen
Gup, je hebt je Garmin![]()
Mooi om te zien hoe stabiel je loopt zonder al die
fuckups
Wij hebben vanmorgen fartlek gedaan. Is te zien ook
http://www.endomondo.com/workouts/qv98NvUMsrA
Wel leuk om de 30 sec versnellen-30 sec dribbelen (etc) te zien (die hele korte piekjes achter elkaar), en de fartlek in de vijfsprong
Heb trouwens nog een leuk gesprek gehad met 1 v/d lopers die met ons meeliep. Kerel loopt al járen, loopt voornamelijk HM (in 1:40) maar liep gewoon keertje met ons mee
De langzaamste groep!
![]()
![]()
Vorig jaar ook meegedaan aan de Posbankloop en daarom deze in mijn agenda gezet voor dit jaar. Erg leuke wedstrijd met halverwege een zware klim.
De beschrijving op de website is een heerlijke understatement
Maar ik ga pas inschrijven wanneer de einddatum van de voorinschrijving nadert. Ik lees nu ook al weer een aantal berichten van hardlopers met blessuresquote:De ROC A12 6 kilometerloop is bij uitstek geschikt voor jongeren en voor beginnende en iets minder goed getrainde lopers.![]()
Ik ben blij dat het dit jaar erg goed gaat met het hardlopen. De snelheid blijft nog steeds wat achter, maar de negatieve uitschieters zijn wel verdwenen.![]()
Jaaa, ik ben er zo blij meequote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:52 schreef GotC het volgende:
Zo, eindelijk weer thuis en teruggelezen
Gup, je hebt je Garmin![]()
Mooi om te zien hoe stabiel je loopt zonder al die
fuckups
Wij hebben vanmorgen fartlek gedaan. Is te zien ook
http://www.endomondo.com/workouts/qv98NvUMsrA
Wel leuk om de 30 sec versnellen-30 sec dribbelen (etc) te zien (die hele korte piekjes achter elkaar), en de fartlek in de vijfsprong
Heb trouwens nog een leuk gesprek gehad met 1 v/d lopers die met ons meeliep. Kerel loopt al járen, loopt voornamelijk HM (in 1:40) maar liep gewoon keertje met ons mee
De langzaamste groep!
nu had ik alleen koeien, maar dat vind ik minder erg. Had ik maar een andere route moeten kiezen. Maar ze waren ook lief
![]()
Wat een toffe grafiek krijg je van fartlek trainingHet ziet er wel heel intensief uit!!
Grappig dat die kerel ook met jullie meeloopt. Op zich wel logisch, ergens. Als ie eens een langzame training wil doen, komt ie op deze manier niet in de verleiding om toch harder te gaanen het is een leuke gesprekspartner ook!
Ik heb me wel ingeschreven, vanmorgen al. Gaat me vast wel lukken. Ik wil gewoon lekker blijven lopen en wil me nog niet teveel gaan richten op snelheid en zo. Gewoon een goede 6EM lopen met de Bridge to Bridge en dan een paar weekjes later eens wat heuvels proberen in de Posbankloopquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:55 schreef Ach3r0n het volgende:
Vorig jaar ook meegedaan aan de Posbankloop en daarom deze in mijn agenda gezet voor dit jaar. Erg leuke wedstrijd met halverwege een zware klim.
De beschrijving op de website is een heerlijke understatement
[..]
Maar ik ga pas inschrijven wanneer de einddatum van de voorinschrijving nadert. Ik lees nu ook al weer een aantal berichten van hardlopers met blessures![]()
Ik ben blij dat het dit jaar erg goed gaat met het hardlopen. De snelheid blijft nog steeds wat achter, maar de negatieve uitschieters zijn wel verdwenen.
Koeienquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaaa, ik ben er zo blij meenu had ik alleen koeien, maar dat vind ik minder erg. Had ik maar een andere route moeten kiezen. Maar ze waren ook lief
![]()
Wat een toffe grafiek krijg je van fartlek trainingHet ziet er wel heel intensief uit!!
Grappig dat die kerel ook met jullie meeloopt. Op zich wel logisch, ergens. Als ie eens een langzame training wil doen, komt ie op deze manier niet in de verleiding om toch harder te gaanen het is een leuke gesprekspartner ook!
Hoort er gewoon bij, en verstandig dat je bent gaan wandelen
Het was best intensief vandaag, gezien de warmte! Toch maar besloten dat ik een korte tight moet gaan kopen. Capri is toch wel erg warm!
Ja preciesAlleen deze kerel zei letterlijk: Ik hou niet van dit weer, geef mij maar bagger en kou. Je merkte het ook wel, hij stopte vaak eerder met versnellingen om te gaan wandelen. Kan schijnbaar erg slecht tegen de warmte
![]()
![]()
Ik moet ook echt een short met een sleutelvakje... Dit was echt geen doen (dom van me om met die capri te gaan lopen, ik had beter m'n sleutels ergens onder de bosjes kunnen leggen of zo).quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:59 schreef GotC het volgende:
[..]
KoeienHoort er gewoon bij, en verstandig dat je bent gaan wandelen
Het was best intensief vandaag, gezien de warmte! Toch maar besloten dat ik een korte tight moet gaan kopen. Capri is toch wel erg warm!
Ja preciesAlleen deze kerel zei letterlijk: Ik hou niet van dit weer, geef mij maar bagger en kou. Je merkte het ook wel, hij stopte vaak eerder met versnellingen om te gaan wandelen. Kan schijnbaar erg slecht tegen de warmte
Misschien dat ik zo dadelijk wel even een sleutelvakje in m'n huidige shorts naai... Die is toch al aan het verslijten/te groot aan het worden, en dan ben ik daar meteen klaar mee.
Dat van die bagger en kou, daar kan ik me helemaal in vinden. Ik trek dit ook heel slecht. Stel dat het tijdens die 10km van vorige zondag dit weer was geweest, ik was echt doodgegaan denk ik...
Pff, sinds ik niet meer loop eet ik wel meer. Zou eerder andersom moeten zijn
. Normaal vier bth per dag en vijf als ik ga lopen. Nu gewoon zes, ook als ik niet loop.
Straks pannenkoeken.
Verveling?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:10 schreef Viking84 het volgende:
Pff, sinds ik niet meer loop eet ik wel meer. Zou eerder andersom moeten zijn
. Normaal vier bth per dag en vijf als ik ga lopen. Nu gewoon zes, ook als ik niet loop.
Straks pannenkoeken.
![]()
Ik heb vandaagg nog maar twee broodjes gehad. Op een drukke dag zit ik op 12. Heb wel meer zitten snaaien vandaag![]()
En ook hier straks pannenkoeken
Nou wil ik ook pannenkoeken*gaat Mr. Guppy bellen om te zeggen dat we vanavond pannenkoeken eten
Nee, niet verveling. Op het werk eet ik er ook zes. Normaal heb ik pas om 11 uur weer trek na het ontbijt en nu om 10 uur al. Nou ja, ik at toch te weinig, zit nu meer op een normaal niveauquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Verveling?![]()
Ik heb vandaagg nog maar twee broodjes gehad. Op een drukke dag zit ik op 12. Heb wel meer zitten snaaien vandaag![]()
En ook hier straks pannenkoeken.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou wil ik ook pannenkoeken*gaat Mr. Guppy bellen om te zeggen dat we vanavond pannenkoeken eten
.
Kan jij dat? Zodra ik overdag een uurtje slaap, kom ik 's avonds echt niet meer in bed hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:22 schreef GotC het volgende:
Vanavond gewoon verse pasta hier
Eerst zo misschien effe uurtje tukkenhopeloos is dat
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil ik ook maar onze toko is dicht. Op zaterdag.
Die heeft het niet gesnapt.
![]()
Ik heb de hele middag al getukt uit verveling en nu voel ik me lamlendigquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:22 schreef GotC het volgende:
Vanavond gewoon verse pasta hier
Eerst zo misschien effe uurtje tukken. Ik moet echt even een andere hobby gaan zoeken
.
Moet je zelf bakken joh, veel lekkerderquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil ik ook maar onze toko is dicht. Op zaterdag.
Tis een hele heel leuke Koreaan. Misschien eten ze in Korea geen patat op zaterdagquote:.
Weet je wel hoeveel werk dat is?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Moet je zelf bakken joh, veel lekkerder.
Inkoppertje: Daar heb jij nu toch lekker veel tijd voor?
Kan het wel, maar weet idd niet of het verstandig isquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kan jij dat? Zodra ik overdag een uurtje slaap, kom ik 's avonds echt niet meer in bed hoorhopeloos is dat
We hebben nu gewoon lekker hangdagje na een drukke ochtend+middag.
7:45: Wekker
9:00: Naar loopgroep
11:30: Naar huis
12:00: Naar schoonouders
13:00: Vouwwagen verkopen+opzetten
14:30: Naar schoonouders
15:30: Naar huis![]()
![]()
![]()
Op zaterdag je patatzaak dicht gooien. Dan wil je ook geen geld verdienen
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:26 schreef justmattie het volgende:
Op zaterdag je patatzaak dicht gooien. Dan wil je ook geen geld verdienen![]()
![]()
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel werk dat is?.
Inkoppertje: Daar heb jij nu toch lekker veel tijd voor?
Weet je dat het ook is? Ik vind het gehaalde patat gewoon net niet. Dat weer teveel zout, dan weer bijna niks. Hard gebakken, of juist veel te slap. "Grote patat" die nog niet eens voor een kleine door mag, of juist veel te veel![]()
Nee, ik maak het liever zelf
Oh is de vouwwagen verkocht?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Kan het wel, maar weet idd niet of het verstandig is
We hebben nu gewoon lekker hangdagje na een drukke ochtend+middag.
7:45: Wekker
9:00: Naar loopgroep
11:30: Naar huis
12:00: Naar schoonouders
13:00: Vouwwagen verkopen+opzetten
14:30: Naar schoonouders
15:30: Naar huis![]()
Nice!! En nu dan? Met de tent?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb het nog nooit zelf gemaakt en weet ook niet of ik daar de attributen voor heb.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Weet je dat het ook is? Ik vind het gehaalde patat gewoon net niet. Dat weer teveel zout, dan weer bijna niks. Hard gebakken, of juist veel te slap. "Grote patat" die nog niet eens voor een kleine door mag, of juist veel te veel![]()
Nee, ik maak het liever zelf
Bij mijn ouders in Drachten is echt een geweldige patatzaak: 't Hoekje. Met paprikapoeder, lekker grote kroketten zoals je ze zelden ziet. Njam! Als ik een weekendje naar mijn ouders ga (ongeveer eens in de twee maanden) wil ik iig een keer patat van 't Hoekje etenBinnenkort maar weer eens doen
.
Hmmm, dat klinkt goed!! Wij hebben speciaal een poepchique friteuse gekocht, uit wanhoop door die slechte cafetaria's hier in de buurt... Turken en Marokkanen zijn gewoon geen patatbakkersquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zelf gemaakt en weet ook niet of ik daar de attributen voor heb.
Bij mijn ouders in Drachten is echt een geweldige patatzaak: 't Hoekje. Met paprikapoeder, lekker grote kroketten zoals je ze zelden ziet. Njam! Als ik een weekendje naar mijn ouders ga (ongeveer eens in de twee maanden) wil ik iig een keer patat van 't Hoekje etenBinnenkort maar weer eens doen
.
Voor de verandering wel jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:31 schreef Viking84 het volgende:
Dus jullie hebben de man van RW vandaag met rust gelaten, GotC?![]()
![]()
M'n bh is nog niet binnen
![]()
Maar als ik er weer heenga, wil ik dus ook een korte tight ook kopen![]()
![]()
Ik heb nog nooit gecaravand, maar als zij m willen uitlenen is dat natuurlijk ideaal jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Caravan van schoonoudersIdeaal ding, vorig jaar ook mee weggeweest.
![]()
Overigens heb ik in de fabriek gewerkt die de wc's in caravans maken. Altijd als ik een caravan zie, moet ik even kijken of er eentje van 'ons' inzit
Haha! In Groningen hadden we ook zo'n toko. In het begin kon ik het prima hebben, maar toen ik er weer wat bestelde, na er een tijd niet geweest te zijn, kreeg ik me toch buikpijn... Echt heel slecht. Ze bakten daar ook pizza's, dus pizza- en patatlucht door elkaarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hmmm, dat klinkt goed!! Wij hebben speciaal een poepchique friteuse gekocht, uit wanhoop door die slechte cafetaria's hier in de buurt... Turken en Marokkanen zijn gewoon geen patatbakkers. Ze waren wel spotgoedkoop.
En friteuse doen wij maar niet uit zelfbescherming.
Verstandigquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Voor de verandering wel ja![]()
![]()
Maar als ik er weer heenga, wil ik dus ook een korte tight ook kopen. Korte tights
.
Mijn beha is ook nog niet binnen. Waar had jij hem besteld? Ik ga meteen even een mailtje sturen... Eerst nog even in de brievenbus kijken
.
Zeker! Is gewoon een fijn ding, best nieuw en comfortabel. Kamperen is sowieso fijn, of t nou met tent of caravan isquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gecaravand, maar als zij m willen uitlenen is dat natuurlijk ideaal ja![]()
![]()
Wilde eerst niet vanwege schurende bovenbenen..dus maar even goed advies inwinnenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Verstandig. Korte tights
.
Mijn beha is ook nog niet binnen. Waar had jij hem besteld? Ik ga meteen even een mailtje sturen... Eerst nog even in de brievenbus kijken
.
.
Ik heb 'm via RW besteldKrijg dus vanzelf een telefoontje van m'n RW kerel
. For the time being plak ik sporttape onder m'n HRM
.
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:35 schreef Viking84 het volgende:
HahahaMijn beha is er
![]()
Maar goed dat ik nog even checkte
.
![]()
![]()
![]()
Jullie met je patatnu heb ik daar ook zin in.
* justmattie twijfelt of ik de frituurpan aanslinger of pannenkoeken uit de mamatron ga eten..Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Je hebt ook iets langere korte tights? Dan bedekt dat precies de schurende delen, denk ik? Wil ik ook namelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Wilde eerst niet vanwege schurende bovenbenen..dus maar even goed advies inwinnen.
Ik heb 'm via RW besteldKrijg dus vanzelf een telefoontje van m'n RW kerel
. For the time being plak ik sporttape onder m'n HRM
.
Uit de magnetron?! Dat zijn geen pannenkoekenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:37 schreef justmattie het volgende:
Jullie met je patatnu heb ik daar ook zin in.
* justmattie twijfelt of ik de frituurpan aanslinger of pannenkoeken uit de mamatron ga eten..
Ja precies, iig geen hele kortequote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je hebt ook iets langere korte tights? Dan bedekt dat precies de schurende delen, denk ik? Wil ik ook namelijk.
[..]
Uit de magnetron?! Dat zijn geen pannenkoekenJammer dat we geen geld hebben gewonnen gisteren, dure hobby
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja precies, iig geen hele korteJammer dat we geen geld hebben gewonnen gisteren, dure hobby
![]()
Ik wil nog steeds graag zo'n Nike 2in1 broekje. Heb ik laatst gepast bij de Run2Day, maar ze hadden alleen een hele stomme kleur, en toen wilde ik m nietNu had ik spijt, in m'n capri.
Inmiddels zit ik een zakje te naaien in m'n oude short. Mama's oude short, zelfs nog. Ik heb m van haar gekregen toen zij hem niet meer paste. Nu word ie mij ook te groot
Allemaal gezonde spanningquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:54 schreef GotC het volgende:
Yuki meid, zo zenuwachtig![]()
Doe rustig aan, drink genoeg water. Fijn dat de sportarmband binnen is
Heb er zin in!!
Heel veel plezier en succesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:42 schreef Yuki het volgende:
It is on!!! Over een uur de warming up, 19:00 de start
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Game on girlquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:42 schreef Yuki het volgende:
It is on!!! Over een uur de warming up, 19:00 de startyou'll make us proud
Nice! Je gaat echt goed he?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
Ik wil nog steeds graag zo'n Nike 2in1 broekje. Heb ik laatst gepast bij de Run2Day, maar ze hadden alleen een hele stomme kleur, en toen wilde ik m nietNu had ik spijt, in m'n capri.
Inmiddels zit ik een zakje te naaien in m'n oude short. Mama's oude short, zelfs nog. Ik heb m van haar gekregen toen zij hem niet meer paste. Nu word ie mij ook te grootHoeveel lekkerder zit je nu in je vel daardoor?
Ja die mooie broekjes van Nike! Ugh, als m'n beentjes niet meer schuren is dat het eerste wat ik koop.![]()
Ze zijn toch een keer gebakken? Ik heb niet veel zin om die stinkerij hier binnen te hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je hebt ook iets langere korte tights? Dan bedekt dat precies de schurende delen, denk ik? Wil ik ook namelijk.
[..]
Uit de magnetron?! Dat zijn geen pannenkoeken
Hardloopkleding is verslavend hè
Zag zostraks iemand lopen in een runningshirt zonder mouwen, dus ik dacht: Hebben hebben
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:42 schreef Yuki het volgende:
It is on!!! Over een uur de warming up, 19:00 de start
Ik ben ook weer terug van een rondje van 5k.
Heb de Garmin ingesteld op alarm bij overschrijden van hartslag >154 en signaal na 5km. Eerste keer dat dat ding afgaat. Schrik me de tering. Verder moeilijk om bij deze temperatuur deze hartslag vast te houden. Paar keer wandelen en alsnog 52 minuten onderweg zijn. Trainingseffect is wel erg goed dus ben erg tevreden.![]()
Hm, hij is niet helemaal hetzelfde als m'n andere. Volgens mij bouncet de boel meer dan bij die andere. Nadeel van via internet kopen hè, ga deze wel in de sportschool gebruiken dan
.
Die 2in1 broekjes hebben een tight in de short zitten he, en die is langer dan het lijkt. Je moet ze voor de grap eens passen, jouw RW heeft ze vastquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Nice! Je gaat echt goed he?Hoeveel lekkerder zit je nu in je vel daardoor?
Ja die mooie broekjes van Nike! Ugh, als m'n beentjes niet meer schuren is dat het eerste wat ik koop.volgens mij kan jij ze ook prima hebben.
En ja, ik zit, in de letterlijke zin van het woord, beter in m'n velhet past allemaal wat beter, zogezegd
Euhm, afzuigkap?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ze zijn toch een keer gebakken? Ik heb niet veel zin om die stinkerij hier binnen te hebben
Hardloopkleding is verslavend hè
Zag zostraks iemand lopen in een runningshirt zonder mouwen, dus ik dacht: Hebben hebben![]()
Het is inderdaad verslavend. Ik heb trouwens zo'n mouwloos shirtje, van INQ (Perry eigen merk). Eén van m'n lekkerste shirtjesen het was denk ik net een 10tje
Ik heb al zo'n broekje, dat is het probleemquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die 2in1 broekjes hebben een tight in de short zitten he, en die is langer dan het lijkt. Je moet ze voor de grap eens passen, jouw RW heeft ze vastvolgens mij kan jij ze ook prima hebben.
En ja, ik zit, in de letterlijke zin van het woord, beter in m'n velhet past allemaal wat beter, zogezegd
Ik wil niet dat de tight echt centimeters onder het broekje vandaan komt
. Anders zou het nog steeds prima zijn ja
Heerlijk meidVooral qua kleding blijft het super, merken dat alles ruimer zit
![]()
![]()
Oh, dan had ik misschien een beetje een ander model aan...? Maar goed, nu kan ik het niet meer laten zien, want lelijke kleuren en toen hoefde ik het niet meerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n broekje, dat is het probleemIk wil niet dat de tight echt centimeters onder het broekje vandaan komt
. Anders zou het nog steeds prima zijn ja
Heerlijk meidVooral qua kleding blijft het super, merken dat alles ruimer zit
![]()
Ja, en weet je wat ook leuk is? Dat je nieuwe dingen mag shoppen, omdat het oude niet meer past
Is niet leuk als je hele mooie, fijne oude kleding hebtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh, dan had ik misschien een beetje een ander model aan...? Maar goed, nu kan ik het niet meer laten zien, want lelijke kleuren en toen hoefde ik het niet meer![]()
Ja, en weet je wat ook leuk is? Dat je nieuwe dingen mag shoppen, omdat het oude niet meer past.
Nee, dan is het minderquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is niet leuk als je hele mooie, fijne oude kleding hebt.
Maarrrr, ik ga pannenkoekjes bakken
De verkopers van jullie lokale RW hebben met tranen in hun ogen de kastelling gedaan vandaagquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Voor de verandering wel ja![]()
![]()
Maar als ik er weer heenga, wil ik dus ook een korte tight ook kopenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Mag ik mee eten?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, dan is het minder
Maarrrr, ik ga pannenkoekjes bakken.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Allemaal gezonde spanning
Heb er zin in!!.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
De verkopers van jullie lokale RW hebben met tranen in hun ogen de kastelling gedaan vandaag.
Om nom nom!quote:
Hier ook aan het bakken.
De lang verwachte beha gaat terug: wil echt dezelfde hebben als ik al had, want daarvan weet ik iig dat 'ie voldoende stabiliteit biedt. Heb die nu besteld bij de winkel waar ik hem eerder bestelde, met 10 euro korting, scheelt weer.
omg hoe hou je je keuken zo netjes met pannenkoeken bakken???? Bij mij is het echt een klerebende als ik ze maakquote:![]()
![]()
Pro-tip, bedenk de gaspitten die je niet gebruikt met aluminium folie, bam schone keukenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:39 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
omg hoe hou je je keuken zo netjes met pannenkoeken bakken???? Bij mij is het echt een klerebende als ik ze maak![]()
![]()
QFTquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
De verkopers van jullie lokale RW hebben met tranen in hun ogen de kastelling gedaan vandaag
Gup, ziet er goed uit![]()
![]()
Geniaal!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Pro-tip, bedenk de gaspitten die je niet gebruikt met aluminium folie, bam schone keuken![]()
Prachtig garnituur en wat zien de pannekoeken er lekker uit!quote:.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dek jij serieus je hele keuken af?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Pro-tip, bedenk de gaspitten die je niet gebruikt met aluminium folie, bam schone keuken.
Hier blijft het ook best netjes. Soms vliegen de spetters alle kanten op bij het mixen, maar nu niet.
Garnituur = eten?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:55 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Prachtig garnituur en wat zien de pannekoeken er lekker uit!.
Niet meer actief op Fok!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: