Dat van Mike was allang bekend hadden ze deze aflevering niet voor nodig en die aflevering tja het was leuker dan alle andere afleveringen dat zegt genoeg over het niveauquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:14 schreef Moofasah het volgende:
Dat einde van die aflevering van vanavond___!
Lucas krijgt een epiphany over zijn homoseksuele gevoelens voor Bilal, en daar bovenop een ultra gaye musical sound![]()
Maar Mike is dus inderdaad niet oprecht naar Nina, zo verklapt deze aflevering...
Ah, de meeste dromen zijn bedrogquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:28 schreef DavidTwente het volgende:
Wat echt storend is, is dat verschillende verhaallijnen nu gewoon vanavond al bekend zijn gemaakt. Dat Bilal homo is, had mooi subtiel in een paar weken/maanden uitgewerkt kunnen worden. Nu is de spanning er helemaal vanaf.
Dus Mike is eigenlijk niet verliefd op haar? Goed dat ze dat toch hebben doorgezet, dan is hij misschien toch op het geld van de Sanders uit.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:20 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Dat van Mike was allang bekend hadden ze deze aflevering niet voor nodig en die aflevering tja het was leuker dan alle andere afleveringen dat zegt genoeg over het niveau
En waar zou Lucas hem dan van moeten (her)kennen?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:02 schreef LetsGame het volgende:
Denken jullie ook niet dat Tim het kind van Marcus is?
Nee ik denk niet dat hij verliefd is op Nina. En ik vraag me ook nogsteeds af wat er tussen Mike en Sjors gaat gebeuren , want hij vond haar volgens mij wel leuk.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dus Mike is eigenlijk niet verliefd op haar? Goed dat ze dat toch hebben doorgezet, dan is hij misschien toch op het geld van de Sanders uit.
ik denk dat Mike en Sjors uiteindelijk toch een stelletje gaan worden tenminste ik hoop het ben klaar met Bing en Sjors als stel ik zou zeggen gooi die Bing er maar uit valt niks meer mee te doen.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:53 schreef leilab het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat hij verliefd is op Nina. En ik vraag me ook nogsteeds af wat er tussen Mike en Sjors gaat gebeuren , want hij vond haar volgens mij wel leuk.
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:25 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
ik denk dat Mike en Sjors uiteindelijk toch een stelletje gaan worden tenminste ik hoop het ben klaar met Bing en Sjors als stel ik zou zeggen gooi die Bing er maar uit valt niks meer mee te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Da's mooi, ze staan hieronder in spoilertags (om te voorkomen dat mensen die het niet willen lezen moeten scrollen) :
Niets mis met MaximeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nick Sanders komt niet terug maar...quote:Op zondag 1 juli 2012 17:57 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Als ik dat hier allemaal lees over de aflevering van afgelopen vrijdag, dan ben ik blij dat ik niet meer kijk.
Ik kijk tegenwoordig elke werkdag naar FC De Kampioenen op België.
Veel plezanter dan GTST en geen irritante reclameblokken + product placement.
Ook voorspelbaar, maar dan wel op een leuke manier.
Met Balthasar Boma.
[ afbeelding ]
Mijn gedacht.
Ik ga pas weer GTST kijken als Nick Sanders weer terug is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op zondag 1 juli 2012 18:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nick Sanders komt niet terug maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 1 juli 2012 18:31 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze lijken alleen maar te luisteren naar hun eigen ego'squote:Op zondag 1 juli 2012 18:39 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Als de schrijvers nu eens begonnen met luisteren... Ze nemen echt geen enkele vorm van feedback aan.
Ze luisteren naar de verkeerde kijkers.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze lijken alleen maar te luisteren naar hun eigen ego's
Wel ironisch dat ze, ten tijde van seizoen 19, aangaven meer naar de kijkers te gaan luisteren, naar wat hun bevindingen zijn. Ik heb er in ieder geval geen fluit van gemerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |