Nee. Gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Komt er een verdampingskanon voor in Evangelion?
Geen probleem, ik had hetzelfde gedaan in jouw positie, maar dan zonder dat 'Waar'.quote:
Als wraak voor deze reactie val ik je aan met mijn verdampingskanon.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:27 schreef Arashimashou het volgende:
Ga eens weg met jullie Totally Spiesjes.
Best netjes van Funimation. Bandai doet dat ook met de meeste Gundams.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:31 schreef De_Ilias het volgende:
Nadat ik FMA brotherhood heleaam heb afgekeken voor de 2e keer kom ik er net pas achter dat youtube 1080p gratis streamt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als wraak voor deze reactie val ik je aan met mijn verdampingskanon.
MUHAHAHAHA
De spin-off, is uitgezonden op Disney Hoehetookheet en is wat meer cartoonachtig terwijl Totally Spies juist iets Disney- of misschien zelfs anime-achtiger was. Het hoeft niet gezegd te worden dat deze serie ruk is, maar ik doe het toch. Amazing Spiez! is ruk.quote:
Stem op Joshirakuquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:37 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet het gewoon echt niet, dus ga ik ook niet stemmen
?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De spin-off, is uitgezonden op Disney Hoehetookheet en is wat meer cartoonachtig terwijl Totally Spies juist iets Disney- of misschien zelfs anime-achtiger was. Het hoeft niet gezegd te worden dat deze serie ruk is, maar ik doe het toch. Amazing Spiez! is ruk.
Pfffffffffffffff.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:31 schreef .Cake. het volgende:
[ afbeelding ]
Zo jammer dat de serie nu voorbij is... Was echt een goeie!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:10 schreef Klipnap het volgende:
Gisteren met veel plezier een oude aflevering van Totally Spies gekeken.
En dat terwijl ik al met pensioen ben.
Iemand snapt 'm nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:13 schreef sfinxNL het volgende:
[..]
kan ook leuk zijn.
wie zei dat tekenfilms leeftijd gebonden is.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:31 schreef .Cake. het volgende:
[ afbeelding ]
Minder Fokken en meer kijken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:35 schreef robin007bond het volgende:
Hajime no Ippo moet ik ook nog kijken. Aaah, nog zo veel te kijken aeribgaihgioeajgpoaekgkoejwgklárlkarnbgerkgemgem
Slim. 'k Zou als ik jou was gelijk een patent aanvragen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:42 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Je browser transparant maken en dan daar doorheen anime kijken terwijl je Fokt.
Het doet me weinig.quote:
Verhaal moet je ook volgen denk ik danquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het doet me weinig.
Ziet er wel tof uit
Tof. Ik heb die FMA series nog nooit gezien. Welke kun je het beste als eerste kijken (er zijn er meerdere als ik het goed heb)?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:31 schreef De_Ilias het volgende:
Nadat ik FMA brotherhood heleaam heb afgekeken voor de 2e keer kom ik er net pas achter dat youtube 1080p gratis streamt.
Eerst de originele Fullmetal Alchemist, dan Fullmetal Alchemist Brotherhood.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tof. Ik heb die FMA series nog nooit gezien. Welke kun je het beste als eerste kijken (er zijn er meerdere als ik het goed heb)?
Ik moest even een grapje uithalenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt een speciaal account voor het GTST-topic? Ik snap best dat je het geheim wilt houden
Wat Robin zegt, al is alleen FMA Brotherhood genoeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tof. Ik heb die FMA series nog nooit gezien. Welke kun je het beste als eerste kijken (er zijn er meerdere als ik het goed heb)?
Dankuquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:10 schreef robin007bond het volgende:
r
[..]
Eerst de originele Fullmetal Alchemist, dan Fullmetal Alchemist Brotherhood.
Succes!
Ben niet van het halve werk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat Robin zegt, al is alleen FMA Brotherhood genoeg.
Goede instellingquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Danku
[..]
Ben niet van het halve werk.
Erg sneu vooral.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:49 schreef AnimeFan het volgende:
lach hier mensen zonder iphone kk hard uit kuttopic
Ok.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:57 schreef Klipnap het volgende:
Als je wil lachen, kijk nu in het GTST-topic![]()
![]()
![]()
Het dieptepunt van 22 jaar is bereikt.
Welke episode?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ok.
Grappig weetje. In Japan is EVA opnieuw uitgebracht op DVD. Dit wordt ook wel de 'renewal' versie genoemd. Deze bevat betere audio en opgepoetst beeld. Asuka's slechte Duits is vervangen, extra scenes uit de director's cut zijn toegevoegd.
En deze fout is er uitgehaald!!!
[ afbeelding ]
Geen idee. Het viel me toentertijd niet op.quote:
Vind het opzich wel een leuke animequote:
Ik ben benieuwd wat je van het einde gaat vinden. Sowieso wat je van de laatste 2 episodes gaat vindenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Vind het opzich wel een leuke anime
en het heeft net zon bazen intro als Gundam Wing misschien wel beter
Lucas (die relnicht) gaat met zijn tante naar Wicked. De tickets heeft zijn overleden vriend voor zijn dood geregeld.quote:
Volgens mij heb ik dit eerder gezegd in dit topicquote:
nope niet gekekenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:14 schreef robin007bond het volgende:
BTW! De_Dakgoot, kijk je toevallig de Director's Cut van 21,22,23 en 24? Daar zit namelijk extra uitleg en content in.
Wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat?
Het gaat denk ik anders dan je in eerste instantie verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat je even in je waan. Dan kun je het tijdens het kijken allemaal zelf uitvogelen.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2012 22:31:51 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geen super erge spoiler, maar toch spoiler-tag waardig.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het gaat denk ik anders dan je in eerste instantie verwacht
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joh, een keer een thema aflevering. Moet kunnen toch. Wel leuk omdat hij ook in Wicked zit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Lucas (die relnicht) gaat met zijn tante naar Wicked. De tickets heeft zijn overleden vriend voor zijn dood geregeld.
Daarna valt hij in slaap en droomt hij dat die heks hem over iedereen vertelt. Oh en Jim Bakkum wil Lucas neerschieten.
Ik zou zeggen: kijk het op GTST gemist![]()
![]()
Oh gaaf. Die had ik al op mn watchlist. Also, ik heb de spoilers gelezen en daar ben ik alleen maar nieuwsgieriger door geworden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
NGE oftewel Neon genesis evangelion
Hmm. Tof.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh gaaf. Die had ik al op mn watchlist. Also, ik heb de spoilers gelezen en daar ben ik alleen maar nieuwsgieriger door geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2012 23:17:14 ]
mannen die GTST kijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Inb4 strawberry kijkt GTST. Want ik kijk het niet, maar mijn vader.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm. Tof.
De eerste episodes zijn wel heel anders dan de latere episodes. Op de helft is Anno (de regisseur) in een depressie gekomen en dat is ook duidelijk aan de serie te merken.Leuk, beetje psychologisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Hou ik wel van.
quote:
Door haar snelle onzichtbare armen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
he robin waarom ketsen die kogels eigenlijk af op lucy?
quote:Die kinderen hebben serieuze problemen...
~ Freud over Shinji, Asuka en Rei
Mijn show was gewoon te vergaand voor zijn tijd!
~ De maker zijn excuus over waarom niemand NGE begrijpt
Jou show is nog steeds te ver voor zijn tijd.
~ Kapitein Overduidelijk over de maker zijn excuus
Toen ik balkenende zag aan de onderkant hield ik het niet meer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Door haar snelle onzichtbare armen.
Oh en deze Oncyclopedia wiki over Evangelion is echt GENIAAL
http://oncyclopedia.net/wiki/Neon_Genesis_Evangelion
[..]
quote:Genre: Pure mindfuck
Hoofdrollen: 14-jarigen die niet helemaal goed snik zijn
Jammer van de foutjes in het Nederlands, maar voor de rest erg grappig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toen ik balkenende zag aan de onderkant hield ik het niet meer.![]()
quote:
Ik zag het ook alquote:
Niet kamisama no memochou. Eerste aflevering was okay. Tweede zwaar kut. Zag geen potentie meer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:36 schreef .Cake. het volgende:
Wil straks voor het slapen gaan nog even aan een nieuwe serie beginnen. Welke raden jullie aan?
Heb dit klaar staan. Nog wel meer maar dat zijn 2e seizoenen enzo.
Mugen no Ryvius
Michiko to Hatchin
Blood +
Katanagatari
Tokyo Magnitude 8.0
The Tatami Galaxy
Seirei no Moribito
Kamisama no Memochou
?
Hmm, ik hoor van Tokyo Magnitude goede dingen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:36 schreef .Cake. het volgende:
Wil straks voor het slapen gaan nog even aan een nieuwe serie beginnen. Welke raden jullie aan?
Mugen no Ryvius
Michiko to Hatchin
Blood +
Katanagatari
Tokyo Magnitude 8.0
The Tatami Galaxy
Seirei no Moribito
Kamisama no Memochou
?
quote:
Wutquote:Sasuke is een malloot met een blauw hoofd. Sasuke doet er alles aan om het hart van Sakura voor zich te winnen, wat nogal stompzinnig is aangezien Sakura geen hart heeft.
Hangt er van af waar je zin in hebt... Als ik daar nu uit zou moeten kiezen zou ik voor Katanagatari gaan, ook al is het wat praterig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:36 schreef .Cake. het volgende:
Mugen no Ryvius
Michiko to Hatchin
Blood +
Katanagatari
Tokyo Magnitude 8.0
The Tatami Galaxy
Seirei no Moribito
Kamisama no Memochou
?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:54 schreef robin007bond het volgende:
http://encyclopediadramatica.se/Neon_Genesis_Evangelion![]()
Oh ja, alsof iemand die het nog niet gezien heeft daar een samenhangend iets uit kan halenquote:
Oké, dat is waar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Oh ja, alsof iemand die het nog niet gezien heeft daar een samenhangend iets uit kan halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar, maar... aardbevingen zijn toch spannend?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tokyo Magnitude is niet sensationeel! Zeker in het begin niet.
Zeg dat dan meteen! Mij een beetje twijfels aanpraten! Tsk, tsk!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Overigens is het een verdomd leuke serie die je gezien moet hebben.
quote:
i.t.t. aarbei zou ik je wel willen zeggen dat je kamisama no memochou eens moet kijken..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:36 schreef .Cake. het volgende:
Mugen no Ryvius
Michiko to Hatchin
Blood +
Katanagatari
Tokyo Magnitude 8.0
The Tatami Galaxy
Seirei no Moribito
Kamisama no Memochou
?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:09 schreef mschol het volgende:
[..]
i.t.t. aarbei zou ik je wel willen zeggen dat je kamisama no memochou eens moet kijken..
maar je kan beter met tokyo beginnen, das een betere serie
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet kamisama no memochou. Eerste aflevering was okay. Tweede zwaar kut. Zag geen potentie meer.
Dat.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tragisch. Niet spannend.
Hij staat volgens mij al op mijn to-watch list.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat.
Behoorlijke depri anime. Wel extreem goed.
Wat is jouw to-watch lijstje?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij staat volgens mij al op mijn to-watch list.
Ik weet het, maar ik zit in zo'n fase dat ik niets nieuws meer kijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:19 schreef Qunix het volgende:
Dat is een hoop!
Veel zijn ook echt goed, moet je vooral zien
Waarom volg je al die lopende series niet tegelijk met ons!?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/animelist/robin007bond
Omdat ik het gevoel toentertijd had dat er nog te veel goede oude series waren die de tijd beter waard zouden zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom volg je al die lopende series niet tegelijk met ons!?
de hele, behoorlijk tot zeer, realistische setting vond ik erg verfrissend voor een anime.. de opbouw, de karakters het klopte gewoonquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Trouwens TM 8.0 kijkers. Wat vonden jullie zo goed aan TM 8.0?
Ik heb hem een tijdje afgelegd met de intentie hem nooit meer terug te kijken, niet op zijn allerminst omdat kleine meisjes bijna altijd afschuwelijke protagonisten zijn. De eerste paar afleveringen kwam ik alleen door dankzij de hoge productiewaarden. Toen ik hem later uiteindelijk afkeek, waar ik overigens erg dankbaar voor ben, was ik echt onder de indruk van de wendingen die het verhaal nam.
Ik denk dat mijn eerste probleem met de serie was dat dat kikkeremomeisje te huilerig was.
In het begin de sfeer... Einde van #1 en compleet #2 met de aardbeving vond ik erg tof gedaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Trouwens TM 8.0 kijkers. Wat vonden jullie zo goed aan TM 8.0?
Ik heb hem een tijdje afgelegd met de intentie hem nooit meer terug te kijken, niet op zijn allerminst omdat kleine meisjes bijna altijd afschuwelijke protagonisten zijn. De eerste paar afleveringen kwam ik alleen door dankzij de hoge productiewaarden. Toen ik hem later uiteindelijk afkeek, waar ik overigens erg dankbaar voor ben, was ik echt onder de indruk van de wendingen die het verhaal nam.
Ik denk dat mijn eerste probleem met de serie was dat dat kikkeremomeisje te huilerig was.
De klassiekers gaan heus niet weg hoor. Trotseer met ons de zeeën van stront, zodat we de vreugde iets nonfecaals te vinden kunnen delen en voorspellingen kunnen doen over het het verder gaat zonder achterlijk te lijken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat ik het gevoel toentertijd had dat er nog te veel goede oude series waren die de tijd beter waard zouden zijn.
Mee eens. Dankje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:25 schreef mschol het volgende:
[..]
de hele, behoorlijk tot zeer, realistische setting vond ik erg verfrissend voor een anime.. de opbouw, de karakters het klopte gewoon
Je weet toch wel dat de in TM 8.0 beloofde aardbeving nog moet komen, hè?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
In het begin de sfeer... Einde van #1 en compleet #2 met de aardbeving vond ik erg tof gedaan.
Het verhaal vond ik wel sterk. Ik had hem gezien voor de aardbeving die Japan wel getroffen had met tsunami, dus je keek het met een gevoel dat dit zal kunnen gebeuren.
En het einde is toch best heftig. Het was mij niet duidelijk tot een van de laatste episode waar het verhaal om draaide.
Je hele score klopt ook nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/animelist/robin007bond
Klopt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Je weet toch wel dat de in TM 8.0 beloofde aardbeving nog moet komen, hè?
Nu de eerste paar afleveringen gezien, erg goed tot nu toe! Bonesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt.
Ik denk dat men anders zou kijken naar de serie met de aardbeving van 1 jaar geleden nog vers in het geheugen.
Wat is de naam van die anime ? Ziet er best dope uit !quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:31 schreef .Cake. het volgende:
[ afbeelding ]
Boku no Fate/Zero.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:08 schreef Mavado het volgende:
[..]
Wat is de naam van die anime ? Ziet er best dope uit !
Als ik die naam google vind ik niks, hetzelfde heb ik bij YouTube. Kan je me misschien een link sturen :p?quote:
Dit dus!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tragisch. Niet spannend.
quote:Ikari Shinji is de zoon van Ikari Gendo, de baas van NERV. Hij geniet er van om te zeuren, huilen, weg te lopen, per ongeluk de wereld redden, stilletjes in de foetuspositie te zitten depressief te zijn, en te masturberen op Duiste meisjes die in coma liggen.
Ahww.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:36 schreef Klipnap het volgende:
Ik was vergeten dat bovenaan Encyclopedia Dramatica altijd alle spoilers beschreven staan
[..]
Het is alleen Fate/Zeroquote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:36 schreef Mavado het volgende:
[..]
Als ik die naam google vind ik niks, hetzelfde heb ik bij YouTube. Kan je me misschien een link sturen :p?
Werd het leuker dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:09 schreef mschol het volgende:
[..]
i.t.t. aarbei zou ik je wel willen zeggen dat je kamisama no memochou eens moet kijken..
quote:The weeaboos go on about how the "plot" is so deep and how sad it is, but all it really is is just Madoka crying over everything every 10 minutes.
Ik vond het ook een beetje treurig. Zoveel potentie, maar onafgemaakte verhaallijnen. Dat gedoe met die vader wasquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:51 schreef gniffie het volgende:
Komt er nog een seizoen 2 van Sakamichi, anders
quote:Elsa Maria - An emo witch, black as night that prays for the continuation of Naruto for all eternity.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:58 schreef sfinxNL het volgende:
[..]
precies, en een grappig voorbeeld is bijvoorbeeld spongebob waar ik gister in een opsomming het woord "geil" voorbij hoorden komen met daarachter een soort homograp - als kind zal het je niet opvallen en als je sporadisch kijkt ook niet maar ik ondekten het.
er zit volwassen humor in verborgen.
quote:Tsuruya - Most noticeable minor character, yet nobody has a clue who the fuck she is. She works as a drug dealer down the street. Laughs like a fucking moron. Trips on her own hair rather than shrooms.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:59 schreef robin007bond het volgende:
Jullie hebben encyclopediadramatica offline laten gaan
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:26 schreef Klipnap het volgende:
http://encyclopediadramatica.se/Cardcaptor_Sakura
Deze is fucking geniaalhelemaal lezen!
quote:. She has a dyke stalker bitch in Tomoyo, who wants to have inhumane lesbian sex with her but is constantly Mingeblocked by the fact that Sakura doesn't even know that she's gay for her. She is always supper happy and all her friends think sunshine, rainbows and kittens shoot out her arse.
whahahaquote:She uses rollerblades to get to school to prevent pedophiles from raping her because it's a common pastime in Japan. Sakura's job is to gather all the Clow cards in the set, and she and Kero get horny whenever ones appears or is nearby
Wel Duitsers he!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:03 schreef robin007bond het volgende:
Ik masturbeer op comateuze meisjes.
gr gr Shinji
waarom?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:03 schreef robin007bond het volgende:
Ik masturbeer op comateuze meisjes.
gr gr Shinji
quote:
Op afstand de beste zin op de Nederlandse NGE pagina van oncyclopedia.quote:Shinji ontdekt wat liefde is door over [Asuka's] bewusteloze lichaam heen te masturberen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De desbetreffende serie. Fans speculeren nog steeds waarom die dat doet. Ik gok er op dat hij het doet omdat hij op deze manier niet afgewezen kan worden. Of omdat hij gewoon een puber is met seksuele lusten.
Je kan er veel over zeggen, maar het is wel tekenend voor de emotionele staat waarin hij zich verkeert.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:14 schreef Klipnap het volgende:
Wow, ik kan in de toekomst kijken! Ik weet al wat ze gaan zeggen.
''Why is the class president here?''
Oh, vast omdat Asuka haar heeft uitgenodigd.
''Because I invited her!''
GOH!
[..]__!
Je bedoelt dat hij ziek in zijn hoofd is?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kan er veel over zeggen, maar het is wel tekenend voor de emotionele staat waarin hij zich verkeert.
Nou, zo wil ik hem niet noemen. Hem een normale puber noemen gaat ook weer wat ver, maar het zegt wat over hoe wanhopig hij nu is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij ziek in zijn hoofd is?
Vertel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is eerder een teken van absolute wanhoop.
quote:
Dat zou een uitleg kunnen zijn.quote:During EoE, having no one else to turn to, Shinji ended up begging Asuka for help.
Even though he knew she was unconscious, he still begged for her.
Since he was "closest" to Asuka after he learned about Rei, Asuka was his only source of empathy.
Basically, after pulling loose the vital lines, exposing her breasts, he became roused.
Shinji, being completely terrified of rejection, saw Asuka as someone who COULDN'T reject him.
So he gave into himself and afterword he became disgusted.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
3.0?
Robin wees geen Shinji apologeet.
quote:The year: 2015. A world where, fifteen years before, over half the human population perished. A world that has been miraculously revived: its economy, the production, circulation, consumption of material goods, so that even the shelves of convenience stores are filled. A world where the people have gotten used to the ressurection-yet still feel the end of the world is destined to come. A world where the number of children, the future leaders of the world, is few. A world where Japan saw the original Tokyo destroyed, discarded and forgotten, and built a new capital in Nagano Prefecture. They consructed a new capital, Tokyo-2, then left it to be a decoy-then constructed another new capital, Tokyo-3, and tried to make it safe from attack. A world where some completely unknown enemy called the "Angels" comes to ravage the cities.
This is roughly the worldview for Neon Genesis Evangelion. This is a worlview drenched in a vision of pessimism. A worldview where the story starts only after any traces of optimism have been removed.
And in that world, a 14-year-old boy shrinks from human contact. And he tries to live in a closed world where his behavior dooms him, and he has abandoned the attempt to understand himself. A cowardly young man who feels that his father has abandoned him, and so he has convinced himself that he is a completely unnecessary person, so much so that he cannot even commit suicide.
And there is a 29-year-old woman who lives life so lightly as to barely allow the possibility of a human touch. She protects herself by having suface level relationships, and running away.
Both are extremely afraid of being hurt. Both are unsuitable-lacking the positive attitude-for what people call heroes of an adventure. But in any case, they are the heroes of this story.
They say, "To live is to change." I started this production with the wish that once the production complete, the world, and the heroes would change. That was my "true" desire. I tried to include everything of myself in Neon Genesis Evangelion-myself, a broken man who could do nothing for four years. A man who ran away for four years, one who was simply not dead. Then one thought. "You can't run away," came to me, and I restarted this production. It is a production where my only thought was to burn my feelings into film. I know my behavior was thoughtless, troublesome, and arrogant. But I tried. I don't know what the result will be. That is because within me, the story is not yet finished. I don't know what will happen to Shinji, Misato or Rei. I don't know where life will take them. Because I don't know where life is taking the staff of the production. I feel that I am being irresponsible. But... But it's only natural that we should synchronize ourselves with the world within the production. I've taken on a risk: "It's just an imitation." And for now I can only write this explanation. But perhaps our "original" lies somewhere within there.
July 17, 1995,
In the studio, a cloudy, rainy day.
PS.
By the way, Shinji's name came from a friend of mine. Misato's name came from the hero of a manga. The name Ritsuko came from a friend of mine in middle school. I borrowed from everywhere. Even names that have no bearing on anything actually came from the countless rules that govern these things. It might be fun if someone with free time could research them.
quote:I don't know if it wasn't meant to be but this movie is hilarious. How can you downgrade a movie that offers Arnold in his true form, no facial expressions, an accent that can hardly be understood, and muscles on top of muscles. If you have seen the DVD version you can watch the movie with his voice, which makes all the difference in the world, if you're an Arnold fan that is. My personal favorite is, "I do nots care abouts ze zundaboats." I don't think that line can ever be topped. And who can not laugh at the New York traffic sounds on Mt. Olympus. This movie may be the most underbudget, worst film of all time, but it's Arnold and it's great for a laugh. If stupid things make you laugh then this movie is a must.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:45 schreef Klipnap het volgende:
Voordat ik episode 13 ga kijken, neem ik deze bazenfilm
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hercules in New York![]()
Een 2,9 gemiddeld op IMDB
Mag Arny daar al zelf praten of wordt hij daar nog overgedubd.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het begint al goed. ''I am tired of ze same old zinks''
Ben benieuwd wat je van het einde vindt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nu de eerste paar afleveringen gezien, erg goed tot nu toe! Bones![]()
Je merkt wel dat de sfeer nu iets grimmiger wordt (niet dat het al echt luchtig was om mee te beginnen) dus ik ben heel benieuwd waar het heen gaat.
De aardbeving van vorig jaar staat nog in mijn geheugen dus het is inderdaad wel apart om hier nu naar te kijken. Hoewel het hier denk ik wel om een andere situatie gaat. De echte aardbeving van vorig jaar was vooral de tsunami die enorm veel schade heeft aangericht terwijl het hier vooral de aardbeving zelf is geweest.
Bedankt voor het aanraden, tot nu toe geniet ik er echt van!
Er is een gedubte versiequote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mag Arny daar al zelf praten of wordt hij daar nog overgedubd.
* Repelsteeltju heeft geen zin de link te volgen
First world problems.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Er is een gedubte versie
Wees ongerust, ik heb van het eerste kwartier al zijn stukjes uitgeknipt. Moet je nagaan hoeveel ik me verveel.
ook een mentel breakdownquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:02 schreef robin007bond het volgende:
Godsamme. Dat meisje van Tokyo Magnitude is echt gewoon strontirritant
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:11 schreef Klipnap het volgende:
En ik dacht net dat ze het niet meer zouden doen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Madoka magica is leuk. Ben bij afl 3.
En, wat vind je van Mami?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Madoka magica is leuk. Ben bij afl 3.
Magi zijn de supercomputers die NERV en delen van de Japanse overheid draaiende houdt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:25 schreef Klipnap het volgende:
Wat the fuck zijn de Magi? En waarom mogen ze niet gehackt worden?
http://wiki.evageeks.org/Magiquote:The three Magi run Nerv Headquarters and the municipal government of Japan by majority decision.
Ik bedoel, vind je haar een leuk en lief meisje?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In welk opzicht?Ze zetten haar neer als de good girl, maar...wie weet.
Ze heeft niet eens twee verschillende ogenquote:
Viel mij ook op, beetje jammer ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze heeft niet eens twee verschillende ogen
Fuck yeahquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:38 schreef Qunix het volgende:
En 25-aug-2012...
"Actually, it will be released internationally on August 25th."
NEE.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee..
Is EVA episode 14 compleet recap? Dan sla ik hem over.
Wah?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
NEE.
Het is geen recap. Alleen de eerste helft een klein beetje. En wat je de eerste helft als recap ziet zie je nu door het perspectief van SEELE.
geen recap alleen het eerste gedeelte en de rest van de recap zie je door de ogen van SEELEquote:
Je kan skippen tot 10:34 of zo.quote:
Wat is Seele?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kan skippen tot 10:34 of zo.
Maar je ziet het wel door de ogen van SEELE. Dus op zich is het wel interessant.
quote:
Indirect besturen ze dus ook NERV en hebben ze de touwtjes in handen.quote:Seele (German: soul) is a shadowy and mysterious organization which maintains a global power cabal, and is the secret backer of Gehirn and Nerv. The Seele council members are the true puppet masters pulling the strings of the United Nations.
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Op /a/ is het autistengehalte nog 10x groter dan hier op fok
Ik post iets over wat manga's die ik heb gelezen en wat ik er van vond, reactie: "I don't have a slowpoke slow enough for this"quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Of nou ja. Het ligt er aan in welke thread je komt.
Tja. Die mensen heb je altijd wel. Je zult ook wel genoeg constructieve posts krijgen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik post iets over wat manga's die ik heb gelezen en wat ik er van vond, reactie: "I don't have a slowpoke slow enough for this"
Ja oké ik heb niet de onuitgebrachte fanvertalingen van de nieuwste manga gelezen, ben ik nou niet cool genoeg of
Je hebt gelijk, mensen reageren nu wel normaalquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja. Die mensen heb je altijd wel. Je zult ook wel genoeg constructieve posts krijgen.
De eerste reacties zijn vaak een beetje trollerig van aard. Niet op lettenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mensen reageren nu wel normaal
Ik zit anders ook op /b/ waar de meeste van de posts onconstructief/humor/schokwaarde is
Hoezo helaasquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De eerste reacties zijn vaak een beetje trollerig van aard. Niet op letten
En tja, ik weet er helaas alles van
Heel veel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:13 schreef Arashimashou het volgende:
Ben d'r al lang niet geweest...zal vast wel niet veel gemist hebben.
quote:
Pffff, zo kan die wel weer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat?
Het is n-niet alsof ik me aangesproken voel hoor.
hmm.. apart.... daar hou ik het voorlopig even opquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De desbetreffende scène. Fans speculeren nog steeds waarom die dat doet. Ik gok er op dat hij het doet omdat hij op deze manier niet afgewezen kan worden. Of omdat hij gewoon een puber is met seksuele lusten.
daar is het een puber voor?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Ze mag wel wat dankbaarder zijn naar haar ouders toe.
Niks.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat?
Het is n-niet alsof ik me aangesproken voel hoor.
Mwah. Zoveelste moe moe serie. Niets bijzonders.quote:
Maar wel leuk. Het hoeft niet altijd psycho shit te zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niks.
Ik had zin om het te zeggen.
Niet kijken als je niet gespoiled wilt worden.
[..]
Mwah. Zoveelste moe moe serie. Niets bijzonders.
Nah ja, moe moe is er al zo veel van. K-ON! etc.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maar wel leuk. Het hoeft niet altijd psycho shit te zijn.
Je wordt er zeker moe van!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Te veel moe moe series in die zomergids
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
/care.. daar zijn het jappanners voor..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef Arashimashou het volgende:
Mwa, Evangelion is sowieso spraakmakend, maar ik vind de originele serie niet interessant genoeg, ook niet om daarna die films te gaan bekijken. Mogen ze alles wel heel mooi hebben uitgedacht, maar mij zijn ze voorlopig kwijt.
tsss, zoiets had ik wel verwacht, dat plaatje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwah. Wat is dan je voornaamste kritiek op de serie?
/b/quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mensen reageren nu wel normaal
Ik zit anders ook op /b/ waar de meeste van de posts onconstructief/humor/schokwaarde is
Hmm, dat kan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
tsss, zoiets had ik wel verwacht, dat plaatje.
Ik weet niet of het ook maar kritiek is. Het spreekt me simpelweg niet aan, het blijft niet bij mij hangen. Ik geef daar de serie niet de schuld van, en mezelf ook niet.
Ze waren iets aan het update ja...quote:
Uh tot nu toe wel. Maar iets zegt me dat je dat vraagt omdat ze het totaal niet is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik bedoel, vind je haar een leuk en lief meisje?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je wordt van het cache naar de muur gestuurd
Mampje is wel lievv hoor. Vraag maar aan Robert.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uh tot nu toe wel. Maar iets zegt me dat je dat vraagt omdat ze het totaal niet is.
Pff. Robertquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mampje is wel lievv hoor. Vraag maar aan Robert.
Ok.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb noem je al best vaak Robert.
Nee nee, ze is heel liefquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uh tot nu toe wel. Maar iets zegt me dat je dat vraagt omdat ze het totaal niet is.
Is dat nou steeds dezelfde gozer?quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:03 schreef gniffie het volgende:
Die parodieën![]()
Dat nummer is ook gewoon zo goed
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een goede intro hoort natuurlijk ook gewoon bij een goede anime
Vette AMV. Is trouwens van Gainax zelfquote:
neequote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vette AMV. Is trouwens van Gainax zelf
Heb je hem al af?
Cool. Ik ben zo benieuwd naar jullie reacties op het einde.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
neeging gister van NGE naar elfen lied
Shooooooooooounnnnneeeeeen yoooo shiiiinnnnwwwwwaaaaaaa niiiiii naaareeequote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kutkinderen zitten de hele dat maar te jengelen
kga de laatste 2 episodes die ik nog moet kijken, de directors cut version ervan kijken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Cool. Ik ben zo benieuwd naar jullie reacties op het einde.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
kga de laatste 2 episodes die ik nog moet kijken, de directors cut version ervan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |