Dat komt omdat het alleen nog maar over die stomme tieners gaat met hun stomme problemen. Het lijkt Spangas wel (maar dat wisten we alquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:40 schreef fotostarter het volgende:
Ben benieuwd hoeveel kritiek GTST de laatste tijd krijgt. Al lijkt het dat die 12 jarige schoolgangers het helemaal geweldig vinden.
Ja als je daar nog niet achter was dan heb je niet goed opgelet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat was toch al zo duidelijk als wat
Ja of niet? Die verhaallijn rondom de homoseksualiteit zorgt ervoor dat de verhaallijn over het huwelijk tussen Nuran en hem nog een staartje krijgt. Dus er staat heus nog genoeg te gebeuren volgende week.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:28 schreef DavidTwente het volgende:
Wat echt storend is, is dat verschillende verhaallijnen nu gewoon vanavond al bekend zijn gemaakt. Dat Bilal homo is, had mooi subtiel in een paar weken/maanden uitgewerkt kunnen worden. Nu is de spanning er helemaal vanaf.
Het is maar wat je verkapt noemt...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:23 schreef Liquidist het volgende:
WAT THE FUCK was dit.. Dit slaat echt hélemaal nergens op! Hier kijk je toch geen GTST voor? Dit was gewoon een verkapte reclamecampagne voor Wicked. Zoals iemand anders al terecht opmerkte is dit ook voor mij het dieptepunt in 22 jaar GTST.
Ja dat is misschien nog wel het ergste. Ik vond het stiekem ook leuker dan de gemiddelde aflevering van dit seizoen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:09 schreef LetsGame het volgende:
Ik vond het wel een leuke aflevering, eerlijk waar.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja dat is misschien nog wel het ergste. Ik vond het stiekem ook leuker dan de gemiddelde aflevering van dit seizoen.
Alsjeblieft niet. We hebben nu al een overdosis gaystyle te verwerken gehad.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:28 schreef DavidTwente het volgende:
Wat echt storend is, is dat verschillende verhaallijnen nu gewoon vanavond al bekend zijn gemaakt. Dat Bilal homo is, had mooi subtiel in een paar weken/maanden uitgewerkt kunnen worden. Nu is de spanning er helemaal vanaf.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:10 schreef GSMboy het volgende:
Speelde Maxime voor die groene heks? Nee toch?
What's next..
... dat Sjoerd in een trip raakt, en opeens naar Smurfenland gaat?
...Of Rikki die naar het land van de My Little Pony's gaat in haar dromen?
...of Rik die in zijn dromen met een ubersix-pack de sportschool verlaat en de superheld gaat spelen?
...of Ludo die de loterij wint en heel de wereld gaat overnemen en iedereen als slaaf laat werken voor zijn bedrijf?
Nee, was niet Maxime. Die heeft er niets mee te maken.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja dat is misschien nog wel het ergste. Ik vond het stiekem ook leuker dan de gemiddelde aflevering van dit seizoen.
Ik vond vooral het muziekje mooi tijdens de scène met Lucas en Maxime, vlak voordat de droom begon.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach, een pluspunt is dat er eens andere muziek te horen was dan die rotzooi van Fons Merkies
Die heeft zich teruggetrokken in zijn kamertje en is nu al die geniale ideeën aan het uitwerken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:41 schreef PeterKelder het volgende:
Waar is onze grote vriend Gottschalk? Ik heb nog een paar gouden tips voor hem
Ja, en die thema aflevering heette 'De Reünie', een anderhalf-uur durende kerst-aflevering uit 1998.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed, niet mijn smaak. Maar één keer een thema aflevering moet kunnen toch?
Het is al uitgezonden dus wat schieten we er nog mee op.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit was gewoon zware stront. En ik heb het nog niet eens gezien...Kunnen we hier niet gewoon de Reclame Code Commissie voor inlichten overigens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |